• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Ford Fiesta Mk5-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Ford Fiesta Mk5-motorer (2002-2008)
    1. Ford Fiesta Mk5 bensinmotorer (2002-2008)
    2. Ford Fiesta Mk5 dieselmotorer (2002-2008)
  2. Ford Fiesta Mk5 Facelift (2005-2008)
    1. Ford Fiesta Mk5 bensinmotorer ansiktsløftning (2005-2008)
    2. Ford Fiesta Mk5 dieselmotorer ansiktsløftning (2005-2008)
  3. Konklusjon: De beste Ford Fiesta Mk5-motorene

Ford Fiesta Mk5 ble lansert i 2002 og etablerte seg som en pålitelig småbil med et variert utvalg av motorer, fra økonomiske basismotorer til sportslige varianter. Denne generasjonen var preget av velprøvd teknologi og kontinuerlig teknologisk utvikling i løpet av den åtte år lange produksjonsperioden.

Ford Fiesta Mk5-motorer (2002-2008)

Ford Fiesta Mk5-motorer (2002-2008)

Den femte Ford Fiesta-generasjonen var kjennetegnet av robuste og velprøvde motorer som med riktig vedlikehold enkelt nådde 250 000 til 300 000 kilometer. Større reparasjoner var som regel først påkrevd etter 180 000 til 220 000 kilometer, og da gjaldt det hovedsakelig slitedeler som clutch, vannpumpe eller tannrem. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,0 Duratec ST med 150 hk, som kombinerte sportslige ytelser med akseptabel driftssikkerhet. Teknisk sett baserte Ford seg på velprøvde konsepter: De mindre motorene var utstyrt med tannremdrift, mens de større motorene var utstyrt med vedlikeholdsfrie tannkjeder. Sammenlignet med konkurrenter som VW Polo eller Opel Corsa, scoret Ford Fiesta Mk5 poeng med gunstigere vedlikeholdskostnader og enklere service.

Ford Fiesta Mk5 bensinmotorer (2002-2008)

Ford Fiesta Mk5-bensinmotorutvalget besto av et bredt utvalg av motorer for ethvert behov. Det startet med 1,25 Duratec med 55 kW (75 hk), som etablerte seg som en økonomisk og pålitelig bymotor. Over denne lå 1,4 Duratec med 59 kW (80 hk), som ble sett på som et kompromiss mellom økonomi og ytelse. 1,6 Duratec med 74 kW (100 hk) ga bedre kjøreegenskaper, mens 2,0 Duratec ST med 110 kW (150 hk) var toppmotoren i Ford Fiesta Mk5. Alle Ford Fiesta Mk5-bensinmotorene kjennetegnes av at de var enkle å vedlikeholde og lite følsomme. De mindre motorene med tannreimdrift krevde tannreimskift hver 100 000. kilometer, mens de større motorene med tannkjeder gikk nesten vedlikeholdsfritt. Typiske svake punkter var bare tennspolene i 1,6- og 2,0-litersmotorene og sporadiske problemer med tomgangskontrollen ved høyere kjørelengder.

Ford Fiesta Mk5 dieselmotorer (2002-2008)

Ford Fiesta Mk5-dieselmotorene ble dominert av 1,4 TDCi med ulike effektnivåer fra 50 kW (68 hk) til 59 kW (80 hk). Denne motoren var basert på den velprøvde Duratorq-enheten og ble ansett som en av de mest pålitelige dieselmotorene i sin klasse. Ford Fiesta Mk5 1,4 TDCi med 68 hk ble en favoritt blant de som kjørte mye, ettersom den hadde et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og var svært robust. Fra 2004 ble det også tilbudt en 1,6 TDCi med 66 kW (90 hk), som tilbød mer effekt med bare litt høyere drivstofforbruk. Alle Ford Fiesta Mk5 TDCi-motorene hadde common rail-innsprøytning og partikkelfilter som standard fra 2005, og de typiske problemene begrenset seg til sporadiske feil på glødepluggene og blokkeringer i partikkelfilteret ved bykjøring.

Ford Fiesta Mk5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,25 Duratec 75 HK 6,8-7,2 l/100 km Tannrem hver 100 000 km Bra
1,4 Duratec 80 HK 6,5-7,0 l/100 km Tomgangskontroll, tannrem Bra
1,6 Duratec 100 HK 7,2-7,8 l/100 km Tenningsspoler, av og til registerkjede Bra
2,0 Duratec ST 150 HK 8,5-9,2 l/100 km Tennspoler, høyere slitasje Gjennomsnittlig
1,4 TDCi 68-80 HK 4,2-4,8 l/100 km Glødeplugger, partikkelfilter Meget bra
1,6 TDCi 90 HK 4,6-5,2 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra

Ford Fiesta Mk5 Facelift (2005-2008)

Ford Fiesta Mk5 Facelift (2005-2008)

Ansiktsløftningen i 2005 brakte hovedsakelig visuelle endringer og et revidert interiør, mens det velprøvde motorutvalget stort sett forble uendret. Påliteligheten til Ford Fiesta Mk5-motorene nådde sitt høydepunkt i denne fasen, da barnesykdommer ble utbedret og produksjonskvaliteten forbedret. Spesielt dieselmotorene nøt godt av forbedrede innsprøytningspumper og optimalisert programvare. 1,4 TDCi med 80 hk etablerte seg som den mest balanserte motoren i hele serien og tilbød en ideell blanding av ytelse, drivstofforbruk og holdbarhet. Selv i denne fasen var det svært sjelden at motoren fikk større skader, og alvorlige problemer oppstod bare ved forsømt vedlikehold eller ekstrem belastning.

Ford Fiesta Mk5 bensinmotorer ansiktsløftning (2005-2008)

Bensinmotorene i Ford Fiesta Mk5 Facelift fikk hovedsakelig programvareoppdateringer og forbedret utslippskontroll. 1,25 Duratec forble uendret som en pålitelig innstegsmotor, mens 1,4 Duratec fikk et revidert motorstyringssystem som reduserte tomgangsproblemer. Ford Fiesta Mk5 1,6 Duratec fikk en forsterket timingkjede som eliminerte de sporadiske problemene fra de tidlige modellene. Spesielt 2.0 Duratec ST fikk forbedret kjøling og mer robuste tennspoler, men forble den mest vedlikeholdskrevende motoren i serien. Alle Ford Fiesta Mk5-bensinmotorene i ansiktsløftningen oppfylte Euro 4-standarden og viste forbedrede utslippsverdier med samme drivstofforbruk.

Ford Fiesta Mk5 dieselmotorer ansiktsløftning (2005-2008)

Ford Fiesta Mk5 TDCi-motorene i faceliften fikk et revidert tredjegenerasjons common-rail innsprøytningssystem og forbedrede partikkelfiltre. 1,4 TDCi ble standardisert til 80 hk og ble ansett som den beste dieselmotoren i sin klasse. Problemer med tilstoppede partikkelfiltre ble betydelig redusert takket være en mer intelligent regenereringsstrategi. Ford Fiesta Mk5 1,6 TDCi fikk en mer robust turboladerenhet og oppnådde enda bedre kvalitet på lang sikt. Begge dieselvariantene var usedvanlig lettkjørte for sin klasse og oppnådde lett en kjørelengde på over 300 000 kilometer med regelmessig vedlikehold.

Ford Fiesta Mk5 motor ansiktsløftning Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,25 Duratec 75 HK 6,6-7,0 l/100 km Tannrem hver 100 000 km Bra
1,4 Duratec 80 HK 6,3-6,8 l/100 km Forbedret tomgangskontroll Meget bra
1,6 Duratec 100 HK 7,0-7,5 l/100 km Forsterket registerkjede Meget bra
2,0 Duratec ST 150 HK 8,2-8,8 l/100 km Forbedrede tennspoler Bra
1,4 TDCi 80 HK 4,0-4,5 l/100 km Optimalisert partikkelfilter Meget bra
1,6 TDCi 90 HK 4,4-5,0 l/100 km Robust turbolader Veldig bra

Konklusjon: De beste Ford Fiesta Mk5-motorene

Ford Fiesta Mk5 beviste i løpet av seks års produksjon at velprøvd teknologi og kontinuerlige forbedringer kan føre til eksepsjonelt pålitelige motorer. Særlig dieselmotorene satte nye standarder når det gjelder effektivitet og holdbarhet, mens bensinmotorene også imponerte med sitt enkle vedlikehold og lave driftskostnader. Ford Fiesta Mk5-motorene ble sett på som en målestokk for pålitelighet i småbilklassen, og er fortsatt et utmerket valg for prisbevisste bilister i dag.

  • Beste Ford Fiesta Mk5 bensinmotor:

1,4 Duratec (80 hk, facelift) tilbyr den beste kombinasjonen av hverdagslige praktiske egenskaper, pålitelighet og lave driftskostnader med akseptable ytelser.

  • Beste Ford Fiesta Mk5 dieselmotor:

1,4 TDCi (80 hk, facelift) er den absolutte toppmotoren i serien med enestående effektivitet, høy driftssikkerhet og lave driftskostnader.

  • Den mest sportslige Ford Fiesta Mk5-motoren:

2,0 Duratec ST (150 hk) har den høyeste effekten og de mest sportslige kjøreegenskapene, men krever mer intensivt vedlikehold og høyere driftskostnader.

For Ford Fiesta Mk5 vedlikehold og reservedeler tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering til gunstige priser.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-47%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Anmeldelser - 84
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, hjulside
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

166,99 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 184,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
184,99 kr
184,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 239,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
239,00 kr
239,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 16
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 181,49 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
181,49 kr
181,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-34%
MCGARD Original 24157SU Låsbare hjulbolter Konisk sete F
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Gjengemål: M12
  • Gjengestigning [mm]: 1.5
  • Hjulfesting: Konisk sete F
  • Vinkel [°]: 60°
  • Lengde [mm]: 32.5
  • Nøkkelvidde: 19
  • Mengdeenhet: Sett
  • Mengde: 4
  • Overflate: forkrommet
  • Farge: krom
  • Produktlinje: Original
  • MCGARD: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 24157SU
  • Vår pris: 555,50 kr
Detaljer
MCGARD Låsbare hjulbolter Konisk sete F
Artikkelnummer: 24157SU
sammenlignet med Veil. pris 854,48 kr

555,50 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-15%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 647,50 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

647,50 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-55%
HELLA 6PK 010 840-911 Sensor, batteristyring
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Montasjetype: boltet / skrudd
  • Spenning [V]: 12
  • kabellengde [mm]: 217
  • Montering / demontering skal kun gjøres av fagpersoner!
  • HELLA: Sensor, batteristyring
  • Varenummer: 6PK 010 840-911
  • Vår pris: 884,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HELLA Sensor, batteristyring
Artikkelnummer: 6PK 010 840-911
sammenlignet med Veil. pris 2006,71 kr

884,50 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
FEBI BILSTEIN 101161 Olje automatgir ATF III, 5l, Rød
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 4,43
  • Mengde: 4
  • FEBI BILSTEIN: Olje automatgir
  • Varenummer: 101161
  • Vår pris: 665,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje automatgir ATF III, 5l, Rød
Artikkelnummer: 101161
Mer
sammenlignet med Veil. pris 856,93 kr

665,00 kr
133,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
10900047 ALANKO 10900036 Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Anmeldelser - 29
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: inkl. tetningssett, med påbygnings / festemateriale
  • fabrikkny del
  • Kjølingstype: oljekjølt
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 10921809, 10921010, 10921020, 10921038, 10921045, 10921046
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Kvalitet: Neuteil
  • Ta hensyn til tekniske data
  • Oppladingstype: Turbolader med variabel turbingeometri
  • Brennstofftype: Diesel
  • Driftstype: pneumatisk
  • ALANKO: Turbolader
  • Varenummer: 10900036
  • Vår pris: 7426,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ALANKO Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Artikkelnummer: 10900036
7426,00 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,59 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MANN-FILTER HU 716/2 x Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 104
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Høyde [mm]: 100
  • Innvendig diameter [mm]: 25, 26
  • innvendig diameter 2 [mm]: 25, 26, 19,6
  • Diameter [mm]: 64, 72, 65
  • EU General Product Safety Regulations (GPSR): IEC 60417-6183Mekanisk ekspertise kreves
  • MANN-FILTER: Oljefilter
  • Varenummer: HU 716/2 x
  • Vår pris: 103,49 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANN-FILTER Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: HU 716/2 x
sammenlignet med Veil. pris 172,97 kr

103,49 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1158,50 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-20
Mer
1158,50 kr
57,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-1 Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 1
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-1
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 107,49 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-1
Mer
107,49 kr
107,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-20%
FANFARO ATF III FF8603-4 Olje automatgir ATF III, 4l, Rød
Anmeldelser - 38
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: MB 236.1, GM Dexron III H, Allison C4, Ford Mercon V, MB 236.5, Allison TES 389, GM Dexron III G, GM Dexron III F, VOITH H 55.6335.xx, (G607), ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 14, CATERPILLAR TO-2
  • Produktlinje: ATF III
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • FANFARO: Olje automatgir
  • Varenummer: FF8603-4
  • Vår pris: 229,50 kr
Detaljer
FANFARO Olje automatgir ATF III, 4l, Rød
Artikkelnummer: FF8603-4
Mer
sammenlignet med Veil. pris 288,49 kr

229,50 kr
57,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
K2 PSF O580ML500S Servoratt olje ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Innhold: 0.5l
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2
  • Produktlinje: PSF
  • Tank design: Flaske
  • Farge: fargeløs
  • Innhold [liter]: 0.5
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • Girtype: for automatgir
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med hydraulisk servostyring
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • K2: Servoratt olje
  • Varenummer: O580ML500S
  • Vår pris: 102,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Servoratt olje ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Innhold: 0.5l
Artikkelnummer: O580ML500S
102,99 kr
205,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: