• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Toyota Yaris-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Toyota Yaris-motorer: Generasjon I (1999-2005)
    1. Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon I (1999-2005)
    2. Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon I (1999-2005)
  2. Toyota Yaris-motorer: Generasjon II (2005-2011)
    1. Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon II (2005-2011)
    2. Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon II (2005-2011)
  3. Toyota Yaris-motorer: Generasjon III (2011-2020)
    1. Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon III (2011-2020)
    2. Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon III (2011-2020)
    3. Toyota Yaris hybriddrift: Generasjon III (2011-2020)
  4. Toyota Yaris-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)
    1. Toyota Yaris hybriddrift: Generasjon IV (2020-i dag)
    2. Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon IV (2020-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Toyota Yaris-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1999 har Toyota Yaris blitt en av de mest suksessrike småbilene, med et bredt utvalg av Toyota Yaris-motorer i fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker, og hybridteknologien har blitt stadig viktigere.

Toyota Yaris-motorer: Generasjon I (1999-2005)

Toyota Yaris-motorer: Generasjon I (1999-2005)

Den første generasjonen Toyota Yaris var Toyotas inntreden i det europeiske småbilsegmentet, og var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer. Med riktig vedlikehold nådde kjørelengden lett 250 000 til 350 000 kilometer, og de mindre bensinmotorene var spesielt slitesterke. Større reparasjoner var vanligvis ikke påkrevd før etter 200 000 kilometer, hovedsakelig på slitedeler som clutch eller understell. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,5 VVT-i med 106 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og moderate forbruksverdier på en optimal måte. Toyota Yaris-motorene i denne generasjonen baserte seg på velprøvd sugemotorteknologi uten turboladning, noe som bidro til den høye driftssikkerheten.

Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon I (1999-2005)

Bensinmotorene i Toyota Yaris besto utelukkende av sugemotorer med variabel ventilstyring (VVT-i). Den minste motoren var en 1,0-liters tresylindret motor med 68 hk, som viste seg å være svært økonomisk og pålitelig. 1,3 VVT-i med 87 hk var seriens midtpunkt, og ble ansett for å ha en spesielt god balanse mellom ytelse og forbruk. Den kraftigste bensinmotoren i Toyota Yaris var 1,5 VVT-i med 106 hk, som hovedsakelig ble brukt i de mer sportslige versjonene. Alle Toyota Yaris-motorene i denne generasjonen var kjennetegnet av lave vedlikeholdskostnader og høy driftssikkerhet, og 1,3-litersmotoren ble ansett som det beste kompromisset mellom alle egenskapene.

Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon I (1999-2005)

Toyota Yaris-dieselmotorene var til å begynne med bare tilgjengelige med en 1,4 D-4D med 75 hk, som ble introdusert i 2001. Denne Toyota Yaris-dieselen var basert på et moderne common-rail-system og bød på gode kjøreegenskaper med lavt drivstofforbruk etter datidens standard. 1.4 D-4D viste seg å være pålitelig, men var mindre kjent på grunn av sin begrensede distribusjon. Toyota Yaris-dieselmotorene i denne generasjonen oppfylte allerede Euro 3-standarden og var et godt alternativ for de som kjører mye.

Toyota Yaris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 VVT-i 68 HK 5,2-5,8 l/100 km Lite kraft for motorveikjøring Bra
1,3 VVT-i 87 HK 5,8-6,2 l/100 km Praktisk talt ingen svakheter Veldig bra
1,5 VVT-i 106 HK 6,1-6,7 l/100 km Noe høyere drivstofforbruk Bra
1,4 D-4D 75 HK 4,2-4,8 l/100 km Ikke veldig vanlig, noe høylytt Gjennomsnittlig

Toyota Yaris-motorer: Generasjon II (2005-2011)

Toyota Yaris-motorer: Generasjon II (2005-2011)

Den andre Toyota Yaris-generasjonen fortsatte tradisjonen med pålitelige motorer og utvidet sortimentet til å omfatte kraftigere varianter. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 1.3 VVT-i bensinmotorene anses for å være spesielt holdbare. Større motorskader er ekstremt sjeldne, og det er kun ved svært høye kjørelengder at det oppstår sporadiske problemer med registerkjeden. Det absolutte høydepunktet var 1,8 VVT-i med 133 hk i den sportslige Yaris TS - et teknisk mesterverk med høyt turtall og en sportslig karakter. Toyota Yaris-motorene i denne generasjonen hadde forbedret VVT-i-teknologi og optimalisert forbrenning.

Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon II (2005-2011)

Utvalget av bensinmotorer i Toyota Yaris ble betydelig utvidet og omfattet nå motorer fra 69 til 133 hk. Den velprøvde 1.0 VVT-i ble videreført med 69 hk, mens 1.3 VVT-i nå produserte 87 eller 100 hk. 1,5 VVT-i med 106 hk og den sportslige 1,8 VVT-i med 133 hk var nye tilskudd. Disse Toyota Yaris TSI-motorene (ikke å forveksle med Turbo TSI) viste seg å være enda mer driftssikre enn sine forgjengere, med kun sporadiske problemer med ventilkoksing etter svært mange kjørte kilometer. Toyota Yaris 1,3 VVT-i med 100 hk ble den mest populære og pålitelige motoren i denne generasjonen.

Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon II (2005-2011)

Toyota Yaris 1.4 D-4D ble revidert og var nå tilgjengelig med 90 hk. Det fantes også en svakere variant med 75 hk. Toyota Yaris 1,4 D-4D med 90 hk viste seg å være den mest effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,1-4,6 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for de som kjører mye. Toyota Yaris-dieselmotorene oppfylte Euro 4-standarden og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse og økonomi.

Toyota Yaris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 VVT-i 69 HK 5,0-5,6 l/100 km Lite kraft for motorveikjøring Bra
1,3 VVT-i 87-100 HK 5,6-6,1 l/100 km Praktisk talt ingen svakheter Veldig bra
1,5 VVT-i 106 HK 5,9-6,4 l/100 km Svært pålitelig Svært god
1,8 VVT-i 133 HK 6,8-7,2 l/100 km Krever høyt turtall Bra
1,4 D-4D 75-90 HK 4,1-4,8 l/100 km Problemer med partikkelfilter mulig Bra

Toyota Yaris-motorer: Generasjon III (2011-2020)

Toyota Yaris-motorer: Generasjon III (2011-2020)

Den tredje generasjonen Toyota Yaris markerte et ytterligere kvalitetsløft og introduserte hybridteknologi for første gang. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 450 000 kilometer, og hybridmotorene anses for å være spesielt holdbare. Større motorskader er praktisk talt uhørt, med unntak av sporadiske problemer med partikkelfilteret i dieselmotorer. Det absolutte høydepunktet var 1,5-hybriden med 100 hk systemeffekt - et teknisk mesterverk som demonstrerte Toyotas hybridkompetanse. Toyota Yaris-motorene i denne generasjonen nøt godt av den videreutviklede Dual VVT-i-teknologien og inngangen til elektrifisering.

Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon III (2011-2020)

Utvalget av bensinmotorer i Toyota Yaris ble fullstendig revidert og inkluderte nå den nyeste Dual VVT-i-teknologien. 1.0 VVT-i ble videreført med 69 hk, mens den nye 1.33 Dual VVT-i med 99 hk erstattet den tidligere 1,3-literen. For sportslige sjåfører var det 1.5 Dual VVT-i med 111 hk. Disse Toyota Yaris-motorene viste seg å være enda mer effektive og pålitelige enn sine forgjengere, nesten uten produksjonsproblemer. Toyota Yaris 1,33 Dual VVT-i utviklet seg til å bli den beste rene bensinmotoren i denne generasjonen, med en utmerket balanse mellom ytelse, forbruk og driftssikkerhet.

Toyota Yaris dieselmotorer: Generasjon III (2011-2020)

Toyota Yaris 1.4 D-4D ble fundamentalt revidert og var tilgjengelig med 90 hk. Denne Toyota Yaris-dieselen hadde moderne tredjegenerasjons common-rail-innsprøytning og et vedlikeholdsvennlig partikkelfilter. Motoren oppfylte Euro 5-normen og hadde fortsatt et svært lavt drivstofforbruk på 3,8-4,3 liter per 100 km. Denne motoren var imidlertid mindre vanlig enn bensinmotorene og hybridene, ettersom Toyota allerede fokuserte på elektrifisering.

Toyota Yaris hybriddrift: Generasjon III (2011-2020)

Toyota Yaris Hybrid med 1,5-liters bensinmotor og elmotor ble introdusert i 2012. Systemet produserte 100 hk og revolusjonerte småbilsegmentet. Toyota Yaris Hybrid kombinerte en 1,5-liters Atkinson-syklusmotor med en elmotor på 61 hk og hadde et testforbruk på bare 3,3-3,8 liter per 100 km. Denne motoren viste seg å være ekstremt driftssikker og krever lite vedlikehold, og hybridbatteriet har en garanti på 8 år eller 160 000 km.

Toyota Yaris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 VVT-i 69 HK 4,9-5,4 l/100 km Lite kraft for motorveikjøring Bra
1,33 Dual VVT-i 99 HK 5,2-5,7 l/100 km Praktisk talt ingen svakheter Veldig bra
1,5 Dual VVT-i 111 HK 5,6-6,1 l/100 km Svært pålitelig Meget god
1,4 D-4D 90 HK 3,8-4,3 l/100 km Partikkelfilter, ikke veldig vanlig Gjennomsnittlig
1,5 Hybrid 100 HK 3,3-3,8 l/100 km Ekstremt pålitelig Svært god

Toyota Yaris-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)

Toyota Yaris-motorer: Generasjon IV (2020-i dag)

Den nåværende Toyota Yaris-generasjonen er helt avhengig av hybridteknologi og representerer Toyotas visjon for fremtidens småbiler. Alle motorene er nå utstyrt med hybridteknologi, rene bensin- eller dieselmotorer tilbys ikke lenger. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2020, finnes det ingen langtidserfaringer ennå, men de første testene viser lovende takter. Toppmotoren er 1,5 hybrid med 116 hk, som kombinerer sportslige ytelser med ekstremt lavt drivstofforbruk. Den nye Toyota Yaris Hybrid-teknologien lover en levetid på over 400 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen reduserer belastningen på forbrenningsmotoren betydelig.

Toyota Yaris hybriddrift: Generasjon IV (2020-i dag)

To hybridsystemer danner grunnlaget for Toyota Yaris' motorprogram: 1,5 Hybrid med 116 hk og den sportslige GR Yaris med 1,6-liters turbo og 261 hk. Toyota Yaris 1.5 Hybrid er basert på fjerde generasjon av Toyota Hybrid System og regnes som den mest effektive motoren i serien. Den kombinerer en 1,5-liters Atkinson-syklusmotor med en 80 hk elektrisk motor og gir en systemeffekt på 116 hk. Drivstofforbruket ligger på bare 2,8-3,4 liter per 100 km, noe som gjør den til den mest økonomiske Toyota Yaris-motoren gjennom tidene.

Toyota Yaris bensinmotorer: Generasjon IV (2020-i dag)

I tillegg til hybriden finnes den ekstraordinære Toyota GR Yaris med en 1,6-liters tresylindret turbomotor som yter 261 hk. Denne motoren er kun tilgjengelig i rallysportmodellen og representerer et teknisk mesterverk. Toyota GR Yaris-motoren har firehjulsdrift og en sekvensiell girkasse, men er mindre egnet til hverdagsbruk enn hybridvariantene på grunn av sin kompleksitet og sportslige orientering.

Toyota Yaris-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 Hybrid 116 HK 2,8-3,4 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1.6 Turbo (GR) 261 HK 8,2-9,1 l/100 km Kompleks, sportslig design Bra

Konklusjon: De beste Toyota Yaris-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Toyota Yaris-motorene viser en imponerende kontinuitet når det gjelder pålitelighet og innovasjon. Mens de tidlige generasjonene baserte seg på velprøvd sugemotorteknologi, revolusjonerte Toyota småbilsegmentet med hybridteknologi. Toyota Yaris-motorene står konsekvent for lave vedlikeholdskostnader, høy driftssikkerhet og stadig bedre effektivitet. Den nyeste generasjonen med utelukkende hybriddrift demonstrerer Toyotas klare fokus på elektrifisert mobilitet.

  • Beste Toyota Yaris bensinmotor:

Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i (99 hk, generasjon III) kombinerer velprøvd sugemotorteknologi med avansert Dual VVT-i-styring, noe som gir den beste balansen mellom pålitelighet, ytelse og drivstofføkonomi.

  • Beste Toyota Yaris dieselmotor:

Toyota Yaris 1,4 D-4D (90 hk, generasjon II og III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk, selv om dieselmotorer var mindre vanlige hos Toyota.

  • Beste Toyota Yaris hybridmotor:

Toyota Yaris 1,5 Hybrid (116 hk, generasjon IV) med sitt ekstremt lave drivstofforbruk på under 3 liter per 100 km og Toyotas velprøvde hybridteknologi.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Toyota Yaris, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 563,75 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
563,75 kr
140,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 503,79 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
503,79 kr
125,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 456,75 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
456,75 kr
91,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 371,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
371,79 kr
74,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1498,69 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1498,69 kr
74,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 608,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
608,25 kr
152,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-5%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 354,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

354,99 kr
71,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1118,44 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1118,44 kr
55,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 637,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
637,86 kr
159,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1546,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1546,83 kr
77,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 462,94 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
462,94 kr
92,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 326,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
326,60 kr
81,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ContiClassic MN7501-20 Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 52
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2294, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.1, Renault RN0700, VW 500 00, VW 501 01
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ContiClassic
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7501-20
  • Vår pris: 1153,84 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7501-20
Mer
1153,84 kr
57,69 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: