Topp reservedeler 1 modeller i SAAB 9-7X
SAAB: Topp kategorier over bildeler
Delekatalog SAAB
Nettbutikk med tilbehør SAAB 9-7X
Mest solgte produkter SAAB 9-7X
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i SAAB 9-7X er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til SAAB finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til SAAB 9-7X fra ledende produsenter.
Hver del på nettsiden vår er sertifisert og utstyrt med garanti. Når du kjøper bildeler til en SAAB 9-7X modell er du sikret høy kvalitet. I tilfelle du opplever avvik til beskrivelsen av delen vil vi erstatte den, og sørge for at du får nøyaktig det du betaler for. Kjøp bildeler til SAAB 9-7X og andre merker fra oss!










SAAB 9-7X-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Saab 9-7X deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 6.69 til 705.02 kr.
Hvilke SAAB 9-7X-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Saab 9-7X OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- HELLA
- NTY
Reservedeler til SAAB 9-7X og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om SAAB 9-7X – valg av riktige reservedeler til modellen
Saab 9-7X
Mellomstore Saab 9-7X SUV ble den første modellen som Saab produserte utenfor Sverige. Bilen var i produksjon fra 2005 til 2009.
Historien til Saab 9-7X
Saab 9-7X er den dyreste SUVen som General Motors har produsert. Sammen med andre SUVer, designet på GMT360-plattformen (Buick Rainier, Oldsmobile Bravada, Isuzu Ascender og Chevrolet TrailBlazer), er Saab 9-7X produsert i Moraine (Ohio, USA).
Fronten tiltrekker seg oppmerksomhet med original, krombelagt radiatorgrill, tradisjonell for Saab, som er inndelt i tre seksjoner, samt svær støtfanger med et lite luftinntak og lange og smale hovedlys. Svære hjulkasser gir karosseriet til 9-7X-modellen en skikkelig offroad stil. Likevel er dette utseende misvisende: på grunn av lav bakkeklaring og mangel på beskyttelse på støtfanger bør bilen kjøres i byer og gode veier.
Interiøret er dekorert i tradisjonell Saab-stil: tenningslås midt mellom sjåfør og passasjer og sentral konsoll som ligner på kontrollbordet på et fly. Myk plast ble brukt til interiøret, med dekorative innsatser av treverk som kunne erstattet av aluminium. Dashbordet var den samme som i Saab 9-5, med litt konkav form og alle enheter godt synlig for føreren.
Den imponerende størrelsen på SUVen (4907 mm. lang og 1918 mm. bred) sørget for komfortable sitteplasser for alle passasjerer. Bagasjerommet rommet 1161 liter, men kunne økes til 2268 liter ved å legge sammen baksetene. Saab 9-7X medfulgte tilhengerfeste: SUVer som var utstyrt med den kraftigste motoren var i stand til å trekke tilhengere som veier tre tonn.
Saab 9-7X var en av de første bilene til den svenske bilprodusenten som hadde firehjulstrekk som standard. Kunder som ikke hadde tenkt til å bruke bilen i ekstreme kjøreforhold kunne bestille Saab 9-7X med tannhjul på bare en aksel. Ettersom Saab 9-7X-modellen ble markedsført som en luksusbil var utstyret ganske variert. Lærseter, støpte felger, bi xenon frontlykter, kjørecomputer, cruisekontroll, to-sonet klimaanlegg, varme i forseter og CD-veksler var inkludert i basispakken.
Den sporty Saab 9-7X Aero kom i produksjon i 2007. Utvendig skiller den seg fra Saab 9-7X på grunn av spoiler både foran og bak, listverk og 20-tommers støpte felger. Saab 9-7X Aero ble den kraftigste bilen i historien til den svenske bilprodusenten.
Salget av Saab 9-7X sank med hele 30% i 2008. General Motors bestemte seg for å ikke restyle modellen og avviklet produksjonen i 2009.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.