Topp reservedeler 3 modeller i ALFA ROMEO ALFASUD
De mest populære bildelene til ALFA ROMEO ALFASUD
Delekatalog ALFA ROMEO ALFASUD
-
Dekk
Nettbutikk med tilbehør ALFA ROMEO ALFASUD
Mest solgte produkter ALFA ROMEO ALFASUD
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 3 modeller i ALFA ROMEO ALFASUD er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til ALFA ROMEO finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til ALFA ROMEO ALFASUD fra ledende produsenter.
Vi tilbyr deg et fantastisk utvalg av reservedeler med høy kvalitet til din ALFA ROMEO ALFASUD. I vår nettbutikk vil du finne deler fra kvalitetsorienterte produsenter. Kvalitet er vår høyeste prioritet. Bestill noen deler til din ALFA ROMEO ALFASUD, så vi får en mulighet til å bevise det for deg!








ALFA ROMEO ALFASUD-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Alfa Romeo ALFASUD deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 3.17 til 3042.83 kr.
Hvilke ALFA ROMEO ALFASUD-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Alfa Romeo ALFASUD OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Informasjon om ALFA ROMEO ALFASUD – valg av riktige reservedeler til modellen
Alfa Romeo AlfasudAlfa Romeo Alfasud er den modellen som har solgt best i selskapets historie. Den ble produsert mellom 1971 og 1989. Bilen var tilgjengelig som to-dørs og fire-dørs kombi, tre-dørs og fem-dørs kombi, coupè og stasjonsvogn. Den ble produsert på fabrikker i Italia, Sør-Afrika, Malaysia og Malta.
Alfa Romeo Alfasud I generasjonAlfa Romeo Alfasud-biler ble produsert ved fabrikken i Pomigliano d'Arco, som ligger i Sør-Italia. Den geografiske plasseringen ga navn til modellen. Den ferdige bilen var et resultat av et samarbeid mellom den østerrikske ingeniøren Rudolf Hruska og lederen av designbyrået Italdesign, Giorgetto Giugiaro.
Alfa Romeo Alfasud ble presentert for publikum som en firedørs kombi for første gang på Torino Motor Show i 1971. Modellens design har fått mange gode anmeldelser, og noen av dens tekniske løsninger (skivebremser på alle hjul, forhjulstrekk) var meget ukonvensjonelt på den tiden. Det asketiske interiøret (gummigulv, seter av kunstlær, kontrollpanel med billig plast) ble kompensert av høy kvalitet på teknologi (justerbar høyde og helling på førersetet og rattet, moderne ventilasjonssystem).
Alfa Romeo Alfasud hadde utmerket håndtering, grep, sikt og romslighet. Siden Rudolf Hruska var høy, krevde han et slikt design fra Giorgetto Giugiaro: en bil som var behagelig for både en høy sjåfør og en høy passasjer i baksetet.
I 1973 ble modellen to-dørs kombi presentert. Forskjellen mellom denne bilen og dens forgjenger (unntatt antall dører) var frontlyktene (fire runde lys), blinklys montert på støtfangeren foran, og en spoiler. Interiøret ble oppdatert med stoffpolstring i forsetene og hodestøttene, ekte teppe erstattet gummiteppet, og et tre-eikers ratt. Det tekniske utstyret ble oppdatert. En turteller, oljetrykksensor og temperatursensor ble installert. I 1975 ble tre-dørs stasjonsvognmodellen Alfa Romeo Alfasud Giardinetta presentert. Bilen var ikke en kommersiell suksess: kunder klaget på et ubehagelig interiør og lite tiltalende design.
En foireseters coupè, Alfa Romeo Alfasud Sprint, ble utgitt i 1976 og ble mer populær enn Giardinetta-modellen, men den fikk også klager for sin høye pris, gjennomsnittlige kvalitet, og spesielt for sine stive bakseter som gjorde det umulig å øke lastekapasiteten. Resultatet ble en restyling i 1983. Selskapet fjernet navnet Alfasud, ga bilen nye støtfangere, grill, baklykter og massive listverk på sidene av karosseriet. De forkrommede elementene ble lakkert svart. En enda kraftigere versjon ble også utgitt, Alfa Romeo Sprint Quattrofoglio Verde. Bilen ble raskt anerkjent takket være grønn farge på listverk og kanten av støtfangere.
Alfa Romeo Alfasud I generasjon restylingI 1977 oppdaterte selskapet designet på Alfa Romeo Alfasud ved å gi den en ny frontstøtfanger og grill. I 1980 kom den komplette restylingen: en moderne grill ble installert, nye lykter, nytt bagasjeromslokk, og at materialet i støtfangerne ble erstattet med plast. Interiøret ble også revitalisert.
I 1981 ble to-dørs kombimodellen Alfa Romeo Alfasud Ti forvandlet til en tre-dørs kombi, og i 1982 kom den som en fem-dørs kombi takket være stor etterspørsel.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.