Topp reservedeler 2 modeller i FIAT 1500-2300
De mest populære bildelene til FIAT 1500-2300
Delekatalog FIAT 1500-2300
Nettbutikk med tilbehør FIAT 1500-2300
Mest solgte produkter FIAT 1500-2300
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i FIAT 1500-2300 er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FIAT finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FIAT 1500-2300 fra ledende produsenter.
Vår nettbutikk tar stolthet i å ikke bare ha et bredt utvalg av FIAT 1500-2300 bildeler, men også i sin kompetente support service. Sjekk ut deres effektive respons allerede nå. Du vil få hjelp når som helst. Problemet vil bli gitt maksimal oppmerksomhet. Våre ansatte har kunnskap ikke bare om ordre og betalingsprosedyrer, men også om FIAT 1500-2300 modellenes tekniske spesifikasjoner. Stol på fagfolk!






FIAT 1500-2300-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Fiat 1500-2300 deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 40.98 til 7389.47 kr.
Hvilke FIAT 1500-2300-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Fiat 1500-2300 OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- BREMBO
- SKF
- HELLA
- MEYLE
Reservedeler til FIAT 1500-2300 og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om FIAT 1500-2300 – valg av riktige reservedeler til modellen
Fiat 1500-2300Fiat 1500-2300 bilene er hele familien av personbiler som er utgitt av det italienske selskapet fra 1961 til 1968. Den besto av modeller som Fiat 1500 (avhengig av motor plassering også kalt både Fiat 1300 og Fiat 1600), Fiat 1800 (også kalt Fiat 2100) og Fiat 2300. Monteringen ble utført både ved Zastava fabrikkene i Jugoslavia og ved Neckar Automobil AG, Fiat’s datterselskap i Tyskland. Og under lisens, ble bilene også produsert av det spanske firmaet SEAT.
Fiat 1300/1500/1600Produksjonen av Fiat 1500 begynte først i april 1961, da slapp de en firedørs sedan. Dens design hadde en meget sterk likhet med Chevrolet Corvair som dukket opp omtrent på samme tid i USA ,og den ble moteikonet i den europeiske bilindustrien på 1960 tallet. Den stilistiske løsningen av karosseriet i form av to horisontale loddede skodder, og også med front optikken (fire runde frontlykter plassert horisontalt av par til venstre og til høyre) ble lånt ifra amerikanske biler. I Fiat 1500 ble mye oppmerksomhet gitt til detaljer og til kvaliteten på materialer innvendig.
Noen måneder etter at sedan’en kom i salg, ble fem-dørs Fiat 1500 stasjonsvogn som hadde den samme lengden karosseri presentert på Turin auto show. Siden 1962 begynte parken av offisielle biler hos politiet å bli fylt opp med disse bilene, noe som også fremmet økningen i produksjonen. I 1962 ble to-dørs kupé’en av Fiat 1500 lansert, og et år senere kom - Fiat 1500 Cabriolet.
Endringen av Fiat 1500L ble opprinnelig utgitt i 1962 for drosjesjåførene og den var en hybrid av allerede relaterte modeller: Fiat 1500 (motoren er lånt herfra) og Fiat 1800 (som var mer romslig og praktisk innvendig). Senere ble denne bilen også tilgjengelig for de vanlige kjøperene. Det bør bemerkes at eksternt hadde Fiat 1500L praktisk talt ingen forskjeller fra Fiat 1800.
I 1964 dukket Fiat 1500C modifikasjonen opp, denne modellen skilte seg ut med at akselavstanden økte med 80 mm for å sikre større komfort til passasjerene på bakerste rad. Andre forskjeller var større blinklys og også noen nye (trapes 3-seksjon) baklys. Fiat 1500 bilene ble produsert frem til 1966 da de ble avløst av Fiat 124, og i 1967 banet Fiat 1500C vei for den nye Fiat 125 i et modellprogram.
Fiat 1800/2100/2300På Geneva motor showet i 1959 fant presentasjonen av en fire-dørs sedan av Fiat 1800 sted,og flere måneder senere kom også en femdørs stasjonsvogn i salg. I reklamen av denne bilen, begynte Fiat selskapet å legge vekt på at stasjonsvogner er et kjøretøy ment ikke bare for arbeid (som den ble vurdert i Europa på den tiden), men også for komfortabel aktiv hvile. På slutten av 1959 den spesielle Fiat seksjonen (Sezione CARROZZERIE Speciali) presenterte Fiat 2100 President versjon - en mer romslig og utdypet bil som begynte å bli brukt som offisiell bil ved toppene og det pavelige verftet i Vatikanet.
I 1961 ble Fiat 1800 den oppdaterte Fiat 1800B (med nye bremser og motor), og Fiat 2100 måtte vike for Fiat 2300 som også ble tilgjengelig i en kupé utgave.
I 1968 ble produksjon av alle utgaver av Fiat 1800 biler stoppet pga lanseringen av en ny Fiat 130-modell.
Fiat 1500-2300 på markedene i de ulike landeneI Jugoslavia ble Fiat 1500 bilene utgitt under navnet Zastava 1300, og i Spania ble de utgitt som Seat 1500.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.