Topp reservedeler 2 modeller i SUZUKI SUPER CARRY Buss
SUZUKI: Topp kategorier over bildeler
Delekatalog SUZUKI
Nettbutikk med tilbehør SUZUKI SUPER CARRY Buss
Mest solgte produkter SUZUKI SUPER CARRY Buss
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 2 modeller i SUZUKI SUPER CARRY Buss er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til SUZUKI finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til SUZUKI SUPER CARRY Buss fra ledende produsenter.
Hvis du trenger faglig råd om å kjøpe deler til en SUZUKI SUPER CARRY Buss modell , bare spør oss. Få informasjons-support 24/7, kom til nettstedet vårt og still spørsmål . Vi vil hjelpe deg med å velge og raskt legge inn bestillingen. Nyt vår tjeneste og kjøp reservedeler til din SUZUKI SUPER CARRY Buss på AutoDoc .






SUZUKI SUPER CARRY Buss-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Suzuki SUPER CARRY Buss deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 116.4 til 1467.16 kr.
Hvilke SUZUKI SUPER CARRY Buss-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Suzuki SUPER CARRY Buss OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Reservedeler til SUZUKI SUPER CARRY og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om SUZUKI SUPER CARRY Buss – valg av riktige reservedeler til modellen
Suzuki Super Carry
Suzuki Super Carry bilene ble laget mellom årene 1985 og 1999. Bilene ble satt sammen både i Japan og i Indonesia.
Historien om skapelsen til Suzuki Super Carry
Suzuki Super Carry er eksportnavnet på den åttende generasjonen av Suzuki Carry, en ikonisk modell av det japanske merket. Bilene ble laget som pickup, van og minibuss utgaver. Funksjonene i bilen utvendig var kvadratformede lykter som var innrammet av svart plast, et forkortet panser med oversikt, og en utstikkende frontstøtfanger med tåkelys integrert i den.
Denne bilen hadde kompakte dimensjoner. Akselavstanden var på 1,840 mm. Avhengig av karosseri så varierte egenvekten mellom 600 og 780 kg. Dette forbedret både manøverbarhet og kontrollerbarhet på bilen, og gjorde den optimal for bymiljøet.
Og til tross for sin lille størrelse så var passasjerrommet både romslig og ergonomisk. Andre alternativer tilbudt var klimaanlegg, elektriske vinduer foran, og lydanlegg. I tillegg til førersetet så ble også passasjerseter utstyrt med valgfri hodehviler. Bilene av den seneste modellen ble også ble utstyrt med både servostyring og anti-bremsesystem (ABS).
Suzuki Super Carry på markedet i de ulike landene
På enkelte europeiske markeder, spesielt i Storbritannia, så ble Suzuki Super Carry modellen kalt Bedford Rascal (fra 1990 ble den kalt Vauxhall Rascal). Bedford Rascal ble laget i samarbeid med både General Motors og Suzuki. Og disse bilene ble solgt både som Bedford og Suzuki.
Bedford Rascal ble solgt mellom 1986 og 1994. Van’en sin nyttelast var på 550 kg, og pickup hadde nyttelast på 575 kg. Den største forskjellen mellom de britiske og japansk lagde bilene var utformingen av karosseriet foran. I 1993 så ble Bedford Rascal produksjonen flyttet fra Storbritannia til Japan, hvor den fortsatte frem til 1999.
På markedene i det kontinentale Europa så ble modellen kjent som GME Rascal. Disse bilene ble montert på General Motors sin fabrikk i Luton.
I Australia så ble bilene kalt for Suzuki Super Carry og Holden Scurry. Men i motsetning til Suzuki Super Carry,så var ikke Holden Scurry bilene tilgjengelige i pickup-versjon.
I Sør-Korea så ble varebilene kalt for Daewoo Damas, og pickup - Daewoo Labo. På det japanske hjemmemarkedet så ble personbilene kalt Suzuki Every.
I India blir bilene fortsatt produsert under navnet Maruti Omni.
SUZUKI SUPER CARRY Buss Opplæringen/Steg for steg guide for reparasjon og utskifting


Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2600 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.