• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Suzuki Grand Vitara-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Suzuki Grand Vitara generasjon I (1998-2005)
    1. Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon I (1998-2005)
    2. Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon I (1998-2005)
  2. Suzuki Grand Vitara generasjon II (2005-2015)
    1. Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon II (2005-2015)
    2. Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon II (2005-2015)
  3. Suzuki Grand Vitara generasjon III (2015-2019)
    1. Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon III (2015-2019)
    2. Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon III (2015-2019)
  4. Suzuki Grand Vitara generasjon IV (2019-nåværende)
    1. Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)
    2. Suzuki Grand Vitara hybridmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Suzuki Grand Vitara-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1998 har Suzuki Grand Vitara etablert seg som en robust terrengbil med et variert utvalg av motorer gjennom fire generasjoner. Den teknologiske utviklingen har gått fra enkle sugemotorer til moderne turbodieselmotorer, noe som gjenspeiler Suzukis fokus på pålitelighet og offroad-egenskaper.

Suzuki Grand Vitara generasjon I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara generasjon I (1998-2005)

Den første generasjonen av Suzuki Grand Vitara var kjennetegnet av velprøvd japansk ingeniørkunst og enkle, men robuste motorer. Med riktig vedlikehold kjørte disse bilene regelmessig mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og bensinmotorene imponerte med sin lange levetid. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 kilometer, hovedsakelig på hjelpeaggregater som vannpumpe eller startmotor. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,5 V6 med 144 hk, som kombinerte effekt og pålitelighet på en optimal måte, og som fortsatt regnes som en av de beste Suzuki-motorene i dag. Teknisk sett stolte Suzuki på velprøvde naturlig aspirerte motorer uten kompleks elektronikk, noe som forklarer det høye pålitelighetsnivået. I en markedssammenligning posisjonerte Grand Vitara seg som et gunstig alternativ til Toyota RAV4 eller Honda CR-V, med overlegen offroad-egenskaper.

Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara hadde tre hovedmotorer: 1,6-liters firesylindret bensinmotor med 94 hk som innstegsmotor, som var spesielt populær i Europa og kjennetegnet seg ved lavt drivstofforbruk. Den firesylindrede 2,0-literen med 128 hk tilbød mer kraft til tauing og offroadkjøring. Høydepunktet var imidlertid den 2,5-liters V6-motoren med 144 hk, som bare var tilgjengelig i femdørsversjonen. Alle Suzuki Grand Vitara-motorene i denne generasjonen var sugemotorer med flerpunktsinnsprøytning og var preget av sin enkelhet. Typiske problemer var sjeldne - av og til ble tennspolene eller drivstoffpumpen slitt ut etter høy kjørelengde. V6-motoren utviklet seg til å bli den mest pålitelige drivlinjen i hele generasjonen.

Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara-dieselmotorene ble utelukkende drevet av en 2,0-liters turbodiesel med 109 hk, som kom fra Peugeot og også ble brukt i Peugeot 406. Denne motoren var robust bygget, men led av typiske problemer med datidens franske dieselmotorer: Innsprøytningspumpen var utsatt for slitasje, og glødepluggene måtte skiftes regelmessig. Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI var likevel økonomisk når det gjaldt drivstofforbruk og hadde tilstrekkelig dreiemoment for terrengkjøring, men den oppnådde aldri bensinmotorenes pålitelighet.

Suzuki Grand Vitara motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 bensinmotor 94 HK 7,8-8,5 l/100 km Tennspoler, drivstoffpumpe Bra
2,0 bensinmotor 128 HK 8,5-9,2 l/100 km Vannpumpe, termostat Bra
2,5 V6 bensinmotor 144 HK 9,8-10,5 l/100 km Svært robust, sjelden problemer Meget bra
2,0 TDI 109 HK 6,8-7,5 l/100 km Innsprøytningspumpe, glødeplugger Gjennomsnittlig

Suzuki Grand Vitara generasjon II (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara generasjon II (2005-2015)

Den andre generasjonen markerte et betydelig teknologisk sprang med mer moderne motorer og forbedret byggekvalitet. Kjørelengden økte til 300 000 til 400 000 kilometer for de velprøvde bensinmotorene, mens nye dieselalternativer ble lagt til. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 250 000 kilometer, hovedsakelig på clutchen eller støtdemperne. Det absolutte høydepunktet var 1,9 DDiS-dieselen med 129 hk, som kom fra Fiat og viste seg å være usedvanlig driftssikker. Når det gjelder teknologi, introduserte Suzuki for første gang dieselpartikkelfilter og moderne common-rail-innsprøytning. Grand Vitara fortsatte å posisjonere seg som et rimelig alternativ med overlegne terrengegenskaper sammenlignet med konkurrenter som Nissan X-Trail eller Ford Kuga.

Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon II (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara bensinmotorutvalget ble fullstendig revidert og besto opprinnelig av en 1,6-liters motor med 106 hk og den velprøvde 2,0-liters motoren med nå 140 hk. Fra 2008 ble en ny 2,4-liters motor med 166 hk lagt til for å erstatte V6-motoren. Suzuki Grand Vitara 2.4 utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den tilbød mer effekt enn 2,0-literen med bare litt høyere drivstofforbruk. Alle motorene hadde moderne flerpunktsinjeksjon og variabel ventiltiming. Problemene oppsto hovedsakelig på grunn av forsømt vedlikehold: skitne gassventiler eller defekte lambdasensorer. 1,6-litersmotoren viste seg å være den mest problematiske bensinmotoren, med sporadiske problemer med registerkjeden.

Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon II (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara dieselprogrammet ble utvidet betraktelig. Til å begynne med var 2,0-liters turbodieselen fortsatt tilgjengelig, men nå med 109 hk i en forbedret versjon. Høydepunktet var den nye 1.9 DDiS med 129 hk, som kom fra Fiat og viste seg å være usedvanlig pålitelig. Senere kom en 2,0 DDiS med 140 hk og til og med en 1,6 DDiS med 90 hk. Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS utviklet seg til å bli den absolutte toppmotoren i hele generasjonen - den kombinerte lavt drivstofforbruk, høy driftssikkerhet og tilstrekkelig effekt på en optimal måte. Alle dieselmotorene hadde common rail-innsprøytning og partikkelfilter, noe som av og til førte til problemer på korte reiser.

Suzuki Grand Vitara-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 bensinmotor 106 HK 7,5-8,2 l/100 km Tannkjede, gassventil Gjennomsnittlig
2,0 bensinmotor 140 HK 8,2-8,9 l/100 km Lambdasonde, tennspoler Bra
2,4 bensinmotor 166 HK 8,8-9,5 l/100 km Svært robust, velprøvd Veldig bra
1,6 DDiS 90 HK 5,8-6,5 l/100 km Ikke veldig vanlig Gjennomsnittlig
1,9 DDiS 129 HK 6,2-6,8 l/100 km Eksepsjonelt pålitelig Svært god
2.0 DDiS 140 HK 6,5-7,2 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Bra

Suzuki Grand Vitara generasjon III (2015-2019)

Den tredje generasjonen av Suzuki Grand Vitara var bare tilgjengelig på det europeiske markedet i en kort periode og representerte et skritt tilbake i modellutvalget. Bilene fortsatte å oppnå en kjørelengde på 250 000 til 350 000 kilometer, men med et begrenset utvalg av motorer. Større reparasjoner skjedde vanligvis etter 200 000 kilometer, hovedsakelig på elektroniske komponenter. Den eneste tilgjengelige motoren var en 1,6-liters bensinmotor med 117 hk, som viste seg å være solid, men ikke fremragende. Teknisk sett var denne generasjonen et tilbakeskritt, ettersom Suzuki baserte seg på velprøvd, men utdatert teknologi. Grand Vitara hadde allerede mistet betydning i markedet, ettersom konkurrenter som Dacia Duster eller Renault Captur tilbød bedre valuta for pengene.

Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon III (2015-2019)

Suzuki Grand Vitara-motorutvalget krympet til én enkelt 1,6-liters bensinmotor med 117 hk. Denne motoren var basert på velprøvd Suzuki-teknologi, men hadde ingen moderne funksjoner som direkte innsprøytning eller turbolading. Suzuki Grand Vitara 1.6 var pålitelig, men teknisk utdatert og drivstoffkrevende sammenlignet med konkurrentene. Typiske problemer var begrenset til normale slitedeler som tennplugger eller luftfilter. På grunn av mangel på alternativer ble denne motoren standarden for generasjonen, men kunne ikke holde tritt med moderne konkurrenter.

Suzuki Grand Vitara dieselmotorer: Generasjon III (2015-2019)

Dieselmotorer ble ikke lenger tilbudt i tredje generasjon, noe som var en betydelig ulempe i det europeiske markedet og bidro til den korte levetiden til denne generasjonen.

Suzuki Grand Vitara motor Utgangseffekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 bensinmotor 117 HK 8,5-9,2 l/100 km Høyt forbruk, utdatert Gjennomsnittlig

Suzuki Grand Vitara generasjon IV (2019-nåværende)

Den nåværende generasjonen av Suzuki Grand Vitara vender tilbake til merkets styrker og tilbyr nok en gang et mangfoldig utvalg av motorer med moderne teknologi. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2019, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første årene viser lovende tegn med en forventet kjørelengde på over 300 000 kilometer. Det første større vedlikeholdet forventes først etter 150 000 kilometer. Toppmotoren er 1,4 Boosterjet med 129 hk, som kombinerer moderne turboteknologi med Suzukis velprøvde pålitelighet. Når det gjelder teknologi, satser Suzuki på mildhybridsystemer og moderne turbobensinmotorer. I markedet posisjonerer den nye Grand Vitara seg som et attraktivt alternativ til etablerte konkurrenter som Toyota C-HR eller Nissan Juke.

Suzuki Grand Vitara bensinmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)

Det nye bensinmotorutvalget i Suzuki Grand Vitara omfatter en 1,0-liters turbo med 112 hk og en 1,4-liters turbo (Boosterjet) med 129 hk. Begge motorene har moderne direkte innsprøytning og turbolading. Suzuki Grand Vitara 1.4 Boosterjet er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den tilbyr en balansert kombinasjon av ytelse, drivstofforbruk og kjøreegenskaper. Den mindre 1,0-liters motoren er mer økonomisk, men mindre kraftig. Begge Suzuki Grand Vitara-motorene har så langt vært uten større produksjonsproblemer, men av og til oppstår det problemer med direkte innsprøytning på korte turer.

Suzuki Grand Vitara hybridmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)

For første gang tilbyr Suzuki også mildhybridvarianter. Systemet kombinerer bensinmotorene med et 12-volts mildhybridsystem, noe som reduserer drivstofforbruket med rundt 10 %. Disse Suzuki Grand Vitara-hybridmotorene er ennå ikke teknisk modne, men gir en forsmak på merkets fremtid.

Suzuki Grand Vitara-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.0 Turbo 112 HK 6,2-6,8 l/100 km Direkte innsprøytning for korte reiser Bra
1,4 Boosterjet 129 HK 6,5-7,2 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1,0/1,4 mild hybrid 112-129 HK 5,8-6,5 l/100 km Ikke fullt utviklet ennå Bra

Konklusjon: De beste Suzuki Grand Vitara-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Suzuki Grand Vitara-motorene demonstrerer styrken i japansk ingeniørkunst - pålitelighet og holdbarhet har alltid stått i høysetet. Mens de to første generasjonene imponerte med sine robuste sugemotorer, kombinerer den nåværende generasjonen moderne turboteknologi med velprøvd Suzuki-kvalitet. Den tredje generasjonen er fortsatt en avviker i den ellers positive utviklingshistorien.

  • Beste Suzuki Grand Vitara bensinmotor:

2,5 V6 (144 hk, generasjon I) er fortsatt uovertruffen når det gjelder pålitelighet og holdbarhet, etterfulgt av den nåværende generasjonens moderne 1,4 Boosterjet.

  • Beste Suzuki Grand Vitara dieselmotor:

Fiats 1,9 DDiS (129 hk, generasjon II) har vist seg å være svært pålitelig og økonomisk - den beste dieselmotoren i Grand Vitaras historie.

  • Beste Suzuki Grand Vitara hybridmotor:

Generation IV 1.4 mild-hybridsystemet er lovende, men trenger videre utvikling for en endelig vurdering.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Suzuki Grand Vitara tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale reservedeler av høy kvalitet med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 569,49 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
569,49 kr
142,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 597,71 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
597,71 kr
149,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 643,64 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
643,64 kr
64,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 802,58 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
802,58 kr
80,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 775,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
775,45 kr
193,86 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 983,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
983,79 kr
196,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 658,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
658,42 kr
164,61 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1129,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1129,83 kr
56,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 426,27 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
426,27 kr
85,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 444,61 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
444,61 kr
111,15 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-48%
H 309 BOSCH Twin Rear 3 397 011 630 Vindusvisker bak 300 mm, Standard
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Lengde [mm]: 300
  • Produktlinje: Twin Rear
  • Type viskeblad: Standard
  • BOSCH: Vindusvisker bak
  • Varenummer: 3 397 011 630
  • Vår pris: 97,11 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Vindusvisker bak 300 mm, Standard
Artikkelnummer: 3 397 011 630
sammenlignet med Veil. pris 190,17 kr

97,11 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2201,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2201,51 kr
110,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,05 kr
90,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 305,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
305,71 kr
76,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 609,31 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
sammenlignet med Veil. pris 725,60 kr

609,31 kr
152,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: