• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Citroën C4 Picasso

Innholdsfortegnelse

  1. Citroën C4 Picasso: Problemer og vanlige feil
  2. Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlegget ikke kjøler
  3. Citroën C4 Picasso: Problemer med at viften ikke fungerer
  4. Citroën C4 Picasso: Problemer med å starte og vil ikke starte
  5. Citroën C4 Picasso: Problemer med at varmeapparatet ikke blir varmt
  6. Citroën C4 Picasso: Problemer med bagasjerommet åpnes ikke
  7. Andre vanlige feil på Citroën C4 Picasso
  8. Citroën C4 Picasso: svakheter og styrker

Citroën C4 Picasso: Problemer og vanlige feil

 
  • Klimaanlegget kjøler ikke: Klimaanlegget mister ofte kjølekapasiteten etter 60 000-80 000 km på grunn av tap av kjølemiddel eller defekte kompressorer. Dette problemet er spesielt vanlig i Grand Picasso-modeller.
  • Vifte som ikke fungerer: Den innvendige viften svikter ofte etter 50 000-70 000 km, noe som resulterer i fullstendig svikt i oppvarming og ventilasjon. Det er særlig 1.6 HDI-modeller som er rammet.
  • Keyless virker ikke: Det nøkkelfrie adgangssystemet svikter ofte etter 40 000-60 000 km på grunn av defekte sensorer eller batteriproblemer i fjernkontrollen.
  • Defekt luftfjæring: På modeller med luftfjæring oppstår det problemer etter 30 000 km, spesielt på Grand Picasso 2.0 HDI, på grunn av utette luftbelger eller defekte kompressorer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlegget ikke kjøler

Citroën C4 Picasso: Problemer med at klimaanlegget ikke kjøler

Klimaanlegget i Citroën C4 Picasso mister ofte kjølekapasiteten, noe som merkes ved at det kommer varm luft ut av lufteventilene. Dette problemet oppstår særlig i Grand Picasso bensinmodeller etter 60 000-80 000 kilometer, og kan ha ulike årsaker. Tap av kjølemiddel på grunn av utette rør eller en defekt kondensator er den vanligste kilden til feilen. Når det gjelder 1.6 THP-motorer, er for tidlig slitasje på kompressoren til klimaanlegget også ofte synlig etter bare 50 000 kilometer. Symptomene varierer fra dårlig kjøleeffekt til fullstendig svikt i klimaanlegget. Særlig om sommeren fører dette til et betydelig komforttap og kan svekke kjøresikkerheten på grunn av dugg på vinduene.

En systematisk kontroll er avgjørende for å sikre at klimaanlegget fungerer som det skal. De følsomme kompressorene til klimaanlegget i Citroën C4 Picasso krever regelmessig vedlikehold hver 24. måned, med kontroll av kjølemediet og lekkasjetest. Diagnosen begynner med en trykkmåling av kjølemediesystemet - det høye trykket skal ligge mellom 15-20 bar, det lave trykket på 2-3 bar. Hvis det er tap av kjølemiddel, må hele systemet kontrolleres for lekkasjer ved hjelp av UV-kontrastmiddel for å lokalisere lekkasjer. Utskifting av kompressoren i klimaanlegget koster mellom 800-1200 euro, mens etterfylling av kuldemedium koster rundt 100-150 euro. Forebyggende vedlikehold med årlig desinfisering av systemet forebygger større skader.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at viften ikke fungerer

I Citroën C4 Picasso svikter ofte varme- og ventilasjonsviften etter 50 000-70 000 kilometer, noe som fører til at den innvendige ventilasjonen forsvinner helt. Det er særlig modellene 1.6 HDI og Grand Picasso 1.6 HDI som rammes, der viftemotoren svikter på grunn av slitasje på kullbørstene eller defekte lagre. De første symptomene er uvanlige lyder som knirking eller rasling når ventilasjonen slås på. I avanserte stadier starter ikke viften lenger i det hele tatt eller fungerer bare på høyeste nivå. På Grand Picasso-modeller kan det også være en defekt i vifteregulatoren, noe som kan føre til ukontrollert vifterytelse. Feilen oppstår ofte plutselig og påvirker både komforten og kjøresikkerheten på grunn av dugg på vinduene.

-56%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

138,19 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,98 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 448,70 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
448,70 kr
89,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 189,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
189,33 kr
189,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SEALEY VS7200 Oljefilternøkkel Nøkkelvidde: 27 mm, Drift: 1/2tomme
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Drift [tomme]: 1 / 2
  • Drivside (profil): firkant
  • Nøkkelvidde: 27 mm
  • SEALEY: Oljefilternøkkel
  • Varenummer: VS7200
  • Vår pris: 267,94 kr
Detaljer
SEALEY Oljefilternøkkel Nøkkelvidde: 27 mm, Drift: 1/2tomme
Artikkelnummer: VS7200
267,94 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

En profesjonell inspeksjon er nødvendig for å stille en korrekt diagnose. De robuste viftemotorene i Citroën C4 Picasso krever en kontroll av de elektriske tilkoblingene og børsteslitasje hver 60 000 kilometer. Feildiagnosen begynner med å måle strømforbruket - en frisk viftemotor trekker mellom 8-15 ampere avhengig av effektnivået. Ved totalfeil må sikringen (vanligvis 40A) og reléet kontrolleres først. Viftemotoren er plassert under dashbordet på passasjersiden og kan nås etter at hanskerommet er fjernet. Det koster 200-350 euro å bytte ut hele viftemotoren, mens en defekt vifteregulator koster rundt 150-250 euro. Regelmessige filterbytter hver 15 000. kilometer forhindrer for tidlig slitasje på grunn av støvavleiringer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med å starte og vil ikke starte

Citroën C4 Picasso: Problemer med å starte og vil ikke starte

Startproblemer med Citroën C4 Picasso viser seg i ulike former og rammer særlig bensinmodellene 1.6 VTI og Grand Picasso etter 80 000-100 000 kilometer. Motoren starter ikke eller starter ikke, og årsakene kan være alt fra defekte tennspoler og slitte drivstoffpumper til problemer med motorstyringsenheten. I 1.6 THP-motorer er det ofte høytrykkspumpen eller innsprøytningsventilene som er påvirket, noe som gir seg utslag i lengre starttider eller ujevn tomgangskjøring. Kaldstartproblemer oppstår særlig på HDI-dieselmotorer hvis glødepluggene eller glødetidsreléet er defekt. Batteriet mister ofte kapasiteten etter 4-5 år, noe som også fører til startproblemer. I tillegg kan problemer med startsperren eller det nøkkelfrie systemet forhindre start.

Profesjonelt vedlikehold er avgjørende for pålitelig start av kjøretøyet. De komplekse startsystemene til Citroën C4 Picasso krever regelmessig kontroll av batterispenningen (bør være over 12.4 V i hviletilstand) og startstrømforbruket. Ved startproblemer må man gå systematisk til verks: Mål først batterispenningen under belastning, kontroller deretter drivstofftilførselen og til slutt tenningssystemet. På HDI-motorer er railtrykket avgjørende - det bør være minst 250 bar under startprosessen. Defekte glødeplugger kan gjenkjennes på et strømforbruk på mindre enn 8 ampere per plugg. Utskifting av drivstoffpumpe koster 300-500 euro, nye glødeplugger rundt 200-300 euro for et sett. Forebyggende tiltak som regelmessige batteritester og rengjøring av drivstoffsystemet hver 30 000. kilometer forebygger de fleste startproblemer.

Citroën C4 Picasso: Problemer med at varmeapparatet ikke blir varmt

Varmeapparatet i Citroën C4 Picasso blir ofte ikke ordentlig varmt, noe som særlig forekommer i Grand Picasso-modeller etter 60 000-80 000 kilometer. Problemet viser seg ved at det kommer kald luft ut av ventilasjonsåpningene til tross for at motoren er varmet opp, og kan ha ulike årsaker. I 2.0 HDI-motorer er det ofte varmeveksleren som er tett eller lekker, mens det i bensinmotorer ofte er termostaten som sitter fast. En annen vanlig feil er luft i kjølesystemet etter reparasjoner eller lekkasjer. Varmeventilene kan miste sin funksjon etter 70 000 kilometer på grunn av slitasje eller forkalkning. Når det gjelder automatiske klimaanlegg, kan også den elektroniske temperaturstyringen være defekt. Dette problemet er spesielt irriterende om vinteren, da det reduserer kjørekomforten betydelig og vinduene kan dugge.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for at varmesystemet skal fungere optimalt. De følsomme varmesystemene i Citroën C4 Picasso krever at kjølekretsen spyles og at kjølevæskekonsentrasjonen kontrolleres hver 60 000. kilometer. Diagnosen begynner med å kontrollere kjølevæskenivået og temperaturen på varmeveksleren - begge tilkoblingene skal være jevnt varme i henhold til driftstemperaturen. Termostaten åpner ved 89 °C for bensinmotorer og 83 °C for dieselmotorer. Hvis bare én tilkobling er varm, er det tegn på blokkering. Varmeventilene kan testes ved å aktivere dem med et diagnoseapparat. En ny varmeveksler koster 150-300 euro, en termostat ca. 50-80 euro. Regelmessig bytte av kjølevæske hver 120 000 kilometer og bruk av foreskrevet frostvæske forebygger forkalkning og korrosjon.

Citroën C4 Picasso: Problemer med bagasjerommet åpnes ikke

Bagasjerommet på Citroën C4 Picasso lar seg ofte ikke åpne, noe som særlig forekommer i Grand Picasso-modeller etter 50 000-70 000 kilometer. Problemet kan ha mekaniske eller elektriske årsaker og viser seg ved at verken fjernkontrollen eller den innvendige bryteren betjener bagasjeromslåsen. Ved mekaniske feil er det ofte selve låsen som er blokkert på grunn av slitasje eller korrosjon, mens elektriske problemer som regel skyldes defekte aktuatorer eller avbrutte kabelforbindelser. Et fastlåst bagasjerom er spesielt irriterende når bilen er fullastet eller i en nødsituasjon. På enkelte modeller kan også sentrallåsen være påvirket, slik at bagasjerommet bare kan åpnes mekanisk ved hjelp av nødnøkkelen. Fukt kan også føre til korrosjon på kontaktene og forverre problemet.

En systematisk kontroll er nødvendig for å utbedre problemene med bagasjerommet. De komplekse bagasjeromslåsene til Citroën C4 Picasso krever regelmessig vedlikehold med smøring av de mekaniske delene hver 24. måned. Feilsøking begynner med å sjekke sikringene - bagasjeromslåsen er vanligvis beskyttet av en 15A-sikring. Spenningen på servomotoren kan måles med et multimeter (bør være 12 V). Mekaniske blokkeringer kan gjenkjennes på motstanden når låsen betjenes manuelt. Ved elektriske problemer må ofte hele låsen skiftes ut, noe som koster 200-400 euro. Servomotoren alene koster rundt 100-150 euro. Forebyggende vedlikehold med syrefritt smøremiddel og beskyttelse mot fuktighet forlenger levetiden betraktelig.

MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 629,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
629,30 kr
157,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 91
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 409,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
409,83 kr
81,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 599,68 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
599,68 kr
149,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 527,97 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
527,97 kr
52,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 381,29 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
381,29 kr
95,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Andre vanlige feil på Citroën C4 Picasso

Andre vanlige feil på Citroën C4 Picasso

Basert på erfaringene til Citroën C4 Picasso-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Elektronisk parkeringsbrems defekt: oppstår ofte etter 80 000-100 000 km på grunn av slitasje på servomotorene eller kalkavleiringer på bremseklossene.
  • Defekt ballast for xenonlys: Problemer oppstår vanligvis etter 60 000-80 000 km på grunn av overoppheting eller fuktighet i lyskasterhuset.
  • Problemer med turboladeren på HDI-motorer: Feil oppstår vanligvis etter 120 000-150 000 km på grunn av karbonisering av oljen eller defekte ledevinger.
  • Rykk i automatgirkassen: Særlig i automatmodeller etter 100 000-120 000 km på grunn av slitte clutcher eller defekte ventiler.
  • Defekt vindusheiser: Elektriske vindusheiserne svikter ofte etter 70 000-90 000 km på grunn av slitte styreskinner eller defekte motorer.
  • Defekt ABS-sensor: Problemer med hjulhastighetssensorene oppstår vanligvis etter 80 000-100 000 km på grunn av korrosjon eller mekanisk skade.
  • Defekt drivstoffpumpe: I bensinmotorer etter 120 000-140 000 km på grunn av slitasje eller forurensning i tanken.

Citroën C4 Picasso: svakheter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Romslig interiør Klimaanlegget kjøler ikke
Fleksibelt setesystem Viften fungerer ikke
God oversikt Problemer med elektronikken
Komfortabel fjæring Varmeapparatet blir ikke varmt
Praktiske oppbevaringsløsninger Startproblemer
Lave vedlikeholdskostnader Bagasjerommet kan ikke åpnes
Moderne sikkerhetsutstyr Keyless fungerer ikke
Økonomiske HDI-motorer Defekt luftfjæring

Citroën C4 Picasso er en praktisk familiebil med noen typiske svakheter, som i hovedsak gjelder komfort og elektronisk utstyr. De vanligste feilene oppstår etter 50 000-80 000 kilometer og kan i stor grad unngås med regelmessig vedlikehold og forebyggende tiltak.

 

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

BTS TURBO T914333BL Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Produkt info
  • for tidsberegnet reparasjon
  • Byttedel
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF)
  • Oppladingstype: Eksosturbolader
  • tilleggsinfo: REMAN
  • BTS TURBO: Turbolader
  • Varenummer: T914333BL
  • Vår pris: 6062,63 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BTS TURBO Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Artikkelnummer: T914333BL
6062,63 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 822,15 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
822,15 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
10900047 ALANKO 10900036 Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Anmeldelser - 29
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: inkl. tetningssett, med påbygnings / festemateriale
  • fabrikkny del
  • Kjølingstype: oljekjølt
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 10921809, 10921010, 10921020, 10921038, 10921045, 10921046
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Kvalitet: Neuteil
  • Ta hensyn til tekniske data
  • Oppladingstype: Turbolader med variabel turbingeometri
  • Brennstofftype: Diesel
  • Driftstype: pneumatisk
  • ALANKO: Turbolader
  • Varenummer: 10900036
  • Vår pris: 6998,11 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ALANKO Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Artikkelnummer: 10900036
6998,11 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
-19%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 111,05 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

111,05 kr
111,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,64 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 284,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
284,35 kr
71,09 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 248,09 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
248,09 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 473,50 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
473,50 kr
118,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 457,28 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
457,28 kr
114,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-27%
METZGER AGR018 Tetningssett, EGR-system
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • METZGER: Tetningssett, EGR-system
  • Varenummer: AGR018
  • Vår pris: 163,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
METZGER Tetningssett, EGR-system
Artikkelnummer: AGR018
sammenlignet med Veil. pris 226,12 kr

163,48 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: