• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Peugeot 508

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 508: Problemer og vanlige feil
  2. Peugeot 508: Problemer med registerkjeden på 1.6 THP-motorer
  3. Peugeot 508: Problemer med automatgiret
  4. Peugeot 508: Problemer med Start-Stopp-systemet
  5. Peugeot 508: Problemer med head-up-displayet
  6. Peugeot 508: Problemer med klimaanlegget
  7. Andre vanlige feil på Peugeot 508
  8. Peugeot 508: svake punkter og styrker

Peugeot 508: Problemer og vanlige feil

 
  • Problemer med registerkjeden på 1.6 THP-motorer: Registerkjeden kan vise tegn på slitasje fra 80 000-120 000 km, spesielt i 156 hk-variantene. Typiske symptomer er raslelyder ved kaldstart og ujevn motorgang.
  • Feil på automatgirkassen: Automatgirkassen girer ikke som den skal eller har rykkete girskift, hovedsakelig i modeller fra 2011 og fremover. Disse problemene oppstår ofte mellom 60 000-100 000 km.
  • Start-Stopp-systemet fungerer ikke: Start-Stopp-systemet starter ikke eller fungerer upålitelig, spesielt med eldre batterier etter 40 000-80 000 km.
  • Head-up-displayet kan ikke kjøres ut: Head-up-displayet fungerer ikke som det skal eller kan ikke kjøres ut fra dashbordpanelet, typisk etter 50 000-90 000 km på GT-varianter.

Peugeot 508: Problemer med registerkjeden på 1.6 THP-motorer

Tannkjeden i 1.6 THP-motorene i Peugeot 508 viser ofte feil og kan begynne å vise tegn på slitasje etter 80 000 km. Spesielt 156 hk-variantene er rammet, og det kan føre til skrangling ved kaldstart og ujevn motorgang. Påliteligheten til denne motorkomponenten er begrenset, ettersom kjedet slites for tidlig på grunn av høy belastning og utilstrekkelig smøring. Symptomer som metalliske lyder fra motorrommet, spesielt i de første minuttene etter start, tyder på en forlenget eller skadet registerkjede. Levetiden til den originale registerkjeden er ofte mindre enn 150 000 kilometer, noe som regnes som under gjennomsnittet for moderne motorer.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for å oppdage problemer med registerkjeden på et tidlig tidspunkt. De følsomme kamkjedestrammerne på Peugeot 508 krever regelmessig kontroll hver 20 000 km og bruk av motoroljer av høy kvalitet med riktig viskositet. For å stille diagnosen bør motoren sjekkes for uvanlige lyder ved driftstemperatur, og et stetoskop på registerkjedeboksen kan gi nyttig informasjon. Ved første tegn på slitasje må hele registerkjeden, inkludert strammere og styreskinner, skiftes ut umiddelbart for å unngå alvorlige motorskader.

Peugeot 508: Problemer med automatgiret

Peugeot 508: Problemer med automatgiret

Automatgirkassen i Peugeot 508 har typiske svakheter, som gir seg utslag i rykkete girskift eller fullstendig manglende girskift. Det er særlig modeller fra 2011 og fremover som er rammet av disse plagene, og problemene oppstår vanligvis mellom 60 000 og 100 000 kilometer. De vanligste symptomene er forsinkede girskift, rykk ved start og at bilen blir stående i ett gir uten at det er mulig å skifte gir. Automatgirkassen girer ikke lenger som den skal, noe som kan føre til betydelige havarier og sikkerhetsrisikoer. Feilene manifesterer seg ofte gjennom feilkoder i styreenheten, noe som indikerer defekte sensorer, slitte clutcher eller problemer med transmisjonskontrollenheten.

En systematisk kontroll er avgjørende for å oppdage problemer med girkassen i tide. De komplekse styreenhetene til automatgirkassen i Peugeot 508 krever regelmessige programvareoppdateringer og skylling av girkassevæske hver 60 000. kilometer. Diagnosen utføres ved hjelp av spesielle diagnoseapparater som leser av feilkoder og viser live-data fra girkassens sensorer. Forebyggende tiltak inkluderer regelmessig oljeskift i girkassen, kontroll av elektriske tilkoblinger og unngåelse av aggressiv kjøring for å forlenge girkassens levetid.

-57%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

134,03 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,89 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 435,19 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
435,19 kr
87,04 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 734,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
734,08 kr
183,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 233,31 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
233,31 kr
233,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 508: Problemer med Start-Stopp-systemet

Start-Stopp-systemet til Peugeot 508 fungerer ikke pålitelig og viser hyppige feil, spesielt i eldre kjøretøy. Teknologien starter ikke eller deaktiveres spontant, noe som hovedsakelig skyldes et svakt batteri etter 40 000-80 000 kilometer. Typiske symptomer er at Start-Stopp-indikatorlampen lyser permanent på dashbordet, og at systemet ikke klarer å slå av motoren automatisk. Systemets pålitelighet er svært avhengig av batterikapasitet, motortemperatur og ulike kjøretøyparametere. Andre årsaker kan være defekte sensorer, skitne batteripoler eller problemer med klimaanlegget, ettersom systemet bare aktiveres under optimale forhold.

Profesjonelt vedlikehold er nødvendig for å sikre at Start-Stop-systemet fungerer som det skal. De krevende Start-Stop-batteriene i Peugeot 508 krever spesiell AGM-teknologi og regelmessige kapasitetskontroller hver 30 000 km. Diagnosen begynner med kontroll av batteriets spenning og kapasitet, etterfulgt av kontroll av alle relevante sensorer som motortemperatur, klimaanlegg og rattposisjon. Forebyggende behandling omfatter regelmessig rengjøring av batteripolene, utskifting av batteriet i tide og oppdatering av programvaren til styreenheten.

Peugeot 508: Problemer med head-up-displayet

Peugeot 508: Problemer med head-up-displayet

Head-up-displayet på Peugeot 508, spesielt i GT-variantene, viser ofte feil og strekker seg ikke ut fra dashbordpanelet. Disse feilene oppstår vanligvis etter 50 000-90 000 kilometer og manifesterer seg som mekaniske blokkeringer eller elektroniske feil. De vanligste symptomene er at displayet forblir i sammenfoldet posisjon, flimrende eller forvrengte skjermbilder og fullstendig systemfeil. Head-up-displayet fungerer ikke som det skal, noe som kan påvirke sikkerheten fordi viktig kjøreinformasjon ikke lenger vises i førerens synsfelt. Levetiden til de mekaniske komponentene er ofte begrenset, ettersom de ømfintlige motorene og styreskinnene er utsatt for støv og temperatursvingninger.

En profesjonell inspeksjon er nødvendig for å kunne diagnostisere problemer med head-up-displayet. De presise mekanismene i Peugeot 508 Head-Up Display krever regelmessig kalibrering og omhyggelig rengjøring av de optiske komponentene. Diagnosen omfatter kontroll av de elektriske tilkoblingene, kalibrering av skjermposisjonen og kontroll av de mekaniske bevegelsene. Løsningene spenner fra oppdatering av programvaren og rengjøring av styreskinnene til fullstendig utskifting av skjermenheten ved alvorlige mekaniske defekter.

Peugeot 508: Problemer med klimaanlegget

Klimaanlegget i Peugeot 508 kjøler ikke tilstrekkelig og fungerer ofte feil, spesielt i dieselversjonene som 2.0 HDI og 1.5 BlueHDI. Disse problemene gir seg utslag i dårlig kjøleytelse, uvanlige lyder eller fullstendig svikt i kjølefunksjonen. Typiske årsaker er utette kjølemedieledninger, defekte kompressorer eller skitne kondensatorer, noe som særlig oppstår etter 60 000-100 000 km. Klimaanlegget kjøler ikke lenger effektivt, noe som forringer kjørekomforten betydelig og er spesielt problematisk i SW-modellene på grunn av det større innvendige rommet. Symptomer som varm luft fra ventilasjonsåpningene, dugg på vinduene eller oljeflekker under bilen kan tyde på ulike feil på klimaanlegget.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for at klimaanlegget skal fungere optimalt. De følsomme kompressorene til klimaanlegget i Peugeot 508 krever årlig kontroll og regelmessig påfylling av kjølemiddel hvert 2.-3. år. Diagnosen stilles ved å måle trykket i kjølemiddelkretsen, sjekke visuelt om det er lekkasjer og teste funksjonen til alle komponenter. Forebyggende tiltak omfatter regelmessig drift av klimaanlegget, også om vinteren, bytte av kupéfilter hver 15 000 km og profesjonell desinfisering av fordamperen for å forhindre bakterieoppbygging.

-48%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 283,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

283,97 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 201,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
201,75 kr
201,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 568,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
568,33 kr
113,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-25%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1850,95 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1850,95 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 806,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
806,23 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Andre vanlige feil på Peugeot 508

Basert på erfaringene fra Peugeot 508-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Problemer med Bluetooth-tilkobling: Oppstår etter 30 000-60 000 km, ofte forårsaket av utdatert programvare eller defekte antenner
  • Defekte parkeringssensorer: Ofte etter 40 000-80 000 km, spesielt i SW-modeller på grunn av smuss eller mekaniske skader
  • Problemer med regenerering av dieselpartikkelfilter: Særlig på 2.2 HDI- og 1.6 HDI-motorer etter 80 000-120 000 km på korte kjøreturer
  • Lekkasjer i panoramataket: Oppstår ofte etter 50 000-90 000 km, hovedsakelig i GT-varianter, på grunn av slitte tetninger
  • Slitasje på bakaksellagrene: Typisk etter 100 000-150 000 km, spesielt i RXH hybridmodeller på grunn av den høyere vekten
  • Defekte xenon-frontlykter: Ofte etter 60 000-100 000 km på grunn av defekte ballaster eller brennere
  • Problemer med det elektroniske håndbremsen: Oppstår etter 70 000-120 000 km, ofte på grunn av slitte bremseklosser eller defekte aktuatorer

Peugeot 508: svake punkter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Komfortabelt understell Tannkjede på 1.6 THP-motorer
Romslig interiør Problemer med automatgiret
Moderne assistansesystemer Feil i Start-Stopp-systemet
Attraktiv design Defekter ved head-up-displayet
Godt motorvalg Feil på klimaanlegget
Høy kvalitet på finishen Problemer med Bluetooth-tilkobling
Økonomiske dieselmotorer Sårbarhet i elektronikken
Omfattende sikkerhetspakke Høye reparasjonskostnader

Peugeot 508 fremstår som en teknologisk avansert bil med tiltalende design og god kjørekomfort. Likevel finnes det typiske svakheter, særlig i de elektroniske systemene og i enkelte motorkomponenter. De fleste problemer kan unngås eller i det minste minimeres ved hjelp av regelmessig vedlikehold og forebyggende tiltak. Tannkjeden i THP-motorer og de komplekse elektroniske systemene krever spesiell oppmerksomhet og krever profesjonell diagnose og vedlikehold.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

MOBIL ATF 220 142837 Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF II
  • Produsentens anbefalinger: 339 Typ V1, 339 Typ Z1, MB Approval 236.7, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A
  • Versjon: 220
  • Produktlinje: ATF
  • Produsentanbefaling olje: Allison C-4, Caterpillar CAT TO-2, Dexron II, Dexron IID, ESR-M2C163-A, Renk Doromat, Typa A suffix A, Volvo 97340
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • MOBIL: Olje automatgir
  • Varenummer: 142837
  • Vår pris: 454,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Artikkelnummer: 142837
Mer
454,30 kr
113,58 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 88
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 71,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

71,51 kr
Pris per produkt
1021,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,56 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 27
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: svart
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 468
372,25 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 521,86 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
521,86 kr
130,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL ATF 320 146477 Olje automatgir ATF III, 1l, Rød
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: 339 TypZ1, VT H55.633539 (G607), ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML03D, 339 Typ V1
  • Versjon: 320
  • Produktlinje: ATF
  • Produsentanbefaling olje: Allison C-4, Dexron IIIG, Mercon, Volvo 97341
  • Tank design: Flaske
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • MOBIL: Olje automatgir
  • Varenummer: 146477
  • Vår pris: 157,72 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Olje automatgir ATF III, 1l, Rød
Artikkelnummer: 146477
Mer
157,72 kr
157,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MANN-FILTER HU 716/2 x Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 103
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Høyde [mm]: 100
  • Innvendig diameter [mm]: 25, 26
  • innvendig diameter 2 [mm]: 25, 26, 19,6
  • Diameter [mm]: 64, 72, 65
  • EU General Product Safety Regulations (GPSR): IEC 60417-6183Mekanisk ekspertise kreves
  • MANN-FILTER: Oljefilter
  • Varenummer: HU 716/2 x
  • Vår pris: 102,64 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANN-FILTER Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: HU 716/2 x
sammenlignet med Veil. pris 172,97 kr

102,64 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-60%
78559718 MAHLE OX 171/2D Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Høyde [mm]: 99, 99,0
  • Tetningsring diameter [mm]: 10,8
  • innvendig diameter 2 [mm]: 26
  • Diameter [mm]: 71,88
  • innvendig diameter 3 [mm]: 19,5
  • innpakningshøyde [cm]: 10,20, 7,62
  • innpakningslengde [cm]: 10,5, 7,5
  • Nettovekt [g]: 51, 69
  • innpakningsbredde [cm]: 7,50, 7,75
  • MAHLE: Oljefilter
  • Varenummer: OX 171/2D
  • Vår pris: 98,46 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MAHLE Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: OX 171/2D
sammenlignet med Veil. pris 248,28 kr

98,46 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
REINZ 70-31414-10 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Anmeldelser - 85
Produkt info
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende
  • Farge: svart
  • Innhold [ml]: 70
  • temperaturområde [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 320
  • Tank design: Tube
  • kun i forbindelse med: 70-31415-00
  • tilleggsinfo: REINZOSIL
  • REINZ: Tetningsstoff
  • Varenummer: 70-31414-10
  • Vår pris: 81,85 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Artikkelnummer: 70-31414-10
81,85 kr
1169,29 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VALEO 837522 Clutchsett med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling, med boltsett, med sikringsboltsett
Anmeldelser - 33
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling
  • Tannantall: 26
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med boltsett, med sikringsboltsett
  • fabrikkny del
  • Vekt [kg]: 20
  • Antall festehull: 6
  • brukes kun i sett
  • Hulldiameter [mm]: 24
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 60
  • Antall festehull på sentralutløseren: 3
  • kun som sett
  • VALEO: Clutchsett
  • Varenummer: 837522
  • Vår pris: 5756,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VALEO Clutchsett med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling, med boltsett, med sikringsboltsett
Artikkelnummer: 837522
5756,86 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: