Topp reservedeler 1 modeller i FIAT X 1/9
De mest populære bildelene til FIAT X 1/9
Delekatalog FIAT X 1/9
Nettbutikk med tilbehør FIAT X 1/9
Mest solgte produkter FIAT X 1/9
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i FIAT X 1/9 er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FIAT finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FIAT X 1/9 fra ledende produsenter.
Vår nettbutikk tar stolthet i å ikke bare ha et bredt utvalg av FIAT X 1/9 bildeler, men også i sin kompetente support service. Sjekk ut deres effektive respons allerede nå. Du vil få hjelp når som helst. Problemet vil bli gitt maksimal oppmerksomhet. Våre ansatte har kunnskap ikke bare om ordre og betalingsprosedyrer, men også om FIAT X 1/9 modellenes tekniske spesifikasjoner. Stol på fagfolk!









FIAT X 1/9-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Fiat X 1/9 deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 43.68 til 3056.31 kr.
Hvilke FIAT X 1/9-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Fiat X 1/9 OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Reservedeler til FIAT X 1/9 og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om FIAT X 1/9 – valg av riktige reservedeler til modellen
Fiat X1/9Fiat X1/9 er en sporty bil med et targa karosseri og den har sentral beliggenhet på motoren. Den ble utgitt på Torino anlegget til Fiat mellom 1972-1982, da ble produksjonen flyttet til fabrikken firmaet hari Bertone og fortsatte i syv år.
Historien om skapelsen av Fiat X1/9I praksis begynte historien om Fiat X1/9 i 1969 da presentasjonen av Autobianchi A112 Runabout konseptbilen med et stort karosseri fra studio Bertone fant sted. Da ble eieren Nuccio Bertone tilbudt et samarbeidsprosjekt av Fiat, og viste til partner utsiktene for lignende modeller. Etter å ha fått samtykke fra Fiat, utviklet designere hos Bertone utformingen av den nye bilen med en sentralt beliggende motor , slik at den minnet en del om Porshe modellen med targa karosseriet, med to bagasjerom (foran og bak) og stigende frontlykter.
Et lekkert utseende, god dynamikk, og fin for disse årene, med en rimelig pris på en nybil falt denne i smak hos forbrukere, og Fiat X1/9 bilene ble et uformelt sportsymbol på 1970 tallet.
Karosseriet viste en misunnelsesverdig pålitelighet i resultatene fra kollisjonstester og ble produsert på Bertone anlegget, så ble den brakt videre til Fiat-fabrikken, der installasjon av bilen fant sted. Motoren ble plassert på tvers under den eneste seteraden for økonomisk utnyttelse. Det fjernete panelet av taket ble lagt under panseret, og reservehjulet lå i rommet bak ryggen på passasjersete.
I 1982 ble modellen satt under absolutt kontroll av Bertone selskapet, de gjorde noen endringer i sportbilens design: og på grunn av utskifting av chassiset ble plassen for beina til passasjerer økt slik at bilen ble mye mer gunstig for høye mennesker. De aller fleste av disse bilene var beregnet på det amerikanske markedet.
Produksjon av Fiat X1/9 stanset i 1989 og derfor ble de siste bilene av denne modellen utgitt som spesialversjoner under navnet Gran Finale.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.