• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Fiat Puntos motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Fiat Puntos motorer: Historiske generasjoner I & II (1993-2010)
    1. Fiat Punto bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1993-2010)
    2. Fiat Punto dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1993-2010)
  2. Fiat Puntos motorer: Generasjon III (2005-2018)
    1. Fiat Punto bensinmotorer: Generasjon III (2005-2018)
    2. Fiat Puntos dieselmotorer: Generasjon III (2005-2018)
    3. Fiat Punto med naturgassdrift: Generasjon III (2005-2018)
  3. Fiat Puntos motorer: Generasjon IV (2012-2018)
    1. Fiat Punto bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2018)
    2. Fiat Punto dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2018)
  4. Konklusjon: De beste Fiat Punto- motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1993 har Fiat Punto etablert seg som en av de mest suksessrike småbilene i Europa, og har gjennomgått en bemerkelsesverdig motorutvikling over fire generasjoner. Fiat Puntos motorer har alltid gjenspeilet den teknologiske utviklingen - fra enkle sugemotorer til moderne turbobensinmotorer med start-stopp-teknologi.

Fiat Puntos motorer: Historiske generasjoner I & II (1993-2010)

Fiat Puntos motorer: Historiske generasjoner I & II (1993-2010)

De to første generasjonene av Fiat Punto hadde en varig innvirkning på småbilsegmentet og tilbød et bredt utvalg av robuste, men teknisk enkle motorer. Kjørelengden varierte mye avhengig av vedlikehold og kjørestil: Mens de velprøvde 1,2-liters sugemotorene med riktig vedlikehold lett nådde 200 000 til 300 000 kilometer, viste de tidlige turbodieselmotorene de første tegnene på svakheter i innsprøytningssystemet og turboladeren allerede mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var 1,4 16V med 95 hk fra andre generasjon (1999-2010), som på en optimal måte kombinerte livlighet, pålitelighet og moderate forbruksverdier. Særlig Fire-motorene utviklet seg til langløpere, mens de tidlige common rail-dieselmotorene i andre generasjon fortsatt slet med barnesykdommer.

Fiat Punto bensinmotorer: Historiske generasjoner I og II (1993-2010)

Fiat Puntos første generasjon bensinmotorer (1993-1999) besto hovedsakelig av Fire-motorer: 1.1 Fire med 54 hk som innstegsmotor, 1.2 Fire med 60 hk og den livlige 1.4 Fire med 69 hk. Disse Fiat Puntomotorene ble ansett som uforgjengelige, men også tørste. Andre generasjon (1999-2010) brakte mer moderne motorer: den nye 1.2 8V Fire med 60 hk, den økonomiske 1.2 16V med 80 hk og, som høydepunktet, 1.4 16V med 95 hk. Fiat Punto 1.4 16V utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren på denne tiden - den ga livlige ytelser med akseptabelt drivstofforbruk og viste seg å være svært pålitelig. De eneste problemene var sporadiske defekter på tennspolen og slitasje på ventilspindeltetningene ved høyt kjørelengde.

Fiat Punto dieselmotorer: Historiske generasjoner I og II (1993-2010)

Den første generasjonen av Fiat Punto-dieselmotorer startet med den robuste 1,7 TD (57 hk) - en sugediesel uten turbolader, som var høylytt og treg, men ekstremt holdbar. Andre generasjon introduserte moderne common-rail-teknologi: 1.3 Multijet med 70 hk (fra 2003) og senere med 75 hk, samt den kraftigere 1.9 Multijet med 100 hk. Disse Fiat Punto Multijet-motorene ga betydelig bedre kjøreegenskaper og lavere drivstofforbruk, men led av typiske problemer fra den tidlige common-rail-æraen: defekte injektorer, problemer med høytrykkspumpen og følsomme partikkelfiltre gjorde dem mer vedlikeholdskrevende enn sine forgjengere.

Fiat Punto-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.1 Brann 54 HK 6,8-7,2 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
1.2 Fire (8V/16V) 60-80 HK 6,2-6,8 l/100 km Ventilspindeltetninger Bra
1,4 Fire/16V 69-95 HK 6,5-7,1 l/100 km Tennspoler, svært pålitelige Meget god
1,7 TD 57 HK 5,8-6,2 l/100 km Høylytt, treg, men holdbar Gjennomsnittlig
1,3 Multijet 70-75 HK 4,8-5,4 l/100 km Injektorer, høytrykkspumpe Moderat
1,9 Multijet 100 HK 5,2-5,8 l/100 km Partikkelfilter, turbolader Moderat

Fiat Puntos motorer: Generasjon III (2005-2018)

Fiat Puntos motorer: Generasjon III (2005-2018)

Den tredje generasjonen Fiat Punto (Grande Punto/Punto Evo) markerte et viktig utviklingssteg og tilbød et betydelig mer moderne motorutvalg med forbedret driftssikkerhet. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 200 000 og 280 000 kilometer, og de reviderte 1.3 Multijet-dieselmotorene fra 2008 anses for å være spesielt holdbare. Større motorhavarier har blitt sjeldnere; bare de tidlige 1.4 T-Jet turboladede bensinmotorene viste svakheter i turboladeren og styringskjeden. Det absolutte høydepunktet var 1.4 16V med 95 hk - en moden sugemotor som kombinerte driftssikkerhet, moderate forbruksverdier og livlige kjøreegenskaper på en optimal måte. For første gang tilbød Fiat også en naturgassmotor med 1.4 Natural Power.

Fiat Punto bensinmotorer: Generasjon III (2005-2018)

Fiat Puntos bensinmotorutvalg fortsatte å omfatte de velprøvde Fire-motorene: 1.2 8V med 65 hk som innstegsmotor, den mer effektive 1.2 16V med 80 hk og den populære 1.4 8V med 77 hk. Toppmotoren var 1.4 16V med 95 hk, som viste seg å være den mest driftssikre bensinmotoren i denne generasjonen. En nyhet var den spennende 1.4 T-Jet med 120 hk - den første turbobensinmotoren i Fiat Punto. Denne Fiat Punto T-Jet bød på sportslige ytelser, men utviklet seg til å bli generasjonens mest problematiske motor med hyppige skader på turboladeren, problemer med registerkjeden og økt oljeforbruk. Særlig biler med mangelfullt vedlikehold begynte å vise svakheter fra 80 000 kilometer.

Fiat Puntos dieselmotorer: Generasjon III (2005-2018)

Fiat Punto 1.3 Multijet ble kontinuerlig videreutviklet og var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 75 til 95 hk. Variantene som ble produsert fra 2008 og utover med et revidert innsprøytningssystem, viste seg å være betydelig mer driftssikre enn forgjengerne. Det fantes også en kraftigere 1.6 Multijet med 105 hk (fra 2008), selv om denne ble montert sjeldnere. Fiat Punto 1.3 Multijet med 90 hk utviklet seg til å bli den beste dieselen i denne generasjonen - den bød på en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofforbruk (4,2-4,8 l/100 km) og driftssikkerhet, spesielt i de senere modellårene med revidert eksosresirkulering.

Fiat Punto med naturgassdrift: Generasjon III (2005-2018)

Fiat Punto 1.4 Natural Power kombinerte en 1,4-liters bensinmotor med et naturgassystem og hadde en effekt på 77 hk. Denne miljøvennlige drivlinjen var spesielt økonomisk i naturgassdrift, men led under den begrensede infrastrukturen for fyllestasjoner og sporadiske problemer med gassventilene.

Fiat Punto-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Karakter
1,2 8V 65 HK 6,4-6,8 l/100 km Lite kraft Gjennomsnitt
1,2 16V 80 HK 5,9-6,3 l/100 km Av og til tennspoler Bra
1,4 8V/16V 77-95 HK 6,1-6,7 l/100 km Svært pålitelig Meget god
1,4 T-Jet 120 HK 6,8-7,4 l/100 km Turbolader, registerkjede, oljeforbruk Problematisk
1,3 Multijet 75-95 HK 4,2-4,8 l/100 km Svært robust fra 2008 Veldig bra
1,6 Multijet 105 HK 4,6-5,2 l/100 km Sjelden, moderat pålitelighet God
1,4 Natural Power 77 HK 3,2 kg/100 km (CNG) Gassventiler, begrenset infrastruktur Bra

Fiat Puntos motorer: Generasjon IV (2012-2018)

Den fjerde og siste generasjonen av Fiat Punto hadde et revidert, men sterkt redusert utvalg av motorer med fokus på effektivitet og utslippsreduksjon. De velprøvde motorene fortsatte å gå mellom 200 000 og 250 000 kilometer, og de moderniserte Fire-motorene med start-stopp-teknologi ble ansett som spesielt økonomiske. Høydepunktet var den nye 0.9 TwinAir Turbo - en revolusjonerende tosylindret turbomotor med 85 hk, som bød på livlige ytelser til tross for sin lille størrelse. Denne innovative Fiat Puntomotoren utviklet seg imidlertid også til å bli den mest problematiske i denne generasjonen, med hyppige skader på turboladeren og problemer med registerkjeden. De velprøvde 1.3 Multijet-dieselmotorene fortsatte sin suksesshistorie og ble ansett som de mest pålitelige motorene i denne generasjonen.

Fiat Punto bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2018)

Fiat Puntos bensinmotorutvalg fokuserte på et lite antall effektive motorer: Den velprøvde 1.2 8V Fire med 69 hk var utstyrt med start-stopp-teknologi og ble den mest økonomiske bensinmotoren i utvalget. Den revolusjonerende 0.9 TwinAir Turbo med 85 hk debuterte som et teknisk høydepunkt - en tosylindret turbomotor med et slagvolum på bare 875 cc. Denne Fiat Punto TwinAir bød på overraskende livlige ytelser og lavt drivstofforbruk, men utviklet seg til å bli generasjonens mest upålitelige motor. Hyppige problemer var skader på turboladeren på grunn av oljemangel, slitasje på registerkjeden og problemer med resirkulering av eksosgassen. 1,4 16V med 95 hk ble fortsatt tilbudt og forble den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen.

Fiat Punto dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2018)

Den velprøvde Fiat Punto 1.3 Multijet ble tilbudt i en revidert versjon med 95 hk og fikk også start-stopp-teknologi. Denne siste videreutviklingen av 1.3 Multijet viste seg å være den mest sofistikerte dieselmotoren i hele Puntos historie - med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km, høy driftssikkerhet og enkelt vedlikehold. De første barnesykdommene med common-rail-teknologien ble endelig overvunnet, og denne motoren ble den absolutte favoritten blant de som kjører mye.

Fiat Punto-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 8V Fire 69 HK 5,4-5,8 l/100 km Lite kraft, men økonomisk God
0,9 TwinAir Turbo 85 HK 4,9-5,3 l/100 km Turbolader, timingkjede, EGR Problematisk
1,4 16V 95 HK 6,0-6,4 l/100 km Svært pålitelig Veldig bra
1,3 Multijet 95 HK 3,8-4,2 l/100 km Moden, svært robust Veldig bra

Konklusjon: De beste Fiat Punto- motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Fiat Puntos motorer viser tydelig den teknologiske endringen i småbilsegmentet - fra robuste, men tørste sugemotorer til svært effektive turbomotorer. Mens de velprøvde Fire-motorene og senere Multijet-dieselmotorene forble pålitelige gjennom alle generasjoner, slet de innovative turbobensinmotorene med typiske problemer med turboladeren og styringskjeden. Fiat Puntos motorer har alltid gjenspeilet Fiats filosofi: innovativ teknologi til en overkommelig pris, men noen ganger på bekostning av den langsiktige driftssikkerheten.

  • Den beste bensinmotoren i Fiat Punto:

Fiat Punto 1,4 16V (95 hk, generasjon III og IV) kombinerer livlig ytelse med høy driftssikkerhet og moderat drivstofforbruk - det ideelle kompromisset for hverdagsbilister.

  • Beste Fiat Punto dieselmotor:

Fiat Punto 1.3 Multijet (95 hk, generasjon IV) tilbyr den beste kombinasjonen av driftssikkerhet, økonomi og hverdagstauglighet - særlig de sene variantene fra 2012 og fremover anses som modne.

  • Den mest innovative motoren i Fiat Punto:

Fiat Punto 0,9 TwinAir Turbo (85 hk, generasjon IV) var forut for sin tid og viste at selv små motorer kan ha stor ytelse - et teknisk mesterverk til tross for sine problemer.

For vedlikehold og reservedeler til alle Fiat Punto generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SELENIA WR Pure Energy 70205MF2EU Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 5
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S1
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: WR Pure Energy
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SELENIA: Motorolje
  • Varenummer: 70205MF2EU
  • Vår pris: 933,84 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SELENIA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 70205MF2EU
933,84 kr
186,77 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 542,14 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

542,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Havoline
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ProDS V
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Varenummer: 804038MHE
  • Vår pris: 579,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
579,05 kr
144,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F640
  • Vår pris: 669,16 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
669,16 kr
167,29 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 125,24 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
125,24 kr
125,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1344,36 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1344,36 kr
67,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 Formula V 152356 Motorolje 5W-30, 1l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 Formula V
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 152356
  • Vår pris: 150,69 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 1l
Artikkelnummer: 152356
150,69 kr
150,69 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: