• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Fiat Bravo-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Fiat Bravo generasjon I (1995-2001)
    1. Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon I (1995-2001)
    2. Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon I (1995-2001)
  2. Fiat Bravo generasjon II (2007-2014)
    1. Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon II (2007-2014)
    2. Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon II (2007-2014)
  3. Fiat Bravo generasjon III (2014-2019)
    1. Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon III (2014-2019)
    2. Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon III (2014-2019)
  4. Konklusjon: De beste Fiat Bravo-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 1995 har Fiat Bravo etablert seg som en populær kompaktbil og har gått gjennom tre generasjoner med et variert utvalg av motorer. Hver generasjon har brakt med seg teknologiske nyvinninger og ulike styrker og svakheter, med Fiat Bravo-motorer som spenner fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer med direkte innsprøytning.

Fiat Bravo generasjon I (1995-2001)

Fiat Bravo generasjon I (1995-2001)

Den første Fiat Bravo-generasjonen var en pionerperiode for Fiat i kompaktbilsegmentet og var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde 1,9 TD-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 300 000 til 400 000 kilometer, krevde de tidlige bensinmotorene ofte større reparasjoner av ventiler eller topplokkpakninger mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,8 GT med 113 hk, som kombinerte kraft, driftssikkerhet og sportslige kjøreegenskaper på en optimal måte. Denne generasjonen konkurrerte med suksess med VW Golf III og Opel Astra F og etablerte Fiat som en seriøs konkurrent i kompaktsegmentet.

Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon I (1995-2001)

Fiat Bravo-bensinmotorutvalget besto av ulike sugemotorer fra 1,4 til 2,0 liter. Innstegsmotoren var en 1,4 12V med 80 hk, etterfulgt av 1,6 16V med 103 hk. Den kraftigste var 2.0 20V HGT med 154 hk, selv om den ble solgt sjeldnere. Disse Fiat Bravo-motorene led av typiske problemer på 1990-tallet: slitasje på ventilstyrene, tidvis problemer med topplokkpakningen og rustutsatte eksosanlegg. 1.8 GT med 113 hk utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen og hadde en utmerket balanse mellom ytelse og holdbarhet.

Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon I (1995-2001)

Fiat Bravo-dieselmotorene ble dominert av 1.9 TD med ulike effektnivåer fra 75 til 105 hk. 1.9 TD med 75 hk var innstegsdieselen, mens 100 hk-varianten ble ansett for å være spesielt slitesterk. Disse Fiat Bravo-dieselmotorene var ennå ikke utstyrt med direkte innsprøytning eller turbolader, noe som gjorde dem mer støyende, men også mer robuste. 1.9 TD med 100 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 1997 og utover med en forbedret innsprøytningspumpe, viste seg å være svært slitesterke og økonomiske.

Fiat Bravo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Karakter
1,4 12V 80 HK 7,2-8,0 l/100 km Ventilføringer, topplokkpakning Gjennomsnitt
1,6 16V 103 HK 7,8-8,5 l/100 km Ventilslitasje, eksosanlegg Bra
1,8 GT 113 HK 8,0-8,8 l/100 km Svært robust, få problemer Meget bra
2,0 20V HGT 154 HK 9,2-10,1 l/100 km Kompleks, krever mye vedlikehold Moderat
1,9 TD 75-105 HK 5,8-6,5 l/100 km Høylytt, men svært robust Meget god

Fiat Bravo generasjon II (2007-2014)

Fiat Bravo generasjon II (2007-2014)

Den andre generasjonen Fiat Bravo markerte et betydelig teknologisk sprang med moderne common rail-dieselmotorer og turbobensinmotorer. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer, og 1,6 MultiJet-dieselmotorene med 105 hk regnes som spesielt holdbare. Større motorhavarier har blitt sjeldnere, og det er bare de tidlige 1.4 T-Jet bensinmotorene som har vist svakheter i styringskjeden. Det absolutte høydepunktet var 1.9 MultiJet med 150 hk - en kraftig dieselmotor med svært god gangkultur og høy virkningsgrad. Denne generasjonen posisjonerte seg med suksess mot VW Golf V/VI og Ford Focus II.

Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon II (2007-2014)

Fiat Bravo-bensinmotorutvalget startet med 1.4 16V sugemotor (90 hk) som innstegsmotor. Høydepunktet var 1.4 T-Jet med 120 eller 150 hk, Fiats første turbobensinmotor i dette segmentet. Disse Fiat Bravo T-Jet-motorene hadde imponerende ytelser, men led av problemer med registerkjeden og tidvis skader på turboladeren. 1,4 16V sugemotoren viste seg å være mye mer pålitelig, men hadde mindre effekt. For sportslige sjåfører kom senere 1.4 MultiAir med variabel ventilstyring og 140 hk, som imidlertid var komplisert og vedlikeholdskrevende.

Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon II (2007-2014)

Fiat Bravo 1.6 MultiJet (EA288) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 90 til 120 hk. Det fantes også en kraftigere 1.9 MultiJet med 120 eller 150 hk. Alle Fiat Bravo-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med partikkelfilter. Fiat Bravo 1.6 MultiJet med 105 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for de som kjører mye. 1.9 MultiJet med 150 hk tilbød mer kraft, men var mer utsatt for problemer med eksosresirkulering.

Fiat Bravo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 16V 90 HK 6,8-7,5 l/100 km Få problemer, robust Bra
1,4 T-Jet 120-150 HK 7,2-8,1 l/100 km Tannkjede, turbolader Moderat
1,4 MultiAir 140 HK 6,9-7,8 l/100 km Kompleks, ventilstyring Middels
1,6 MultiJet 90-120 HK 4,2-4,8 l/100 km Svært robust (105 hk-variant) Meget god
1,9 MultiJet 120-150 HK 4,8-5,4 l/100 km EGR-ventil, DPF-problemer Bra

Fiat Bravo generasjon III (2014-2019)

Den tredje og siste Fiat Bravo-generasjonen var mer en ansiktsløftning enn en helt ny generasjon, og fokuserte på velprøvd teknologi. Motorutvalget ble strømlinjeformet og fokuserte på de mest vellykkede motorene fra forrige generasjon. De fleste motorene kan gå mellom 200 000 og 280 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de reviderte MultiJet-dieselmotorene anses for å være spesielt modne. Toppmotoren var den reviderte 1,6 MultiJet med 120 hk, som imponerte med forbedret innsprøytning og optimalisert eksosetterbehandling. Denne generasjonen måtte hevde seg mot sterk konkurranse fra VW Golf VII og Ford Focus III, men klarte å score med attraktive priser.

Fiat Bravo bensinmotorer: Generasjon III (2014-2019)

Utvalget av bensinmotorer i Fiat Bravo ble redusert til noen få, velprøvde motorer. 1.4 16V med 90 hk forble en pålitelig innstegsmotor. 1.4 T-Jet ble revidert og var nå bare tilgjengelig med 120 hk, men fortsatte å ha de velkjente svakhetene med timingkjeden. 1,4 MultiAir Turbo med 170 hk var ny, men ble sjelden solgt og viste seg å være problematisk. Den beste Fiat Bravo-bensinmotoren i denne generasjonen forble den velprøvde 1.4 16V sugemotoren med sin høye driftssikkerhet og lave vedlikeholdskostnader.

Fiat Bravo dieselmotorer: Generasjon III (2014-2019)

Fiat Bravo-dieselmotorutvalget fokuserte på den velprøvde 1.6 MultiJet i ulike effektnivåer fra 90 til 120 hk. 1.9 MultiJet ble avviklet. Alle Fiat Bravo-dieselmotorene oppfylte Euro 6-utslippsstandarden og hadde forbedrede partikkelfiltre. Fiat Bravo 1.6 MultiJet med 120 hk ble høydepunktet i dieselevolusjonen, med utmerkede kjøreegenskaper og et lavt drivstofforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km. Påliteligheten nådde nye høyder, med bare sporadiske problemer med AdBlue-systemet som skjemmet bildet.

Fiat Bravo-motor Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 16V 90 HK 6,5-7,2 l/100 km Svært robust, velprøvd Veldig bra
1,4 T-Jet 120 HK 7,0-7,8 l/100 km Tannkjede, revidert, men fortsatt sårbar Gjennomsnittlig
1,4 MultiAir Turbo 170 HK 7,8-8,6 l/100 km Kompleks, krever mye vedlikehold Problematisk
1,6 MultiJet 90-120 HK 3,8-4,5 l/100 km AdBlue-system, ellers svært robust Veldig bra

Konklusjon: De beste Fiat Bravo-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Fiat Bravo-motorene viser tydelig Fiats fremskritt innen motorteknologi. Mens de første generasjonene fortsatt baserte seg på velprøvd, enkel teknologi, introduserte de senere generasjonene moderne turbo- og common rail-teknologi. Fiat Bravo-dieselmotorene viste seg å være spesielt pålitelige og økonomiske i alle generasjoner, mens bensinmotorene også ble mer sårbare etter hvert som de ble mer komplekse.

  • Beste Fiat Bravo-bensinmotor:

Fiat Bravo 1.8 GT (113 hk, generasjon I) kombinerer den klassiske sugemotorens driftssikkerhet med sportslige ytelser og har vist seg å være den mest slitesterke bensinmotoren av alle generasjoner.

  • Beste Fiat Bravo dieselmotor:

Fiat Bravo 1.6 MultiJet (120 hk, generasjon III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og moderne utslippsstandarder med utmerkede kjøreegenskaper.

  • Mest pålitelige Fiat Bravo-motor:

Fiat Bravo 1.9 TD (100 hk, generasjon I) med sin enkle, men robuste teknologi oppnår regelmessig kjørelengder på over 400 000 kilometer.

For vedlikehold og reservedeler til alle Fiat Bravo-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-53%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, hjulside
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

148,87 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
FEBI BILSTEIN 27051 Låsbare hjulbolter Konisk sete F, 23 mm
Anmeldelser - 2
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 50
  • Diameter [mm]: 23,7
  • Mål utvendige gjenger: M12 x 1,25
  • Gjengelengde [mm]: 23
  • Kvalitet / klasse: 8.8
  • Nøkkelvidde: 17, 19
  • Hjulfesting: Konisk sete F
  • Material: Stål
  • Overflate: forkrommet
  • Skruelengde under hode [mm]: 23
  • Vekt [kg]: 0,450
  • Kan låses: Kan låses
  • kontroller mål
  • Se serviceinformasjon
  • FEBI BILSTEIN: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 27051
  • Vår pris: 340,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Låsbare hjulbolter Konisk sete F, 23 mm
Artikkelnummer: 27051
sammenlignet med Veil. pris 409,79 kr

340,58 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
3,00 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 453,81 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
453,81 kr
90,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 762,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
762,25 kr
190,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Girnummer: 4 / 1
  • Påfyllingsmengde [l]: 2
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 242,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
242,18 kr
242,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-55%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 197,20 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

197,20 kr
197,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 412,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
412,58 kr
82,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DEXRON II Automatic MN8205-4 Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Anmeldelser - 39
Produkt info
  • Girnummer: 4HP14 4 / 1
  • olje påfyllingsmengde [l]: 2,4
  • viskositetsklasse SAE: ATF II
  • Produsentens anbefalinger: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, GM Dexron II D, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MB 236.5, MB 236.7, RENK, VOITH G607, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C
  • Produktlinje: DEXRON II Automatic
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8205-4
  • Vår pris: 224,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Artikkelnummer: MN8205-4
Mer
224,71 kr
56,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-20%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 607,08 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

607,08 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 531,52 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
531,52 kr
53,15 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 438,17 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
438,17 kr
109,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 607,08 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
607,08 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL ATF 220 142837 Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF II
  • Produsentens anbefalinger: 339 Typ V1, 339 Typ Z1, MB Approval 236.7, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A
  • Versjon: 220
  • Produktlinje: ATF
  • Produsentanbefaling olje: Allison C-4, Caterpillar CAT TO-2, Dexron II, Dexron IID, ESR-M2C163-A, Renk Doromat, Typa A suffix A, Volvo 97340
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • MOBIL: Olje automatgir
  • Varenummer: 142837
  • Vår pris: 480,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Artikkelnummer: 142837
Mer
480,71 kr
120,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,58 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: