• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Fiat Ducato 250 motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Fiat Ducato 250-motorer (2006-2014)
    1. Fiat Ducato 250 bensinmotorer (2006-2014)
    2. Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2006-2014)
  2. Fiat Ducato 250-motorer (2014-2022)
    1. Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2014-2022)
    2. Fiat Ducato 250 naturgassmotorer (2014-2022)
  3. Fiat Ducato 250-motorer (2022-i dag)
    1. Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2022-i dag)
    2. Fiat Ducato 250 med elektrisk drift (2022-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Fiat Ducato 250-motorene gjennom alle generasjoner-motorer

Fiat Ducato 250 har siden lanseringen i 2006 etablert seg som markedsleder i segmentet for store varebiler, og har gjennom hele sin produksjonstid tilbudt et allsidig utvalg av motorer for et bredt spekter av bruksområder. Den teknologiske utviklingen av Fiat Ducato 250-motorene gjenspeiler overgangen fra de velprøvde sugemotorene til moderne common-rail-dieselmotorer med avansert eksosrensing.

Fiat Ducato 250-motorer (2006-2014)

Fiat Ducato 250-motorer (2006-2014)

Den første generasjonen av Fiat Ducato 250 markerte en ny æra for Fiat i varebilbransjen, og var kjennetegnet av robuste, men fortsatt teknisk tradisjonelle motorer. Kjørelengden varierte betydelig avhengig av bruksområdet: Mens biler i kommersiell bruk ofte krevde større reparasjoner mellom 200 000 og 300 000 kilometer ved intensiv bruk, nådde modeller i privat bruk lett 400 000 til 500 000 kilometer med riktig vedlikehold. Typiske reparasjonsintervaller for turboladere lå mellom 150 000 og 200 000 kilometer, mens innsprøytningssystemer ofte først fikk problemer etter 250 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 3.0 JTD MultiJet med 180 hk, som kombinerte effekt, pålitelighet og fortsatt akseptable forbruksverdier på en optimal måte, og som viste seg å være spesielt egnet for tung nyttelast.

Fiat Ducato 250 bensinmotorer (2006-2014)

Utvalget av bensinmotorer i Fiat Ducato 250 var svært overkommelig og omfattet kun en 2,3-liters sugemotor med 107 kW (146 hk). Denne Fiat Ducato 250 bensinmotoren var basert på en velprøvd konstruksjon og var hovedsakelig beregnet på markeder der diesel var mindre akseptert. Motoren viste seg å være bunnsolid, men led av et høyt drivstofforbruk på 12-14 liter per 100 kilometer og manglende trekkraft med full last. Typiske problemer var defekte tennspoler etter rundt 100 000 kilometer og sporadiske problemer med drivstoffpumpen. Tilgjengeligheten var svært begrenset regionalt, noe som er grunnen til at denne motoren i dag regnes som en sjeldenhet.

Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2006-2014)

Fiat Ducato 250-dieselmotorene ble dominert av MultiJet-familien med ulike slagvolumvarianter. Innstegsmodellen var 2.2 JTD MultiJet med ytelser fra 74 kW (100 hk) til 96 kW (130 hk), som etablerte seg som en økonomisk og pålitelig basismotor. Over denne lå 2.3 JTD MultiJet med 88 kW (120 hk) til 110 kW (150 hk), som ga en god balanse mellom ytelse og forbruk. Toppmodellen var 3.0 JTD MultiJet med 116 kW (157 hk) til 132 kW (180 hk) - denne Fiat Ducato 250-motoren utviklet seg til å bli den mest pålitelige og kraftige motoren i hele generasjonen. Spesielt variantene som ble produsert fra og med 2008 med forbedret andregenerasjons common rail-innsprøytning, viste seg å være svært slitesterke og tilbød en utmerket kombinasjon av effekt, dreiemoment og et fortsatt moderat drivstofforbruk på 8-10 liter per 100 kilometer.

Fiat Ducato 250 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,3 bensinmotor 146 HK 12,0-14,0 l/100 km Høyt forbruk, tennspoler Moderat
2,2 JTD MultiJet 100-130 HK 7,5-8,5 l/100 km Turbolader, DPF-problemer Bra
2,3 JTD MultiJet 120-150 HK 8,0-9,0 l/100 km Injektorer, turbolader Bra
3,0 JTD MultiJet 157-180 HK 8,5-10,0 l/100 km Svært robust, sporadisk EGR Meget bra

Fiat Ducato 250-motorer (2014-2022)

Den andre generasjonen av Fiat Ducato 250 markerte overgangen til mer moderne utslippsstandarder og medførte betydelige forbedringer i effektivitet og miljøkompatibilitet. Kjørelengden holdt seg på samme nivå som for den første generasjonen, men vedlikeholdskostnadene økte betydelig på grunn av mer komplekse eksosrensesystemer. Typiske reparasjonsintervaller for AdBlue-systemer var mellom 80 000 og 120 000 kilometer, mens partikkelfiltre ofte fikk problemer etter bare 150 000 kilometer. Det absolutte høydepunktet var 2.3 MultiJet med 180 hk, som til tross for Euro 6-normen opprettholdt en imponerende driftssikkerhet. For første gang ble det også lansert naturgassvarianter (CNG), selv om disse ikke ble mye brukt på grunn av den begrensede bensinstasjonsinfrastrukturen. De mer komplekse eksossystemene førte til hyppigere verkstedsbesøk, der AdBlue-problemer og DPF-regenerering var de vanligste klagene.

Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2014-2022)

Fiat Ducato 250-dieselmotorserien ble grunnleggende revidert og bestod nå utelukkende av Euro 6-kompatible motorer. 2.2 MultiJet var fortsatt tilgjengelig med 81 kW (110 hk) til 103 kW (140 hk), men med betydelig mer kompleks eksosrensing, inkludert SCR-katalysator og AdBlue-innsprøytning. 2.3 MultiJet ble tilbudt med effekter fra 96 kW (130 hk) til 132 kW (180 hk) og ble ryggraden i modellutvalget. Alle Fiat Ducato 250-motorene i denne generasjonen hadde moderne tredje generasjons common rail-innsprøytning med et innsprøytningstrykk på opptil 2000 bar. Fiat Ducato 250 2.3 MultiJet med 130 hk viste seg å være den mest balanserte motoren i denne generasjonen - den hadde gode ytelser med en fortsatt håndterbar kompleksitet i eksosrensingen og oppnådde et drivstofforbruk på 6,8-7,8 liter per 100 kilometer.

Fiat Ducato 250 naturgassmotorer (2014-2022)

For første gang tilbød Fiat også CNG-varianter (Compressed Natural Gas) av Ducato 250. 3.0 Natural Power med 100 kW (136 hk) var basert på den velprøvde 3,0-liters dieselmotoren, men ble konvertert til naturgassdrift. Disse Fiat Ducato 250-motorene ga betydelig lavere driftskostnader og utslipp, men hadde begrenset rekkevidde og begrenset infrastruktur for fyllestasjoner. Driftssikkerheten var generelt god, men vedlikeholdsintervallene var kortere og krevde spesialiserte verksteder.

Fiat Ducato 250-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,2 MultiJet Euro 6 110-140 HK 6,5-7,5 l/100 km AdBlue-system, DPF-problemer Gjennomsnitt
2,3 MultiJet Euro 6 130-180 HK 6,8-8,2 l/100 km SCR-katalysator, kompleks God
3.0 Natural Power CNG 136 HK 7,5-9,0 kg/100 km Begrenset infrastruktur Gjennomsnittlig

Fiat Ducato 250-motorer (2022-i dag)

Fiat Ducato 250-motorer (2022-i dag)

Den nåværende generasjonen av Fiat Ducato 250 fokuserer konsekvent på elektrifisering og representerer Fiats strategi for fremtidens nyttekjøretøy. I tillegg til de videreutviklede dieselmotorene er det for første gang også en helelektrisk variant (e-Ducato) tilgjengelig. Siden denne generasjonen bare har vært på markedet siden 2022, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger når det gjelder effektivitet og pålitelighet. Toppmotoren er fortsatt 2.3 MultiJet med 180 hk, som nå har fått et enda mer effektivt eksosrensesystem. De nye Euro 6d-TEMP-kompatible motorene lover en levetid på over 400 000 kilometer, men de må først bevise seg i praksis. Samtidig etablerer e-Ducato seg som et seriøst alternativ for bytransport med rekkevidder på opptil 370 kilometer.

Fiat Ducato 250 dieselmotorer (2022-i dag)

To reviderte MultiJet-motorer danner grunnlaget for det nåværende motorutvalget i Fiat Ducato 250. 2.2 MultiJet er tilgjengelig med 103 kW (140 hk), mens 2.3 MultiJet tilbys i effektnivåer fra 103 kW (140 hk) til 132 kW (180 hk). Begge Fiat Ducato 250-motorene oppfyller Euro 6d-TEMP-standarden og er utstyrt med avanserte SCR-systemer med forbedret AdBlue-dosering. Fiat Ducato 250 2.3 MultiJet med 140 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste dieselmotoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling og har så langt vært uten større serieproduksjonsproblemer, men viser de typiske Euro 6-kompleksitetene i forbindelse med eksosrensing.

Fiat Ducato 250 med elektrisk drift (2022-i dag)

Fiat e-Ducato markerer inngangen til elektromobilitet og tilbyr to batteristørrelser med 47 kWh eller 79 kWh kapasitet. Den elektriske motoren yter 90 kW (122 hk) og har et maksimalt dreiemoment på 280 Nm fra første meter per sekund. Denne elektriske varianten av Fiat Ducato 250 har en rekkevidde på mellom 230 og 370 kilometer, avhengig av batteristørrelse og bruksprofil. Ladetiden er 5,5 timer ved en 11 kW wallbox eller 50 minutter ved en DC-hurtigladestasjon for 80 % kapasitet. De første erfaringene viser at drivlinjen er svært pålitelig, men anskaffelseskostnadene er betydelig høyere enn for dieselvariantene.

Fiat Ducato 250-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,2 MultiJet Euro 6d 140 HK 6,2-7,0 l/100 km Kompleks eksosgassrensing God
2.3 MultiJet Euro 6d 140-180 HK 6,5-7,8 l/100 km SCR-system, fortsatt ukjent Veldig bra
Elektrisk motor e-Ducato 122 HK 25-35 kWh/100 km Høye anskaffelseskostnader Bra

Konklusjon: De beste Fiat Ducato 250-motorene gjennom alle generasjoner-motorer

Utviklingen av Fiat Ducato 250-motorene viser tydelig overgangen fra enkle og robuste dieselmotorer til svært komplekse, men effektive drivverk. Mens de tidlige MultiJet-motorene imponerte med sin enkelhet og robusthet, sliter de moderne Euro 6-variantene med kompleksiteten i eksosrensesystemene sine. Den nye elektriske varianten lover å være et interessant alternativ for bybruk, men den må først bevise seg på lang sikt.

  • Beste Fiat Ducato 250 dieselmotor:

Fiat Ducato 250 3.0 JTD MultiJet (180 hk, generasjon I) kombinerer høy ytelse med velprøvd pålitelighet og en teknologi som fortsatt er håndterbar - ideell for tunge arbeidsoppgaver og lange reiser.

  • Beste Fiat Ducato 250 allrounder:

Fiat Ducato 250 2.3 MultiJet (130-140 hk, alle generasjoner) tilbyr den beste balansen mellom ytelse, drivstofforbruk og vedlikeholdsvennlighet for de fleste formål.

  • Beste Fiat Ducato 250 bymotor:

Fiat e-Ducato (122 hk, generasjon III) med sine lokale nullutslipp og lave driftskostnader - perfekt for bytransport og miljøsensitive områder.

For vedlikehold og reservedeler til alle Fiat Ducato 250-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-53%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: hjulside, framaksel
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

146,77 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-38%
FAST FT96102 Gulvmatte gummi
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Farge: svart
  • Material: gummi
  • flere deler: en del
  • FAST: Gulvmatte
  • Varenummer: FT96102
  • Vår pris: 493,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FAST Gulvmatte gummi
Artikkelnummer: FT96102
sammenlignet med Veil. pris 797,76 kr

493,29 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi, sideinstallasjon
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sideinstallasjon
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi, sideinstallasjon
Artikkelnummer: AOW5
2,96 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-63%
UFI 55.148.00 Drivstoffilter Filterinnsats, 10mm
Anmeldelser - 22
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Høyde [mm]: 233
  • Diameter [mm]: 114
  • uttak ø [mm]: 10
  • UFI: Drivstoffilter
  • Varenummer: 55.148.00
  • Vår pris: 1053,10 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
UFI Drivstoffilter Filterinnsats, 10mm
Artikkelnummer: 55.148.00
sammenlignet med Veil. pris 2876,69 kr

1053,10 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-5, API MT-1
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 186,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
186,80 kr
186,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Girnummer: JH3 5 / 1
  • Påfyllingsmengde [l]: 2,6
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 231,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
231,41 kr
231,41 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Girnummer: 4 / 1
  • Påfyllingsmengde [l]: 7,7
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 180,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
180,78 kr
180,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 582,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
582,41 kr
116,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
331,71 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1894,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1894,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SELENIA WR Pure Energy 70205MF2EU Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 5
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Versjon: WR Pure Energy
  • Varenummer: 70205MF2EU
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SELENIA: Motorolje
  • Vår pris: 902,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SELENIA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 70205MF2EU
902,35 kr
180,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 87
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 72,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

72,79 kr
Pris per produkt
1039,86 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, sideinstallasjon
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sideinstallasjon
  • Lykteglassfarge: gul
  • Lykteglassfarge blinklys: gul
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,49 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Produktlinje: Dexron VI
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: for automatgir, ikke for CVT-automatgir (trinnløst)
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8207-10
  • Vår pris: 733,33 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Artikkelnummer: MN8207-10
Mer
733,33 kr
73,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: