Topp reservedeler 1 modeller i RENAULT SPORT SPIDER
RENAULT: Topp kategorier over bildeler
Delekatalog RENAULT
Nettbutikk med tilbehør RENAULT SPORT SPIDER
Mest solgte produkter RENAULT SPORT SPIDER
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i RENAULT SPORT SPIDER er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til RENAULT finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til RENAULT SPORT SPIDER fra ledende produsenter.
Vår nettbutikk tilbyr kvalifisert støtteinformasjon til alle døgnets tider. Du kan stille spørsmål om RENAULT SPORT SPIDER bildeler og få råd fra vårt support team på alle språk. Vi vil hjelpe deg å raskt finne den nødvendige delen og lage en bestilling. Kjøp reservedelene til din RENAULT SPORT SPIDER i AutoDoc nettbutikk!








RENAULT SPORT SPIDER-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Renault SPORT SPIDER deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 114 til 2923.03 kr.
Hvilke RENAULT SPORT SPIDER-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Renault SPORT SPIDER OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Reservedeler til RENAULT SPORT SPIDER og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om RENAULT SPORT SPIDER – valg av riktige reservedeler til modellen
Renault Sport SpiderSportsbilen i roadsterutgave ble utgitt under navnet Renault Sport Spider fra 1996 til 1999. Det var to modifikasjoner av sportsbilen og en av racing’en, kjent som Renault Sport Spider Trophy. Den siste ble en vinner på bil konkurranser. Aluminiumschassis’et for roadstere ble produsert i Danmark, og endelig montering ble gjort i Frankrike, på fabrikken i Dieppe. Med års produksjon bare 1726 biler ble utgitt.
Historien om skapelsen av Renault Sport SpiderRenault selskapet tenkte på å skape en enkel og ultramoderne sportsroadster fortsatt i slutten av åttiårene. I 1990 på Paris motor show Renault Laguna Roadster konseptbilen ble vist. Bilen har også vunnet en pris for beste design. Presise linjer i kombinasjon med glatte former, hjelpesidevegger, smale frontlykter, lav inngang, glasskupe og dører som kan fjernes - alt dette gjorde et inntrykk av en konseptuell roadster som var lys og unik. Konseptet med Renault Laguna Roadster har funnet fortsettelsen i Renault Sport Spider bilene.
Debuten på proto modellen fant sted på bilutstillingen i Genève i 1995. Ingen roadstere av Renault Sport Spider hadde tak. Endringen av Renault Sport Spider Saute-vent, så vel som konseptet, var utstyrt med vindavviser i stedet for en frontrute, og derfor måtte sjåføren og passasjeren bære spesielle hjelmer. Renault Sport Spider roadster Pare-brise hadde en fullverdig frontrute. Ekstra vernebuer i stedet for tak ble satt på racing modifiseringen av Renault Sport Spider Trophy. I den britiske Spider Cup turneringen som er en grunnleggende runde for større mesterskap, vant føreren Jason Plato i 1998 11 seire fra 14 runder med denne bilen. Ett år senere klarte føreren Andy Priaulx å vinne alle 13 rundene i samme mesterskapet.
Renault Sport Spider bilene hadde en svært lav inngang som var karakteristisk for sportsbiler. I alle biler ble spesielle vernebuer etablert bak setene. Airbagen for sjåføren, radio, bagasjebrett på 30 kg, og et spesiell telt tilbys som et ekstra alternativ. De to siste alternativene var bare tilgjengelige i Renault Sport Spider Pare-brise modifiseringen. Karosseriene av disse bilene ble laget i plast.
RENAULT SPORT SPIDER Opplæringen/Steg for steg guide for reparasjon og utskifting



Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2600 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.