• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Renault Laguna-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Laguna-motorer: Generasjon I (1993-2001)
    1. Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon I (1993-2001)
    2. Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon I (1993-2001)
  2. Renault Laguna-motorer: Generasjon II (2001-2007)
    1. Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon II (2001-2007)
    2. Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon II (2001-2007)
  3. Renault Laguna-motorer: Generasjon III (2007-2015)
    1. Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon III (2007-2015)
    2. Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon III (2007-2015)
  4. Konklusjon: De beste Renault Laguna-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1993 har Renault Laguna etablert seg som en viktig representant for mellomklassen, og har gått gjennom tre generasjoner med et variert utvalg av motorer frem til 2015. Den teknologiske utviklingen av Renault Laguna-motorene gjenspeiler tre tiår med fransk ingeniørekspertise, fra den robuste begynnelsen til moderne turboladede motorer.

Renault Laguna-motorer: Generasjon I (1993-2001)

Renault Laguna-motorer: Generasjon I (1993-2001)

Den første generasjonen av Renault Laguna var et dristig skritt fra Renault inn i mellomklassen, og var preget av solide, men fortsatt teknisk konvensjonelle motorer. Med riktig vedlikehold nådde kjørelengden opp i respektable 250 000 til 350 000 kilometer, men bensinmotorene krevde ofte større reparasjoner tidligere enn de robuste dieselmotorene. Typiske reparasjonsintervaller var mellom 150 000 og 200 000 kilometer for større inngrep som skift av registerreim eller turboladerproblemer i dieselmotorene. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.2 dT med 113 hk, som kombinerte driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte. Teknisk sett var denne generasjonen fortsatt svært konvensjonell, med velprøvde sugemotorer og de første turbodieselmotorene, som viste seg å være overraskende holdbare.

Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon I (1993-2001)

Renault Laguna bensinmotorprogram besto av ulike sugemotorer fra 1,6 til 3,0 liter. Innstegsmotoren var en 1,6-liter med 90 hk, etterfulgt av en 1,8-liter med 95 hk og en 2,0-liter med 113 eller 140 hk. Disse Renault Laguna-motorene var basert på velprøvd teknologi med flerpunktsinnsprøytning og viste seg å være relativt driftssikre, men hadde høyt drivstofforbruk og begrenset effekt. Den kraftigste bensinmotoren var en 3,0 V6 med 190 hk, som utelukkende ble brukt i sportsversjonen Laguna V6. Typiske problemer var defekte tennspoler, slitasje på vannpumpen og sporadiske skader på toppakningen ved høyt kjørelengde.

Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon I (1993-2001)

Renault Laguna-dieselmotorene ble dominert av den velprøvde 1,9 dT (turbodiesel) med 90 hk, som viste seg å være ekstremt robust. Fra 1995 kom den mer moderne 2.2 dT med 113 hk, som med sin indirekte innsprøytning og solide konstruksjon ble den beste motoren i den første generasjonen. Disse Renault Laguna-dieselmotorene var kjent for sin holdbarhet og lave driftskostnader, selv om de var bråkete og ukomfortable etter dagens standard. 2.2 dT nådde lett 400 000 kilometer og mer, men krevde regelmessig vedlikehold av innsprøytningspumpe og turbolader. Typiske svake punkter var glødepluggene om vinteren og sporadiske skader på turboladeren på grunn av forsømt vedlikehold.

Renault Laguna-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 16V 90 HK 8,5-9,2 l/100 km Tennspoler, vannpumpe Gjennomsnitt
1,8 16V 95 HK 8,8-9,5 l/100 km Likner på 1,6, lite effekt Gjennomsnittlig
2,0 16V 113-140 HK 9,2-10,1 l/100 km Hodepakning, høyt forbruk Moderat
3,0 V6 190 HK 11,5-12,8 l/100 km Kompleks, dyr å vedlikeholde Moderat
1,9 dT 90 HK 6,8-7,5 l/100 km Høylytt, glødeplugger Bra
2,2 dT 113 HK 7,2-7,8 l/100 km Svært robust, det beste valget Veldig bra

Renault Laguna-motorer: Generasjon II (2001-2007)

Renault Laguna-motorer: Generasjon II (2001-2007)

Den andre generasjonen av Renault Laguna markerte et betydelig teknologisk sprang med introduksjonen av moderne common rail-dieselmotorer og forbedrede bensinmotorer. Kjørelengden økte til 300 000 til 400 000 kilometer for dieselmotorene, mens bensinmotorene fortsatte å finne sine grenser mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Større reparasjoner var vanligvis påkrevet mellom 120 000 og 180 000 kilometer, spesielt for de mer komplekse turbomotorene. Det absolutte høydepunktet var 2.2 dCi med 150 hk, som for første gang kombinerte common rail-teknologi med høy ytelse og driftssikkerhet. Denne generasjonen introduserte også de første turbobensinmotorene og satte nye standarder for komfort og effektivitet, men slet med elektroniske barnesykdommer og mer kompleks teknologi.

Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon II (2001-2007)

Renault Lagunas bensinmotorutvalg ble fundamentalt revidert og inkluderte nå moderne 16-ventilers motorer med forbedret innsprøytningsteknologi. 1,6-literen yter nå 110 hk, 1,8-literen 120 hk og 2,0-literen 135 eller 165 hk. En nyhet var en 2.0 Turbo med 170 hk, den første turbobensinmotoren i Lagunas historie. Disse Renault Laguna-motorene var mer økonomiske og raffinerte enn sine forgjengere, men led av mer kompleks elektronikk og sporadiske problemer med kamakseljusteringen. 3.0 V6 fortsatte med 207 hk, men forble en nisjemotor med høyt drivstofforbruk og komplekst vedlikehold.

Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon II (2001-2007)

Revolusjonen i Renault Laguna-dieselmotorer kom med introduksjonen av dCi-motorene (direkte common-rail innsprøytning). 1.9 dCi startet med 110 eller 120 hk og tilbød for første gang en kombinasjon av ytelse, økonomi og komfort. Høydepunktet var 2.2 dCi med 150 hk, som etablerte seg som en av de beste dieselmotorene i sin samtid. Disse Renault Laguna dCi-motorene var betydelig mer stillegående og mer raffinerte enn sine forgjengere, men oppnådde likevel høye kjørelengder på 350 000 til 400 000 kilometer. Typiske svakheter var innsprøytningsdysene, turboladergeometrien og sporadiske problemer med partikkelfilteret på korte turer.

Renault Laguna-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 16V 110 HK 7,8-8,5 l/100 km Justering av kamaksel Bra
1,8 16V 120 HK 8,2-8,9 l/100 km Tilsvarende som 1,6 Bra
2,0 16V 135-165 HK 8,5-9,8 l/100 km Elektronikk, middels ytelse Middels
2,0 Turbo 170 HK 9,2-10,5 l/100 km Turbolader, kompleks Moderat
3,0 V6 207 HK 11,8-13,2 l/100 km Høyt drivstofforbruk, dyrt Moderat
1,9 dCi 110-120 HK 5,8-6,5 l/100 km Injektorer, turbolader Bra
2,2 dCi 150 HK 6,2-6,8 l/100 km Beste motor, svært robust Meget bra

Renault Laguna-motorer: Generasjon III (2007-2015)

Renault Laguna-motorer: Generasjon III (2007-2015)

Den tredje og siste generasjonen av Renault Laguna representerte høydepunktet i den teknologiske utviklingen og hadde de mest moderne motorene i serien. Påliteligheten nådde nye dimensjoner med kjørelengder på 350 000 til 450 000 kilometer for de beste dieselmotorene, mens bensinmotorene også ble betydelig mer holdbare. Større reparasjoner var bare å forvente mellom 180 000 og 250 000 kilometer, og vedlikeholdsintervallene kunne forlenges. Den absolutte toppmotoren var 2.0 dCi med 175 hk, som kombinerte ytelse, effektivitet og pålitelighet på en perfekt måte. Denne generasjonen introduserte også downsizede turboladede bensinmotorer og satte nye standarder for utslipp og forbruk, men slet med økende elektronikk og mer kompleks eksosetterbehandling.

Renault Laguna bensinmotorer: Generasjon III (2007-2015)

Renault Lagunas bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og baserte seg nå på moderne turboteknologi. 1,6-liters sugemotoren forble innstegsmotoren med 110 hk, men ble supplert med en 1,6 TCe (turbo) med 140 hk. 2,0-literen kom som sugemotor med 140 hk eller som turbomotor med 170 eller 205 hk. Disse Renault Laguna-motorene var betydelig mer økonomiske og kraftige enn sine forgjengere, men led av de typiske problemene med tidlige turbomotorer med direkte innsprøytning, som koksing av innsugsventilene og skader på turboladeren. 2.0 TCe med 205 hk utviklet seg til å bli generasjonens mest problematiske bensinmotor med hyppige turboladerfeil og høye reparasjonskostnader.

Renault Laguna dieselmotorer: Generasjon III (2007-2015)

Renault Laguna-dieselutvalget var utstyrt med toppmoderne dCi-motorer. Den minste dieselmotoren, 1,5 dCi med 110 hk, hadde en god balanse mellom økonomi og ytelse. Den velprøvde 2.0 dCi kom i ulike effektnivåer fra 130 til 175 hk, der 175 hk-versjonen med twin-turbo-teknologi representerte høydepunktet. Disse Renault Laguna dCi-motorene ble ansett som de mest pålitelige og effektive på sin tid, med et drivstofforbruk på under 5 liter per 100 km og en kjørelengde på over 400 000 kilometer. Problemene skyldtes hovedsakelig den komplekse etterbehandlingen av eksosgassen, partikkelfilteret og sporadiske defekter på turboladeren under sportslig kjøring.

Renault Laguna-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 16V 110 HK 7,5-8,2 l/100 km Utdatert, lite kraft Gjennomsnitt
1,6 TCe 140 HK 6,8-7,5 l/100 km Ventilkoksing, turbolader Moderat
2,0 16V 140 HK 8,0-8,7 l/100 km Ikke veldig vanlig Gjennomsnittlig
2,0 TCe 170-205 HK 7,8-9,2 l/100 km Turbolader, høye reparasjonskostnader Problematisk
1,5 dCi 110 HK 4,5-5,2 l/100 km Svært økonomisk, robust Meget god
2,0 dCi 130-175 HK 5,0-5,8 l/100 km Beste motor, twin-turbo Meget god

Konklusjon: De beste Renault Laguna-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Renault Laguna-motorer over tre generasjoner viser tydelig den teknologiske utviklingen i den franske bilindustrien. Mens de første generasjonene fortsatt baserte seg på velprøvd, enkel teknologi, utviklet de senere dCi-dieselmotorene seg til sanne mesterverk av ingeniørkunst. Bensinmotorene, derimot, forble ofte problematiske, spesielt i de senere turboversjonene.

  • Beste Renault Laguna bensinmotor:

Andre generasjon 1,6 16V 110 hk bensinmotor kombinerer pålitelighet med akseptable ytelser og moderate driftskostnader, uten turbomotorenes kompleksitet.

  • Beste Renault Laguna dieselmotor:

Tredje generasjon 2.0 dCi med 175 hk tilbyr den perfekte kombinasjonen av kraft, effektivitet og pålitelighet, og regnes som en av de beste dieselmotorene i sin tid.

  • Beste Renault Laguna-motor totalt sett:

2.2 dT med 113 hk fra første generasjon er fortsatt favoritten blant langdistansesjåfører og hyppige reisende på grunn av sin legendariske pålitelighet og enkle vedlikehold.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle Renault Laguna-generasjoner, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 798,92 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
798,92 kr
79,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
7,01 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 465,52 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
465,52 kr
93,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109220
  • Vår pris: 744,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
744,53 kr
148,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 606,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
606,53 kr
151,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: