• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Renault Twingo-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Twingo-motorer: Generasjon I (1993-2007)
    1. Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon I (1993-2007)
    2. Renault Twingo dieselmotorer: Generasjon I (1993-2007)
  2. Renault Twingo-motorer: Generasjon II (2007-2014)
    1. Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon II (2007-2014)
    2. Renault Twingo dieselmotorer: Generasjon II (2007-2014)
  3. Renault Twingo-motorer: Generasjon III (2014-2024)
    1. Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon III (2014-2024)
    2. Renault Twingo med elektrisk drift: Generasjon III (2014-2024)
  4. Renault Twingo-motorer: Generasjon IV (2024-i dag)
    1. Renault Twingo med elektrisk drift: Generasjon IV (2024-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Renault Twingo-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1993 har Renault Twingo blitt en av de mest karakteristiske småbilene, med et variert utvalg av motorer gjennom fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til moderne turbomotorer.

Renault Twingo-motorer: Generasjon I (1993-2007)

Renault Twingo-motorer: Generasjon I (1993-2007)

Den første generasjonen Renault Twingo var en revolusjon i småbilsegmentet og kjennetegnes av enkle, men robuste motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde 1,2-liters bensinmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 250 000 til 300 000 kilometer, krevde de mindre 1,0-liters motorene ofte større reparasjoner mellom 180 000 og 220 000 kilometer. Motorene ble holdt teknisk enkle, noe som hadde både fordeler og ulemper. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,2 16V med 75 hk, som kombinerte livlighet, driftssikkerhet og akseptabelt drivstofforbruk på en optimal måte. Denne generasjonen var preget av filosofien "less is more" og tilbød hovedsakelig bensinmotorer uten kompleks teknologi.

Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon I (1993-2007)

Renault Twingo bensinmotorutvalget besto hovedsakelig av ulike typer sugemotorer. Innstegsmotoren var en 1,0-liters tresylindret motor med 40 kW (54 hk), som senere ble supplert med en variant med 43 kW (58 hk). Disse små Renault Twingo-motorene var økonomiske, men ofte underdrevne og utsatt for ventilproblemer ved høyt kjørelengde. Den firesylindrede 1,2-literen var opprinnelig tilgjengelig med 8 ventiler og 40 kW (54 hk), senere kom en 16-ventilers versjon med 55 kW (75 hk). Den kraftigste motoren var 1.2 16V, som kjennetegnes av jevn gange og pålitelighet, men som av og til hadde problemer med topplokkpakningen.

Renault Twingo dieselmotorer: Generasjon I (1993-2007)

Dieselmotorene spilte en underordnet rolle i den første generasjonen av Renault Twingo. En 1,9 dCi med 50 kW (68 hk) ble kun tilbudt fra 1997, men var bare en moderat suksess på grunn av vekten og den tilhørende frontbelastningen. Selv om denne Renault Twingo-dieselen var økonomisk, var den høylytt og treg, og derfor var den bare en nisjeløsning.

Renault Twingo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 8V 54-58 HK 5,8-6,2 l/100 km Ventilproblemer, undermotorisert Gjennomsnitt
1,2 8V 54 HK 6,0-6,4 l/100 km Enkel, men treg Gjennomsnittlig
1,2 16V 75 HK 6,2-6,8 l/100 km Topplokkpakning Bra
1,9 dCi 68 HK 4,2-4,8 l/100 km Høylytt, treg, fronttung Moderat

Renault Twingo-motorer: Generasjon II (2007-2014)

Renault Twingo-motorer: Generasjon II (2007-2014)

Den andre Renault Twingo-generasjonen markerte et betydelig teknologisk sprang og tilbød moderne motorteknologi for første gang. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 200 000 og 280 000 kilometer, og 1,2-liters bensinmotorene anses for å være spesielt holdbare. Større motorhavarier er sjeldne, bare turbomotorene viser av og til svakheter hvis vedlikeholdet forsømmes. Det absolutte høydepunktet var 1,2 TCe med 100 hk - en liten turbomotor som bød på både kraft og effektivitet. Denne generasjonen introduserte også kraftige Renault Sport-versjoner for første gang, men disse var mer sårbare på grunn av sin kompleksitet.

Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon II (2007-2014)

Renault Twingos bensinmotorutvalg startet med den velprøvde 1.2 16V (75 hk), som nå hadde forbedret motorstyring. Et nytt tilskudd var 1.2 TCe (Turbo Control efficiency) med 74 kW (100 hk), den første turbomotoren i Twingos historie. Disse Renault Twingo TCe-motorene viste seg å være livlige og økonomiske, men hadde tidvis problemer med turboladeren under sportslig kjøring. 1,2 8V med 58 hk, som viste seg å være den mest pålitelige motoren i denne generasjonen, var fortsatt tilgjengelig for de som ønsket å spare penger. Den mest spektakulære motoren var 1,6 16V i Twingo RS med 98 kW (133 hk), som imidlertid var svært vedlikeholdskrevende på grunn av sitt høye turtall.

Renault Twingo dieselmotorer: Generasjon II (2007-2014)

Renault Twingo 1.5 dCi med 47 kW (64 hk) og senere 55 kW (75 hk) utviklet seg til å bli den mest vellykkede dieselmotoren i serien. Disse Renault Twingo-dieselmotorene hadde moderne common-rail-innsprøytning og partikkelfilter. 1,5 dCi viste seg å være svært økonomisk og driftssikker, med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km. Problemer oppstod hovedsakelig når partikkelfilteret ble forsømt, ellers ble disse motorene ansett for å være svært robuste.

Renault Twingo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 8V 58 HK 5,9-6,3 l/100 km Svært robust, enkel Veldig bra
1,2 16V 75 HK 6,1-6,7 l/100 km Velprøvd, pålitelig God
1,2 TCe 100 HK 5,4-6,0 l/100 km Turboladerskade med Sport Bra
1,6 16V RS 133 HK 7,2-8,1 l/100 km Vedlikeholdskrevende, høyt turtall Moderat
1,5 dCi 64-75 HK 3,8-4,2 l/100 km Problemer med partikkelfilter Meget bra

Renault Twingo-motorer: Generasjon III (2014-2024)

Renault Twingo-motorer: Generasjon III (2014-2024)

Den tredje generasjonen av Renault Twingo revolusjonerte konseptet med bakmotor og bakhjulsdrift, noe som krevde helt nye motorløsninger. De fleste motorene i denne generasjonen går mellom 180 000 og 250 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de atmosfæriske motorene anses som mer driftssikre enn turbovariantene. Motorarrangementet bak i bilen medførte nye utfordringer, særlig når det gjaldt kjøling og vedlikehold. Den absolutte toppmotoren var 0,9 TCe med 90 hk, som bød på overraskende livlige ytelser til tross for sitt lille slagvolum. Denne generasjonen baserte seg helt og holdent på tresylindret teknologi og slapp dieselmotorer.

Renault Twingo bensinmotorer: Generasjon III (2014-2024)

Renault Twingo bensinmotorutvalget var utelukkende basert på tresylindrede motorer. Innstegsmotoren var en 1,0-liters sugemotor med 51 kW (70 hk), som kjennetegnes av sin enkelhet og driftssikkerhet. I tillegg kunne man velge mellom to 0,9 TCe turbomotorer med 66 kW (90 hk) og 81 kW (110 hk). Disse Renault Twingo TCe-motorene hadde overraskende gode ytelser til tross for sitt lille slagvolum, men hadde tidvis problemer med turboladeren og kjølingen på grunn av motorarrangementet bak. 0,9 TCe med 90 hk ble den mest populære motoren i denne generasjonen, ettersom den tilbød det beste kompromisset mellom ytelse, forbruk og pålitelighet.

Renault Twingo med elektrisk drift: Generasjon III (2014-2024)

Fra 2020 ble Renault Twingo Electric tilbudt med en 60 kW (82 hk) elektrisk motor. Denne hadde en rekkevidde på rundt 190 km og viste seg å være vedlikeholdsvennlig og pålitelig, men med begrensninger når det gjaldt ladehastighet.

Renault Twingo motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 SCe 70 HK 4,3-4,8 l/100 km Enkel, pålitelig Veldig bra
0,9 TCe 90 HK 4,1-4,7 l/100 km Turbolader, kjøling Bra
0,9 TCe 110 HK 4,5-5,2 l/100 km Turbolader, overoppheting Gjennomsnittlig
Elektrisk 82 HK 16,0 kWh/100 km Lav rekkevidde God

Renault Twingo-motorer: Generasjon IV (2024-i dag)

Den fjerde generasjonen av Renault Twingo går tilbake til det konvensjonelle frontmotoroppsettet og fokuserer helt og holdent på elektrifisering. Ettersom generasjonen først ble annonsert i 2024 og ennå ikke er fullt tilgjengelig på markedet, finnes det ingen langtidserfaring ennå. Den første informasjonen viser imidlertid et tydelig fokus på elektrisk drift med ulike rekkeviddealternativer. Toppmotoren skal være en elektrisk motor med over 130 hk, som kombinerer sportslig ytelse med høy effektivitet. Den nye generasjonen lover en levetid på over 200 000 kilometer for de elektriske motorene.

Renault Twingo med elektrisk drift: Generasjon IV (2024-i dag)

Den nye generasjonen av Renault Twingo vil utelukkende bli tilbudt med elektrisk drift. Det er planlagt ulike motoriseringer med ytelser mellom 65 og 130 hk og rekkevidder fra 200 til over 400 kilometer. Disse Renault Twingo Electric-motorene er basert på den nyeste Renault-Nissan-teknologien og lover høy effektivitet.

Renault Twingo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
Elektrisk Base 65 HK 15,0 kWh/100 km Ingen erfaring ennå Bra
Elektrisk ytelse 130 HK 16,5 kWh/100 km Ingen erfaring ennå Veldig bra

Konklusjon: De beste Renault Twingo-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Renault Twingo-motorene viser tydelig endringen fra enkle, robuste sugemotorer til moderne, effektive drivverk. Mens de tidlige generasjonene imponerte med sin enkelhet og pålitelighet, ga de senere generasjonene mer kraft og effektivitet, men også større kompleksitet. Den nye elektriske generasjonen lover et miljøvennlig alternativ for urban mobilitet.

  • Beste Renault Twingo bensinmotor:

Renault Twingo 1,2 8V (58 hk, generasjon II) kombinerer eksepsjonell pålitelighet med lave driftskostnader og enkelt vedlikehold.

  • Beste Renault Twingo dieselmotor:

Renault Twingo 1,5 dCi (75 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av økonomi, pålitelighet og hverdagsvennlighet på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Renault Twingo med elektrisk drift:

Renault Twingo Electric (82 hk, generasjon III) med sin vedlikeholdsfrie teknologi og lave driftskostnader, selv om rekkevidden er begrenset.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Renault Twingo tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 798,92 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
798,92 kr
79,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 252,93 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
252,93 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 527,26 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
527,26 kr
131,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: