• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Renault Trafic-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Trafic-motorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)
    1. Renault Trafics bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)
    2. Renault Trafic dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)
  2. Renault Trafic-motorer: Generasjon III (2001-2014)
    1. Renault Trafic bensinmotorer: Generasjon III (2001-2014)
    2. Renault Trafic dieselmotorer: Generasjon III (2001-2014)
  3. Renault Trafic-motorer: Generasjon IV (2014-i dag)
    1. Renault Trafic dieselmotorer: Generasjon IV (2014-i dag)
    2. Renault Trafic med elektrisk drift: Generasjon IV (2014-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Renault Trafic-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1981 har Renault Trafic etablert seg som en av Europas mest allsidige varebiler, med et bredt utvalg av Renault Trafic-motorer i fire generasjoner. Den teknologiske utviklingen av Renault Trafic-motorene gjenspeiler overgangen fra enkle bensinmotorer til moderne, effektive dieselmotorer.

Renault Trafic-motorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)

Renault Trafic-motorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)

De to første generasjonene av Renault Trafic preget to tiår av varebilens historie, og var kjennetegnet av robuste, men fortsatt teknisk enkle motorer. Generasjon I (1981-1989) og generasjon II (1989-2001) delte lignende motorkonsepter, der kjørelengden i stor grad var avhengig av hvor mye vedlikehold som var nødvendig. Velholdte Renault Trafic-motorer fra denne epoken kjørte mellom 250 000 og 350 000 kilometer, mens forsømte eksemplarer ofte viste store skader etter bare 150 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i disse historiske generasjonene var 2,5 D med 80 hk fra andre generasjon - en uforgjengelig dieselmotor uten turbolader, som imponerte med sin enkelhet og pålitelighet. De tidlige Renault Trafic-motorene var ennå ikke optimalisert for komfort eller effektivitet, men var designet for ren robusthet for tøff bruk i hverdagen.

Renault Trafics bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)

Renault Trafics bensinmotorutvalg i første generasjon besto hovedsakelig av 1,4-litersmotoren med 60 hk og senere den kraftigere 1,6-litersmotoren med 70 hk. I andre generasjon ble 2,0-literen med 90 hk og 2,2-literen med 110 hk lagt til. Disse Renault Trafic-motorene var teknisk enkle, men ofte underdrevne for tung last. 2,2-liters bensinmotoren i andre generasjon utviklet seg til å bli tidens beste bensinmotor, men led under et høyt drivstofforbruk på 12-15 liter per 100 km. Typiske problemer var forgasserproblemer, svakheter ved tenningen og, ved høyere kjørelengder, problemer med ventilsetene.

Renault Trafic dieselmotorer: Historiske generasjoner I-II (1981-2001)

Den første generasjonen av Renault Trafic-dieselmotorer var dominert av 2.0 D med 65 hk, en sugediesel uten turbolader. Den andre generasjonen brakte den legendariske 2,5 D med 80 hk, som viste seg å være den mest pålitelige motoren i begge generasjoner. Senere ble turbodieselvarianter med 2.1 TD (88 hk) og 2.5 TD (95 hk) lagt til. Renault Trafic 2.5 D uten turbolader ble ansett som nærmest uforgjengelig - disse motorene kjørte ofte over 400 000 kilometer uten større reparasjoner. Turbodieselvariantene ga mer effekt, men var mer utsatt for skader på turboladeren og problemer med innsprøytningspumpen.

Renault Trafic-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4/1,6 bensinmotor 60-70 HK 10-12 l/100 km Forgasser, tenning Gjennomsnitt
2,0/2,2 bensinmotor 90-110 HK 12-15 l/100 km Høyt forbruk, ventilseter Moderat
2,0 D 65 HK 8-9 l/100 km Høyt, lite kraft Bra
2,5 D 80 HK 7-8 l/100 km Nesten uforgjengelig Meget god
2,1/2,5 TD 88-95 HK 8-10 l/100 km Turbolader, innsprøytningspumpe Bra

Renault Trafic-motorer: Generasjon III (2001-2014)

Renault Trafic-motorer: Generasjon III (2001-2014)

Den tredje generasjonen av Renault Trafic markerte overgangen til det moderne, og for første gang ble det tilbudt moderne dieselteknologi med common rail-innsprøytning. Kjørelengden økte betydelig: Velholdte Renault Trafic-motorer i denne generasjonen kjørte regelmessig mellom 300 000 og 450 000 kilometer, og de senere dCi-motorene fra 2006 og fremover ble ansett som spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 til 250 000 kilometer, hovedsakelig på turboladeren og innsprøytningssystemet. Det absolutte høydepunktet var 2,5 dCi med 145 hk - en kraftig og driftssikker motor som med letthet trakk selv tunge tilhengere. Denne generasjonen etablerte Renault definitivt som dieselspesialisten i varebilsegmentet, og for første gang tilbød den også komfort og kjørekultur på personbilnivå.

Renault Trafic bensinmotorer: Generasjon III (2001-2014)

Utvalget av bensinmotorer i Renault Trafic ble betraktelig redusert i tredje generasjon, ettersom diesel dominerte varebilsegmentet. 2,0-liters bensinmotor med 115 hk var i hovedsak tilgjengelig, men ble sjelden valgt på grunn av det høye drivstofforbruket på 11-13 liter per 100 km. Denne Renault Trafic-motoren var teknisk god, men uegnet til daglig bruk som varebil. De fleste kundene valgte de mye mer økonomiske og kraftige dieselvariantene.

Renault Trafic dieselmotorer: Generasjon III (2001-2014)

Renault Trafics dieselserie besto opprinnelig av den velprøvde 1.9 dCi med 80 og 100 hk og 2.5 dCi med 115 hk. Fra 2006 ble utvalget utvidet til å omfatte 2.0 dCi med 90 og 115 hk og den kraftigere 2.5 dCi med 145 hk. Alle Renault Trafic dCi-motorene hadde moderne common rail-innsprøytning og turbolading. 2,5 dCi med 145 hk utviklet seg til å bli toppmotoren i denne generasjonen - den leverte utmerket kraft, var økonomisk med et drivstofforbruk på 7-8 liter og viste seg å være svært driftssikker. Typiske svakheter var problemer med turboladeren etter 200 000 km og sporadiske feil på innsprøytningsdysen.

Renault Trafic-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor 115 HK 11-13 l/100 km Høyt drivstofforbruk Moderat
1,9 dCi 80-100 HK 6,5-7,5 l/100 km Turbolader etter 200 000 km Bra
2,0 dCi 90-115 HK 6,8-7,8 l/100 km Injektordyser Bra
2,5 dCi 115-145 HK 7,0-8,0 l/100 km Svært pålitelig (145 hk) Svært god

Renault Trafic-motorer: Generasjon IV (2014-i dag)

Den nåværende generasjonen av Renault Trafic baserer seg utelukkende på moderne dieselteknologi og representerer høydepunktet i Renault Trafics motorutvikling. Alle motorene er basert på den velprøvde dCi-teknologien med SCR-eksosgassrensing, og kan med riktig vedlikehold enkelt kjøre 400 000 til 500 000 kilometer. Vedlikeholdsintervallene er forlenget til 30 000 kilometer, og større motorskader har blitt ekstremt sjeldne med riktig vedlikehold. Den absolutte toppmotoren er 2.0 dCi med 170 hk - et teknisk mesterverk som kombinerer kraft, effektivitet og pålitelighet på en perfekt måte. For første gang tilbyr denne generasjonen også elektrisk drift (E-Tech siden 2022), noe som setter nye standarder for utslippsfri transport.

Renault Trafic dieselmotorer: Generasjon IV (2014-i dag)

Renault Trafics dieselprogram er i sin helhet basert på det moderne motorkonseptet 1.6 dCi og 2.0 dCi. 1.6 dCi er tilgjengelig med en effekt på 95, 120 og 125 hk, mens 2.0 dCi tilbys med 145, 150 og 170 hk. Alle Renault Trafic dCi-motorene har BiTurbo-teknologi (på de kraftigste versjonene), SCR-katalysator og den nyeste generasjonen av moderne common rail-innsprøytning. 2.0 dCi med 170 hk regnes som den beste Renault Trafic-motoren gjennom tidene - den byr på sportslige kjøreegenskaper med et drivstofforbruk på bare 6,5-7,2 liter per 100 km og har så langt vært så godt som fri for serieproduksjonsproblemer. De mindre 1,6 dCi-motorene imponerer med det laveste drivstofforbruket på 5,8-6,5 liter, men er mindre egnet for tung last.

Renault Trafic med elektrisk drift: Generasjon IV (2014-i dag)

Siden 2022 har Renault tilbudt Trafic E-Tech Electric med 90 kW (122 hk) og en rekkevidde på opptil 240 kilometer. Renault Trafic E-Tech er basert på et 52 kWh-batteri og muliggjør DC-hurtiglading med opptil 50 kW. Denne drivlinjen er et banebrytende alternativ for leveringstrafikk i byene, selv om rekkevidden for lange reiser fortsatt er begrenset.

Renault Trafic-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 dCi 95-125 HK 5,8-6,5 l/100 km Svak for tung last Bra
2,0 dCi 145-150 HK 6,2-7,0 l/100 km Svært pålitelig Meget god
2,0 dCi BiTurbo 170 HK 6,5-7,2 l/100 km Praktisk talt problemfri Veldig bra
E-Tech Elektrisk 122 HK 20-25 kWh/100 km Begrenset rekkevidde Bra

Konklusjon: De beste Renault Trafic-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Renault Trafic-motorene viser en kontinuerlig forbedring fra generasjon til generasjon. Mens tidligere generasjoner foretrakk robust enkelhet, tilbyr moderne Renault Trafic-motorer en perfekt balanse mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet. Renaults dieselekspertise er spesielt tydelig i den nåværende generasjonen, der praktisk talt alle motorene anses som svært pålitelige.

  • Den beste dieselmotoren i Renault Trafic:

2.0 dCi BiTurbo med 170 hk (generasjon IV) kombinerer topp ytelse med utmerket driftssikkerhet og lavt drivstofforbruk - den perfekte motoren til alle formål.

  • Beste historiske Renault Trafic-motor:

2.5 D med 80 hk (generasjon II) er fortsatt den mest pålitelige motoren i Renault Trafic-historien og går fortsatt jevnt og trutt i mange eksemplarer i dag.

  • Beste elektriske drivverk i Renault Trafic:

E-Tech Electric med 122 hk (generasjon IV) tilbyr utslippsfri mobilitet for bytransport med solid rekkevidde og rask ladetid.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle Renault Trafic-generasjoner, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 506,60 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
506,60 kr
126,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
3,04 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1507,05 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1507,05 kr
75,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Rimula R4 L 550047337 Motorolje 15W-40, 5l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, CUMMINS CES 20086, DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, DQC III-10 LA, MAN M 3775, MTU-2.1, Mack EOS-4.5, Mack EO-O PP, Renault RLD-3, Ford WSS-M2C171-F1, Volvo VDS-4.5, Iveco 18-1804 T2 E7, MAT 3521, MAT 3522
  • Spesifikasjon: ACEA E11, ACEA E7, ACEA E9, API SN, API CJ-4, JASO DH-2
  • Produktlinje: Rimula
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: R4 L
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550047337
  • Vår pris: 465,06 kr
Detaljer
SHELL Motorolje 15W-40, 5l
Artikkelnummer: 550047337
465,06 kr
93,01 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109220
  • Vår pris: 744,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
744,53 kr
148,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 542,14 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

542,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: