• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Renault Kangoo-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Kangoo-motorer: Generasjon I (1997-2008)
    1. Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon I (1997-2008)
    2. Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon I (1997-2008)
  2. Renault Kangoo-motorer: Generasjon II (2008-2021)
    1. Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon II (2008-2021)
    2. Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon II (2008-2021)
    3. Renault Kangoo med elektrisk drift: Generasjon II (2008-2021)
  3. Renault Kangoo-motorer: Generasjon III (2021-i dag)
    1. Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon III (2021-i dag)
    2. Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon III (2021-i dag)
    3. Renault Kangoo med elektrisk drift: Generasjon III (2021-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Renault Kangoo-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1997 har Renault Kangoo blitt en av de mest vellykkede kombibilene med høyt tak, og har tilbudt et bredt utvalg av Renault Kangoo-motorer gjennom tre generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en bemerkelsesverdig teknologisk utvikling fra enkle sugemotorer til moderne turboladede og elektriske motorer.

Renault Kangoo-motorer: Generasjon I (1997-2008)

Renault Kangoo-motorer: Generasjon I (1997-2008)

Den første generasjonen av Renault Kangoo etablerte konseptet med den praktiske kombibilen med høyt tak, og var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde 1,9 dCi-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 350 000 til 450 000 kilometer, krevde bensinmotorene ofte større reparasjoner mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Typiske problemer med bensinmotorene oppsto mellom 150 000 og 200 000 kilometer, for det meste i form av problemer med tennspolen eller ventilskader. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,9 dCi med 80 hk, som kombinerte pålitelighet, økonomi og tilstrekkelig effekt på en optimal måte, og som viste seg å være praktisk talt uforgjengelig.

Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon I (1997-2008)

Renault Kangoo bensinmotorutvalget besto hovedsakelig av sugemotorer i ulike størrelser. 1,2-litersmotoren var tilgjengelig som innstegsmotor med 44 kW (60 hk), men viste seg å være for svak for den tunge Kangoo. 1,4-liters motoren med 55 kW (75 hk) ga en bedre balanse, mens 1,6-liters motoren med 70 kW (95 hk) var den kraftigste bensinvarianten. Disse Renault Kangoo-motorene led av tidstypiske problemer: tennspolefeil, ventilproblemer og økt oljeforbruk ved høyere kjørelengder. 1,6-liters motoren utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen, men hadde likevel hyppigere problemer enn dieselvariantene.

Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon I (1997-2008)

Renault Kangoo-dieselmotorene ble dominert av den legendariske 1,9 dCi i ulike effektnivåer fra 54 kW (70 hk) til 59 kW (80 hk). Fra 2001 fantes det også en mindre 1,5 dCi med 48 kW (65 hk). Renault Kangoo 1,9 dCi ble en absolutt favoritt blant bedriftseiere - spesielt 80 hk-versjonen viste seg å være ekstremt slitesterk og økonomisk. Disse Renault Kangoo dCi-motorene hadde moderne common-rail-innsprøytning og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, forbruk og pålitelighet. Typiske problemer var stort sett begrenset til slitasjedeler som drivstoffinjektorer etter svært høy kjørelengde.

Renault Kangoo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 bensin 60 HK 7,5-8,2 l/100 km For svak, tennspoler Moderat
1,4 bensin 75 HK 7,0-7,8 l/100 km Tennspoler, ventilproblemer Middels
1,6 bensin 95 HK 7,2-8,0 l/100 km Oljeforbruk med høy kjørelengde Bra
1,5 dCi 65 HK 5,5-6,2 l/100 km Tilfeldige innsprøytningsdyser Bra
1,9 dCi 70-80 HK 5,8-6,5 l/100 km Ekstremt robust, slitesterk Meget bra

Renault Kangoo-motorer: Generasjon II (2008-2021)

Renault Kangoo-motorer: Generasjon II (2008-2021)

Den andre generasjonen av Renault Kangoo markerte et betydelig teknologisk sprang med moderne turbomotorer og forbedret effektivitet. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 1,5 dCi-dieselmotorene er spesielt holdbare. Større motorfeil har blitt sjeldne, og det var bare de tidlige 1,2 TCe-bensinmotorene som viste svakheter i registerkjeden. Det absolutte høydepunktet var 1,5 dCi med 110 hk - et teknisk mesterverk med variabel turboladergeometri som ga både kraft og effektivitet. Fra 2011 ble også elektrisk teknologi introdusert med Kangoo Z.E., en av de første serieproduserte elektriske varebilene.

Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon II (2008-2021)

Utvalget av bensinmotorer i Renault Kangoo ble fullstendig revidert og inkluderte moderne turbomotorer. 1.2 TCe var tilgjengelig med ulike effektnivåer fra 85 til 115 hk og erstattet de gamle sugemotorene. Disse mindre Renault Kangoo TCe-motorene viste seg å være betydelig mer økonomiske enn sine forgjengere, men hadde av og til problemer med registerkjeden hvis vedlikeholdet ble forsømt. 1,6-liters sugemotoren var fortsatt tilgjengelig som innstegsmotor med 87 hk, men ble avviklet i 2013. Renault Kangoo 1.2 TCe med 115 hk utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen, med god kraftutvikling og akseptabel driftssikkerhet med regelmessig vedlikehold.

Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon II (2008-2021)

Renault Kangoo 1.5 dCi (K9K) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 75 til 110 hk og ble ryggraden i serien. Alle Renault Kangoo-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med turbolader og, fra 2011, partikkelfilter. Renault Kangoo 1.5 dCi med 90 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,5-5,2 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for bedriftseiere og hyppige sjåfører. Den kraftige varianten med 110 hk bød på sportslige kjøreegenskaper, men hadde tidvis problemer med den variable turboladeren under ekstrem belastning.

Renault Kangoo med elektrisk drift: Generasjon II (2008-2021)

Fra 2011 ble Renault Kangoo Z.E. tilbudt med en 44 kW (60 hk) elektrisk motor. Denne hadde en rekkevidde på rundt 170 kilometer og var en av de første serieproduserte elektriske varebilene på markedet. Batteriet viste seg å ha lang levetid, men rekkevidden var fortsatt for kort for mange bruksområder.

Renault Kangoo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 bensin 87 HK 7,8-8,5 l/100 km Utdatert teknologi Gjennomsnitt
1,2 TCe 85-115 HK 6,2-7,0 l/100 km Tannkjede med dårlig vedlikehold Bra
1,5 dCi 75-110 HK 4,5-5,8 l/100 km Svært robust (90 hk-varianten) Meget god
Kangoo Z.E. 60 HK 15-18 kWh/100 km Lav rekkevidde God

Renault Kangoo-motorer: Generasjon III (2021-i dag)

Renault Kangoo-motorer: Generasjon III (2021-i dag)

Den nåværende generasjonen av Renault Kangoo baserer seg på toppmoderne motorteknologi og elektrifisering. Alle motorene er nå utstyrt med start-stopp-teknologi, og bensinmotorene har mild hybridstøtte. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2021, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 1.3 TCe med 130 hk, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Den nye generasjonen av Kangoo E-Tech lover en betydelig forbedret rekkevidde på over 300 kilometer og en batterilevetid på over 200 000 kilometer.

Renault Kangoo bensinmotorer: Generasjon III (2021-i dag)

Grunnlaget for Renault Kangoo-motorutvalget er den nye 1.3 TCe-motoren i to effektnivåer med 96 kW (130 hk) og 114 kW (155 hk). Begge Renault Kangoo-motorene har moderne teknologier som variabel ventilstyring og sylinderdeaktivering. Renault Kangoo 1.3 TCe med 130 hk regnes som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Versjonen med 155 hk er kun tilgjengelig med automatgir og byr på sportslige kjøreegenskaper.

Renault Kangoo dieselmotorer: Generasjon III (2021-i dag)

En enkelt Renault Kangoo 1.5 dCi-motor (K9K) med 70 kW (95 hk) er tilgjengelig og viderefører tradisjonen med pålitelige Renault Kangoo-dieselmotorer. Denne motoren har moderne SCR-teknologi og oppfyller Euro 6d-standarden. Den velprøvde 1,5 dCi-motoren er i ferd med å bli den mest pålitelige motoren i denne generasjonen, selv om effekten er begrenset for enkelte bruksområder.

Renault Kangoo med elektrisk drift: Generasjon III (2021-i dag)

Nye Renault Kangoo E-Tech Electric har en 90 kW (122 hk) elektrisk motor med et 45 kWh batteri og en rekkevidde på opptil 300 kilometer. Denne Renault Kangoo Electric kombinerer høy effektivitet med praktiske egenskaper i hverdagen og er mye mer teknisk avansert enn forgjengeren.

Renault Kangoo motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,3 TCe 130-155 HK 6,8-7,5 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1,5 dCi 95 HK 5,2-5,8 l/100 km Robust, velprøvd Veldig bra
Kangoo E-Tech 122 HK 18-22 kWh/100 km Høye innkjøpskostnader Veldig bra

Konklusjon: De beste Renault Kangoo-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Renault Kangoo-motorene viser tydelig endringen fra enkle, men robuste motorer til moderne, effektive drivverk. Mens dieselmotorene i Renault Kangoo har vært pålitelige gjennom alle generasjoner, har bensinmotorene blitt betydelig forbedret for hver generasjon. Den nye tredjegenerasjons elektriske teknologien er et lovende alternativ for miljøbevisste sjåfører og profesjonelle i urbane områder.

  • Beste Renault Kangoo bensinmotor:

Renault Kangoo 1.3 TCe (130 hk, generasjon III) kombinerer avansert teknologi med høy effektivitet og fremragende driftssikkerhet.

  • Beste Renault Kangoo dieselmotor:

Renault Kangoo 1,5 dCi (90 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Renault Kangoo med elektrisk drift:

Renault Kangoo E-Tech Electric (122 hk, generasjon III) med sin lange rekkevidde på opptil 300 km og lave driftskostnader.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Renault Kangoo tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
3,04 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 94
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 752,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

752,58 kr
150,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 252,93 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
252,93 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 527,26 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
527,26 kr
131,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vår pris: 303,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
303,41 kr
75,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1193
  • Vår pris: 763,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

763,47 kr
152,69 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 701,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
701,47 kr
175,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: