Topp reservedeler 1 modeller i VW TARO
De mest populære bildelene til VW TARO
Delekatalog VW TARO
Nettbutikk med tilbehør VW TARO
Mest solgte produkter VW TARO
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 1 modeller i VW TARO er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til VW finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til VW TARO fra ledende produsenter.
Vårt firma har et enormt utvalg deler til VW TARO-modeller i alle klasser. Du kan ta del i våre reklamekampanjer å få fordel av AutoDoc's topp avtaler. Lag en bestilling og få deler til din VW TARO gratis og raskt til den angitte adressen. Bestillingsprosessen tar bare noen få minutter.








VW TARO-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Volkswagen TARO deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 84.63 til 2470.38 kr.
Hvilke VW TARO-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Volkswagen TARO OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Reservedeler til VW TARO og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om VW TARO – valg av riktige reservedeler til modellen
Volkswagen Taro
Volkswagen Taro er en pickup som produsertes mellom 1980-1997, i Emden, Tyskland. Volkswagen Taro er det nye navnet til Toyota Hilux.
Navnet "Taro" er et japansk suffiks, som legges til den første sønnen eller broren i en familie.
Historien til Volkswagen Taro
Volkswagen Taro er et resultat av samarbeidet mellom Volkswagen og Toyota. Gjennom samarbeidsavtaler med Toyota, så forsøkte selskapet å utvikle en pickup med lastekapasitet på ett tonn, og dermed ta over dette markedssegmentet. Volkswagen-gruppen hadde på denne tiden ikke en pickup med høy lastekapasitet, og ledelsen i Toyota ønsket å innføre deres egen pickup til det europeiske markedet.
Mot slutten av 80-tallet, så ble de enige om å produsere Volkswagen Taro i Hannover, Tyskland. Til tross for det, så ble bilen først masseprodusert i 1989.
Eksteriørets særpreg er en svær radiatorgrill, stilfulle forhøyninger på dørene og store frontlys. Billige materialer ble brukt til interiøret: plast og tekstil. Designerne planla ikke å lage en pakke for øverste klasse, og derfor fikk bilen et ganske enkelt dashbord og konfigurasjon av andre elementer i interiøret.
Ingeniørene fokuserte ikke på bilens hastighet, men funksjonalitet og lastekapasitet. Kjøpere kunne velge mellom bakhjulsdrift eller firehjulsdrift. Samtidig, så fikk de firehjulsdrevne utgavene et system for selektiv drift. Torsjonen ble overført til bakakselen, men fordelingsgirkassen vekslet også til forhjulet.
Volkswagen Taro solgte dårlig, og det ble derfor bestemt at den ikke skulle videreutvikles. Produksjonen ble avviklet i 1997, grunnet lave salgstall i Europa. Derfor hadde ikke Volkswagen noen modeller for segmentet til pickup med høy last, ikke før Volkswagen Amarok kom i 2010.
VW TARO Opplæringen/Steg for steg guide for reparasjon og utskifting




Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.