• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Multivan-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Multivan-motorer: Generasjon I (2003-2015)
    1. VW Multivan bensinmotorer: Generasjon I (2003-2015)
    2. VW Multivan dieselmotorer: Generasjon I (2003-2015)
  2. VW Multivan-motorer: Generasjon II (2015-2023)
    1. VW Multivan bensinmotorer: Generasjon II (2015-2023)
    2. VW Multivan dieselmotorer: Generasjon II (2015-2023)
  3. VW Multivan-motorer: Generasjon III (2021-i dag)
    1. VW Multivan mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2021-i dag)
    2. VW Multivan ladbare hybrider: Generasjon III (2021-i dag)
  4. Konklusjon: De beste VW Multivan-motorene gjennom alle generasjoner

Siden introduksjonen i 2003 har VW Multivan etablert seg som en allsidig storkapasitetsløsning og har tilbudt et sofistikert utvalg av VW Multivan-motorer gjennom tre generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker, der dieselmotorene tradisjonelt har spilt hovedrollen.

VW Multivan-motorer: Generasjon I (2003-2015)

VW Multivan-motorer: Generasjon I (2003-2015)

Den første generasjonen VW Multivan var basert på T5-plattformen og kjennetegnes av robuste, men ennå ikke fullt utviklede motorer. Kjørelengden varierte betydelig avhengig av motortype og vedlikehold: Mens de velprøvde 2,5 TDI-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 350 000 til 450 000 kilometer, krevde de tidlige TSI-bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner av registerkjeden eller turboladeren mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Særlig motorene fra den første produksjonsfasen (2003-2009) hadde ofte problemer med innsprøytningssystemet og turboladerne. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,5 TDI med 174 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og moderat økonomi på en optimal måte, og som viste seg å være nærmest uforgjengelig.

VW Multivan bensinmotorer: Generasjon I (2003-2015)

Bensinmotorutvalget i VW Multivan var svært enkelt i den første generasjonen og besto hovedsakelig av 2,0 TSI med ulike effektnivåer fra 150 til 204 hk. Disse VW Multivan-motorene led av typiske problemer fra den tidlige TSI-generasjonen: problemer med registerkjeden, økt oljeforbruk og skader på turboladeren gjorde dem til de mest problematiske motorene i denne generasjonen. Selv om VW Multivan 2,0 TSI med 204 hk var kraftig, var den ikke særlig populær på grunn av sitt høye drivstofforbruk på 9-11 liter per 100 km og hyppige reparasjonsbehov. Mange eiere rapporterte om et oljeforbruk på opptil én liter per 1000 kilometer, noe som var spesielt irriterende i en bil med stor kapasitet.

VW Multivan dieselmotorer: Generasjon I (2003-2015)

VW Multivan-dieselmotorene ble dominert av den legendariske 2,5 TDI i ulike effektnivåer fra 130 til 174 hk. VW Multivan 2,5 TDI med 130 hk (2003-2009) var innstegsmotoren, mens de kraftigere variantene med 174 hk ga bedre kjøreegenskaper. Disse VW Multivan TDI-motorene med den robuste pumpedyseinnsprøytningen viste seg å være svært holdbare, selv om de tidvis hadde problemer med innsprøytningsdysene og høytrykkspumpen. Fra 2009 kom den mer moderne 2,0 TDI med common rail-innsprøytning, først med 140 hk, senere også med 180 hk. Disse VW Multivan-dieselmotorene var mer økonomiske og mer stillegående enn sine forgjengere på 2,5 liter, men de oppnådde ikke den legendariske robustheten.

VW Multivan-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TSI 150-204 HK 9,0-11,0 l/100 km Tannkjede, oljeforbruk, turbolader Problematisk
2,5 TDI 130-174 HK 7,5-8,5 l/100 km Innsprøytningsdyser, svært robuste Meget bra
2,0 TDI 140-180 HK 6,8-7,8 l/100 km Mer økonomisk, men mindre robust Bra

VW Multivan-motorer: Generasjon II (2015-2023)

VW Multivan-motorer: Generasjon II (2015-2023)

Den andre generasjonen av VW Multivan (T6/T6.1) markerte et betydelig kvalitetsløft og regnes som den mest balanserte av alle tre generasjonene. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 2,0 TDI-dieselmotorene med 150 hk anses som spesielt holdbare og økonomiske. Større motorhavarier er blitt mye sjeldnere, og det er bare de kraftige 2.0 TSI-bensinmotorene som fortsatt viser svakheter når det gjelder oljeforbruk. Det absolutte høydepunktet var 2.0 TDI med 204 hk - et teknisk mesterverk med bi-turboladning som bød på både kraft og effektivitet. For første gang ble det også introdusert moderne eksosrensing med SCR-katalysator og AdBlue-injeksjon, noe som forbedret utslippsverdiene betraktelig.

VW Multivan bensinmotorer: Generasjon II (2015-2023)

VW Multivans bensinmotorserie ble videreført med den velprøvde 2.0 TSI, men i en revidert form (EA888 Gen 3). Med ytelser på 150, 180 og 204 hk tilbød VW Multivan 2.0 TSI betydelig forbedret driftssikkerhet sammenlignet med forgjengeren. De mindre variantene med 150 hk viste seg å være betydelig mer driftssikre, mens de kraftige VW Multivan TSI-motorene med 204 hk fortsatt hadde sporadiske problemer med økt oljeforbruk. VW Multivan 2.0 TSI (EA888 Gen 3) utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i hele Multivans historie, med bare sjeldne rapporter om problemer med registerkjeden og betydelig redusert oljeforbruk.

VW Multivan dieselmotorer: Generasjon II (2015-2023)

VW Multivan 2.0 TDI (EA288) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 84 til 204 hk. Utgangspunktet var VW Multivan 2,0 TDI med 102 hk, etterfulgt av de mer populære variantene med 150 og 199 hk. Alle VW Multivan-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med SCR-katalysator og AdBlue-system. VW Multivan 2.0 TDI med 150 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 6,2-7,1 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for hyppige sjåfører og forretningsfolk. Bi-turbodieselen på 204 hk hadde imponerende ytelse, men var mer kompleks og derfor mer utsatt for skader på turboladeren.

VW Multivan-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TSI 150-204 HK 8,5-9,8 l/100 km Sporadisk oljeforbruk (204 hk) Bra
2,0 TDI 102-150 HK 6,2-7,1 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
2,0 TDI Bi-Turbo 199-204 HK 7,0-7,8 l/100 km Turbolader, kompleks Bra

VW Multivan-motorer: Generasjon III (2021-i dag)

VW Multivan-motorer: Generasjon III (2021-i dag)

Den nåværende VW Multivan-generasjonen (T7) er for første gang basert på MQB-plattformen og baserer seg helt og holdent på moderne motorteknologi med elektrifisering. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med mildhybridteknologi, mens de ladbare hybridene har en elektrisk rekkevidde på opptil 50 kilometer. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2021, finnes det ingen langtidserfaringer ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 1.4 eHybrid med en systemeffekt på 218 hk, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen avlaster forbrenningsmotoren. For første gang i Multivans historie finnes det ikke lenger en klassisk dieselmotor - en kontroversiell beslutning som mange bedriftseiere har kritisert.

VW Multivan mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2021-i dag)

Motorutvalget i VW Multivan er basert på to 1,5 eTSI-motorer med 136 hk og 150 hk. Begge VW Multivan-motorene har 48-volts mildhybridteknologi med belte-startgenerator og sylinderdeaktivering. VW Multivan 1,5 eTSI med 150 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større problemer i serieproduksjonen. En 2,0 TSI med 204 hk er også tilgjengelig, men er mindre anbefalelsesverdig på grunn av høyere drivstofforbruk og det velkjente EA888-problemet.

VW Multivan ladbare hybrider: Generasjon III (2021-i dag)

VW Multivan eHybrid-varianten tilbyr en systemeffekt på 218 hk med en elektrisk rekkevidde på opptil 50 km. Denne VW Multivan-motoren kombinerer en 1,4 TSI med en elmotor på 116 hk og tilbyr solide ytelser for bykjøring, men med begrensninger når det gjelder bagasjeromsplass og høyere vekt. VW Multivan 1.4 eHybrid har vist seg å være pålitelig i de første testene, men på grunn av systemets kompleksitet må man regne med høyere vedlikeholdskostnader.

VW Multivan-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 eTSI 136-150 HK 7,2-7,8 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 TSI 204 HK 8,5-9,2 l/100 km Kjent EA888-problem Gjennomsnittlig
1,4 eHybrid 218 HK 1,8 l/100 km + elektrisitet Kompleks, tyngre Bra

Konklusjon: De beste VW Multivan-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av VW Multivan-motorene viser tydelig overgangen fra robuste, men tørste dieselmotorer til effektive, elektrifiserte bensinmotorer. Mens dieselmotorene i VW Multivan spilte hovedrollen i to generasjoner og viste seg å være ekstremt pålitelige, markerer den tredje generasjonen et fullstendig paradigmeskifte. Den nye mildhybridteknologien lover et lovende alternativ for sjåfører som setter pris på effektivitet og moderne teknologi, selv om mange håndverkere beklager at dieselmotorene ikke lenger er tilgjengelige.

  • Beste bensinmotor i VW Multivan:

VW Multivan 1,5 eTSI (150 hk, generasjon III) kombinerer moderne mildhybridteknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste dieselmotor i VW Multivan:

VW Multivan 2,5 TDI (174 hk, generasjon I) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, holdbarhet og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste hybridmotor i VW Multivan:

VW Multivan 1,4 eHybrid (218 hk, generasjon III) med elektrisk rekkevidde på opptil 50 km og lavt drivstofforbruk i bytrafikk.

For vedlikehold og reservedeler til alle VW Multivan generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 506,60 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
506,60 kr
126,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 69,50 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
69,50 kr
69,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1507,05 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1507,05 kr
75,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-9%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 342,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

342,61 kr
68,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: LONGLIFE III
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: FE
  • VAG: Motorolje
  • Varenummer: GS55545M4
  • Vår pris: 852,56 kr
Detaljer
VAG Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: GS55545M4
852,56 kr
170,51 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1124,68 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1124,68 kr
56,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 482,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
482,00 kr
96,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: