• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Citroën Berlingo-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Citroën Berlingo generasjon I (1996-2008)
    1. Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon I (1996-2008)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon I (1996-2008)
  2. Citroën Berlingo generasjon II (2008-2018)
    1. Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon II (2008-2018)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon II (2008-2018)
  3. Citroën Berlingo generasjon III (2018-i dag)
    1. Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    2. Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    3. Citroën Berlingo med elektrisk drift: Generasjon III (2018-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Citroën Berlingo-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 1996 har Citroën Berlingo etablert seg som en allsidig kombi med høyt tak, og tilbyr et bredt spekter av motorer fra økonomiske dieselmotorer til moderne bensinmotorer i tre generasjoner. Den teknologiske utviklingen gjenspeiler endringen fra robuste, men enkle drivverk til effektive og miljøvennlige motorer.

Citroën Berlingo generasjon I (1996-2008)

Den første generasjonen av Citroën Berlingo var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer som var slitesterke og lette å vedlikeholde. Med riktig vedlikehold kjørte de fleste Citroën Berlingo-motorene fra denne generasjonen mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og HDI-dieselmotorene klarte ofte til og med 400 000 kilometer og mer. Større reparasjoner var som regel først påkrevd etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på clutch, tannrem eller innsprøytningssystem. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 HDI med 90 hk, som kombinerte pålitelighet, økonomi og tilstrekkelig effekt på en optimal måte. Denne generasjonen gjennomgikk en ansiktsløftning i 2002, som først og fremst utvidet og moderniserte motorutvalget.

Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon I (1996-2008)

Citroën Berlingos bensinmotorutvalg besto hovedsakelig av atmosfæriske motorer fra TU-serien. Innstegsmotoren var en 1,1-liter med 60 hk (1996-2002), etterfulgt av den populære 1,4-literen med 75 hk, som viste seg å være svært pålitelig. Den kraftigste bensinmotoren var en 1,6-liter med 90 hk (fra 2002), som ga en god balanse mellom ytelse og forbruk for sin tid. Disse Citroën Berlingo-motorene var preget av sin enkelhet - ingen turbolader, ingen kompleks elektronikk, men høy driftssikkerhet og lave reparasjonskostnader. Typiske svakheter var bare tennspolene etter høy kjørelengde og av og til utette ventildekselpakninger.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon I (1996-2008)

Citroën Berlingo-dieselmotorene ble til å begynne med dominert av den velprøvde 1,9 D med 68 hk (1996-2002), en enkel sugediesel uten turbolader, som var høylytt og treg, men praktisk talt uforgjengelig. Gjennombruddet kom med HDI-motorene: 1.9 HDI med 70 hk (fra 1999) og senere 2.0 HDI med 90 hk (fra 2002) revolusjonerte modellutvalget. Disse Citroën Berlingo HDI-motorene hadde common rail-innsprøytning, betydelig mer effekt og bedre kjøreegenskaper kombinert med lavt drivstofforbruk. 2.0 HDI ble favoritten til mange sjåfører og regnes fortsatt som en av de beste dieselmotorene i sin tid - robust, økonomisk og med utmerket trekkraft.

Citroën Berlingo-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.1 bensin 60 HK 7,5-8,2 l/100 km Svakt motorisert Gjennomsnittlig
1,4 bensin 75 HK 7,0-7,8 l/100 km Tennspoler, ventildeksel Bra
1,6 bensin 90 HK 7,2-8,0 l/100 km Svært pålitelig Meget god
1,9 D 68 HK 6,5-7,2 l/100 km Høylytt, treg Gjennomsnittlig
1,9 HDI 70 HK 5,8-6,4 l/100 km Innsprøytningspumpe etter 200 000 km Bra
2,0 HDI 90 HK 5,5-6,2 l/100 km Svært robust og økonomisk Veldig bra

Citroën Berlingo generasjon II (2008-2018)

Citroën Berlingo generasjon II (2008-2018)

Den andre generasjonen Citroën Berlingo markerte overgangen til moderne motorteknologi og brakte med seg både fremskritt og nye utfordringer. Kjørelengden forble høy, mellom 250 000 og 320 000 kilometer, og de velprøvde HDI-dieselmotorene fortsatte å være de mest pålitelige drivlinjene. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på partikkelfilteret, turboladeren eller registerkjeden på de nyere motorene. Det absolutte høydepunktet var 1,6 HDI med 92 hk, som perfeksjonerte den velprøvde HDI-teknologien og regnes som en av de beste dieselmotorene i sin klasse. Denne generasjonen introduserte også for første gang moderne turboladede bensinmotorer, selv om disse var mer utsatt for feil enn sine forgjengere.

Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon II (2008-2018)

Citroën Berlingos bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og inkluderte nå moderne motorer fra Prince-serien. 1,6 VTi med 95 hk (2008-2012) var en atmosfærisk motor som viste seg å være svært pålitelig. Fra 2012 kom de første turbomotorene: 1.2 PureTech med 110 hk og 1.6 THP med 120 hk. Disse Citroën Berlingo-motorene tilbød betydelig mer effekt med lavere drivstofforbruk, men viste også nye svakheter. 1.2 PureTech hadde problemer med tannremmen i oljebadet, mens 1.6 THP var utsatt for skader på turboladeren og slitasje på registerkjeden. Den mest pålitelige bensinmotoren var fortsatt 1,6 VTi uten turbolader.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon II (2008-2018)

Citroën Berlingos dieselutvalg fortsatte å være basert på den velprøvde HDI-teknologien. 1,6 HDI var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 75 hk til 120 hk, der 92 hk-varianten (DV6TED4) ble ansett som den beste. Disse Citroën Berlingo HDI-motorene hadde den nyeste generasjonen common rail-innsprøytning og partikkelfilter som standard. 1.6 HDI med 92 hk ble en bestselger og imponerte med sitt lave drivstofforbruk på bare 4,8-5,4 liter, høye driftssikkerhet og gode kjøreegenskaper. Typiske svakheter var først og fremst partikkelfilteret på korte turer og av og til høytrykkspumpen etter høy kjørelengde.

Citroën Berlingo motor Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 VTi 95 HK 6,8-7,5 l/100 km Svært pålitelig Veldig bra
1,2 PureTech 110 HK 6,2-6,8 l/100 km Tannrem i oljebad Moderat
1,6 THP 120 HK 6,5-7,2 l/100 km Turbolader, registerkjede Problematisk
1,6 HDI 75-120 HK 4,8-5,6 l/100 km Partikkelfilter, høytrykkspumpe Bra
1,6 HDI (92 HK) 92 HK 4,8-5,4 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god

Citroën Berlingo generasjon III (2018-i dag)

Citroën Berlingo generasjon III (2018-i dag)

Den nåværende generasjonen av Citroën Berlingo baserer seg på toppmoderne motorteknologi og elektrifisering. De konvensjonelle motorene har en driftssikkerhet på 280 000 til 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, mens de nye PureTech-motorene har overvunnet sine barnesykdommer. Større reparasjoner er vanligvis først påkrevd etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på eksosetterbehandling eller hybridkomponenter. Toppmotoren er 1.5 BlueHDi med 130 hk, som kombinerer toppmoderne dieselteknologi med høy effektivitet. For første gang tilbyr denne generasjonen også en helelektrisk drivlinje (ë-Berlingo) med 136 hk og en rekkevidde på opptil 280 kilometer, som har vist seg å være svært pålitelig og vedlikeholdsvennlig.

Citroën Berlingo bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

Citroën Berlingos utvalg av bensinmotorer består utelukkende av den nyeste generasjonen PureTech-motorer. 1.2 PureTech er tilgjengelig i effektnivåer fra 110 hk til 130 hk, med de kraftigste variantene med turbolading. Disse Citroën Berlingo-motorene har i stor grad overvunnet problemene fra forrige generasjon - den kritiske tannreimen i oljebadet er erstattet av en mer robust konstruksjon. 1.2 PureTech med 110 hk (atmosfærisk) regnes som den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen og tilbyr en god balanse mellom ytelse, forbruk og pålitelighet. Turbovariantene viser fortsatt tidvis svakheter i eksosresirkuleringen og tennspolene.

Citroën Berlingo dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

Citroën Berlingo dieselmotorserien er basert på moderne BlueHDi-teknologi med den nyeste generasjonen SCR-katalysator og partikkelfilter. 1.5 BlueHDi er tilgjengelig i effektnivåer fra 100 hk til 130 hk og erstatter de velprøvde 1.6 HDI-motorene. Disse Citroën Berlingo BlueHDi-motorene oppfyller Euro 6d-Temp-standarden og har et svært lavt drivstofforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km. 1,5 BlueHDi med 130 hk er i ferd med å utvikle seg til den nye referansemotoren for de som kjører mye, og imponerer med høy effektivitet, gode kjøreegenskaper og så langt meget god driftssikkerhet. Typiske svakheter er først og fremst den komplekse eksosetterbehandlingen og av og til AdBlue-doseringssystemet.

Citroën Berlingo med elektrisk drift: Generasjon III (2018-i dag)

Citroën ë-Berlingo har en elmotor på 100 kW (136 hk) med et batteri på 50 kWh og en rekkevidde på opptil 280 km i henhold til WLTP. Citroën Berlingo ë-Berlingo Electric Drive kjennetegnes av jevn gange, et høyt dreiemoment på 260 Nm fra første stund og svært lave driftskostnader. Påliteligheten er så langt utmerket, og det er bare ladekablene og av og til klimaanlegget som viser svakheter. ë-Berlingo lades med opptil 100 kW likestrøm og når dermed 80 % batterikapasitet på 30 minutter.

Citroën Berlingo-motor Effekt Forbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 110 HK 6,0-6,6 l/100 km Svært pålitelig Meget god
1,2 PureTech Turbo 130 HK 6,2-6,8 l/100 km EGR-ventil, tennspoler Bra
1,5 BlueHDi 100-130 HK 4,2-4,8 l/100 km Etterbehandling av eksosgass, AdBlue Bra
1,5 BlueHDi (130 hk) 130 HK 4,2-4,6 l/100 km Svært effektiv og robust Meget god
Elektrisk motor 136 HK 19-21 kWh/100 km Ladekabel, klimaanlegg Meget bra

Konklusjon: De beste Citroën Berlingo-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Citroën Berlingo-motorene viser en kontinuerlig forbedring når det gjelder effektivitet og miljøkompatibilitet, samtidig som påliteligheten holder seg på et gjennomgående høyt nivå. Mens de første generasjonene var preget av enkelhet og robusthet, tilbyr de moderne motorene betydelig mer effekt med lavere drivstofforbruk. Elektrifiseringen av den nyeste generasjonen åpner helt nye muligheter for miljøbevisste sjåfører.

  • Beste bensinmotor i Citroën Berlingo:

1.6 VTi (95 hk, generasjon II) kombinerer velprøvd teknologi med høy driftssikkerhet og gunstige vedlikeholdskostnader - ideelt for de som kjører sjelden.

  • Beste dieselmotor i Citroën Berlingo:

1,5 BlueHDi (130 hk, generasjon III) tilbyr toppmoderne dieselteknologi med enestående effektivitet og høy hverdagsbrukbarhet for hyppige sjåfører.

  • Beste Citroën Berlingo med elektrisk drift:

Den elektriske motoren (136 hk, generasjon III) med høy pålitelighet, lave driftskostnader og 280 km rekkevidde - perfekt for bybruk.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Citroën Berlingo tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

MOBIL Delvac MX ESP 153849 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K218, DDC DFS 93K222, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MB 228.31, Renault RLD-3, Volvo VDS-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, MAN M 3575, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086
  • Spesifikasjon: API CF-4, API SN, ACEA E9, JASO DH-2
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: MX ESP
  • olje: Mineralolje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • passer for motortype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153849
  • Vår pris: 1673,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: 153849
1673,29 kr
83,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 587,66 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
587,66 kr
117,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-8%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 126,50 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

126,50 kr
126,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 352,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
352,51 kr
88,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 528,32 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
528,32 kr
132,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 520,88 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
520,88 kr
130,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 59
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 689,71 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
689,71 kr
172,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS Titan Syn MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, MB 229.1, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: Titan
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: Syn MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: SN, CF
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 109,01 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
109,01 kr
109,01 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Anmeldelser - 16
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Farge: Rød
  • Produktlinje: Paraflu
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Spesifikasjon: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Innhold [liter]: 1
  • Versjon: UP
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: inneholder nitritt, fosfatholdig, slikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [°C]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostvæske
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vår pris: 167,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
PETRONAS Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Artikkelnummer: 76059E18EU
Mer
167,32 kr
167,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1242,51 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1242,51 kr
62,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
BKR6EK NGK 2288 Tennplugg M14 x 1,25, Nøkkelvidde: 16 mm
Anmeldelser - 39
Produkt info
  • Tennplugg: nikkel-mellomelektrode, 2-jordingselektroder, grensesnittfiltrering 1 kOhm, med flattetningssete, fast SAE-tilkobling
  • Nøkkelvidde: 16 mm
  • Gjengelengde [mm]: 19,0
  • senderanlegg [mm]: 6,0
  • Gjengemål: M14 x 1,25
  • NGK: Tennplugg
  • Varenummer: 2288
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
NGK Tennplugg M14 x 1,25, Nøkkelvidde: 16 mm
Artikkelnummer: 2288
79,79 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-72%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Produsentanbefaling olje: Toyota
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO ECS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2198452
  • Vår pris: 512,29 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2198452
sammenlignet med Veil. pris 1859,56 kr

512,29 kr
102,46 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-66%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183106 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN PLUS
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ineo First
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 183106
  • Vår pris: 663,39 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 183106
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

663,39 kr
132,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS Titan Syn MC 601411717 Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 9
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: Titan
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: Syn MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: SN, CF
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 601411717
  • Vår pris: 524,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 601411717
524,12 kr
104,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-13%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SP
  • Produktlinje: Leichtlauf
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: High Tech
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3864
  • Vår pris: 687,62 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 3864
sammenlignet med Veil. pris 799,30 kr

687,62 kr
137,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: