• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Land Rover Range Rover Evoque-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Land Rover Range Rover Evoque generasjon I (2011-2019)
    1. Land Rover Range Rover Evoque bensinmotorer: Generasjon I (2011-2019)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmotorer: Generasjon I (2011-2019)
  2. Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-i dag)
    1. Land Rover Range Rover Evoque bensinmotorer: Generasjon II (2019-i dag)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmotorer: Generasjon II (2019-i dag)
    3. Land Rover Range Rover Evoque ladbar hybrid: Generasjon II (fra 2019 og frem til i dag)
  3. Konklusjon: De beste Land Rover Range Rover Evoque-motorene i alle generasjoner

Land Rover Range Rover Evoque har etablert seg som en stilskapende premium kompakt SUV siden lanseringen i 2011, og tilbyr et sofistikert Range Rover Evoque-motorutvalg gjennom to generasjoner. Fra innledende pålitelighetsproblemer til moderne mildhybridsystemer - den teknologiske utviklingen av drivlinjene gjenspeiler merkets forvandling.

Land Rover Range Rover Evoque generasjon I (2011-2019)

Land Rover Range Rover Evoque generasjon I (2011-2019)

Den første Range Rover Evoque-generasjonen var preget av et dristig designspråk og innledende barnesykdommer, noe som var spesielt merkbart i motorene. Forventningene til kjørelengde varierte betraktelig: Mens velholdte 2.2 TD4-dieselmotorer lett kunne nå 250 000 til 300 000 kilometer, viste de tidlige 2.0 Si4-bensinmotorene de første store problemene mellom 80 000 og 120 000 kilometer. Typiske reparasjonsintervaller for kritiske komponenter lå på mellom 100 000 og 150 000 kilometer, og det var særlig timingkjeder, turboladere og den beryktede 9-trinns automatgirkassen som krevde oppmerksomhet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 TD4 med 180 hk fra de senere modellårene (2015-2019), som kombinerte pålitelighet med tiltalende ytelse. Ingenium-motorene fra 2015 og fremover var teknisk innflytelsesrike, men slet innledningsvis med kvalitetsproblemer. I en markedssammenligning posisjonerte Range Rover Evoque seg som en stilistisk pioner, men kunne ikke holde tritt med tyske premiumkonkurrenter som BMW X3 eller Audi Q5 når det gjaldt motorpålitelighet.

Land Rover Range Rover Evoque bensinmotorer: Generasjon I (2011-2019)

Range Rover Evoque-bensinmotorutvalget startet i 2011 med 2.0 Si4-motoren, som ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 177 kW (240 hk) til 210 kW (286 hk). Denne firesylindrede turbomotoren var basert på Ford EcoBoost-enheten og utviklet seg til å bli den mest problematiske motoren i hele generasjonen. Typiske svakheter var for tidlig slitasje på registerkjeden allerede etter 60 000 kilometer, hyppige skader på turboladeren på grunn av karbonavleiringer og problemer med direkteinnsprøytningssystemet, noe som førte til ustabil tomgangskjøring og økt drivstofforbruk. Fra 2015 ble Ingenium 2,0-liters bensinmotor med 177 kW (240 hk) introdusert, som hadde et mer moderne design, men som til å begynne med led av kvalitetsproblemer under produksjonen. Range Rover Evoque-motorene fra denne epoken hadde gjennomgående et høyt drivstofforbruk på 8,5 til 11,2 liter per 100 kilometer og krevde hyppige og kostbare vedlikeholdsintervaller.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmotorer: Generasjon I (2011-2019)

Range Rover Evoque-dieselmotorene ble til å begynne med dominert av 2.2 TD4 med effekter fra 110 kW (150 hk) til 140 kW (190 hk), som var basert på den velprøvde Ford Duratorq-enheten. Denne motoren viste seg å være betydelig mer pålitelig enn bensinversjonene, men led av typiske problemer med Euro 5-generasjonen, som DPF-blokkeringer på korte turer og sporadiske skader på turboladeren. Fra 2015 erstattet den nye Ingenium 2.0 TD4 med 110 kW (150 hk) til 132 kW (180 hk) den eldre 2,2-liters motoren. Ingenium-dieselmotorene hadde i begynnelsen problemer med eksosresirkulering og uvanlig høyt oljeforbruk, men utviklet seg til å bli de mest pålitelige Range Rover Evoque-motorene i den første generasjonen i de senere modellårene (2017-2019). Drivstofforbruket lå på mellom 5,1 og 6,8 liter per 100 kilometer, og 150 hk-varianten ble ansett som spesielt økonomisk og holdbar.

Range Rover Evoque-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 Si4 (Ford-basert) 240-286 HK 8,5-11,2 l/100 km Tannkjede, turbolader, direkte innsprøytning Problematisk
2.0 Ingenium bensinmotor 240 HK 8,1-9,7 l/100 km Problemer med tidlig produksjon Moderat
2,2 TD4 150-190 HK 5,5-6,8 l/100 km DPF-problemer, turbolader Bra
2,0 TD4 Ingenium 150-180 HK 5,1-6,2 l/100 km EGR-problemer, høyt oljeforbruk (tidlig) Bra

Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-i dag)

Land Rover Range Rover Evoque Generation II (2019-i dag)

Den andre generasjonen av Range Rover Evoque markerte et betydelig kvalitetsløft og representerer Land Rovers satsing på elektrifisering. Alle motorene har nå 48-volts mild hybridteknologi, noe som har forbedret både effektivitet og pålitelighet. Forventningene til kjørelengde har økt til mellom 200 000 og 280 000 kilometer, ettersom mildhybridsystemene avlaster forbrenningsmotoren og reduserer slitasjen. De kritiske reparasjonsintervallene er flyttet til 150 000 til 200 000 kilometer, noe som er en betydelig forbedring i forhold til forrige generasjon. Det absolutte høydepunktet er den ladbare hybriden P300e med en systemeffekt på 227 kW (309 hk), som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med imponerende effektivitet. De helt nyutviklede Ingenium-motorene med forbedret materialkvalitet og optimalisert forbrenning er et viktig teknisk kjennetegn. I en markedssammenligning kan den nåværende Range Rover Evoque nå holde tritt med tyske premiumkonkurrenter og i noen tilfeller overgå dem når det gjelder hybridteknologi.

Land Rover Range Rover Evoque bensinmotorer: Generasjon II (2019-i dag)

Andre generasjon Range Rover Evoque-bensinmotorer er utelukkende basert på reviderte Ingenium-motorer med 48-volts mildhybridteknologi. P200 med 147 kW (200 hk) danner grunnlaget og er betydelig mer driftssikker enn sine forgjengere, med bare sporadiske problemer med eksosresirkulering. Den kraftigere P250 med 183 kW (249 hk) og P300 med 221 kW (300 hk) byr på sportslige kjøreegenskaper med akseptabelt drivstofforbruk. Alle Range Rover Evoque-motorene i denne generasjonen har sylinderdeaktivering og automatisk start/stopp med elektrisk assistanse. Mildhybridteknologien reduserer drivstofforbruket med i gjennomsnitt 0,8 til 1,2 liter per 100 kilometer og sørger for jevnere kraftleveranse. Typiske svakheter er begrenset til sporadiske programvareoppdateringer for hybridstyringssystemet og sjeldne problemer med det 48-volts elektriske systemet.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmotorer: Generasjon II (2019-i dag)

Range Rover Evoque Diesel er basert på en enkelt, men sofistikert 2,0-liters Ingenium TD4 med mild hybridteknologi. D165 med 120 kW (163 hk), D180 med 132 kW (180 hk) og D200 med 147 kW (200 hk) er tilgjengelige som D165, og alle variantene har betydelig bedre driftssikkerhet enn den første generasjonen. 48-volts-teknologien støtter dieselen spesielt ved start, og reduserer drivstofforbruket til imponerende 4,2 til 5,8 liter per 100 kilometer. D180 ser ut til å bli den mest pålitelige Range Rover Evoque-motoren i den nåværende generasjonen, med den beste balansen mellom ytelse, drivstofføkonomi og langsiktig holdbarhet. Problemene er i hovedsak begrenset til sporadiske DPF-regenereringssykluser ved ren bykjøring og sjeldne programvareproblemer med mildhybridsystemet.

Land Rover Range Rover Evoque ladbar hybrid: Generasjon II (fra 2019 og frem til i dag)

Range Rover Evoque P300e kombinerer en 1,5-liters Ingenium-bensinmotor med en 80 kW elektrisk motor for å produsere en systemeffekt på 227 kW (309 hk). Med en elektrisk rekkevidde på opptil 66 kilometer og et offisielt drivstofforbruk på 1,4 liter per 100 kilometer, posisjonerer denne Range Rover Evoque-motoren seg som et teknologisk flaggskip. Batteriet på 15 kWh muliggjør ren elektrisk kjøring i opptil 135 km/t og kan fullades på 1,4 timer ved hjelp av en 32A wallbox. Svakhetene skyldes hovedsakelig systemets kompleksitet, sporadiske problemer med batterikjøling ved ekstreme temperaturer og det reduserte bagasjeromsvolumet på grunn av batteriets plassering. Driftssikkerheten er imidlertid betydelig høyere enn med konvensjonelle Range Rover Evoque-motorer, ettersom den elektriske motoren avlaster forbrenningsmotoren.

Range Rover Evoque-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
P200 mild hybrid 200 HK 7,1-8,2 l/100 km Av og til problemer med EGR Bra
P250 mild hybrid 249 HK 7,8-9,1 l/100 km 48 V elektrisk system, programvareoppdateringer Bra
P300 mild hybrid 300 HK 8,4-9,8 l/100 km Høyere kompleksitet Gjennomsnittlig
D165/D180/D200 Mild hybrid 163-200 HK 4,2-5,8 l/100 km DPF-regenerering, sjeldne programvareproblemer Meget god
P300e ladbar hybrid 309 HK 1,4 l/100 km + elektrisitet Batterikjøling, redusert plass i bagasjerommet Bra

Konklusjon: De beste Land Rover Range Rover Evoque-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Land Rover Range Rover Evoque-motorene viser en bemerkelsesverdig transformasjon fra innledende kvalitetsproblemer til moderne, pålitelige drivsystemer. Mens den første generasjonen fortsatt slet med typiske barnesykdommer, er den nåværende generasjonen i ferd med å etablere seg som teknologisk avansert og betydelig mer pålitelig. Den konsekvente elektrifiseringen av alle Range Rover Evoque-motorene med mild hybridteknologi markerer den vellykkede overgangen til en ny æra av drivverksteknologi.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque bensinmotor:

Mildhybriden P250 (249 hk, generasjon II) tilbyr den optimale kombinasjonen av ytelse, effektivitet og pålitelighet med et akseptabelt nivå av kompleksitet.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque dieselmotor:

Mildhybriden D180 (180 hk, generasjon II) imponerer som den mest pålitelige og effektive motoren i hele modellhistorien med enestående holdbarhet over lang tid.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque hybridmotor:

P300e plug-in-hybrid (309 hk, generasjon II) setter nye standarder for effektivitet og ytelse med sin elektriske rekkevidde på 66 kilometer og imponerende systemytelse.

For vedlikehold og reservedeler til alle Range Rover Evoque-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering for å sikre langsiktig pålitelighet for disse sofistikerte premium SUV-motorene.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-56%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

138,45 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 590,30 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
590,30 kr
59,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 183,40 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

183,40 kr
183,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 171,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
171,14 kr
171,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 00
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
312,91 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 494,31 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
494,31 kr
49,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-60%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 87
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 68,66 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

68,66 kr
Pris per produkt
980,86 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-28%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 97
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 691,13 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

691,13 kr
138,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: sølv
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 466
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 466
390,30 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 84
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B3, A3 / B4
  • Spesifikasjon iht. API: SL
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: VR1
  • Versjon: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 646,00 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 873434
646,00 kr
161,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-4
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 276,26 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
276,26 kr
69,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Relé 12V, 70A, 4-polet
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Strømstyrke [A]: 70
  • Spenning [V]: 12
  • Antall stikkontakter: 4
  • reléfunksjon: Arbeidskontakt
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: 85
  • BOSCH: Relé
  • Varenummer: 0 986 332 002
  • Vår pris: 199,44 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Relé 12V, 70A, 4-polet
Artikkelnummer: 0 986 332 002
199,44 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
REINZ 70-31414-10 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Anmeldelser - 83
Produkt info
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende
  • Farge: svart
  • Innhold [ml]: 70
  • temperaturområde [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 320
  • Tank design: Tube
  • kun i forbindelse med: 70-31415-00
  • tilleggsinfo: REINZOSIL
  • REINZ: Tetningsstoff
  • Varenummer: 70-31414-10
  • Vår pris: 82,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Artikkelnummer: 70-31414-10
82,18 kr
1174,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-1 Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 1
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-1
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 109,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-1
Mer
109,36 kr
109,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-10 Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 643,14 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-10
Mer
643,14 kr
64,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: