• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Peugeot 208

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 208: Problemer og vanlige feil
  2. Peugeot 208: Problemer med Start-Stopp-systemet
  3. Peugeot 208: Problemer med berøringsskjermsystemet
  4. Peugeot 208: Problemer med klimaanlegget
  5. Peugeot 208: Problemer med automatgiret
  6. Peugeot 208: Problemer med elektroniske systemer
  7. Andre vanlige feil på Peugeot 208
  8. Peugeot 208: svakheter og styrker
    1. Hvordan bytte vindusviskere / viskerblader på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)
    2. Hvordan bytte pollenfilter / kupefilter der på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)
    3. Hvordan bytte tennplugger der på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Peugeot 208: Problemer og vanlige feil

 
  • Feil i Start-Stopp-systemet: Start-Stopp-systemet fungerer ikke lenger ordentlig, spesielt i modeller fra 2014 med en 1.2 PureTech 82-motor. Disse sammenbruddene oppstår ofte etter 40 000-60 000 km og manifesteres av feilmeldinger i kjørecomputeren.
  • Defekter på berøringsskjermen: Berøringsskjermen slutter å fungere, spesielt i 2016- og 2017-modellene. Disse elektroniske feilene kan oppstå etter bare 25 000-35 000 km og fører til problemer med Apple CarPlay og andre infotainmentfunksjoner.
  • Klimaanlegg somikke kjøler: Det klages ofte på defekte klimaanlegg som ikke lenger kjøler. Disse svakhetene blir ofte synlige etter 30 000-50 000 km, spesielt med BlueHDi 100-motorer fra 2016 og 2017.
  • Problemer med automatgiret: Automatgirkassen girer ikke riktig eller starter ikke, spesielt i 1.6 VTi 120-modeller. Disse feilene kan oppstå i to bølger: tidlig etter 15 000-25 000 km og senere etter 80 000-100 000 km.

Peugeot 208: Problemer med Start-Stopp-systemet

Start-Stopp-systemet på Peugeot 208 fungerer ikke lenger pålitelig og viser ulike symptomer som permanent deaktivering eller uregelmessig funksjon. Det er særlig modeller med 1.2 PureTech 82-motor fra modellårene 2014-2017 som er rammet, og disse sammenbruddene oppstår ofte etter 40 000-60 000 kilometer. Systemets pålitelighet påvirkes av ulike faktorer, blant annet defekte batterisensorer, skitne kontakter eller problemer med motorstyringsenheten. Førere rapporterer ofte om feilmeldinger i kjørecomputeren som indikerer at systemet er midlertidig utilgjengelig. Levetiden til Start-Stopp-komponentene kan reduseres ytterligere ved hyppige korte kjøreturer eller ekstreme temperaturer.

En systematisk kontroll er avgjørende for at Start-Stop-systemet skal fungere som det skal. De følsomme batterisensorene i Peugeot 208 må rengjøres og kalibreres regelmessig for å sikre optimal ytelse. Først bør batterispenningen måles - den må være på minst 12.4 volt. Batterisensoren ved batteriets minuspol bør kontrolleres for korrosjon og tette forbindelser. Hvis problemene vedvarer, er det ofte nødvendig å oppdatere programvaren til motorstyringsenheten eller bytte ut batteristyringssensoren. Forebyggende vedlikehold hver 20 000 km kan forhindre større feil og øke systemets pålitelighet.

Peugeot 208: Problemer med berøringsskjermsystemet

Peugeot 208: Problemer med berøringsskjermsystemet

Berøringsskjermen på Peugeot 208 fungerer ikke lenger som den skal og viser ulike feil som frosne skjermer, manglende respons på berøring eller fullstendig systemfeil. Disse svakhetene forekommer spesielt hyppig i 2016- og 2017-modellene, ofte allerede etter 25 000-35 000 kilometer kjøring. De elektroniske feilene gir seg utslag i svarte skjermer, forsinkede reaksjoner eller stadige omstarter av systemet. Apple CarPlay fungerer ikke lenger, og andre infotainmentfunksjoner som navigasjon og radio påvirkes også. Symptomene kan være temperaturavhengige og forverres i varmt vær. Det er spesielt problematisk at viktige kjøretøyfunksjoner som klimakontroll også styres via displayet.

En profesjonell inspeksjon er nødvendig for å diagnostisere problemene med berøringsskjermen. De komplekse infotainmentsystemene i Peugeot 208 krever spesielt diagnoseutstyr for å analysere feil og ofte programvareoppdateringer for å løse problemet. Først bør man forsøke å starte systemet på nytt ved å koble fra 12 V-batteriet i 15 minutter. Hvis problemene vedvarer, er det ofte nødvendig med en fastvareoppdatering, som bare kan utføres på verkstedet. I alvorlige tilfeller må hele displaymodulen skiftes ut, noe som kan koste mellom 800-1200 euro. Regelmessige programvareoppdateringer kan ha en forebyggende effekt og forbedre systemets stabilitet.

-57%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: hjulside, framaksel
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

134,03 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,89 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline 874734 Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Farge: gul
  • Spesifikasjon: G13
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Universell: Ja
  • Valvoline: Frostvæske
  • Varenummer: 874734
  • Vår pris: 435,19 kr
Detaljer
Valvoline Frostvæske G13, gul, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 874734
Mer
435,19 kr
87,04 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 734,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
734,08 kr
183,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 691,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
691,99 kr
173,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 208: Problemer med klimaanlegget

Klimaanlegget i Peugeot 208 kjøler ikke lenger tilstrekkelig eller svikter helt, noe som fører til et betydelig tap av komfort, spesielt i sommermånedene. Disse vanlige feilene viser seg ofte etter 30 000-50 000 kilometer, spesielt i BlueHDi 100-motorer fra 2016 og 2017. Symptomene varierer fra dårlig kjøleytelse og varm luft som kommer ut av dysene til fullstendig svikt i systemet. Vanlige årsaker er defekte kompressorer, lekkasjer i kjølemediesystemet eller defekte ekspansjonsventiler. Viften starter ikke lenger eller går bare på laveste nivå, noe som tyder på problemer med viftemotoren eller seriemotstanden. Ventilasjonen fungerer ikke lenger som den skal, og det er ikke mulig å oppnå en behagelig temperatur selv om kompressoren er i gang.

Profesjonelt vedlikehold er avgjørende for at klimaanlegget skal fungere som det skal. De følsomme komponentene i klimaanlegget i Peugeot 208 krever regelmessig kontroll av kjølemiddelnivået og systemets tetthet hver 20 000-30 000 km. Diagnosen begynner med en kontroll av kjølemiddeltrykket - det lave trykket bør ligge mellom 1.5-2,5 bar, det høye trykket mellom 12-18 bar. Klimaanleggets kompressor bør kontrolleres for mekaniske skader og korrekt funksjon. Lekkasjer kan lokaliseres med UV-fargestoff. Hvis kjøleytelsen er dårlig, er det ofte nødvendig å rengjøre fordamperen eller bytte kupéfilteret. Forebyggende tiltak som regelmessig innkobling, også om vinteren, kan forlenge systemets levetid.

Peugeot 208: Problemer med automatgiret

Peugeot 208: Problemer med automatgiret

Automatgirkassen på Peugeot 208 girer ikke riktig eller bilen starter ikke, noe som fører til betydelige kjøreproblemer. Det er særlig 1.6 VTi 120-modellene som er rammet, og disse feilene oppstår i to karakteristiske bølger: tidlig etter 15 000-25 000 km og senere etter 80 000-100 000 km. Symptomene er blant annet rykkete girskift, forsinkelser ved start eller fullstendig vegring mot å skifte gir. Motoren vil ikke starte selv om den går på normalt turtall, noe som ofte tyder på problemer med girkassens styreenhet. Automatgirkassen kan gå over i nødmodus og bare kjøre i 3. gir. Vanlige årsaker er slitte clutcher, defekte magnetventiler eller problemer med girkassens elektronikk. Påliteligheten svekkes ytterligere ved aggressiv kjøring eller manglende vedlikehold.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for automatgirkassens levetid. De nøyaktige mekanismene i Peugeot 208-girkassen krever oljeskift med en spesiell ATF-olje hver 60 000 km og regelmessig elektronisk diagnostikk. Temperaturen på girkasseoljen bør ligge mellom 80-90 °C, høyere verdier indikerer problemer. Ved problemer med giringen må det først foretas en feildiagnose med en OBD-skanner. Vanlige feilkoder er P0700 (girkasseproblem) eller P0720 (utgående hastighetssensor). Girkassens oljenivå må kontrolleres når motoren er varm og girkassen er i gang. Ved tidlige problemer hjelper det ofte med en programvareoppdatering av girkassekontrollenheten, mens senere feil vanligvis krever mekaniske reparasjoner.

-48%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 283,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

283,97 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 201,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
201,75 kr
201,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 568,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
568,33 kr
113,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 512,07 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
512,07 kr
51,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 419,97 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
419,97 kr
104,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 208: Problemer med elektroniske systemer

De elektroniske systemene til Peugeot 208 viser forskjellige feil som svekker kjøresikkerheten og komforten betydelig. Kjørecomputeren slår seg ikke lenger på eller viser feil informasjon, spesielt i 2020-modeller med 1.2 PureTech-motoren. Vinduet går ikke lenger opp, noe som forårsaker sikkerhetsproblemer og ofte oppstår etter 35 000-45 000 km. Cruisekontrollen slutter å fungere og deaktiveres under kjøring, noe som kan være spesielt farlig på motorveier. Disse elektroniske feilene kan utløses av fuktighet, temperatursvingninger eller vibrasjoner. I 1.0 VTi- og 1.4 VTi-motorer oppstår det ofte flere elektroniske problemer samtidig, noe som indikerer et grunnleggende problem med bilens elektronikk. Symptomene kan oppstå sporadisk og kan forverres under visse værforhold.

En systematisk kontroll er nødvendig for å diagnostisere de komplekse elektroniske problemene. De nettverkstilkoblede styreenhetene i Peugeot 208 krever omfattende feilanalyse med profesjonelt diagnoseutstyr og ofte programvareoppdateringer for å løse problemet. For det første bør alle sikringer kontrolleres - defekte sikringer er ofte årsaken til individuelle systemfeil. Batterispenningen må være stabil mellom 12.4-12,8 volt, da spenningsvariasjoner kan forårsake elektroniske problemer. Ved problemer med vinduene bør vindushevemotorene og -bryterne testes hver for seg. Problemer med cruisekontrollen krever ofte kalibrering av sensorene eller utskifting av ratsensoren. Forebyggende tiltak som regelmessige programvareoppdateringer kan forebygge mange elektroniske problemer.

Andre vanlige feil på Peugeot 208

Basert på erfaringene fra Peugeot 208-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Problemer med tannreimen på 1.2 VTi-motorer: oppstår vanligvis etter 80 000-100 000 km, men kan føre til motorskader allerede etter 60 000 km ved dårlig vedlikehold.
  • Feil på katalysatoren i HDi-motorer: Spesielt 1.6 HDi 110 hk-motorer rammes etter 90 000-120 000 km, ofte forårsaket av sotavleiringer eller defekte injektorer.
  • Turboladerproblemer med BlueHDi 100: Oppstår vanligvis etter 100 000-130 000 km og viser seg ved tap av effekt og blå røyk fra eksosen.
  • Feil på innsprøytningspumpen i 1.6 VTi-motorer: Kan oppstå etter 40 000-60 000 km og føre til startproblemer og ujevn motorgang.
  • DPF-filterblokkering i dieselmotorer: Oppstår ofte etter 50 000-70 000 km med overveiende bykjøring.
  • Vannpumpelekkasjer: Spesielt i 2014-modeller etter 70 000-90 000 km, fører til tap av kjølevæske og overoppheting.

Peugeot 208: svakheter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Kompakte dimensjoner for bytrafikk Start-Stopp-system ofte defekt
God drivstoffeffektivitet Feil på berøringsskjermen
Moderne sikkerhetsutstyr Klimaanlegget kjøler ikke
Attraktiv design Problemer med automatgir
Lave forsikringskostnader Elektroniske feil
Gode kjøreegenskaper Slitasje på tannreim
Bredt utvalg av motorer Defekter på katalysatoren
Solid byggekvalitet Blokkering av DPF-filter

Peugeot 208 viser seg å være en grunnleggende vellykket kompaktbil med moderne design og godt utstyr. De vanligste problemene er knyttet til elektroniske komponenter og Start-Stopp-systemet, men disse kan ofte unngås med regelmessig vedlikehold og programvareoppdateringer. Forebyggende vedlikehold av klimaanlegget og automatgirkassen er spesielt viktig. Med riktig vedlikehold gir Peugeot 208 god driftssikkerhet og lave vedlikeholdskostnader, og motorvalget er avgjørende for bilens levetid.

Nyttige videoer om dette temaet:

Hvordan bytte vindusviskere / viskerblader på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Hvordan bytte pollenfilter / kupefilter der på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Hvordan bytte tennplugger der på PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 806,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
806,23 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-11%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 122,40 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

122,40 kr
122,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 240,62 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
240,62 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 521,86 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
521,86 kr
130,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MANN-FILTER HU 716/2 x Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 103
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Høyde [mm]: 100
  • Innvendig diameter [mm]: 25, 26
  • innvendig diameter 2 [mm]: 25, 26, 19,6
  • Diameter [mm]: 64, 72, 65
  • EU General Product Safety Regulations (GPSR): IEC 60417-6183Mekanisk ekspertise kreves
  • MANN-FILTER: Oljefilter
  • Varenummer: HU 716/2 x
  • Vår pris: 102,64 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANN-FILTER Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: HU 716/2 x
sammenlignet med Veil. pris 172,97 kr

102,64 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olje automatgir ATF VI, 4l, Rød
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Girnummer: A6LF3 6 / 1
  • Påfyllingsmengde [l]: 7,7
  • SAE-viskositetsklasse: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Produktlinje: Dexron VI
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: for automatgir, ikke for CVT-automatgir (trinnløst)
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8207-4
  • Vår pris: 319,07 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF VI, 4l, Rød
Artikkelnummer: MN8207-4
Mer
319,07 kr
79,77 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TYC 326-0114-3 Blinklys Venstre sidespeil, WY5W
Anmeldelser - 5
Produkt info
  • Monteringsposisjon: Venstre sidespeil
  • Lampetype: WY5W
  • Registreringstype: ECE-testet
  • TYC: Blinklys
  • Varenummer: 326-0114-3
  • Vår pris: 220,17 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TYC Blinklys Venstre sidespeil, WY5W
Artikkelnummer: 326-0114-3
220,17 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-47%
WALSER Ravenna 11229 Setebeskytter kunstlær
Anmeldelser - 2
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Egenskaper: ergonomisk
  • Material: kunstlær
  • Versjon: Ravenna
  • Farge: svart
  • Universell: Ja
  • Lengde [cm]: 59
  • Bredde [cm]: 45.5
  • Antall deler [stk.]: 1
  • WALSER: Setebeskytter
  • Varenummer: 11229
  • Vår pris: 243,73 kr
Detaljer
WALSER Setebeskytter kunstlær
Artikkelnummer: 11229
sammenlignet med Veil. pris 468,33 kr

243,73 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VSF60 VALEO EVERGUARD SILICONE SINGLE 566011 Vindusvisker 600 mm foran, Flatt viskeblad, med spoiler
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Versjon: SILICONE SINGLE
  • Lengde [mm]: 600
  • Type viskeblad: Flatt viskeblad
  • Produktlinje: EVERGUARD
  • tilført adapter: A, B, C, E
  • Lengde [tomme]: 24
  • Styling: med spoiler
  • Mengde: 1
  • Venstre- / høyrestyring: for høyre / venstre ratt
  • Vekt [kg]: 0,221
  • Knivbladmaterial: Silikon
  • VALEO: Vindusvisker
  • Varenummer: 566011
  • Vår pris: 259,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VALEO Vindusvisker 600 mm foran, Flatt viskeblad, med spoiler
Artikkelnummer: 566011
259,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Olje automatgir ATF VI, 5l, Rød
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • over spesifikasjon: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Produktlinje: Premium ATF 6
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 5
  • AISIN: Olje automatgir
  • Varenummer: ATF-92005
  • Vår pris: 908,21 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
AISIN Olje automatgir ATF VI, 5l, Rød
Artikkelnummer: ATF-92005
Mer
908,21 kr
Pris per produkt
181,64 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: