• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

VW Polo 6R-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. VW Polo 6R-motorer - første generasjon (2009-2014)
    1. VW Polo 6R TSI-bensinmotorer: første generasjon (2009-2014)
    2. VW Polo 6R MPI-bensinmotorer: første generasjon (2009-2014)
    3. VW Polo 6R TDI-dieselmotorer: første generasjon (2009-2014)
  2. VW Polo 6R-motorer - Ansiktsløftning Euro-6 (2014-2017)
    1. VW Polo 6R TSI bensinmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)
    2. VW Polo 6R MPI bensinmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)
    3. VW Polo 6R TDI dieselmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)
  3. Sammendrag: De beste VW Polo 6R-motorene av alle generasjoner

VW Polo 6R, som ble produsert fra 2009 til 2017, markerte en ny æra i småbilklassen og etablerte seg raskt som en av de mest suksessrike kompaktbilene i Europa. Den femte Polo-generasjonen bød på et imponerende utvalg av motorer, fra økonomiske TSI-bensinmotorer til effektive TDI-dieselmotorer. Den teknologiske utviklingen i løpet av den åtte år lange produksjonsperioden inkluderte betydelige innovasjoner som introduksjonen av BlueMotion-teknologien og den kontinuerlige forbedringen av direkte innsprøytning.

VW Polo 6R-motorer - første generasjon (2009-2014)

VW Polo 6R-motorer - første generasjon (2009-2014)

Den første generasjonen VW Polo 6R satte nye standarder for driftssikkerhet, og med riktig vedlikehold oppnådde den vanligvis en kjørelengde på mellom 250 000 og 350 000 kilometer. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 180 000 til 220 000 kilometer, og 1,2 TSI med 105 hk viste seg å være generasjonens absolutte høydepunkt. Blant de tekniske høydepunktene i denne epoken var introduksjonen av TSI-direkteinnsprøytning og videreutviklingen av den velprøvde TDI-teknologien. I en markedssammenligning klarte Polo 6R å posisjonere seg mot konkurrenter som Ford Fiesta og Opel Corsa, særlig på grunn av den overlegne byggekvaliteten og den lange holdbarheten.

VW Polo 6R TSI-bensinmotorer: første generasjon (2009-2014)

TSI-bensinmotorene i den første generasjonen Polo 6R satte nye standarder i småbilklassen med sin kombinasjon av direkte innsprøytning og turbolading. Utvalget omfattet 1,2 TSI med 90 hk (motorkode CBZB), den fremragende 1,2 TSI med 105 hk (CBZA) og den sportslige 1,4 TSI med 180 hk i GTI (CAVE). 1,2 TSI 105 hk viste seg å være den optimale balansen mellom ytelse og forbruk, mens 90 hk-varianten tidvis hadde problemer med registerkjeden etter 120 000 til 150 000 kilometer.

TSI-motorenes styrker ligger i den direkte gassresponsen, det lave forbruket på 5,2 til 6,8 liter og den robuste konstruksjonen. Svakhetene ligger først og fremst i høytrykkspumpen ved høye kjørelengder og sporadiske feil på tennspolen etter rundt 100 000 kilometer. CAVE GTI-motoren anses for å være spesielt driftssikker og når lett opp i 300 000 kilometer ved sportslig bruk.

VW Polo 6R MPI-bensinmotorer: første generasjon (2009-2014)

De naturlige sugemotorene med innsugningsmanifoldinnsprøytning utgjorde inngangssegmentet i Polo 6R-motorserien og imponerte med sin ukompliserte teknologi. 1,2 MPI med 60 hk (CGPA) og 70 hk (CGPB) samt 1,4 MPI med 85 hk (CGGA) var tilgjengelige. Disse motorene oppnår regelmessig kjørelengder på over 400 000 kilometer og regnes som tilnærmet uforgjengelige.

MPI-motorene scorer poeng med minimale vedlikeholdskostnader, enkle reparasjoner og absolutt pålitelighet. Typiske problemer begrenser seg til slitasjedeler som tennplugger hver 30 000 kilometer og sporadiske feil på lambdasonden etter 150 000 kilometer. 1.4 MPI 85 hk tilbyr den beste balansen mellom kjøreegenskaper og lang levetid i denne kategorien.

VW Polo 6R TDI-dieselmotorer: første generasjon (2009-2014)

TDI-dieselmotorutvalget inkluderte 1,2 TDI med 75 hk (CFWA) og den populære 1,6 TDI i ulike effektnivåer fra 90 hk (CAYC) til 105 hk (CAYB). Disse motorene gjorde Polo til en av de mest økonomiske småbilene med et drivstofforbruk fra 3,8 liter per 100 kilometer. 1,6 TDI med 90 hk viste seg å være generasjonens mest driftssikre dieselmotor.

TDI-motorenes karakteristiske styrker er det eksepsjonelt lave drivstofforbruket, det høye dreiemomentet selv ved lave turtall og en kjørelengde på opptil 500 000 kilometer. Problemområder er partikkelfilteret på korte turer etter 80 000 til 120 000 kilometer og sporadiske injektorproblemer i 1,2 TDI etter 180 000 kilometer. Høytrykkspumpen viser de første tegnene på slitasje først etter 250 000 kilometer i alle TDI-variantene.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,2 MPI 60 HK 60 6.2 Lambdasonde etter 150 000 km Bra
1,2 MPI 70 HK 70 6.0 Minimale problemer Meget bra
1,4 MPI 85 HK 85 6.5 Tennplugger hver 30 000 km Meget bra
1,2 TSI 90 HK 90 5.8 Tannkjede etter 120 000 km Bra
1,2 TSI 105 HK 105 5.2 Høytrykkspumpe ved høy kjørelengde Meget bra
1,4 TSI 180 HK 180 6.8 Tennspoler etter 100 000 km Bra
1,2 TDI 75 HK 75 4.2 Injektorer etter 180 000 km Middels
1,6 TDI 90 HK 90 3.8 Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra
1,6 TDI 105 HK 105 4.0 DPF-problem Bra

VW Polo 6R-motorer - Ansiktsløftning Euro-6 (2014-2017)

Med faceliftet i 2014 ble Euro 6-utslippsstandarden innført, og det ble gjort betydelige tekniske forbedringer. Påliteligheten nådde nye høyder med en typisk kjørelengde på mellom 300 000 og 400 000 kilometer, mens større reparasjoner vanligvis ikke er nødvendig før etter 200 000 kilometer. 1.0 TSI med 95 hk etablerte seg som den fremste motoren i denne generasjonen, og kombinerte toppmoderne tresylindret teknologi med eksepsjonell effektivitet. Blant de tekniske nyvinningene var introduksjonen av den revolusjonerende tresylindrede 1.0 TSI-motoren og forbedret etterbehandling av avgasser i dieselmotorene. Denne moderniseringen styrket markedsposisjonen mot ny konkurranse fra Peugeot 208 og Renault Clio.

VW Polo 6R TSI bensinmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)

Det reviderte TSI-motorprogrammet ble supplert med den innovative tresylindrede 1.0 TSI-motoren, som ble tilbudt i to effektnivåer med 95 hk (CHZB) og 110 hk (CHZD). Den velprøvde 1,2 TSI-motoren ble værende i programmet med 90 hk (CJZC) og 110 hk (CJZD), mens GTI fortsatt fikk 1,8 TSI med 192 hk (CJSA). Den nye 1,0 TSI-en imponerer med sin karakteristiske tresylindrede lyd og imponerende jevn gange til tross for det odde antallet sylindre.

Styrken til de nye TSI-motorene ligger i forbedret drivstoffeffektivitet, reduserte utslipp og optimalisert holdbarhet. 1.0 TSI viser sporadiske problemer med oljepumpen etter 80 000 til 100 000 kilometer, mens 1.2 TSI-variantene har beholdt sin velprøvde pålitelighet. Spesielt bemerkelsesverdig er den forbedrede registerkjeden i 1,2 TSI, som nå har en betydelig lengre levetid.

VW Polo 6R MPI bensinmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)

I forbindelse med faceliften ble sugemotorene grundig revidert og fikk nye motorstyringsenheter for å oppfylle Euro 6-normen. 1,2 MPI med 75 hk (CHFA) og 1,4 MPI med 85 hk (CHGB) var fortsatt tilgjengelige, begge med optimaliserte forbrenningsprosesser og forbedret etterbehandling av avgasser. Disse motorene beholdt sin legendariske holdbarhet over lang tid, og de har fortsatt en kjørelengde på over 400 000 kilometer.

De reviderte MPI-motorene scorer poeng med enda lavere vedlikeholdskostnader og forbedret miljøkompatibilitet, samtidig som de beholder den samme robustheten. Ingen nye svake punkter er lagt til, bare lambdasensorene krever hyppigere kontroller på grunn av de strengere utslippskravene. 1.4 MPI er fortsatt førstevalget for de som kjører mye og ønsker maksimal driftssikkerhet til en moderat innkjøpspris.

VW Polo 6R TDI dieselmotorer: Ansiktsløftning (2014-2017)

Dieselprogrammet ble fullstendig nyutviklet for Euro 6 og inkluderte 1,4 TDI med 90 hk (CUTA) og 1,6 TDI med 95 hk (CXMA). Disse motorene ble utstyrt med avanserte eksosetterbehandlingssystemer med SCR-katalysator og AdBlue-injeksjon. 1.4 TDI med 90 hk viste seg å være den mest driftssikre dieselmotoren i facelift-generasjonen, og tilbyr et optimalt kompromiss mellom ytelse og forbruk.

Euro 6 TDI-motorene imponerer med enda lavere forbrukstall fra 3,5 liter og betydelig reduserte forurensende utslipp. Problemområdene er knyttet til det mer komplekse eksosetterbehandlingssystemet, spesielt SCR-katalysatoren etter 120 000 til 150 000 kilometer, og sporadiske problemer med AdBlue-doseringen. Basismotorene har imidlertid utmerket holdbarhet og når lett en kjørelengde på 400 000 kilometer.

Motor Effekt (hk) Forbruk (l/100 km) Typiske svakheter Vurdering
1,2 MPI 75 HK 75 5.9 Hyppigere kontroll av lambdasonden Bra
1,4 MPI 85 HK 85 6.3 Minimale problemer Meget bra
1,0 TSI 95 HK 95 4.8 Oljepumpe etter 80 000 km Bra
1,0 TSI 110 HK 110 5.0 Oljepumpe etter 100 000 km God
1,2 TSI 90 HK 90 5.5 Forbedret timingkjede Meget bra
1,2 TSI 110 HK 110 5.2 Høytrykkspumpe med høy kjørelengde Meget bra
1,8 TSI 192 HK 192 6.5 Tennspoler etter 120 000 km Bra
1,4 TDI 90 HK 90 3.5 SCR-katalysator etter 120 000 km God
1,6 TDI 95 HK 95 3.7 AdBlue-doseringsenhet Gjennomsnittlig

Sammendrag: De beste VW Polo 6R-motorene av alle generasjoner

Motorutviklingen til VW Polo 6R viser en kontinuerlig utvikling fra velprøvd teknologi til svært effektive, miljøvennlige drivlinjer. Gjennom alle generasjoner har modellserien etablert seg som en målestokk for pålitelighet og langsiktig holdbarhet i småbilklassen. Den teknologiske reisen fra de robuste MPI-sugemotorene til de innovative TSI-turbomotorene og de svært effektive Euro 6-motorene gjenspeiler transformasjonen i bilindustrien.

  • Beste VW Polo 6R bensinmotor:

1,2 TSI med 105 hk (CBZA) fra første generasjon kombinerer optimale kjøreegenskaper med eksepsjonell driftssikkerhet og når lett 300 000 kilometer med moderat vedlikeholdsbehov.

  • Beste VW Polo 6R dieselmotor:

1,6 TDI med 90 hk (CAYC) fra første generasjon imponerer med legendarisk holdbarhet, minimalt drivstofforbruk på 3,8 liter og en kjørelengde på opptil 500 000 kilometer med riktig vedlikehold.

  • Den mest pålitelige allrounderen:

1,4 MPI med 85 hk fra begge generasjoner regnes som en nesten uforgjengelig motor for de som kjører mye og setter pris på maksimal holdbarhet og minimale driftskostnader.

For alle VW Polo 6R-motorer finner du reservedeler og slitasjedeler av høy kvalitet til gunstige priser hos AUTODOC.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1713,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1713,09 kr
85,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1108,35 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-20
Mer
1108,35 kr
55,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-41%
MCGARD Original 28018SU Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Anmeldelser - 6
Produkt info
  • Produktlinje: Original
  • Gjengemål: M14
  • Gjengestigning [mm]: 1.5
  • Hjulfesting: Kulesete A / G
  • Skruelengde under hode [mm]: 26.7
  • Nøkkelvidde: 17
  • Mengdeenhet: Sett
  • Farge: krom
  • Overflate: forkrommet
  • MCGARD: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 28018SU
  • Vår pris: 500,27 kr
Detaljer
MCGARD Låsbare hjulbolter Kulesete A/G
Artikkelnummer: 28018SU
sammenlignet med Veil. pris 854,48 kr

500,27 kr
Pris per sett med 5 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C3
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1839,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1839,30 kr
91,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C3
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 475,33 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
475,33 kr
118,83 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,79 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 63,83 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
63,83 kr
63,83 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 590,30 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
590,30 kr
59,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: A3 / B4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 313,36 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
313,36 kr
62,67 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1384,01 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1384,01 kr
69,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-39%
115 667 001 TOPRAN 115 667 Relè, starter
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • reléfunksjon: Arbeidskontakt
  • Antall stikkontakter: 5
  • Strømstyrke [A]: 50
  • TOPRAN: Relè, starter
  • Varenummer: 115 667
  • Vår pris: 177,31 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOPRAN Relè, starter
Artikkelnummer: 115 667
sammenlignet med Veil. pris 295,10 kr

177,31 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MPM PSF SHVI 50001 Servoratt olje BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529, Innhold: 1l
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529
  • Versjon: SHVI
  • Produktlinje: PSF
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med hydraulisk servostyring
  • Kjøretøytype: Bil
  • DIN / ISO: DIN 51524 T3, ISO 7308
  • MPM: Servoratt olje
  • Varenummer: 50001
  • Vår pris: 740,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MPM Servoratt olje BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 50001
Mer
740,41 kr
740,41 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C3, C2
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 670,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
670,79 kr
167,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 183,40 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

183,40 kr
183,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 12
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: C2
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 856,69 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
856,69 kr
171,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: