Topp reservedeler 4 modeller i FIAT DUNA
FIAT: Topp kategorier over bildeler
Delekatalog FIAT
Nettbutikk med tilbehør FIAT DUNA
Mest solgte produkter FIAT DUNA
Gunstige bildeler fra topp merkevareprodusenter til 4 modeller i FIAT DUNA er tilgjengelig nå. I vår katalog med reservedeler til FIAT finner du et stort utvalg av førsteklasses, rimelige deler til FIAT DUNA fra ledende produsenter.
Vår nettbutikk tar stolthet i å ikke bare ha et bredt utvalg av FIAT DUNA bildeler, men også i sin kompetente support service. Sjekk ut deres effektive respons allerede nå. Du vil få hjelp når som helst. Problemet vil bli gitt maksimal oppmerksomhet. Våre ansatte har kunnskap ikke bare om ordre og betalingsprosedyrer, men også om FIAT DUNA modellenes tekniske spesifikasjoner. Stol på fagfolk!








FIAT DUNA-reservedeler: Hvor kan jeg kjøpe dem?
Fiat DUNA deler i originalkvalitet tilbys i delekatalogen til AUTODOC til priser fra 47.33 til 698 kr.
Hvilke FIAT DUNA-deler er tilgjengelige i AUTODOC-katalogen?
Fiat DUNA OEM-deler er bildeler fra merker som f.eks:
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- BREMBO
- SKF
- HELLA
Reservedeler til FIAT DUNA og annen nyttig informasjon: de mest populære artiklene
Informasjon om FIAT DUNA – valg av riktige reservedeler til modellen
Fiat DunaUtgivelsen av bilen under navnet Fiat Duna for de europeiske markedene begynte i 1987 og den ble gjennomført frem til 1992. Bare én generasjon av denne modellen og en restyling ble utgitt i denne perioden. Produksjonen av Fiat Duna for hjemmemarkedet i Latin-Amerika fortsatte frem til 2000. I Argentina hadde Fiat Duna stor etterspørsel og i seks år var den i tråd med de mest solgte bilene.
Utgivelse av Fiat Duna bilene ble utført i Brasil i Betin og i Argentina ved anlegget i Cordoba.
Fiat duna 1. generasjonDen første Fiat Duna bilen ble solgt i Italia i januar 1987. Denne modellen ble bygget på plattformen til den populære Fiat Uno Kombi. Derfor var de tekniske egenskaper og designet i begge bilene nesten helt like. Fiat Uno ble laget med et karosseri som en kombi, og Fiat Duna, bygget på sin plattform, - med et karosseri som en sedan. Litt senere samme år ble Fiat Duna Weekend stasjonsvogn utgitt.
Fiat Duna bilene skilte seg ut både i effektivitet og et stort volum av bagasjerommet. En analog klokke, hodestøtter og oppvarming av bakruten ble inkludert i grunnpakken av modellen, og et dashbord med turteller og digital klokke, elektriske vindusheiser og sentrallås var tilgjengelig som ekstra alternativer.
I Europa hadde bilen ikke så stor etterspørsel, og i 1991 ble produksjonen av Fiat Duna sedan for det europeiske markedet avsluttet. Likevel fortsatte Fiat Duna med et karosseri av en fem-dørs stasjonsvogn å bli eksportert både fra Argentina og fra Brasil. Og tre-dørs Fiat Duna stasjonsvogn ble presentert i Europa som den kommersielle Fiat Penny modellen.
Fiat Duna 1. generasjon restylingI 1989 kom det en restyling av Fiat Duna. Grillen ble da oppdatert, formen på støtfangere og hovedlysene ble også endret. Stativer ble malt i en svart ugjennomsiktig farge. Noen endringer gjaldt også innvendig. Utformingen av den oppdaterte modellen ble utviklet av det kjente studio’et Italdesign.
Fiat Duna på markedene i de ulike landenePå de innenlandske markedene i Brasil og Argentina ble Fiat Duna kjent under navnet Fiat Premio. Og Fiat Duna Weekend stasjonsvogn var i salg i Europa som Fiat Elba. Mens i Italia hadde Fiat Duna Weekend navnet Innocenti Elba.
Du kan returnere produkter i løpet av 14 dager og få pengene dine tilbake.
Fra AUTODOC til deg! Alle bestillinger for minst 2700 kr leveres fraktfritt i Norge.
*Gjelder ikke for store bildeler.