• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Fiat Panda-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Fiat Panda-motorer: Historiske generasjoner I og II (1980-2011)
    1. Fiat Panda bensinmotorer: Historiske generasjoner I & II (1980-2011)
    2. Fiat Panda dieselmotorer: Historiske generasjoner I & II (1980-2011)
    3. Fiat Panda spesialmotorer: Historiske generasjoner I og II (1980-2011)
  2. Fiat Panda-motorer: Generasjon III (2011-2023)
    1. Fiat Panda bensinmotorer: Generasjon III (2011-2023)
    2. Fiat Panda dieselmotorer: Generasjon III (2011-2023)
    3. Fiat Panda alternative drivlinjer: Generasjon III (2011-2023)
  3. Fiat Panda-motorer: Generasjon IV (2023-i dag)
    1. Fiat Panda hybridbensinmotorer: Generasjon IV (2023-i dag)
    2. Fiat Panda elektrisk drift: Generasjon IV (2023-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Fiat Panda-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1980 har Fiat Panda utviklet seg til å bli en av de mest suksessrike småbilene i Europa, med et bredt utvalg av Fiat Panda-motorer gjennom fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til moderne turbomotorer og hybriddrift.

Fiat Panda-motorer: Historiske generasjoner I og II (1980-2011)

Fiat Panda-motorer: Historiske generasjoner I og II (1980-2011)

De to første Fiat Panda-generasjonene preget bildet av den italienske småbilen i mer enn tre tiår og etablerte et rykte for enkelhet og pålitelighet. Den første generasjonen (1980-2003) var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle sugemotorer, som med riktig vedlikehold lett nådde 250 000 til 350 000 kilometer. Den andre generasjonen (2003-2011) introduserte mer moderne teknologi, men forble tro mot det grunnleggende prinsippet om enkelhet. Større motorskader var sjeldne i begge generasjoner, og det var kun slitedeler som tannrem og vannpumpe som krevde regelmessig vedlikehold. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var 1.3 MultiJet diesel fra andre generasjon, som kombinerte økonomi, pålitelighet og overraskende gode kjøreegenskaper.

Fiat Panda bensinmotorer: Historiske generasjoner I & II (1980-2011)

Fiat Panda-bensinmotorutvalget i den første generasjonen besto hovedsakelig av enkle sugemotorer: 0,9-liters FIRE-motoren med 34-45 hk var innstegsmotoren og ble ansett som nærmest uforgjengelig. Senere kom 1.0 FIRE med 45-50 hk og 1.1 FIRE med 54 hk til. Disse Fiat Panda-motorene var preget av sin enkelhet - mekanisk innsprøytning, robust konstruksjon og minimalt med elektronikk gjorde dem til vedlikeholdsfrie langdistanseløpere. Den andre generasjonen brakte mer moderne varianter: 1.2 FIRE med 60 hk ble standardmotor, mens 1.4 16V med 100 hk sørget for sportslige kjøreegenskaper. Fiat Panda 1.2 FIRE utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i begge generasjonene, og den hadde en utmerket balanse mellom økonomi og holdbarhet.

Fiat Panda dieselmotorer: Historiske generasjoner I & II (1980-2011)

Den første generasjonen av Fiat Panda-dieselmotorer var dominert av 1.0 diesel med 37 hk, som var økonomisk, men som bråkte mye og var treg. Den andre generasjonen revolusjonerte dieselutvalget med den moderne 1.3 MultiJet-motoren, som innledet en ny æra med 70 hk eller 75 hk. Denne Fiat Panda-dieselen med common rail-innsprøytning og turbolading hadde ikke bare et drivstofforbruk på under 4 liter per 100 km, men også en imponerende lettkjørthet for bilklassen. 1.3 MultiJet viste seg å være usedvanlig pålitelig og slitesterk, med en typisk kjørelengde på over 400 000 kilometer med riktig vedlikehold.

Fiat Panda spesialmotorer: Historiske generasjoner I og II (1980-2011)

Et spesielt trekk ved den første generasjonen var Fiat Panda Electric (1990-1998), en av de første serieproduserte små elbilene med blybatterier og en rekkevidde på 50 kilometer. Det fantes også en Fiat Panda 4x4 med forsterkede motorer for firehjulsdrift, som var spesielt populær i fjellområder.

Fiat Panda-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
0,9 ILD 34-45 HK 6,0-7,5 l/100 km Tannrem, vannpumpe Meget god
1,0 FIRE 45-50 HK 6,5-7,0 l/100 km Minimale svakheter Meget god
1.1 FIRE 54 HK 6,8-7,2 l/100 km Tannrem hver 60 000 km Bra
1.2 FIRE 60 HK 6,0-6,8 l/100 km Svært robust Meget god
1,4 16V 100 HK 7,5-8,5 l/100 km Ventilklaring, tennspoler Bra
1,0 diesel 37 HK 4,5-5,0 l/100 km Høylytt, treg Gjennomsnittlig
1,3 MultiJet 70-75 HK 3,8-4,2 l/100 km Svært pålitelig Svært god

Fiat Panda-motorer: Generasjon III (2011-2023)

Fiat Panda-motorer: Generasjon III (2011-2023)

Den tredje generasjonen Fiat Panda markerte et betydelig teknologisk sprang og introduserte turbomotorer og moderne eksosteknologi for første gang. Med riktig vedlikehold går de fleste motorene i denne generasjonen mellom 200 000 og 300 000 kilometer, og de velprøvde FIRE-motorene har fortsatt den høyeste driftssikkerheten. De nye TwinAir-turbomotorene viste derimot typiske barnesykdommer for moderne downsizing-enheter. Det absolutte høydepunktet var 0,9 TwinAir med 85 hk - et teknisk mesterverk med bare to sylindre, turbolading og et start-stopp-system, som imidlertid var utsatt for skader på turboladeren. CNG-teknologien ble også introdusert for første gang med 0.9 TwinAir Natural Power.

Fiat Panda bensinmotorer: Generasjon III (2011-2023)

Den tredje generasjonen av Fiat Panda-bensinmotorer inneholdt både velprøvde og revolusjonerende konsepter. Den klassiske 1.2 FIRE med 69 hk forble innstegsmotoren og fortsatte å vise seg som den mest driftssikre motoren i serien. Den store nyheten var 0.9 TwinAir-motoren, en tosylindret turbomotor med 85 hk, som imponerte med sin innovative teknologi, men som også førte med seg problemer. Fiat Panda TwinAir led av skader på turboladeren, oljetap og problemer med det automatiske start-stopp-systemet. Senere ble 1.0 FIRE med 70 hk lagt til, som inntok en mellomposisjon mellom den velprøvde 1.2 FIRE og den problematiske TwinAir.

Fiat Panda dieselmotorer: Generasjon III (2011-2023)

Den velprøvde 1.3 MultiJet forble midtpunktet i Fiat Panda-dieselprogrammet i den tredje generasjonen, nå med 75 hk og Euro 5-utslippsstandard. Denne Fiat Panda Diesel beholdt sin legendariske pålitelighet og fortsatte å tilby et drivstofforbruk på under 4 liter per 100 km. Fra 2015 ble det også tilbudt en 95 hk-versjon, som ga mer kraft med tilsvarende effektivitet. 1.3 MultiJet utviklet seg til å bli den beste motoren i hele tredje generasjon og forble førstevalget for de som kjører ofte.

Fiat Panda alternative drivlinjer: Generasjon III (2011-2023)

Den tredje generasjonen introduserte Fiat Panda Natural Power med 0.9 TwinAir CNG-drift, som oppnådde et drivstofforbruk på bare 2,9 kg/100 km på naturgass. Fra 2013 var Fiat Panda 4x4 også tilgjengelig med forsterkede motorer for firehjulsdrift, noe som var spesielt populært som vinterkjøretøy.

Fiat Panda-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 FIRE 69 HK 5,9-6,5 l/100 km Svært robust, velprøvd Veldig bra
1.0 FIRE 70 HK 5,8-6,3 l/100 km Minimale svakheter Bra
0,9 TwinAir 85 HK 4,9-5,8 l/100 km Turbolader, oljetap, start-stopp Problematisk
1,3 MultiJet 75-95 HK 3,9-4,3 l/100 km Svært pålitelig Svært god
0,9 TwinAir CNG 80 HK 2,9 kg/100 km Turbolader, begrenset antall fyllestasjoner Moderat

Fiat Panda-motorer: Generasjon IV (2023-i dag)

Den nåværende Fiat Panda-generasjonen er helt avhengig av elektrifisering og moderne hybridteknologi, selv om klassiske forbrenningsmotorer fortsatt spiller en viktig rolle. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med mild hybridteknologi, mens en ren elektrisk versjon markedsføres som en egen modell. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2023, finnes det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er 1.0 hybrid med 70 hk, som kombinerer den velprøvde FIRE-motoren med 12-volts mildhybridteknologi. Hybridteknologien lover en levetid på over 250 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen avlaster forbrenningsmotoren.

Fiat Panda hybridbensinmotorer: Generasjon IV (2023-i dag)

Grunnstammen i Fiat Pandas motorprogram er 1.0 hybrid med 70 hk, som kombinerer den velprøvde FIRE-motoren med 12-volts mildhybridteknologi. Denne Fiat Panda-motoren har en belte-start-generator og et lite litium-ion-batteri som gjenvinner energi ved bremsing. Fiat Panda 1.0 Hybrid anses for å være spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den tilbyr påliteligheten til den velprøvde FIRE-motoren med forbedret effektivitet takket være hybridteknologien.

Fiat Panda elektrisk drift: Generasjon IV (2023-i dag)

Den helelektriske Fiat Panda tilbys som en egen modell, men er teknisk sett basert på en annen plattform og er ikke direkte sammenlignbar med hybridversjonene. Den har en rekkevidde på rundt 320 kilometer og er posisjonert som fremtidens bybil.

Fiat Panda-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.0 Hybrid 70 HK 4,6-5,2 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
Elektrisk 113 HK 16,8 kWh/100 km Rekkevidde, ladeinfrastruktur Bra

Konklusjon: De beste Fiat Panda-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Fiat Panda-motorene viser en imponerende kontinuitet i filosofien om enkelhet og pålitelighet. Mens eksperimentelle motorer som TwinAir riktignok skapte problemer, har de velprøvde FIRE-motorene og MultiJet-dieselmotorene vært pålitelige følgesvenner gjennom alle generasjoner. Den nye fjerde generasjonens hybridteknologi lover en lovende videreutvikling av denne tradisjonen.

  • Beste Fiat Panda-bensinmotor:

Fiat Panda 1.2 FIRE (69 hk, generasjon III) kombinerer velprøvd teknologi med moderne effektivitet og anses som praktisk talt uforgjengelig med riktig vedlikehold.

  • Beste Fiat Panda dieselmotor:

Fiat Panda 1.3 MultiJet (75 hk, generasjon II og III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Fiat Panda hybridmotor:

Fiat Panda 1.0 Hybrid (70 hk, generasjon IV) med sin velprøvde FIRE-base og moderne mild-hybrid-teknologi for forbedret effektivitet.

For vedlikehold og reservedeler for alle Fiat Panda generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

BP041 BOSCH 0 986 424 098 Bremseklosser Low-Metallic
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Bremsesystem: Bosch
  • Material: Low-Metallic
  • Tykkelse [mm]: 18
  • Mengdeenhet: Akselsett
  • Høyde [mm]: 47,4
  • Bredde [mm]: 109,2
  • WVA nummer: 20775
  • Kontrolltegn: ECE-R90
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 1987474106
  • Ta hensyn til tekniske data
  • BOSCH: Bremseklosser
  • Varenummer: 0 986 424 098
  • Vår pris: 222,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Bremseklosser Low-Metallic
Artikkelnummer: 0 986 424 098
222,83 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C2
  • Spesifikasjon iht. API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 909,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
909,61 kr
181,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 639,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
639,99 kr
160,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA A3 / B4
  • Spesifikasjon iht. API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 432,45 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
432,45 kr
108,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 600,31 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
600,31 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1907,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
1907,12 kr
95,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA A3 / B3
  • Spesifikasjon iht. API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 352,94 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
352,94 kr
88,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 321,68 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
321,68 kr
80,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 839,00 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
839,00 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 112
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 151453
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 517,30 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
517,30 kr
129,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • Spesifikasjon iht. API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Havoline
  • Versjon: ProDS V
  • Varenummer: 804038MHE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Vår pris: 565,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
565,42 kr
141,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Varenummer: 15F640
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 646,94 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
sammenlignet med Veil. pris 773,21 kr

646,94 kr
161,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 60
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA A3 / B4
  • Spesifikasjon iht. API: API SP, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: FS X2
  • Varenummer: 153640
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 684,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
684,97 kr
171,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA A3 / B4
  • Spesifikasjon iht. API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: FS
  • Varenummer: 153687
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 685,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
685,76 kr
171,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Spesifikasjon iht. ACEA: ACEA C3
  • Spesifikasjon iht. API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Titan
  • Versjon: GT1 Pro C-3
  • Varenummer: 601426384
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Vår pris: 725,37 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FUCHS Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 601426384
725,37 kr
145,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: