• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mitsubishi L 200-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)
    1. Mitsubishi L 200 bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)
  2. Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon IV (2006-2015)
    1. Mitsubishi L 200 bensinmotorer: Generasjon IV (2006-2015)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Generasjon IV (2006-2015)
  3. Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon V (2015-i dag)
    1. Mitsubishi L 200-dieselmotorer: Generasjon V (2015-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Mitsubishi L 200-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1978 har Mitsubishi L 200 etablert seg som en robust pickup og har gått gjennom fem generasjoner med et imponerende utvalg av drivverkskonsepter. Mitsubishi L 200-motorene har utviklet seg fra enkle sugemotorer til moderne turbodieselmotorer og gjenspeiler fire tiår med japansk nyttekjøretøyteknologi.

Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200-motorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)

De tre første generasjonene av Mitsubishi L 200 preget bildet av den japanske pickupen i nesten tre tiår, og la grunnlaget for dens rykte som en uforgjengelig arbeidsbil. Med riktig vedlikehold nådde disse historiske Mitsubishi L 200-motorene lett 400 000 til 500 000 kilometer, og de robuste dieselmotorene kjørte ofte langt mer enn det. Større reparasjoner var vanligvis ikke påkrevd før etter 250 000 til 300 000 kilometer, hovedsakelig på hjelpeaggregater som vannpumpe eller dynamo. Den absolutte toppmotoren på denne tiden var 2,5 TD (4D56) med sitt legendariske rykte for å være uforgjengelig - en motor som fortsatt brukes millioner av ganger i utviklingsland i dag. Blant de tekniske høydepunktene var introduksjonen av turbolading i 1986 og firehjulsdrift med valgbar girreduksjon, mens typiske problemer hovedsakelig gjaldt rust på karosseriet, men ikke på selve motorene.

Mitsubishi L 200 bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200 bensinmotorprogrammet inkluderte ulike sugemotorer, og startet med 1,6-liters 4G32 (80 hk) i den første generasjonen. Den mest populære var 2,0-liters 4G63 med 90-110 hk, som ble brukt i ulike varianter fra 1986 til 2005. Disse Mitsubishi L 200-motorene var preget av ekstrem enkelhet og pålitelighet - problemer med timingkjeden eller komplisert elektronikk var ukjent. Den 2,4-liters 4G64 (125 hk) ble lagt til fra 1996 og ble ansett som den kraftigste bensinmotoren i denne generasjonen. Felles for alle de historiske bensinmotorene var et relativt høyt drivstofforbruk på 10-12 liter per 100 km, men de hadde en levetid som moderne motorer sjelden oppnår.

Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1978-2005)

Den legendariske Mitsubishi L 200-dieselmotoren 4D56 dominerte denne epoken i ulike utviklingsstadier. Den startet som en 2,5-liters sugediesel med 68 hk, og utviklet seg til en 2,5 TD (turbodiesel) med 85-100 hk. Denne Mitsubishi L 200-motoren regnes som en av de mest pålitelige dieselmotorene gjennom tidene - enkel i design, lett å vedlikeholde og praktisk talt uforgjengelig. 4D56 taklet lett overbelastning, dårlig drivstoff og forsømt vedlikehold. Typiske svakheter begrenset seg til at innsprøytningspumpene ble utslitt etter 300 000 kilometer og sporadiske problemer med dynamoen. Den hadde en beskjeden lettkjørthet, et akseptabelt drivstofforbruk på 8-9 liter, men en uovertruffen driftssikkerhet.

Mitsubishi L 200-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,6 4G32 80 HK 11,0 l/100 km Lite effekt, høyt forbruk Gjennomsnitt
2,0 4G63 90-110 HK 10,5 l/100 km Høyt drivstofforbruk Bra
2,4 4G64 125 HK 11,5 l/100 km Høyt forbruk Bra
2,5 D 4D56 68 HK 9,0 l/100 km Lite kraft, høylytt Meget bra
2,5 TD 4D56 85-100 HK 8,5 l/100 km Innsprøytningspumpe etter 300 000 km Meget bra

Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon IV (2006-2015)

Den fjerde generasjonen markerte overgangen til moderne pickup-standarder og brakte med seg betydelig forfinede Mitsubishi L 200-motorer. Kjørelengden på 300 000 til 400 000 kilometer holdt seg på et høyt nivå, med common rail-dieselteknologi som ga bedre komfort, men også høyere vedlikeholdskostnader. Større motorskader var fortsatt sjeldne, men de mer komplekse innsprøytningssystemene krevde mer nøyaktig vedlikehold enn forgjengerne. Det absolutte høydepunktet var den reviderte 2.5 DI-D med 178 hk - en motor som kombinerte kraft og effektivitet på en optimal måte. Blant de tekniske nyvinningene var common rail-innsprøytning, variabel turboladergeometri og, for første gang, direkte bensininnsprøytning, mens de største problemene var forurensende partikkelfiltre og følsomme høytrykkspumper.

Mitsubishi L 200 bensinmotorer: Generasjon IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200-bensinmotorprogrammet ble fullstendig revidert og besto til å begynne med av den velprøvde 2,4-liters 4G69 med 143 hk og den nye 3,2-liters V6 6G75 med 208 hk. Fra 2010 ble den moderne 2,4 MIVEC med direkte innsprøytning og 181 hk lagt til. Disse Mitsubishi L 200-motorene var betydelig mer raffinerte enn sine forgjengere, med jevnere gange og høyere effekt. 2.4 MIVEC utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen, med balansert kraftutvikling og et akseptabelt drivstofforbruk på 9-10 liter. V6-motoren var problematisk, med tidvis problemer med registerkjedene og høye reparasjonskostnader.

Mitsubishi L 200 dieselmotorer: Generasjon IV (2006-2015)

Den videreutviklede Mitsubishi L 200-dieselmotoren 4D56 var utstyrt med common rail-innsprøytning og variabel turboladergeometri. I ulike konfigurasjonsnivåer fra 136 til 178 hk tilbød den betydelig mer kraft og komfort enn forgjengeren. 2.5 DI-D med 178 hk ble flaggskipet og kombinerte kraftig ytelse med et drivstofforbruk på bare 7,8 liter per 100 km. Disse Mitsubishi L 200-motorene beholdt den grunnleggende robustheten fra sine forgjengere, men krevde mer nøyaktig vedlikehold av det mer komplekse drivstoffinnsprøytningssystemet. Typiske problemer var tilstoppede partikkelfiltre på korte turer og av og til defekte høytrykkspumper etter 200 000 kilometer.

Mitsubishi L 200-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Karakter
2,4 4G69 143 HK 10,2 l/100 km Moderat ytelse God
3,2 V6 6G75 208 HK 12,5 l/100 km Tannkjeder, høyt drivstofforbruk Moderat
2,4 MIVEC 181 HK 9,5 l/100 km Kompleks med direkte innsprøytning Bra
2,5 DI-D 136-178 HK 7,5-8,2 l/100 km Partikkelfilter, høytrykkspumpe Meget bra

Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon V (2015-i dag)

Mitsubishi L 200-motorer: Generasjon V (2015-i dag)

Den nåværende generasjonen representerer den mest moderne versjonen av Mitsubishis L 200-motorer, og baserer seg konsekvent på dieselteknologi med maksimal effektivitet. Med riktig vedlikehold kan kjørelengden komme opp i 250 000 til 350 000 kilometer, selv om det komplekse eksosrensesystemet krever regelmessig vedlikehold. Større reparasjoner er vanligvis ikke nødvendig før etter 180 000 til 220 000 kilometer, hovedsakelig på det komplekse Euro 6-utslippskontrollsystemet. Toppmotoren er helt klart 2.2 DI-D med 150 hk - en ultramoderne firesylindret turbodiesel som kombinerer ytelse, effektivitet og miljøvennlighet på en optimal måte. Blant de tekniske høydepunktene er den nyeste common rail-generasjonen, SCR-katalysator med AdBlue-injeksjon og adaptivt firehjulsdriftssystem, mens de største utfordringene ligger i det komplekse eksosrensesystemet og de tilhørende vedlikeholdskostnadene.

Mitsubishi L 200-dieselmotorer: Generasjon V (2015-i dag)

Mitsubishi L 200-motorutvalget fokuserer utelukkende på dieselmotorer med den nye 2.2 DI-D-enheten i to effektnivåer. Mitsubishi L 200 2.2 DI-D med 110 kW (150 hk) og et dreiemoment på 380 Nm har blitt standardmotor og tilbyr en utmerket balanse mellom ytelse og forbruk. Den kraftigere varianten med 133 kW (181 hk) og 430 Nm er rettet mot sjåfører med høyere tilhengerlast. Begge Mitsubishi L 200-motorene har moderne firesylindret teknologi med aluminiumsblokk, den nyeste generasjonen common rail-innsprøytning og omfattende Euro 6-utslippskontroll inkludert SCR-katalysator. Motoren på 150 hk anses for å være spesielt velbalansert og pålitelig, mens versjonen på 181 hk av og til har problemer med det komplekse eksosrensesystemet.

Mitsubishi L 200-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,2 DI-D 150 HK 7,4 l/100 km AdBlue-system, DPF-regenerering Meget bra
2,2 DI-D 181 HK 7,8 l/100 km Kompleks eksosgassrensing Bra

Konklusjon: De beste Mitsubishi L 200-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mitsubishi L 200-motorer viser en bemerkelsesverdig kontinuitet når det gjelder pålitelighet gjennom nesten fem tiår. Mens de historiske generasjonene var preget av ekstrem enkelhet og holdbarhet, tilbyr de moderne variantene betydelig mer komfort og effektivitet, samtidig som de opprettholder et høyt nivå av pålitelighet. Det konsekvente fokuset på dieselteknologi i de nyere generasjonene understreker innretningen som arbeidsbil.

  • Beste Mitsubishi L 200 bensinmotor:

2,4 MIVEC (181 hk, generasjon IV) kombinerer moderne direkteinnsprøytning med velprøvd Mitsubishi-pålitelighet og akseptabelt drivstofforbruk.

  • Beste Mitsubishi L 200 dieselmotor:

Den legendariske 2.5 TD 4D56 (100 hk, generasjon I-IV) er fortsatt den mest pålitelige motoren noensinne, mens den moderne 2.2 DI-D (150 hk, generasjon V) tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, effektivitet og miljøvennlighet.

  • Beste Mitsubishi L 200 hybridmotor:

Hybriddrivlinjer ble aldri tilbudt på L 200, ettersom fokuset alltid var på robuste nyttekjøretøyegenskaper.

For vedlikehold og reservedeler til alle Mitsubishi L 200-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 569,49 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
569,49 kr
142,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 955,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
955,18 kr
191,04 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 802,58 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
802,58 kr
80,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 775,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
775,45 kr
193,86 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 983,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
983,79 kr
196,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 658,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
658,42 kr
164,61 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 426,27 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
426,27 kr
85,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 444,61 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
444,61 kr
111,15 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2201,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2201,51 kr
110,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 95
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 756,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

756,03 kr
151,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,05 kr
90,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 56
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN+
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109220
  • Vår pris: 747,94 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109220
747,94 kr
149,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 529,39 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
529,39 kr
132,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Ultra ECT C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550042826
  • Vår pris: 564,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 550042826
564,12 kr
141,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 532,19 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
532,19 kr
133,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: