• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Ford Galaxy-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Ford Galaxy generasjon I (1995-2006)
    1. Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon I (1995-2006)
    2. Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon I (1995-2006)
  2. Ford Galaxy generasjon II (2006-2015)
    1. Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon II (2006-2015)
    2. Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon II (2006-2015)
  3. Ford Galaxy generasjon III (2015-i dag)
    1. Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon III (2015-i dag)
    2. Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon III (2015-i dag)
    3. Ford Galaxy Hybrid Drive: Generasjon III (2015-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Ford Galaxy-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1995 har Ford Galaxy etablert seg som en av de mest suksessrike MPV-ene i Europa, og har gjennomgått en bemerkelsesverdig teknisk utvikling over tre generasjoner. Ford Galaxy-motorene har utviklet seg fra enkle sugemotorer til ultramoderne turbomotorer med direkte innsprøytning og avansert hybridteknologi.

Ford Galaxy generasjon I (1995-2006)

Ford Galaxy generasjon I (1995-2006)

Den første Ford Galaxy-generasjonen var en pionerperiode for Ford i det store varebilsegmentet, og var basert på VAN-plattformen som ble utviklet i samarbeid med Volkswagen. Disse tidlige Ford Galaxy-motorene var kjennetegnet av robusthet og enkelt vedlikehold, og med riktig vedlikehold kunne de lett gå mellom 350 000 og 450 000 kilometer. Større reparasjoner måtte vanligvis utføres mellom 200 000 og 250 000 kilometer, og da gjaldt det som regel girkassen eller understellet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,8 VR6 med 204 hk, som kombinerte kraft, jevn gange og pålitelighet på en optimal måte. Den tekniske utformingen av disse Ford Galaxy-motorene var fortsatt relativt enkel, noe som holdt vedlikeholdskostnadene lave og gjorde reparasjoner overkommelige selv for mindre verksteder. Sammenlignet med konkurrenter som Renault Espace tilbød Galaxy betydelig mer plass med tilsvarende motoreffekt.

Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon I (1995-2006)

Ford Galaxy-bensinmotorserien startet med den velprøvde 2,0-liters sugemotoren med 85 kW (115 hk), som viste seg å være en pålitelig arbeidsmotor, men som var undermotorisert i forhold til bilens vekt på over 1,7 tonn. 2,3-liters motoren med 107 kW (145 hk) ga mer kraft, men var også treg. Høydepunktet var 2,8 VR6 fra VW-konsernet med 150 kW (204 hk), som oppnådde legendestatus som Ford Galaxy VR6. Denne Ford Galaxy-motoren kombinerte den karakteristiske VR6-lyden med høy driftssikkerhet og tilstrekkelig kraft for den tunge varebilen. Typiske problemer med de tidlige Ford Galaxy-bensinmotorene var slitte tennspoler og sporadiske kjølevæskelekkasjer, men uten større motorskader.

Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon I (1995-2006)

Ford Galaxy-dieselmotorene ble i begynnelsen dominert av 1,9 TDI med 66 kW (90 hk) og senere 85 kW (115 hk), som ble hentet direkte fra Volkswagen. Disse Ford Galaxy TDI-motorene viste seg å være usedvanlig slitesterke og økonomiske, med et drivstofforbruk på rundt 7,5 liter per 100 kilometer. Ford Galaxy 1,9 TDI med 115 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt de variantene som ble produsert fra 1998 og utover med en forbedret innsprøytningspumpe, hadde nesten ingen problemer. Det eneste svake punktet var glødepluggsystemet, som av og til skapte problemer i kalde vintre.

Ford Galaxy-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor 115 HK 9,5-10,2 l/100 km Underdrevet, tennspoler Gjennomsnittlig
2,3 bensinmotor 145 HK 10,1-10,8 l/100 km Treg, høyt forbruk Gjennomsnittlig
2,8 VR6 204 HK 11,2-12,1 l/100 km Kjølevannstap, drivstofforbruk Meget bra
1,9 TDI 90-115 HK 7,2-7,8 l/100 km Glødeplugger, svært robust Veldig bra

Ford Galaxy generasjon II (2006-2015)

Ford Galaxy generasjon II (2006-2015)

Den andre Ford Galaxy-generasjonen markerte en helt ny begynnelse med uavhengig Ford-utvikling på CD-plattformen. Disse Ford Galaxy-motorene nådde vanligvis 280 000 til 380 000 kilometer med riktig vedlikehold, og 2,0 TDCi-dieselmotorene ble ansett som spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, ofte på de mer komplekse turboladerne eller innsprøytningssystemene. Det absolutte høydepunktet var 2,0 TDCi med 163 hk - et teknisk mesterverk med common rail-innsprøytning og variabel turboladergeometri. Moderne direkte bensininnsprøytning ble også introdusert for første gang med EcoBoost-motorene fra 2010, men denne generasjonen led av de typiske problemene på 2000-tallet: mer kompleks elektronikk og mer følsomme eksosrensingssystemer økte vedlikeholdskostnadene betydelig sammenlignet med forgjengeren.

Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon II (2006-2015)

Ford Galaxy bensinmotorutvalget besto opprinnelig av en 2,3-liters sugemotor med 118 kW (161 hk), men denne ble raskt erstattet av den revolusjonerende 2,0 EcoBoost. Ford Galaxy EcoBoost med 149 kW (203 hk) og senere 177 kW (240 hk) bød for første gang på direkte innsprøytning og turbolading i en Ford varebil. Disse Ford Galaxy-motorene led imidlertid av typiske problemer fra den tidlige EcoBoost-generasjonen: strekk i registerkjeden, oljefortynning på grunn av direkte innsprøytning og skader på turboladeren under sportslig kjøring. Ford Galaxy 2.0 EcoBoost utviklet seg til å bli den mest problematiske motoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om store motorskader på grunn av kjedesprang etter 120 000-180 000 kilometer.

Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon II (2006-2015)

Ford Galaxy 2.0 TDCi dominerte med ulike effektnivåer fra 103 kW (140 hk) til 120 kW (163 hk). Det fantes også en mindre 1,8 TDCi med 92 kW (125 hk), men denne var mindre vanlig. Alle Ford Galaxy-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med partikkelfilter. Ford Galaxy 2.0 TDCi med 120 kW (163 hk) viste seg å være den mest pålitelige og kraftige motoren i denne generasjonen - den hadde utmerkede kjøreegenskaper med et testforbruk på bare 6,2-6,8 liter per 100 km. Partikkelfiltrene var imidlertid problematiske, de tettet seg ofte til på korte turer og forårsaket dyre reparasjoner.

Ford Galaxy-motor Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,3 bensinmotor 161 HK 9,8-10,4 l/100 km Treg, høyt forbruk Moderat
2.0 EcoBoost 203-240 HK 8,1-9,2 l/100 km Tannkjede, oljefortynning, turbolader Problematisk
1,8 TDCi 125 HK 6,8-7,2 l/100 km Mindre vanlig, partikkelfilter Gjennomsnittlig
2,0 TDCi 140-163 HK 6,2-6,8 l/100 km Partikkelfilter, ellers robust Meget bra

Ford Galaxy generasjon III (2015-i dag)

Ford Galaxy generasjon III (2015-i dag)

Den nåværende Ford Galaxy-generasjonen bygger på raffinert teknologi og representerer høydepunktet i utviklingen av forbrenningsmotorer hos Ford. De fleste Ford Galaxy-motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og 2.0 TDCi-dieselmotorene anses fortsatt for å være spesielt holdbare. Større motorhavarier er blitt sjeldne, og det er bare de kraftige EcoBoost-bensinmotorene som fortsatt viser svakheter når det gjelder langtidsholdbarhet. Den absolutte toppmotoren er 2.0 TDCi Bi-Turbo med 210 hk - et teknisk mesterverk med to turboladere som tilbyr både kraft og effektivitet. Hybridteknologien debuterte også med 2.5 Hybrid fra 2021. Denne generasjonen drar nytte av Fords flere tiår lange erfaring i varebilsegmentet og tilbyr det mest balanserte motorutvalget av alle de tre generasjonene.

Ford Galaxy bensinmotorer: Generasjon III (2015-i dag)

Ford Galaxy bensinmotorutvalg fokuserer helt og holdent på EcoBoost-teknologi. 1,5 EcoBoost med 118 kW (160 hk) erstatter de mindre motorene og tilbyr sylinderdeaktivering for bedre effektivitet. Ford Galaxy 2.0 EcoBoost er tilgjengelig i to effektstørrelser på 177 kW (240 hk) og 210 kW (286 hk). Disse moderne Ford Galaxy-motorene drar nytte av forbedret teknologi: forsterkede timingkjeder, optimalisert direkte innsprøytning og mer robuste turboladere reduserer feilfrekvensen betydelig. Ford Galaxy 1,5 EcoBoost har utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i hele Galaxy-historien - sylinderdeaktivering avlaster motoren under dellast og forlenger levetiden betydelig.

Ford Galaxy dieselmotorer: Generasjon III (2015-i dag)

Den velprøvde Ford Galaxy 2.0 TDCi er tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 110 kW (150 hk) til 154 kW (210 hk), der den kraftigste varianten har bi-turbo. Alle Ford Galaxy dieselmotorer er utstyrt med moderne SCR-katalysatorer med AdBlue-injeksjon og optimaliserte partikkelfiltre. Ford Galaxy 2.0 TDCi med 132 kW (180 hk) viste seg å være den mest balanserte motoren i denne generasjonen - den byr på kraftige kjøreegenskaper med et testforbruk på bare 5,8-6,4 liter per 100 km og høy driftssikkerhet. Bi-turbo-versjonen med 210 hk er teknisk imponerende, men mer kompleks og vedlikeholdsintensiv.

Ford Galaxy Hybrid Drive: Generasjon III (2015-i dag)

Fra 2021 ble det for første gang tilbudt en Ford Galaxy Hybrid med en 2,5-liters Atkinson-motor og elmotor. Denne Ford Galaxy Hybrid oppnår en systemeffekt på 140 kW (190 hk) og har et svært lavt drivstofforbruk på 5,1-5,6 liter per 100 km. Teknologien er basert på Toyotas velprøvde hybridsystem og anses for å være svært pålitelig, selv om bagasjerommet er noe begrenset av batteriet.

Ford Galaxy-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 EcoBoost 160 HK 7,2-7,8 l/100 km Sylinderdeaktivering av og til treg Meget bra
2.0 EcoBoost 240-286 HK 8,4-9,1 l/100 km Kompleks, men mer robust enn forgjengeren Bra
2,0 TDCi 150-210 HK 5,8-6,4 l/100 km Bi-turbo vedlikeholdskrevende Meget bra
2,5 Hybrid 190 HK 5,1-5,6 l/100 km Begrenset plass i bagasjerommet Veldig bra

Konklusjon: De beste Ford Galaxy-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Ford Galaxy-motorer viser en kontinuerlig forbedring over tre generasjoner. Mens den første generasjonen imponerte med sin enkelhet og robusthet, brakte den andre generasjonen moderne teknologi med større kompleksitet. Den nåværende tredje generasjonen kombinerer avansert teknologi med forbedret pålitelighet og representerer det ypperste innen Ford Galaxy-motorteknologi.

  • Beste Ford Galaxy bensinmotor:

Ford Galaxy 1,5 EcoBoost (160 hk, generasjon III) kombinerer avansert turbo med direkte innsprøytning og sylinderdeaktivering for å levere den beste kombinasjonen av ytelse, effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Ford Galaxy dieselmotor:

Ford Galaxy 2.0 TDCi (180 hk, generasjon III) tilbyr den optimale balansen mellom pålitelighet, økonomi og kjøreegenskaper i alle generasjoner.

  • Beste Ford Galaxy hybridmotor:

Ford Galaxy 2,5 Hybrid (190 hk, generasjon III) med sin velprøvde Toyota-hybridteknologi og svært lave drivstofforbruk.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Ford Galaxy tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-18%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 617,59 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

617,59 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 617,59 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
617,59 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2201,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2201,51 kr
110,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,05 kr
90,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 254,08 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
254,08 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 529,39 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
529,39 kr
132,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 544,62 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

544,62 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-20
  • Vår pris: 1380,97 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-20
Mer
1380,97 kr
69,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1193
  • Vår pris: 766,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1193
sammenlignet med Veil. pris 978,90 kr

766,97 kr
153,39 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-10 Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-10
  • Vår pris: 701,12 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-10
Mer
701,12 kr
70,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-62%
D1S OSRAM XENARC ORIGINAL 66140 Xenon-pære
Anmeldelser - 91
Produkt info
  • Lampetype: D1S
  • Spenning [V]: 85
  • Nominell ytelse [W]: 35
  • Sokkeltype lyspære: Pk32d-2
  • Tank design: Eske
  • fargetemperatur [K]: 4300
  • Lysdesign: xenon
  • Produktlinje: XENARC ORIGINAL
  • XenonLight: 1
  • OSRAM: Xenon-pære
  • Varenummer: 66140
  • Vår pris: 586,81 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
OSRAM Xenon-pære
Artikkelnummer: 66140
sammenlignet med Veil. pris 1583,75 kr

586,81 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Versjon: FS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153687
  • Vår pris: 705,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
705,50 kr
176,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Longtime High Tech
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1137
  • Vår pris: 771,62 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1137
sammenlignet med Veil. pris 985,24 kr

771,62 kr
154,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-27%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 86
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Spesifikasjon: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktlinje: Magnatec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: A5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F908
  • Vår pris: 469,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F908
sammenlignet med Veil. pris 648,21 kr

469,56 kr
117,39 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FANFARO TSE FF6501-20 Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 9
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Spesifikasjon: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: TSE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FANFARO: Motorolje
  • Varenummer: FF6501-20
  • Vår pris: 1039,73 kr
Detaljer
FANFARO Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: FF6501-20
Mer
1039,73 kr
51,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: