• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Toyota Hilux pickup-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Toyota Hilux pickup-motorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)
    1. Toyota Hilux pick-up bensinmotorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)
    2. Toyota Hilux pick-up dieselmotorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)
  2. Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VI (2005-2015)
    1. Toyota Hilux pickup-bensinmotorer: Generasjon VI (2005-2015)
    2. Toyota Hilux pickup-dieselmotorer: Generasjon VI (2005-2015)
  3. Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VII (2016-i dag)
    1. Toyota Hilux pickup-dieselmotorer: Generasjon VII (2016-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Toyota Hilux-pickupmotorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1968 har Toyota Hilux utviklet seg til å bli en av de mest robuste og pålitelige pickupene i verden, med et velprøvd utvalg av motorer gjennom åtte generasjoner. Toyota Hilux pickup-motorer kjennetegnes av eksepsjonell holdbarhet og enkelt vedlikehold, og hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og forbedret effektivitet.

Toyota Hilux pickup-motorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)

De første fem generasjonene av Toyota Hilux etablerte sitt rykte som en uforgjengelig arbeidspickup og la grunnlaget for den legendariske påliteligheten til Toyota Hilux-pickupmotorene. Disse historiske generasjonene kjørte regelmessig mellom 500 000 og 800 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de robuste dieselmotorene fra fjerde generasjon (1983-1997) regnes som absolutte toppmotorer. De tre første generasjonene (1968-1983) var hovedsakelig basert på velprøvde bensinmotorer med enkel teknologi, mens moderne dieselteknologi ble introdusert fra og med den fjerde generasjonen. Større motorskader var praktisk talt ukjent i disse Toyota Hilux-generasjonene - kun slitedeler som vannpumper eller dynamoer måtte skiftes ut etter 200 000-300 000 kilometer.

Toyota Hilux pick-up bensinmotorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)

De tidlige Toyota Hilux-bensinmotorene inkluderte velprøvde og testede enheter som 1,6-liters 4A-FE (105 hk) og den robuste 2,4-liters 22R-E (116 hk), som viste seg å være en av de mest langlivede bensinmotorene i bilhistorien. Toyota Hilux 22R-E-motoren fra fjerde generasjon (1988-1997) regnes som den beste bensinmotoren av alle historiske generasjoner - med sin enkle inntaksmanifoldinnsprøytning og støpejernsblokk nådde den lett 400 000-600 000 kilometer. I femte generasjon (1997-2004) ble den mer moderne 2,7-liters 3RZ-FE med 150 hk lagt til, selv om den hadde en mer kompleks design. Disse Toyota Hilux pickup-motorene var kjennetegnet av ekstremt enkelt vedlikehold - oljeskiftintervaller på 10 000 kilometer og enkle reparasjonsmuligheter gjorde dem ideelle for tøffe arbeidsforhold.

Toyota Hilux pick-up dieselmotorer: Historiske generasjoner I-V (1968-2004)

Toyota Hilux-dieselserien begynte i tredje generasjon med den legendariske 2,4-liters 2L-motoren (75 hk), som var tilgjengelig fra 1979. Det absolutte høydepunktet var imidlertid den 3,0-liters 1KZ-TE turbodieselen (125 hk) fra femte generasjon, som regnes som den beste dieselmotoren av alle historiske Toyota Hilux pickup-motorer. Denne motoren kombinerte robustheten til de tidligere enhetene med moderne turbo- og intercooler-teknologi. Toyota Hilux 2L-TE med 2,4 liter og turboladning (90 hk) fra fjerde generasjon viste seg å være spesielt slitesterk og økonomisk. Alle disse dieselmotorene hadde indirekte innsprøytning og mekaniske innsprøytningspumper, noe som gjorde dem praktisk talt uforgjengelige - kjørelengder på over 1 million kilometer var ikke uvanlig.

Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VI (2005-2015)

Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VI (2005-2015)

Den sjette generasjonen Toyota Hilux markerte overgangen til moderne common rail-dieselteknologi og brakte for første gang Euro 4-kompatible motorer. Med riktig vedlikehold når Toyota Hilux-pickupmotorene i denne generasjonen vanligvis 400 000 til 600 000 kilometer, og de velprøvde dieselmotorene fortsetter å være spydspissen i serien. Større reparasjoner er vanligvis ikke påkrevd før etter 250 000-300 000 kilometer, hovedsakelig på turboladeren eller innsprøytningssystemet. Den absolutte toppmotoren var 3,0-liters D-4D med 171 hk - et perfekt kompromiss mellom kraft, effektivitet og pålitelighet. Denne generasjonen introduserte også moderne sikkerhets- og komfortteknologi for første gang, uten at det gikk på bekostning av den legendariske robustheten.

Toyota Hilux pickup-bensinmotorer: Generasjon VI (2005-2015)

Utvalget av bensinmotorer i Toyota Hilux besto hovedsakelig av den velprøvde 2,7-liters 2TR-FE med 166 hk og, på enkelte markeder, den mindre 2,0-liters 1TR-FE med 136 hk. Disse Toyota Hilux-pickupmotorene baserte seg på velprøvd innsprøytning i innsugningsmanifolden og kjede i stedet for tannrem, noe som holdt vedlikeholdskostnadene lave. Toyota Hilux 2TR-FE viste seg å være en pålitelig motor med jevn kraftutvikling og lav reparasjonsanfällighet. Typiske svakheter var begrenset til slitasjedeler som tennspoler etter 150 000 kilometer eller vannpumper etter 200 000 kilometer. Drivstofforbruket lå på 9-11 liter per 100 kilometer, noe som var akseptabelt for en pickup av denne størrelsen.

Toyota Hilux pickup-dieselmotorer: Generasjon VI (2005-2015)

Toyota Hilux 2,5-liters D-4D (2KD-FTV) med 102-144 hk dannet grunnlaget for dieselprogrammet, og viste seg å være en svært økonomisk og pålitelig motor. Flaggskipet var Toyota Hilux 3,0-liters D-4D (1KD-FTV) med 171 hk, som kombinerte den nyeste common-rail-teknologien med variabel turboladergeometri. Disse Toyota Hilux-dieselmotorene hadde partikkelfilter og oppfylte Euro 4-standardene. 3.0 D-4D utviklet seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - med et dreiemoment på 343 Nm var den ideell for tauing og tung last, samtidig som drivstofforbruket bare var 7-8 liter. Problemene var stort sett begrenset til partikkelfilteret på korte turer eller sporadiske skader på turboladeren etter 300 000 kilometer.

Toyota Hilux-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor (1TR-FE) 136 HK 9,5-10,5 l/100 km Tennspoler, vannpumpe Bra
2,7 bensinmotor (2TR-FE) 166 HK 10,0-11,0 l/100 km Svært robust, få problemer Meget bra
2,5 D-4D (2KD-FTV) 102-144 HK 6,5-7,5 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra
3,0 D-4D (1KD-FTV) 171 HK 7,0-8,0 l/100 km Sporadiske skader på turboladeren Meget bra

Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VII (2016-i dag)

Toyota Hilux pickup-motorer: Generasjon VII (2016-i dag)

Den nåværende Toyota Hilux-generasjonen representerer det ypperste innen pickup-teknologi og tilbyr utelukkende ultramoderne dieselmotorer med Euro 6-standard. Toyota Hilux-pickupmotorene i denne generasjonen går som forventet mellom 350 000 og 500 000 kilometer med riktig vedlikehold, selv om den mer komplekse eksosrensingen av og til skaper problemer. Større reparasjoner er vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000-250 000 kilometer, hovedsakelig på det komplekse eksosrensingssystemet eller den variable turboladeren. Den absolutte toppmotoren er 2,8-liters GD-6 med 204 hk - et teknisk mesterverk med bi-turbolading og topp moderne innsprøytningsteknologi. Denne generasjonen tilbyr også automatgir og omfattende førerassistansesystemer for første gang, uten at det går på bekostning av de legendariske offroad-egenskapene.

Toyota Hilux pickup-dieselmotorer: Generasjon VII (2016-i dag)

Toyota Hilux' dieselserie er i sin helhet basert på den nye GD-motorfamilien med tredjegenerasjons common-rail-innsprøytning. Toyota Hilux 2,4-liters GD-2 med 150 hk danner grunnlaget og har vist seg å være en økonomisk og pålitelig arbeidsmotor med et drivstofforbruk på bare 6,1-6,8 liter. Toppmodellen er Toyota Hilux 2,8-liters GD-6 med 204 hk og et dreiemoment på 500 Nm, som har en sekvensiell biturbolader. Disse Toyota Hilux-pickupmotorene oppfyller Euro 6d Temp-standarden takket være SCR-katalysator med AdBlue-injeksjon og lukket partikkelfilter. GD-6 er i ferd med å bli den beste motoren i alle Toyota Hilux-generasjoner - kombinasjonen av kraft, effektivitet og teknologi er imponerende, men vedlikeholdskostnadene har økt på grunn av den komplekse eksosteknologien. Typiske problemer er knyttet til AdBlue-tanken eller sensorer for utslippskontroll, mens grunnmotorene fortsatt er ekstremt robuste.

Toyota Hilux-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,4 GD-2 150 HK 6,1-6,8 l/100 km AdBlue-system, partikkelfilter God
2,8 GD-6 204 HK 6,8-7,5 l/100 km Kompleks eksosteknologi, sensorer Veldig bra

Konklusjon: De beste Toyota Hilux-pickupmotorene i alle generasjoner

Utviklingen av Toyota Hilux pickup-motorer viser en kontinuerlig utvikling fra enkle, men uforgjengelige enheter til ultramoderne, effektive drivverk. Mens de historiske generasjonene var preget av ekstrem enkelhet og holdbarhet, tilbyr de moderne Toyota Hilux-motorene betydelig mer kraft og effektivitet, samtidig som de opprettholder høy pålitelighet. Dieselmotorene har vært førstevalget for profesjonelle brukere og hyppige sjåfører i alle generasjoner.

  • Beste Toyota Hilux pick-up bensinmotor:

Toyota Hilux 22R-E (116 hk, generasjon IV) fra de historiske generasjonene regnes som uforgjengelig og har regelmessig kjørt over 500 000 kilometer uten større reparasjoner.

  • Beste Toyota Hilux pick-up dieselmotor:

Toyota Hilux 2,8 GD-6 (204 hk, generasjon VII) kombinerer toppmoderne teknologi med høy ytelse, samtidig som den er tro mot merkets dyder - pålitelighet og holdbarhet.

  • Beste Toyota Hilux pickup-motor for de som kjører mye:

Toyota Hilux 3.0 D-4D (171 hk, generasjon VI) tilbyr den optimale balansen mellom pålitelighet, økonomi og tilstrekkelig kraft for alle bruksområder.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Toyota Hilux pickuper tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-61%
MOBIL Delvac MX Super Defense V4 121650 Motorolje 15W-40, 20l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DDC DFS 93K215, Mack EO-N, Mack EO-M Plus, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, Mack EO-M, MAN M 3275-1, Renault RLD
  • Spesifikasjon: ACEA B2, API CF-4, ACEA E3
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • Versjon: MX Super Defense V4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • egnet for drivstofftype: Diesel
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 121650
  • Vår pris: 1374,91 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 15W-40, 20l
Artikkelnummer: 121650
sammenlignet med Veil. pris 3587,75 kr

1374,91 kr
68,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 597,71 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
597,71 kr
149,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
3,05 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1513,96 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1513,96 kr
75,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 42
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 622,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
622,23 kr
155,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 601,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
601,55 kr
120,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Delvac MX Extra 144718 Motorolje 10W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-2, YaMZ-6-12, MAN M 3275-1, MB 228.3, MTU-2, Volvo VDS-3, Mack EO-M Plus, Mack EO-N, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20072, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20078, Renault RLD-2, Volvo VDS-2
  • Spesifikasjon: ACEA E7, API CF-4, ACEA A2
  • Produktlinje: Delvac
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: MX Extra
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 144718
  • Vår pris: 1623,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 144718
1623,41 kr
81,17 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 643,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
643,51 kr
160,88 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1562,58 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1562,58 kr
78,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2201,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2201,51 kr
110,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 95
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 756,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

756,03 kr
151,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,05 kr
90,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 529,39 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
529,39 kr
132,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C3 550042826 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 74
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, Chrysler MS-11106
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Ultra ECT C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550042826
  • Vår pris: 564,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 550042826
564,12 kr
141,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ContiClassic MN7501-20 Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 52
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2294, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.1, Renault RN0700, VW 500 00, VW 501 01
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ContiClassic
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7501-20
  • Vår pris: 1165,59 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7501-20
Mer
1165,59 kr
58,28 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: