• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Peugeot 5008

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 5008: Problemer og vanlige feil
  2. Peugeot 5008: Problemer med Start-Stopp-systemet
  3. Peugeot 5008: Problemer med head-up-displayet
  4. Peugeot 5008: Problemer med den elektriske bakluken
  5. Peugeot 5008: Problemer med klimaanlegget
  6. Peugeot 5008: Problemer med registerreim og registerkjede
  7. Peugeot 5008: Problemer med varme og radio
  8. Andre vanlige Peugeot 5008-feil
  9. Peugeot 5008: svakheter og styrker

Peugeot 5008: Problemer og vanlige feil

 
  • Start-Stop fungerer ikke: Peugeot 5008s Start-Stop-system kan forårsake problemer allerede etter 20 000-40 000 kilometer. Hyppige symptomer er at funksjonen svikter helt eller at den oppfører seg uregelmessig ved start. Årsakene ligger vanligvis i defekte batterisensorer eller problemer med motorstyringsenheten.
  • Head Up Display starter ikke: I modeller fra 2019 og fremover oppstår dette problemet ofte etter 30 000-50 000 km. Displayet setter seg fast i konsollen eller kan bare kjøres ut delvis. Mekaniske slitasjedeler i uttrekksmekanismen eller defekte elektriske motorer er de vanligste årsakene.
  • Bakluken åpner seg ikke: Et utbredt problem med Peugeot 5008-modeller, som kan oppstå både ved lav kjørelengde rundt 15 000 km og senere ved 80 000-100 000 km. Den elektriske bakluken reagerer ikke på fjernkontroll eller trykk på en knapp.
  • Klimaanlegget kjøler ikke: Problemer med kjølingen oppstår etter 25 000-35 000 km, spesielt i 2.0 HDI og 1.5 BlueHDI 130-variantene. Klimaanlegget blåser varm luft eller mister kontinuerlig kjølekapasitet, noe som indikerer tap av kjølemiddel eller defekte kompressorer.

Peugeot 5008: Problemer med Start-Stopp-systemet

Start-Stopp-systemet til Peugeot 5008 viser ofte funksjonsfeil, noe som kan manifestere seg i forskjellige symptomer. Funksjonen starter ikke selv om alle betingelser er oppfylt, eller motoren slår seg av og på uregelmessig. Disse plagene forekommer spesielt ofte med 1.2 PureTech- og 1.6 THP-motorene, ofte ledsaget av feilmeldinger i displayet. Systemets pålitelighet svekkes betydelig hvis det er defekte sensorer eller programvarefeil. Det er ikke uvanlig at systemet bryter helt sammen, spesielt i modeller fra 2011 og nyere varianter.

En systematisk kontroll er avgjørende for at Start-Stop-systemet skal fungere som det skal. De følsomme batterisensorene i Peugeot 5008 krever regelmessig kalibrering og kontroll av spenningsverdiene, da selv de minste avvik kan føre til funksjonsfeil. I tillegg bør motorstyringsenhetene sjekkes for de nyeste programvareoppdateringene og omprogrammeres ved behov. Levetiden til systemet kan forlenges betydelig ved regelmessig vedlikehold av batteriet og kontroll av alle elektriske tilkoblinger.

Peugeot 5008: Problemer med head-up-displayet

Peugeot 5008: Problemer med head-up-displayet

Head-up-displayet til Peugeot 5008 utvikler mekaniske defekter, som blir merkbare gjennom ufullstendig eller fullstendig svikt i utgangsprosessen. Displayet setter seg fast i dashbordet eller beveger seg bare rykkvis og når ikke den tiltenkte posisjonen. Disse feilene oppstår oftere i GT-versjonene og høyere utstyrslinjer, ettersom systemet er installert her som standard. Symptomene forverres ofte ved ekstreme temperaturer, både vinter og sommer. Motoren og girkassen i forlengelsesmekanismen viser tegn på slitasje, noe som kan føre til permanent funksjonssvikt.

Det kreves profesjonelt vedlikehold for å kontrollere de komplekse mekaniske komponentene. De nøyaktige mekanismene i Peugeot 5008 Head-Up Display krever spesialsmøring og regelmessig rengjøring av styreskinnene hver 30 000 km. Ved første tegn på problemer bør de elektriske motorene og girene i forlengelsessystemet kontrolleres. Forebyggende behandling med egnede smøremidler og utskifting av slitte komponenter i tide forhindrer kostbare totalhavarier av hele skjermsystemet.

Peugeot 5008: Problemer med den elektriske bakluken

Den elektriske bakluken på Peugeot 5008 åpner seg ikke eller reagerer upålitelig på forsøk på å betjene den ved hjelp av fjernkontrollen eller den innvendige knappen. Problemet manifesterer seg i to typiske "bølger": først ved lav kjørelengde på rundt 15 000 km på grunn av programvarefeil og senere ved 80 000-100 000 km på grunn av mekanisk slitasje. Den automatiske bakluken kobler ikke riktig, noe som kan føre til sikkerhetsproblemer ved lasting og lossing. Dieselversjonene 2.0 HDI og 1.6 HDI har også problemer med strømforsyningen. Nøkkelen gjenkjennes ikke når bakluken åpnes med fjernkontrollen, noe som tyder på defekte sensorer.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for den elektriske baklukenes levetid. De komplekse baklukemotorene i Peugeot 5008 krever en kontroll av de mekaniske komponentene og smøring av leddene hver 20 000 km. Kontrollenhetene bør leses av for feilkoder og omprogrammeres ved behov. Spesiell oppmerksomhet bør rettes mot mikrobryterne og sensorene som er ansvarlige for posisjonsdeteksjon, da feil i disse kan føre til fullstendig systemfeil.

-57%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: hjulside, framaksel
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, hjulside, framaksel, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

134,03 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 875,63 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
875,63 kr
175,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 734,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
734,08 kr
183,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Girnummer: MTX75 5 / 1
  • Påfyllingsmengde [l]: 1,9
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 233,31 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
233,31 kr
233,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-57%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Girtype: Manuel girkasse
  • transmisjons-ID: MMT6
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • SAE-viskositetsklasse: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 189,98 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

189,98 kr
189,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 5008: Problemer med klimaanlegget

Klimaanlegget til Peugeot 5008 kjøler ikke tilstrekkelig eller mister kontinuerlig strøm, noe som er spesielt merkbart i sommermånedene. Disse problemene oppstår oftere med motorene 2.0 HDI 150 og 1.5 BlueHDI 130, ofte ledsaget av uvanlige lyder fra motorrommet. Systemet fungerer ikke som det skal hvis det er lekkasjer i kjølemediet eller kompressoren er defekt. Oppvarmingen fungerer ikke som den skal hvis varmeveksleren også er påvirket. Symptomer som dugg på vinduene eller muggen lukt fra ventilasjonsåpningene tyder på andre problemer i klimaanlegget. Driftssikkerheten er særlig svekket i biler med høy kjørelengde på over 60 000 kilometer.

En profesjonell inspeksjon er nødvendig for å kontrollere de ulike komponentene i klimaanlegget. De følsomme kompressorene i Peugeot 5008 klimaanlegget krever regelmessig kontroll av kjølemiddelnivået og tetningene hver 15 000 km. Kupéfilteret bør skiftes årlig for å sikre optimal luftkvalitet. Profesjonelt vedlikehold med rengjøring og desinfeksjon av klimaanlegget hver 30 000 km forhindrer bakterieforurensning og opprettholder systemets fulle kjølekapasitet.

Peugeot 5008: Problemer med registerreim og registerkjede

Peugeot 5008: Problemer med registerreim og registerkjede

Tannreim og tannkjede på Peugeot 5008 viser forskjellige problemmønstre avhengig av motorvariant. I 1.6 THP og THP 165-motorene oppstår slitasje på registerkjeden fra 60 000 km, noe som kan kjennes igjen på raslelyder ved kaldstart. De 3-sylindrede motorene, som 1.2 PureTech, utvikler ofte problemer med registerkjeden mellom 80 000 og 120 000 km. Motoren starter ikke eller går ujevnt når registerkjeden hoppes over. I dieselvariantene 1.6 HDI og 2.0 HDI er det mulig at tannreimen ryker etter 100 000-150 000 km, selv om utskiftningsintervallene gir lengre driftstid. Levetiden reduseres betydelig ved hyppige korte kjøreturer og uregelmessig vedlikehold.

En systematisk kontroll er avgjørende for å unngå kostbare motorskader. De kritiske tannhjulskjedene i Peugeot 5008 krever regelmessig kontroll av spenning og slitasjetilstand hver 20 000 km, spesielt på bensinmotorene med direkte innsprøytning. En umiddelbar inspeksjon bør utføres ved første tegn på støy eller ujevn motorgang. Forebyggende utskifting av registerreimer og registerkjeder i henhold til produsentens spesifikasjoner forhindrer alvorlige følgeskader på ventiler og stempler.

Peugeot 5008: Problemer med varme og radio

Oppvarmingen i Peugeot 5008 fungerer ikke eller fungerer bare utilstrekkelig, noe som kjennetegnes av kald luft fra luftventilene eller ujevn temperaturfordeling i interiøret. Samtidig er det ofte problemer med radioen, som ikke kan slås på eller svikter under kjøring. Disse problemene henger ofte sammen, ettersom begge systemene forsynes via felles styreenheter og sikringer. I 1.6 bensinmotorene og de nyere 2019-modellene er det særlig vanlig med elektroniske feil i klimakontrollsystemet. Radioen virker ikke hvis varmestyringen svikter samtidig, noe som tyder på defekte styreenheter eller problemer med ledningsnettet. Symptomene forverres ofte ved fuktige forhold eller ekstreme temperaturer.

Det er nødvendig med profesjonell service for å kontrollere de elektriske tilkoblingene og styreenhetene. De komplekse klimakontrollsystemene i Peugeot 5008 krever regelmessig diagnose av de elektroniske komponentene og kontroll av kabelforbindelsene hver 25 000 km. Programvareoppdateringer for radio- og klimakontrollsystemet bør installeres omgående for å utbedre kjente kompatibilitetsproblemer. Systematisk feildiagnose med profesjonelt diagnoseutstyr identifiserer defekte moduler og muliggjør målrettet utskifting av de berørte komponentene.

FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 91
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 369,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
369,53 kr
73,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 30
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
324,15 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 584,86 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

584,86 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-25%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1850,95 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1850,95 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
BTS TURBO T914333BL Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Produkt info
  • for tidsberegnet reparasjon
  • Byttedel
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF)
  • Oppladingstype: Eksosturbolader
  • tilleggsinfo: REMAN
  • BTS TURBO: Turbolader
  • Varenummer: T914333BL
  • Vår pris: 5880,00 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BTS TURBO Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Artikkelnummer: T914333BL
5880,00 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt

Andre vanlige Peugeot 5008-feil

Basert på tilbakemeldinger fra Peugeot 5008-eiere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Defekte xenon-frontlykter: oppstår ofte etter 40 000-60 000 km, ofte forårsaket av defekte ballaster eller brennere.
  • Problemer med parkeringshjelpen: Kan oppstå så tidlig som 25 000 km, vanligvis på grunn av skitne eller defekte sensorer.
  • Lekkasjer i klimaanlegget: Oppstår vanligvis etter 50 000-70 000 km, ofte på grunn av porøse pakninger eller steinsprut på kondensatoren.
  • Defekte vindusregulatorer: Et vanlig problem etter 60 000-80 000 km, spesielt på bakdørene på grunn av slitasje på motorene.
  • Problemer med navigasjonssystemet: Programvaren fryser og systemet krasjer ofte etter 30 000 km, spesielt med eldre programvareversjoner.
  • Slitasje på bremseskiver: For tidlig slitasje etter bare 40 000-50 000 km, ofte forårsaket av aggressive bremseklosser eller kjørestil.
  • Defekte lambdasonder: Oppstår ofte i bensinmotorer etter 80 000-100 000 km, og kan kjennes igjen på økt drivstofforbruk og eksosutslipp.
  • Problemer med servostyringen: Støy eller stiv styring etter 70 000-90 000 km, vanligvis på grunn av defekte pumper eller slanger.

Peugeot 5008: svakheter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Sjenerøs mengde plass Feil i Start-Stopp-systemet
Moderne assistansesystemer Mangler ved head-up-displayet
Allsidig motorutvalg Problemer med elektrisk bakluke
Utførelse av høy kvalitet Problemer med kjøling av klimaanlegget
God håndtering Slitasje på kamkjeden
Omfattende utstyr Feil på varme og radio
Attraktiv design Elektroniske feil

Peugeot 5008 viser seg å være en moderne og velutstyrt familie-SUV, men den har noen typiske svake punkter. De fleste problemer kan unngås, eller i det minste begrenses, ved regelmessig vedlikehold og tidlig inngripen. Spesielt de elektroniske systemene og de komplekse mekanismene krever nøye vedlikehold og profesjonell diagnose. Likevel, med riktig vedlikehold, tilbyr Peugeot 5008 god pålitelighet og lang levetid.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 806,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
806,23 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
10900047 ALANKO 10900036 Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Anmeldelser - 29
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: inkl. tetningssett, med påbygnings / festemateriale
  • fabrikkny del
  • Kjølingstype: oljekjølt
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 10921809, 10921010, 10921020, 10921038, 10921045, 10921046
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Kvalitet: Neuteil
  • Ta hensyn til tekniske data
  • Oppladingstype: Turbolader med variabel turbingeometri
  • Brennstofftype: Diesel
  • Driftstype: pneumatisk
  • ALANKO: Turbolader
  • Varenummer: 10900036
  • Vår pris: 6787,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ALANKO Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Artikkelnummer: 10900036
6787,29 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
-11%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 122,40 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

122,40 kr
122,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 27
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: svart
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 468
372,25 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 817,40 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
817,40 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Produktlinje: Dexron VI
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: for automatgir, ikke for CVT-automatgir (trinnløst)
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8207-10
  • Vår pris: 716,61 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Artikkelnummer: MN8207-10
Mer
716,61 kr
71,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: sølv
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 466
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 466
404,31 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olje automatgir ATF VI, 4l, Rød
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Produktlinje: Dexron VI
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: for automatgir, ikke for CVT-automatgir (trinnløst)
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8207-4
  • Vår pris: 319,07 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF VI, 4l, Rød
Artikkelnummer: MN8207-4
Mer
319,07 kr
79,77 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
REINZ 70-31414-10 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Anmeldelser - 85
Produkt info
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende
  • Farge: svart
  • Innhold [ml]: 70
  • temperaturområde [°C]: 50
  • Temperaturområde til [°C]: 320
  • Tank design: Tube
  • kun i forbindelse med: 70-31415-00
  • tilleggsinfo: REINZOSIL
  • REINZ: Tetningsstoff
  • Varenummer: 70-31414-10
  • Vår pris: 81,85 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, ikke løsemiddelholdig, permanent elastisk, herdende, svart, REINZOSIL
Artikkelnummer: 70-31414-10
81,85 kr
1169,29 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VALEO 837522 Clutchsett med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling, med boltsett, med sikringsboltsett
Anmeldelser - 33
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling
  • Tannantall: 26
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med boltsett, med sikringsboltsett
  • fabrikkny del
  • Vekt [kg]: 20
  • Antall festehull: 6
  • brukes kun i sett
  • Hulldiameter [mm]: 24
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 60
  • Antall festehull på sentralutløseren: 3
  • kun som sett
  • VALEO: Clutchsett
  • Varenummer: 837522
  • Vår pris: 5756,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VALEO Clutchsett med dobbeltmassesvinghjul, med sentral utkobling, med boltsett, med sikringsboltsett
Artikkelnummer: 837522
5756,86 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: