• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

BMW X5-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. BMW X5 generasjon I (1999-2006)
    1. BMW X5 bensinmotorer: Generasjon I (1999-2006)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generasjon I (1999-2006)
  2. BMW X5 generasjon II (2007-2013)
    1. BMW X5 bensinmotorer: Generasjon II (2007-2013)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generasjon II (2007-2013)
  3. BMW X5 generasjon III (2014-2018)
    1. BMW X5 bensinmotorer: Generasjon III (2014-2018)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generasjon III (2014-2018)
    3. BMW X5 ladbar hybrid: Generasjon III (2014-2018)
  4. BMW X5 generasjon IV (2019-i dag)
    1. BMW X5 bensinmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)
    2. BMW X5 dieselmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)
    3. BMW X5 ladbare hybrider: Generasjon IV (2019-i dag)
  5. Konklusjon: De beste BMW X5-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1999 har BMW X5 utviklet seg til å bli en av de mest vellykkede luksus-SUV-ene, og tilbyr et imponerende utvalg av BMW X5-motorer gjennom fire generasjoner. Fra de tidlige V8-sugemotorene til moderne plug-in-hybrider, er den kontinuerlige teknologiske utviklingen av bayersk motorkunst tydelig.

BMW X5 generasjon I (1999-2006)

BMW X5 generasjon I (1999-2006)

Den første generasjonen av BMW X5 etablerte konseptet Sports Activity Vehicle og baserte seg på velprøvde BMW-motorer fra 5- og 7-serien. Med riktig vedlikehold nådde kjørelengden 250 000 til 350 000 kilometer, og dieselmotorene kjørte ofte mer enn dette. Typiske reparasjoner måtte utføres mellom 150 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på kjølesystemet, luftfjæringen og elektriske komponenter. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 3.0d med 184 hk - en praktisk talt uforgjengelig sekssylindret rekkesekser som kombinerte kraft, pålitelighet og økonomi på en optimal måte. De tidlige BMW X5-motorene var preget av sin robusthet, men led av typiske BMW-problemer som tap av kjølevæske og vanos-problemer i bensinmotorene.

BMW X5 bensinmotorer: Generasjon I (1999-2006)

BMW X5s bensinmotorutvalg startet med 3.0i (M54-motoren) med 170 kW (231 hk), som viste seg å være en pålitelig motor. Den kraftigste bensinmotoren i BMW X5 var opprinnelig 4.4i med 210 kW (286 hk), som senere fikk selskap av 4.8is med 265 kW (360 hk). Disse BMW X5 V8-motorene (M62/N62) led av typiske problemer som Nikasil-sylinderbelegg på tidlige modeller, Vanos-problemer og tap av kjølevæske på grunn av porøse plasttanker. BMW X5 3.0i viste seg å være den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen, mens V8-motorene var kraftige, men vedlikeholdskrevende.

BMW X5 dieselmotorer: Generasjon I (1999-2006)

BMW X5 3.0d med den legendariske M57-motoren hadde en effekt på 135 kW (184 hk) og ble kronjuvelen i den første generasjonen. Denne BMW X5-dieselen kombinerte eksepsjonelt jevn gange med høy driftssikkerhet og lavt drivstofforbruk. Senere fikk den selskap av BMW X5 3.0d med 160 kW (218 hk), som også var basert på den robuste M57-motoren. Disse BMW X5 TDI-motorene nådde lett 400 000 til 500 000 kilometer og ble ansett som praktisk talt uforgjengelige, og det var bare virvelklaffaktuatoren og av og til innsprøytningspumpen som forårsaket problemer.

BMW X5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
3.0i (M54) 231 HK 11,2-12,8 l/100 km Vanos, kjølesystem Bra
4.4i (M62/N62) 286 HK 13,1-14,7 l/100 km Nikasil, Vanos, tap av kjølevæske Moderat
4.8is (N62) 360 HK 14,2-15,8 l/100 km Tap av kjølevæske, kompleks Problematisk
3.0d (M57) 184-218 HK 8,3-9,1 l/100 km Aktuator for virvelklaffer Meget bra

BMW X5 generasjon II (2007-2013)

BMW X5 generasjon II (2007-2013)

Den andre BMW X5-generasjonen brakte med seg en fullstendig nyutvikling av motorutvalget og introduserte turbolading i bensinmotorene for første gang. Kjørelengden holdt seg stabilt på 250 000 til 300 000 kilometer, men reparasjonskostnadene økte på grunn av mer kompleks teknologi. Store motorskader på grunn av skader på registerkjeden i N54/N55-motorene var ikke uvanlig. Det absolutte høydepunktet var BMW X5 M med sin 4,4-liters V8 biturbo og 555 hk - et teknisk mesterverk, men også tilsvarende vedlikeholdskrevende. Varianten BMW X5 xDrive35d med 286 hk etablerte seg som den perfekte allrounderen for kresne sjåfører.

BMW X5 bensinmotorer: Generasjon II (2007-2013)

BMW X5s bensinmotorutvalg besto av xDrive30i med 200 kW (272 hk) basert på N52-sugemotoren, samt turbovariantene xDrive35i (225 kW/306 hk) og xDrive50i (300 kW/408 hk). BMW X5 xDrive35i med N54 biturbomotor led av problemer med høytrykkspumpene, injektorene og wastegate-klaffene. BMW X5 xDrive50i med N63 V8-motor utviklet seg til å bli den mest problematiske motoren i denne generasjonen med hyppige turboladerskader og oljeforbruk. BMW X5 M med S63-motoren hadde 408 kW (555 hk) og var den kraftigste, men også den mest vedlikeholdsintensive BMW X5 i denne generasjonen.

BMW X5 dieselmotorer: Generasjon II (2007-2013)

BMW X5 xDrive30d med 180 kW (245 hk) var basert på den velprøvde M57-motoren og bød på solid driftssikkerhet. BMW X5 xDrive35d med 210 kW (286 hk) benyttet den nye M57-motoren med biturbo-lading og ble en bestselger. Senere fikk den selskap av BMW X5 xDrive40d med 225 kW (306 hk). Disse BMW X5-dieselmotorene tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse og effektivitet, og xDrive35d ble ansett som den mest balanserte BMW X5-dieselen i denne generasjonen.

BMW X5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
xDrive30i (N52) 272 HK 10,7-11,9 l/100 km Motorblokk i magnesium, Vanos Bra
xDrive35i (N54) 306 HK 11,4-12,8 l/100 km Høytrykkspumpe, innsprøytningsdyser Moderat
xDrive50i (N63) 408 HK 13,1-14,2 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Problematisk
X5 M (S63) 555 HK 14,0-15,5 l/100 km Vedlikeholdskrevende, turbolader Moderat
xDrive30d (M57) 245 HK 7,8-8,6 l/100 km Robust, velprøvd Meget god
xDrive35d (M57) 286 HK 7,9-8,7 l/100 km Virvelklaffer, svært robust Meget bra
xDrive40d (M57) 306 HK 8,2-9,1 l/100 km Kompleks, men pålitelig God

BMW X5 generasjon III (2014-2018)

BMW X5 generasjon III (2014-2018)

Den tredje generasjonen av BMW X5 fokuserte på videreutviklede motorer med forbedret effektivitet og pålitelighet. Kjørelengden økte igjen til mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og dieselmotorene forble langdistansemestrene. Større reparasjoner var typisk mellom 180 000 og 250 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren var xDrive30d med 258 hk - en perfekt avstemt sekssylindret rekkesekser som kombinerte kraft, effektivitet og pålitelighet på en optimal måte. BMW X5 plug-in hybridteknologi debuterte med xDrive40e, som imidlertid fortsatt hadde barnesykdommer.

BMW X5 bensinmotorer: Generasjon III (2014-2018)

BMW X5s bensinmotorutvalg inkluderte xDrive35i med 225 kW (306 hk) basert på den forbedrede N55-motoren, samt xDrive50i med 330 kW (450 hk) med den reviderte N63-motoren. BMW X5 xDrive35i viste seg å være betydelig mer pålitelig enn forgjengeren, men led fortsatt av sporadiske problemer med timingkjeden og Vanos-systemet. BMW X5 xDrive50i forble problematisk med turboladerskader og oljeforbruk. BMW X5 M med 423 kW (575 hk) tilbød enda mer kraft, men forble vedlikeholdskrevende.

BMW X5 dieselmotorer: Generasjon III (2014-2018)

BMW X5 xDrive25d med 160 kW (218 hk) hadde en firesylindret dieselmotor og var innstegsdieselen. BMW X5 xDrive30d med 190 kW (258 hk) var basert på den velprøvde sekssylindrede rekkemotoren og utviklet seg til å bli den beste BMW X5-dieselen gjennom tidene. BMW X5 xDrive40d med 230 kW (313 hk) tilbød maksimal dieseleffekt. Disse BMW X5-dieselmotorene (B47/N57) kjennetegnes av høy driftssikkerhet og lavt drivstofforbruk, og xDrive30d tilbyr den perfekte balansen.

BMW X5 ladbar hybrid: Generasjon III (2014-2018)

BMW X5 xDrive40e kombinerte en 2,0-liters bensinmotor med en elektrisk motor for å produsere 230 kW (313 hk) systemeffekt. Denne første BMW X5 Hybrid hadde en elektrisk rekkevidde på rundt 30 km, men led av problemer med batterikjøling og kompleks elektronikk.

BMW X5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
xDrive35i (N55) 306 HK 9,8-10,7 l/100 km Tannkjede, Vanos God
xDrive50i (N63) 450 HK 11,4-12,6 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Moderat
X5 M (S63) 575 HK 12,8-13,9 l/100 km Høyt vedlikeholdsbehov Moderat
xDrive25d (B47) 218 HK 6,4-7,1 l/100 km Tannkjede, firesylindret Middels
xDrive30d (N57) 258 HK 6,8-7,4 l/100 km Svært robust, optimal Meget bra
xDrive40d (N57) 313 HK 7,2-7,8 l/100 km Kompleks, men pålitelig God
xDrive40e (Hybrid) 313 HK 3,3-3,8 l/100 km + elektrisitet Batterikjøling, kompleks Gjennomsnittlig

BMW X5 generasjon IV (2019-i dag)

BMW X5 generasjon IV (2019-i dag)

Den nåværende BMW X5-generasjonen representerer det ypperste innen BMW-motorteknologi med et bredt spekter fra mildhybrid bensinmotorer til kraftige plug-in-hybrider. Kjørelengden lover over 300 000 kilometer, og de nye B58-motorene anses for å være spesielt robuste. Store motorhavarier er blitt sjeldne, men kompleksiteten i elektronikken øker. Den absolutte toppmotoren er xDrive40d med 340 hk - et teknisk mesterverk med tre turboladere som byr på både kraft og effektivitet. BMW X5 plug-in hybridvariantene oppnår en elektrisk rekkevidde på over 80 kilometer og setter nye standarder for luksus-SUV-er.

BMW X5 bensinmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)

BMW X5s bensinmotorutvalg er basert på den nye B58-motoren i ulike konfigurasjonsnivåer. xDrive40i med 250 kW (340 hk) bruker B58-motoren med mild hybridteknologi og har vist seg å være svært pålitelig. xDrive50i med 390 kW (530 hk) er basert på N63-motoren med forbedret teknologi. BMW X5 M med 460 kW (625 hk) og M Competition med 480 kW (650 hk) benytter den nyeste generasjonen S63-motor. Disse BMW X5-motorene drar nytte av 48-volts mildhybridteknologi og viser betydelig forbedret pålitelighet sammenlignet med sine forgjengere.

BMW X5 dieselmotorer: Generasjon IV (2019-i dag)

BMW X5 xDrive30d med 195 kW (265 hk) bruker B57-motoren med mildhybridteknologi. BMW X5 xDrive40d med 250 kW (340 hk) tilbyr en triturbo-diesel med eksepsjonell ytelse. BMW X5 M50d med 294 kW (400 hk) er den kraftigste BMW X5-dieselen noensinne. Disse BMW X5-dieselmotorene (B57) setter nye standarder for smidighet og effektivitet, og xDrive30d er anerkjent som den mest balanserte BMW X5-dieselen.

BMW X5 ladbare hybrider: Generasjon IV (2019-i dag)

BMW X5 xDrive45e kombinerer en 3,0-liters bensinmotor med en elektrisk motor for å produsere 290 kW (394 hk) systemeffekt. BMW X5 xDrive50e tilbyr til og med 350 kW (476 hk) systemeffekt. Disse BMW X5 hybridmotorene har en elektrisk rekkevidde på over 80 kilometer og representerer fremtiden for BMW X5s motorprogram.

BMW X5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
xDrive40i (B58) 340 HK 8,7-9,4 l/100 km Svært robust, mild hybrid Veldig bra
xDrive50i (N63) 530 HK 10,5-11,8 l/100 km Forbedret, men kompleks Bra
X5 M (S63) 625-650 HK 12,5-13,7 l/100 km Vedlikeholdskrevende Bra
xDrive30d (B57) 265 HK 6,1-6,8 l/100 km Svært robust, mild hybrid Meget bra
xDrive40d (B57) 340 HK 6,8-7,3 l/100 km Triturbo, kompleks, men robust Meget god
M50d (B57) 400 HK 7,4-8,1 l/100 km Fireturbo, svært kompleks Bra
xDrive45e (Hybrid) 394 HK 1,7-2,1 l/100 km + elektrisitet Batterilevetid ukjent God
xDrive50e (Hybrid) 476 HK 1,9-2,3 l/100 km + elektrisitet Svært kompleks, høy ytelse Bra

Konklusjon: De beste BMW X5-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av BMW X5-motorene viser en kontinuerlig forbedring i pålitelighet og effektivitet. Mens de tidlige generasjonene fortsatt led av typiske BMW-problemer, har de nåværende motorene nådd et betydelig høyere kvalitetsnivå. BMW X5s dieselmotorer har vært de mest pålitelige i alle generasjoner, mens bensinmotorene først har fått bukt med barnesykdommene i den fjerde generasjonen.

  • Beste BMW X5 bensinmotor:

BMW X5 xDrive40i (B58, 340 hk, generasjon IV) kombinerer moderne mildhybridteknologi med eksepsjonell driftssikkerhet og sportslige ytelser.

  • Beste BMW X5 dieselmotor:

BMW X5 xDrive30d (N57, 258 hk, generasjon III) tilbyr den perfekte balansen mellom ytelse, effektivitet og BMWs legendariske dieselpålitelighet.

  • Beste BMW X5 hybridmotor:

BMW X5 xDrive45e (394 hk, generasjon IV) med sin høye elektriske rekkevidde på over 80 km og lave drivstofforbruk med høy systemytelse.

For vedlikehold og reservedeler til alle BMW X5-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 506,60 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
506,60 kr
126,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1507,05 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1507,05 kr
75,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 465,52 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
465,52 kr
93,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 606,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
606,53 kr
151,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4, API SL
  • Produktlinje: VR1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: Racing
  • olje: Syntetisk olje
  • Spesifikasjon iht. API: SL
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 873434
  • Vår pris: 647,29 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 873434
647,29 kr
161,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
ENI I-SINT 4001016 Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: I-SINT
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • ENI: Motorolje
  • Varenummer: 4001016
  • Vår pris: 721,97 kr
Detaljer
ENI Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 4001016
721,97 kr
180,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: