• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Audi A4 B9 Avant motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Audi A4 B9 Avant-motorer (2015-2019)
    1. Audi A4 B9 Avant bensinmotorer (2015-2019)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotorer (2015-2019)
  2. Audi A4 B9 Avant-motorer (2019-2024)
    1. Audi A4 B9 Avant bensinmotorer (2019-2024)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotorer (2019-2024)
    3. Audi A4 B9 Avant ladbar hybrid (2019-2024)
  3. Audi A4 B9 Avant-motorer facelift (2024-i dag)
    1. Audi A4 B9 Avant mildhybrid bensinmotor facelift (2024-i dag)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotorer facelift (2024-i dag)
    3. Audi A4 B9 Avant ladbar hybrid facelift (2024-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Audi A4 B9 Avant-motorene i alle generasjoner-motorer

Siden markedslanseringen i 2015 har Audi A4 B9 Avant etablert seg som en premium stasjonsvogn i øvre mellomklasse og tilbyr et teknisk modent motorutvalg med avansert teknologi. I løpet av to generasjoner har Audi A4 B9 Avant-motorutvalget utviklet seg fra velprøvde TFSI- og TDI-motorer til elektrifiserte mildhybridsystemer som kombinerer effektivitet og ytelse på en optimal måte.

Audi A4 B9 Avant-motorer (2015-2019)

Audi A4 B9 Avant-motorer (2015-2019)

Den første generasjonen av Audi A4 B9 Avant markerte et betydelig teknologisk sprang sammenlignet med forgjengeren, B8, og satte nye standarder når det gjaldt effektivitet og kjørekomfort. Forventningene til kjørelengde lå på mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, der de velprøvde 2.0 TDI-dieselmotorene var spesielt holdbare og ofte nådde 400 000 kilometer uten problemer. Større reparasjoner var vanligvis først påkrevd etter 150 000 til 200 000 kilometer, hovedsakelig på turboladeren eller innsprøytningssystemet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 3.0 TDI med 272 hk, som var både kraftig og pålitelig takket være V6-konfigurasjonen og bi-turboladingen. Teknisk sett var denne generasjonen preget av introduksjonen av MLB-plattformen, som muliggjorde vektbesparelser på opptil 120 kg og dermed forbedret effektiviteten til alle motorene.

Audi A4 B9 Avant bensinmotorer (2015-2019)

Audi A4 B9 Avant TFSI-serien startet med 1.4 TFSI som en innstegsmotor med 110 kW (150 hk), som imponerte med sylinderdeaktivering (COD) og turboladning. Denne motoren viste seg å være spesielt økonomisk og pålitelig, med kun sporadiske problemer med ventilkoksing etter høy kjørelengde. 2.0 TFSI var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 140 kW (190 hk) til 185 kW (252 hk) og benyttet den velprøvde tredjegenerasjons EA888-teknologien. Mens de svakere variantene gikk ganske greit, viste de kraftige 2.0 TFSI-motorene tidvis økt oljeforbruk og slitasje på turboladeren under sportslig kjøring. Toppmotoren var 3.0 TFSI V6 med 200 kW (272 hk) og senere 260 kW (354 hk) i S4 Avant, som takket være kompressormatingen ga jevn kraftutvikling, men som var mer vedlikeholdskrevende.

Audi A4 B9 Avant dieselmotorer (2015-2019)

Audi A4 B9 Avant TDI-motorene ble dominert av 2.0 TDI i ulike effektnivåer fra 110 kW (150 hk) til 140 kW (190 hk). Alle variantene hadde common-rail innsprøytning og SCR-katalysator for etterbehandling av eksosgassen. 2.0 TDI med 110 kW (150 hk) utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen, og den tilbød et utmerket kompromiss mellom ytelse og et drivstofforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km. Problemene skyldtes hovedsakelig forsømt vedlikehold, særlig tilstoppede partikkelfiltre eller defekte EGR-ventiler. Den beste dieselen var 3.0 TDI V6 med 160 kW (218 hk) til 200 kW (272 hk), som imponerte med sin bi-turbo-konfigurasjon og gikk svært jevnt til tross for den høye effekten.

Audi A4 B9 Avant motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 TFSI 150 HK 5,4-6,2 l/100 km Av og til ventilkoksing Meget bra
2,0 TFSI 190-252 HK 6,8-8,1 l/100 km Oljeforbruk med kraftige varianter Bra
3.0 TFSI 272-354 HK 7,9-9,4 l/100 km Vedlikeholdskrevende Gjennomsnittlig
2,0 TDI 150-190 HK 4,2-5,1 l/100 km EGR-ventil, partikkelfilter Meget bra
3,0 TDI 218-272 HK 5,1-5,9 l/100 km Bi-Turbo-kompleks Bra

Audi A4 B9 Avant-motorer (2019-2024)

Audi A4 B9 Avant-motorer (2019-2024)

Ansiktsløftningen av Audi A4 B9 Avant i 2019 innebar en grunnleggende overhaling av motorutvalget, og for første gang ble mildhybridteknologi tatt i bruk over hele linjen. Forventningene til kjørelengde steg til mellom 300 000 og 450 000 kilometer, ettersom 12-volts mildhybridsystemene avlastet forbrenningsmotorene og reduserte slitasjen på dem. Skader på motoren ble en sjeldenhet, og større problemer oppstod bare hvis vedlikeholdsintervallene ble ekstremt forsømt. Den fremragende motoren i denne generasjonen var 2.0 TDI med 150 hk og mildhybrid-støtte, som perfekt kombinerte pålitelighet, økonomi og tilstrekkelig kraft. Teknisk sett revolusjonerte det elektriske 48-voltsystemet effektiviteten, samtidig som alle motorene oppfylte Euro 6d-temp og dermed var fremtidssikret.

Audi A4 B9 Avant bensinmotorer (2019-2024)

Den reviderte Audi A4 B9 Avant TFSI-familien fikk gjennomgående 12-volts mildhybridteknologi (MHEV). Innstegsmotoren var nå 35 TFSI med 110 kW (150 hk), etterfulgt av 40 TFSI med 140 kW (190 hk) og 45 TFSI med 180 kW (245 hk). Alle motorene benyttet den videreutviklede EA888-generasjonen med forbedret virkningsgrad og redusert oljeforbruk. 35 TFSI viste seg å være spesielt moden og problemfri, mens 45 TFSI til tross for forbedringene fortsatt tidvis viste økt oljeforbruk. S4 Avant med 3.0 TFSI V6 og 260 kW (354 hk) var et nytt tilskudd, som takket være den elektriske kompressoren (EPC) tilbød tilnærmet turboladet kraftoverføring, men som var teknisk svært kompleks.

Audi A4 B9 Avant dieselmotorer (2019-2024)

Audi A4 B9 Avant TDI-motorene fikk også mildhybrid-støtte og nye betegnelser: 35 TDI med 120 kW (163 hk), 40 TDI med 150 kW (204 hk) og toppmodellen 45 TDI med 170 kW (231 hk). Alle variantene av 2.0 TDI benyttet den reviderte EA288-generasjonen med forbedret eksosetterbehandling og AdBlue-innsprøytning. 40 TDI ble den absolutte favoritten blant de som kjørte mye, ettersom den var svært anvendelig i hverdagen med et standardforbruk på bare 4,1-4,6 liter per 100 km. Problemene oppsto hovedsakelig på korte turer, der partikkelfilteret ikke kunne renses tilstrekkelig.

Audi A4 B9 Avant ladbar hybrid (2019-2024)

For første gang tilbød Audi også A4 Avant som ladbar hybrid (50 TFSI e) med en systemeffekt på 220 kW (299 hk). Denne kombinerte en 2.0 TFSI med en elektrisk motor og tilbød en elektrisk rekkevidde på opptil 67 km. Audi A4 B9 Avant PHEV viste seg å være teknisk moden, men hadde begrensninger når det gjaldt bagasjeromsplass på grunn av batteriet og var mer vedlikeholdsintensiv enn de konvensjonelle drivsystemene.

Audi A4 B9 Avant motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
35 TFSI MHEV 150 HK 5,8-6,4 l/100 km Svært pålitelig Svært god
40 TFSI MHEV 190 HK 6,2-7,1 l/100 km Sporadisk oljeforbruk Bra
45 TFSI MHEV 245 HK 7,4-8,2 l/100 km Oljeforbruk, turbolader Gjennomsnittlig
3,0 TFSI EPC 354 HK 8,1-9,2 l/100 km Kompleks, krever mye vedlikehold Moderat
35 TDI MHEV 163 HK 4,3-4,9 l/100 km Partikkelfilter for korte reiser Bra
40 TDI MHEV 204 HK 4,1-4,6 l/100 km Svært robust Meget god
45 TDI MHEV 231 HK 4,8-5,4 l/100 km Kompleks, men pålitelig God
50 TFSI e 299 HK 1,7 l/100 km + strøm Lite bagasjerom, kompleks bra

Audi A4 B9 Avant-motorer facelift (2024-i dag)

Audi A4 B9 Avant-motorer facelift (2024-i dag)

Den nåværende generasjonen av Audi A4 B9 Avant fokuserer konsekvent på elektrifisering og representerer det siste evolusjonstrinnet for forbrenningsmotorer hos Audi. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med 48-volts mildhybridteknologi, mens plug-in-hybridene har en elektrisk rekkevidde på over 80 kilometer. Ettersom denne generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2024, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testrapportene viser en betydelig forbedring i effektivitet og lettkjørthet. Toppmotoren er den reviderte 40 TDI med 48-volts mildhybrid, som oppnår et standardforbruk på bare 3,9 liter takket være optimalisert forbrenning og elektrisk assistanse. Den nye 48-volts-teknologien lover en levetid på motoren på over 400 000 kilometer takket være den kraftigere elektriske støtten.

Audi A4 B9 Avant mildhybrid bensinmotor facelift (2024-i dag)

Audi A4 B9 Avant-motorutvalget er nå utelukkende basert på mildhybridmotorer med et 48-volts elektrisk system. 35 TFSI MHEV leverer 110 kW (150 hk), 40 TFSI MHEV 140 kW (190 hk) og den nye 45 TFSI MHEV 195 kW (265 hk). Alle Audi A4 B9 Avant-motorene har belte-start-generator og kan kjøre rent elektrisk i opptil 12 sekunder. 40 TFSI MHEV regnes som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den gir spontan gassrespons takket være den elektriske assistansen og har så langt vært fri for serieproduksjonsproblemer.

Audi A4 B9 Avant dieselmotorer facelift (2024-i dag)

Audi A4 B9 Avant TDI-familien er redusert til to motorer: 40 TDI MHEV med 150 kW (204 hk) og den nye 45 TDI MHEV med 170 kW (231 hk). Begge bruker den nyeste EA288-generasjonen med optimalisert forbrenning og 48-volts mildhybridstøtte. 40 TDI MHEV viderefører tradisjonen med pålitelige Audi A4 B9 Avant dieselmotorer og oppnår et rekordlavt drivstofforbruk på bare 3,9 liter per 100 km i standard syklus takket være elektrisk assistanse.

Audi A4 B9 Avant ladbar hybrid facelift (2024-i dag)

Den reviderte 50 TFSI e quattro tilbyr nå en systemeffekt på 220 kW (299 hk) og en elektrisk rekkevidde på opptil 82 km. Det større batteriet og den optimaliserte energistyringen gjør denne Audi A4 B9 Avant PHEV til et reelt alternativ for pendlere, men det er fortsatt begrenset plass i bagasjerommet.

Audi A4 B9 Avant motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
35 TFSI MHEV 150 HK 5,6-6,1 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
40 TFSI MHEV 190 HK 5,9-6,5 l/100 km Veldig moden Meget god
45 TFSI MHEV 265 HK 7,1-7,8 l/100 km Ingen langtidserfaring ennå Bra
40 TDI MHEV 204 HK 3,9-4,3 l/100 km Velprøvd og effektiv Meget god
45 TDI MHEV 231 HK 4,2-4,7 l/100 km Robust, men kompleks Bra
50 TFSI e 299 HK 0,8 l/100 km + strøm Lite bagasjerom Bra

Konklusjon: De beste Audi A4 B9 Avant-motorene i alle generasjoner-motorer

Utviklingen av motorene i Audi A4 B9 Avant viser en kontinuerlig forbedring når det gjelder pålitelighet og effektivitet. Mens den første generasjonen allerede var svært moden, har mildhybridsystemene i de senere generasjonene ført til ytterligere betydelige fremskritt. TDI-motorene har vært det mest pålitelige valget i alle generasjoner, mens TFSI-bensinmotorene har blitt betydelig mer attraktive takket være elektrifiseringen.

  • Beste bensinmotor i Audi A4 B9 Avant:

40 TFSI MHEV (190 hk, facelift) kombinerer velprøvd EA888-teknologi med moderne 48-volts mildhybridstøtte og tilbyr den optimale balansen mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Audi A4 B9 Avant dieselmotor:

40 TDI MHEV (204 hk, facelift) med sitt rekordhøye drivstofforbruk på 3,9 liter og velprøvde EA288-pålitelighet representerer det ypperste innen dieselutvikling.

  • Beste hybridmotor i Audi A4 B9 Avant:

50 TFSI e (299 hk, facelift) med 82 km elektrisk rekkevidde tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse og null lokale utslipp for pendlere og bedriftskunder.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Audi A4 B9 Avant tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-53%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

146,77 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 85
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE Professional
  • Versjon: LongLife III
  • Varenummer: 157EA4
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 789,24 kr
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 157EA4
789,24 kr
197,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Motorkode: AJT, AYY
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 999,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
999,89 kr
199,98 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 602,59 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
602,59 kr
60,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 342,15 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
342,15 kr
68,43 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1467,16 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1467,16 kr
73,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 180,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
180,78 kr
180,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 582,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
582,41 kr
116,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • Varenummer: 19 42 003
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Vår pris: 558,75 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
558,75 kr
111,75 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
A 297 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 297 Vindusvisker 600, 500 mm, Rammeløs
Anmeldelser - 100
Produkt info
  • Mengdeenhet: Sett
  • Lengde [mm]: 600, 500
  • Type viskeblad: Rammeløs
  • Produktlinje: Aerotwin
  • Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
  • BOSCH: Vindusvisker
  • Varenummer: 3 397 007 297
  • Vår pris: 375,69 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Vindusvisker 600, 500 mm, Rammeløs
Artikkelnummer: 3 397 007 297
375,69 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Syntrax Long Life 154F0C Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Versjon: Long Life
  • Produktlinje: Syntrax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: MAN 342 S1, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 21A
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API GL-5
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 154F0C
  • Vår pris: 271,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 154F0C
271,22 kr
271,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 438,04 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
438,04 kr
87,61 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 430,59 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
430,59 kr
107,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 598,50 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
598,50 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: