• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Volvo S60-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Volvo S60 generasjon I (2000-2009)
    1. Volvo S60 bensinmotorer: Generasjon I (2000-2009)
    2. Volvo S60 dieselmotorer: Generasjon I (2000-2009)
  2. Volvo S60 generasjon II (2010-2018)
    1. Volvo S60 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    2. Volvo S60 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    3. Volvo S60 Hybrid Drive: Generasjon II (2010-2018)
  3. Volvo S60 generasjon III (2018-i dag)
    1. Volvo S60 mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2018-i dag)
    2. Volvo S60 ladbare hybrider: Generasjon III (2018-i dag)
    3. Volvo S60 bensinmotor med høy ytelse: Generasjon III (fra 2018 og frem til i dag)
  4. Konklusjon: De beste Volvo S60-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2000 har Volvo S60 etablert seg som en sportslig sedan fra det svenske premiummerket, og har gjennomgått en bemerkelsesverdig teknisk utvikling over tre generasjoner. Motorutvalget i Volvo S60 har strukket seg fra økonomiske dieselmotorer til kraftige turbobensinmotorer og moderne hybridmotorer, og hver generasjon har sine egne teknologiske høydepunkter og karakteristiske svakheter.

Volvo S60 generasjon I (2000-2009)

Volvo S60 generasjon I (2000-2009)

Den første generasjonen Volvo S60 var preget av overgangsperioden mellom klassisk Volvo-teknikk og moderne krav til effektivitet og utslipp. Kjørelengden varierte betydelig avhengig av motortype: Mens de robuste femsylindrede dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, begynte de tidlige turboladede bensinmotorene å kreve større reparasjoner mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Typiske problemer oppstod med turboladere, innsprøytningssystemer og elektroniske komponenter. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.4 D5 med 163 hk, som kombinerte Volvos legendariske dieselpålitelighet med moderne common-rail-teknologi. Denne generasjonen kjennetegnes av en sikkerhetsstandard over gjennomsnittet, og den posisjonerte seg med suksess mot BMW 3-serie og Audi A4.

Volvo S60 bensinmotorer: Generasjon I (2000-2009)

Bensinmotorutvalget i Volvo S60 besto av ulike femsylindrede motorer, fra den atmosfæriske 2,4-liters motoren med 125 kW (170 hk) til 2,5-liters motoren med 154 kW (210 hk). De kraftigste variantene er turboladet: T5 med 2,3 liter utviklet 184 kW (250 hk), mens T5 med høy ytelse til og med nådde 221 kW (300 hk). Disse Volvo S60-motorene led av typiske problemer fra den tidlige turbo-æraen: skader på turboladeren på grunn av karbonavleiringer i oljen, problemer med innsprøytningssystemet og tidvis skader på topplokkpakningen ved høyt kjørelengde. Den 2,4-liters sugemotoren viste seg å være den mest pålitelige bensinmotoren i denne generasjonen, men oppnådde bare moderate kjøreegenskaper.

Volvo S60 dieselmotorer: Generasjon I (2000-2009)

Volvo S60-dieselmotorene ble dominert av den legendariske D5-motoren med et slagvolum på 2,4 liter, som ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 120 kW (163 hk) til 136 kW (185 hk). Det fantes også en mindre 2,0-liters diesel med 100 kW (136 hk) for prisbevisste kjøpere. Volvo S60 D5 med common rail-innsprøytning og partikkelfilter utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2005 og utover med forbedret innsprøytningsteknologi, viste seg å være usedvanlig holdbare og økonomiske. Disse Volvo S60-dieselmotorene oppfylte allerede Euro 4-standarden og tilbød en utmerket kombinasjon av trekkraft, lavt drivstofforbruk og holdbarhet som ble typisk for Volvos dieselmotorer.

Volvo S60-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,4 naturlig sugemotor 170 HK 9,2-9,8 l/100 km Moderat ytelse, treg Gjennomsnittlig
2,5 T 210 HK 9,8-10,4 l/100 km Turboladerskade, drivstoffinnsprøytning Moderat
2,3 T5 250-300 HK 10,5-11,8 l/100 km Turbolader, topplokkpakning Problematisk
2,0 D 136 HK 6,5-7,2 l/100 km Ikke veldig vanlig, gjennomsnittlig Gjennomsnittlig
2,4 D5 163-185 HK 6,8-7,4 l/100 km Svært robust og slitesterk Veldig bra

Volvo S60 generasjon II (2010-2018)

Volvo S60 generasjon II (2010-2018)

Den andre generasjonen Volvo S60 markerte en revolusjonerende endring i design og teknologi og etablerte seg som en av de mest pålitelige generasjonene i Volvos historie. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og de avanserte D-dieselmotorene kan skilte med opptil 500 000 kilometer. Større motorskader har blitt sjeldne, og det er bare de tidlige T6-bensinmotorene som av og til viser svakheter i høytrykkspumpen. Det absolutte høydepunktet var D5 med 215 hk - et teknisk mesterverk med bi-turbolading som kombinerte både kraft og effektivitet til perfeksjon. Denne generasjonen introduserte også Volvos første hybridteknologi og posisjonerte seg med suksess mot tyske premiumkonkurrenter.

Volvo S60 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Bensinmotorutvalget til Volvo S60 ble fullstendig revidert og inkluderte moderne firesylindrede turbomotorer. T3 med 1,6 liter utviklet 110 kW (150 hk), T4 med 2,0 liter nådde 132 kW (180 hk) til 140 kW (190 hk). For sportsførere fantes T5 med 2,0 liter og 180 kW (245 hk) og toppmodellen T6 med 2,0 liter og 225 kW (306 hk). Disse Volvo S60-motorene var basert på den moderne Drive-E-plattformen og viste seg å være betydelig mer driftssikre enn sine forgjengere. T4 på 180 hk utviklet seg til å bli den mest balanserte bensinmotoren i denne generasjonen, med bare sporadiske problemer med høytrykkspumpen og turboladeren på grunn av forsømt vedlikehold.

Volvo S60 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Volvo S60s dieselutvalg ble dominert av den nye D-motorfamilien. D2 med 1,6 liter hadde en effekt på 84 kW (115 hk), D3 med 2,0 liter nådde 110 kW (150 hk), mens D4, også med 2,0 liter, leverte 133 kW (181 hk) til 140 kW (190 hk). Kronen på verket var D5 med 2,0 liter og biturbo-lading, som utviklet 162 kW (220 hk). Alle Volvo S60-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. D4-motoren på 190 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og eksepsjonell driftssikkerhet - ideelt for langdistansesjåfører og forretningskunder.

Volvo S60 Hybrid Drive: Generasjon II (2010-2018)

Fra 2012 tilbød Volvo for første gang en S60 plug-in hybrid med betegnelsen T8. Denne kombinerte en 2,0-liters T6-bensinmotor med en elektrisk motor for å produsere en systemeffekt på 300 kW (408 hk). Volvo S60 T8 hadde imponerende kjøreegenskaper og en elektrisk rekkevidde på rundt 50 kilometer, men hadde tidvis problemer med den komplekse elektronikken og firehjulsdriftsystemet.

Volvo S60-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Karakter
T3 1,6 150 HK 6,8-7,4 l/100 km Sporadiske skader på turboladeren Bra
T4 2,0 180-190 HK 7,2-7,8 l/100 km Høytrykkspumpe, svært robust Meget god
T5 2,0 245 HK 7,8-8,4 l/100 km Turbolader under høy belastning Bra
T6 2,0 306 HK 8,9-9,5 l/100 km Høytrykkspumpe, kompleks Moderat
D2 1,6 115 HK 3,8-4,2 l/100 km Lite trekkraft Middels
D3 2,0 150 HK 4,1-4,6 l/100 km Robust og økonomisk Meget god
D4 2,0 181-190 HK 4,2-4,8 l/100 km Eksepsjonelt pålitelig Svært god
D5 2,0 Bi-Turbo 220 HK 4,6-5,2 l/100 km Kompleks turboladerteknologi Bra
T8 Hybrid 408 HK 2,1 l/100 km + elektrisitet Kompleks elektronikk Bra

Volvo S60 generasjon III (2018-i dag)

Volvo S60 generasjon III (2018-i dag)

Den nåværende Volvo S60-generasjonen representerer Volvos fremtidsvisjon og baserer seg helt og holdent på elektrifiserte drivsystemer med toppmoderne sikkerhetsteknologi. Alle motorene har mildhybridteknologi eller er utformet som ladbare hybrider, og Volvo har dermed helt gått bort fra dieselmotorer. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2018, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første fem årene viser lovende tegn på pålitelighet. Toppmotoren er T8 Polestar Engineered med en systemeffekt på 415 hk, som kombinerer sportslig ytelse med høy effektivitet. Den nye Drive-E-teknologien lover en levetid på over 350 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen reduserer belastningen på forbrenningsmotoren betydelig og det brukes moderne materialer.

Volvo S60 mildhybrid bensinmotor: Generasjon III (2018-i dag)

Volvo S60-motorene er basert på tre bensinenheter med 48-volts mildhybridteknologi. B3 med 1,5 liter yter 120 kW (163 hk), B4 med 2,0 liter yter 145 kW (197 hk), mens B5 også med 2,0 liter yter 184 kW (250 hk). Alle Volvo S60-motorene er utstyrt med moderne turbolading og direkte innsprøytning. B4 med 197 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir jevn effekt over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større produksjonsproblemer, og krever bare sporadiske programvareoppdateringer.

Volvo S60 ladbare hybrider: Generasjon III (2018-i dag)

Volvo S60 Recharge-variantene (tidligere T6 og T8) tilbyr systemytelser fra 253 kW (344 hk) til 310 kW (421 hk) med en elektrisk rekkevidde på opptil 90 km. T6 Recharge kombinerer en 2,0-liters bensinmotor med en elektrisk motor, mens T8 Recharge også har firehjulsdrift. Disse Volvo S60-motorene kombinerer imponerende ytelse med høy effektivitet, men er teknisk sett svært komplekse og har tidvis problemer med batterikjøling og ladesystemet.

Volvo S60 bensinmotor med høy ytelse: Generasjon III (fra 2018 og frem til i dag)

For sportsbilister tilbyr Volvo S60 Polestar Engineered med en turboladet 2,0-liters motor og elektrisk assistanse. Denne Volvo S60-motoren utvikler 310 kW (421 hk) systemeffekt og er utstyrt med Öhlins-fjæring og Brembo-bremser. De første erfaringene viser høy driftssikkerhet, men vedlikeholdskostnadene er tilsvarende høye.

Volvo S60-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
B3 1,5 Mild-Hybrid 163 HK 6,2-6,8 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
B4 2.0 Mild-Hybrid 197 HK 6,8-7,2 l/100 km Programvareoppdateringer nødvendige Veldig bra
B5 2,0 Mild-Hybrid 250 HK 7,4-7,9 l/100 km Turbolader ved full belastning Bra
T6 Recharge 344 HK 1,8-2,2 l/100 km + elektrisitet Batterikjøling, ladesystem Bra
T8 Recharge 390-421 HK 1,9-2,3 l/100 km + strøm Komplekse, elektroniske problemer Moderat
Polestar Engineered 421 HK 8,2-8,8 l/100 km Høye vedlikeholdskostnader Bra

Konklusjon: De beste Volvo S60-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Volvo S60-motorene viser tydelig Volvos skifte fra tradisjonell svensk ingeniørkunst til moderne elektrifisering. Mens de to første generasjonene fortsatt baserte seg på velprøvd dieselteknologi, fokuserer den nåværende generasjonen helt og holdent på elektrifiserte bensinmotorer. Påliteligheten har holdt seg på et høyt nivå i alle generasjoner, og dieselmotorene i de to første generasjonene er spesielt holdbare.

  • Beste Volvo S60-bensinmotor:

Volvo S60 B4 (197 hk, generasjon III) kombinerer moderne mildhybridteknologi med utmerket pålitelighet og tilbyr den beste balansen mellom ytelse og effektivitet.

  • Beste Volvo S60 dieselmotor:

Volvo S60 D4 (190 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og kjøreegenskaper på tvers av alle generasjoner, og er anerkjent som en av de beste dieselmotorene Volvo noen gang har bygget.

  • Beste Volvo S60 hybridmotor:

Volvo S60 T6 Recharge (344 hk, generasjon III) med sin balanserte systemytelse og 90 km elektrisk rekkevidde med fortsatt håndterbar kompleksitet.

For vedlikehold og reservedeler til alle Volvo S60-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 569,49 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
569,49 kr
142,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 601,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
601,55 kr
120,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 617,59 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

617,59 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 643,51 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
643,51 kr
160,88 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 95
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Spesifikasjon: ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Special Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: F
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3853
  • Vår pris: 756,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

756,03 kr
151,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 544,62 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

544,62 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-20 Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-20
  • Vår pris: 1380,97 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-20
Mer
1380,97 kr
69,05 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vår pris: 304,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
304,80 kr
76,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-1 Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: O.E.M.
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 7707
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7707-1
  • Vår pris: 122,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-1
Mer
122,50 kr
122,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-13%
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F640
  • Vår pris: 672,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
sammenlignet med Veil. pris 773,21 kr

672,22 kr
168,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 59
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 704,69 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
704,69 kr
176,17 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1350,51 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1350,51 kr
67,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Produsentanbefaling olje: Toyota
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO ECS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2198452
  • Vår pris: 523,41 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2198452
sammenlignet med Veil. pris 1859,56 kr

523,41 kr
104,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Longtime High Tech
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 1137
  • Vår pris: 771,62 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1137
sammenlignet med Veil. pris 985,24 kr

771,62 kr
154,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-27%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 86
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Spesifikasjon: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SN, ILSAC GF-4
  • Produktlinje: Magnatec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: A5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F908
  • Vår pris: 469,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F908
sammenlignet med Veil. pris 648,21 kr

469,56 kr
117,39 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: