• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mercedes-Benz GLC-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mercedes-Benz GLC generasjon I (2015-2022)
    1. Mercedes-Benz GLC bensinmotorer: Generasjon I (2015-2022)
    2. Mercedes-Benz GLC dieselmotorer: Generasjon I (2015-2022)
    3. Mercedes-Benz GLC hybriddrift: Generasjon I (2015-2022)
  2. Mercedes-Benz GLC generasjon II (2022-i dag)
    1. Mercedes-Benz GLC mildhybrid bensinmotor: Generasjon II (2022-i dag)
    2. Mercedes-Benz GLC dieselmotorer: Generasjon II (2022-i dag)
    3. Mercedes-Benz GLC ladbare hybrider: Generasjon II (2022-i dag)
    4. Mercedes-Benz GLC AMG-motorer: Generasjon II (2022-i dag)
  3. Konklusjon: De beste Mercedes-Benz GLC-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2015 som etterfølgeren til GLK, har Mercedes-Benz GLC utviklet seg til å bli en av de mest vellykkede kompakte premium-SUV-ene og tilbyr et mangfoldig utvalg av Mercedes-Benz GLC-motorer i to generasjoner. Den teknologiske utviklingen fra konvensjonelle forbrenningsmotorer til toppmoderne hybrid- og elektriske drivlinjer gjenspeiler Mercedes' overgang til elektromobilitet.

Mercedes-Benz GLC generasjon I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC generasjon I (2015-2022)

Den første generasjonen av Mercedes-Benz GLC satte nye standarder i segmentet for kompakte premium-SUV-er, og kjennetegnes av en balansert blanding av komfort, ytelse og pålitelighet. Kjørelengden varierer betydelig avhengig av motortype: Mens de velprøvde dieselmotorene i Mercedes-Benz GLC lett kan gå mellom 400 000 og 500 000 kilometer med riktig vedlikehold, krever de kraftige AMG-bensinmotorene ofte omfattende vedlikeholdsarbeid på turboladerne eller innsprøytningssystemet mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Større reparasjoner er vanligvis påkrevet mellom 120 000 og 180 000 kilometer, mens dieselmotorene krever betydelig mindre vedlikehold. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var GLC 250 d med sin 2,1-liters firesylindrede dieselmotor, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og viste seg å være nærmest uforgjengelig.

Mercedes-Benz GLC bensinmotorer: Generasjon I (2015-2022)

Bensinmotorutvalget i Mercedes-Benz GLC besto hovedsakelig av firesylindrede turbomotorer fra M274-serien. GLC 200 startet med 135 kW (184 hk), etterfulgt av GLC 250 med 155 kW (211 hk). Disse Mercedes-Benz GLC-motorene viste seg å være grunnleggende pålitelige, men hadde tidvis problemer med høytrykkspumpen og turboladeren ved høye kjørelengder. Den kraftigste konvensjonelle bensinmotoren i Mercedes-Benz GLC var GLC 300 med 180 kW (245 hk), som imponerte med jevn kraftutvikling og moderat drivstofforbruk. AMG-variantene GLC 43 AMG og GLC 63 AMG med V6- og V8-biturbomotorer (270-375 kW) bød på spektakulære ytelser, men krevde intensivt vedlikehold og viste økt slitasje på turboladere og motorfester ved sportslig bruk.

Mercedes-Benz GLC dieselmotorer: Generasjon I (2015-2022)

Mercedes-Benz GLC-dieselmotorene ble dominert av den firesylindrede 2,1-liters OM651-motoren i ulike effektnivåer. GLC 220 d hadde en effekt på 125 kW (170 hk), mens GLC 250 d med 150 kW (204 hk) representerte den perfekte balansen mellom ytelse og effektivitet. Disse Mercedes-Benz GLC TDI-motorene hadde moderne common rail-innsprøytning med opptil 2000 bar innsprøytningstrykk og SCR-katalysator med AdBlue-innsprøytning. Mercedes-Benz GLC 250 d utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra og med 2016 med optimalisert eksosrensing, viste seg å være usedvanlig holdbare og økonomiske. Typiske problemer var begrenset til sporadiske feil på AdBlue-systemet og slitasje på glødepluggene etter 200 000 kilometer.

Mercedes-Benz GLC hybriddrift: Generasjon I (2015-2022)

Fra 2019 introduserte Mercedes GLC 300 e som en ladbar hybrid, som kombinerte en 2,0-liters bensinmotor med en elektrisk motor. Systemeffekten var 235 kW (320 hk) med en elektrisk rekkevidde på rundt 43 kilometer. Denne Mercedes-Benz GLC Hybrid viste seg å være teknisk moden, men led under batterienes tunge vekt og tidvis problemer med batterikjøling i ekstreme temperaturer.

Mercedes-Benz GLC-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
GLC 200 184 HK 7,2-8,1 l/100 km Høytrykkspumpe, sporadisk turbolader Bra
GLC 250/300 211-245 HK 7,5-8,4 l/100 km Turbolader med høy kjørelengde Bra
GLC 43/63 AMG 367-510 HK 9,1-12,3 l/100 km Turbolader, motorfester, høye vedlikeholdskostnader Moderat
GLC 220 d 170 HK 5,3-6,1 l/100 km AdBlue-system, glødeplugger Meget bra
GLC 250 d 204 HK 5,5-6,3 l/100 km Minimalt, svært robust Meget god
GLC 300 e 320 HK 2,6 l/100 km + strøm Batterikjøling, høy vekt Bra

Mercedes-Benz GLC generasjon II (2022-i dag)

Den andre generasjonen av Mercedes-Benz GLC representerer Mercedes' konsekvente elektrifiseringsstrategi og baserer seg helt og holdent på mildhybrid- og ladbar hybridteknologi. Alle forbrenningsmotorer har nå et 48-volts elektrisk system om bord med integrert startgenerator (ISG), noe som øker effektiviteten betydelig og reduserer belastningen på motoren. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2022, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første 50 000 kilometerne viser lovende pålitelighetsverdier. De første reparasjonene forventes vanligvis først etter 100 000 til 150 000 kilometer, og mildhybridteknologien lover en levetid på over 400 000 kilometer. Den fremragende motoren i denne generasjonen er GLC 300 d med sin nye 2,0-liters firesylindrede dieselmotor (OM654M), som imponerer med sin usedvanlig jevne gange og effektivitet.

Mercedes-Benz GLC mildhybrid bensinmotor: Generasjon II (2022-i dag)

Mercedes-Benz GLC-motorprogrammet er basert på to 2,0-liters firesylindrede turbomotorer fra M254-serien med et 48-volts mildhybridsystem. GLC 200 leverer 150 kW (204 hk), mens GLC 300 med 190 kW (258 hk) betjener mellomklassen. Begge Mercedes-Benz GLC-motorene har en integrert start- og vekselstrømsgenerator med 15 kW ekstra effekt og er utstyrt med et 48-volts elektrisk system om bord. Mercedes-Benz GLC 300 med M254-motor regnes som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den tilbyr sømløs kraftoverføring gjennom elektrisk assistanse og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Mildhybridteknologien gjør det mulig å seile i konstant hastighet og reduserer drivstofforbruket med opptil 0,8 liter per 100 kilometer.

Mercedes-Benz GLC dieselmotorer: Generasjon II (2022-i dag)

Mercedes-Benz GLC 220 d og GLC 300 d er basert på den toppmoderne 2,0-liters firesylindrede OM654M-motoren med 48-volts mildhybridsystem. GLC 220 d leverer 147 kW (200 hk), mens GLC 300 d setter nye standarder for dieselytelse med 183 kW (249 hk). Disse Mercedes-Benz GLC-dieselmotorene har en aluminiumskonstruksjon med nanoslidebelegg på sylinderforingene, noe som reduserer friksjonen med 50 %. Mercedes-Benz GLC 300 d er i ferd med å utvikle seg til å bli toppmotoren i hele andre generasjon - den kombinerer imponerende kjøreegenskaper med et testforbruk på bare 5,8-6,4 liter per 100 km og har så langt ikke vist noen vesentlige svakheter. AdBlue-systemet har blitt grunnleggende revidert og fungerer nå mye mer pålitelig enn i forrige generasjon.

Mercedes-Benz GLC ladbare hybrider: Generasjon II (2022-i dag)

Mercedes-Benz GLC plug-in-hybridvariantene GLC 300 e og GLC 400 e har en systemytelse på 230 kW (313 hk) og 280 kW (381 hk) med en elektrisk rekkevidde på opptil 87 kilometer. Disse Mercedes-Benz GLC-motorene kombinerer M254-bensinmotoren med en 100 kW elektrisk motor og et 31,2 kWh batteri. GLC 400 e er den kraftigste motoren som ikke er en AMG-motor, og byr på sportslige kjøreegenskaper med lavt drivstofforbruk i hybridmodus. Plug-in-hybridene har så langt vist seg å være svært driftssikre, men de er teknisk komplekse og krever regelmessige programvareoppdateringer.

Mercedes-Benz GLC AMG-motorer: Generasjon II (2022-i dag)

AMG-variantene GLC 43 og GLC 63 S E Performance er basert på ulike konsepter. GLC 43 har en 2,0-liters firesylindret turbomotor med elektrisk assistanse og leverer 310 kW (421 hk). GLC 63 S E Performance kombinerer en V8 biturbo med en kraftig elektrisk motor for en systemeffekt på 500 kW (680 hk). Begge Mercedes-Benz GLC AMG-motorene byr på spektakulære kjøreegenskaper, men er vedlikeholdsintensive på grunn av den komplekse hybridteknologien og viser de første tegnene på økt slitasje ved intensiv bruk.

Mercedes-Benz GLC-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
GLC 200 204 HK 6,8-7,5 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
GLC 300 258 HK 7,1-7,8 l/100 km Svært pålitelig Meget god
GLC 220 d 200 HK 5,5-6,2 l/100 km Minimal, robust Meget bra
GLC 300 d 249 HK 5,8-6,4 l/100 km Problemfri så langt Veldig bra
GLC 300 e 313 HK 0,8-1,2 l/100 km + strøm Kompleks, men pålitelig God
GLC 400 e 381 HK 0,9-1,4 l/100 km + strøm Teknisk kompleks Bra
GLC 43 AMG 421 HK 8,9-9,6 l/100 km Vedlikeholdskrevende Moderat
GLC 63 S E Performance 680 HK 1,1 l/100 km + elektrisitet Svært kompleks, høy slitasje Moderat

Konklusjon: De beste Mercedes-Benz GLC-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mercedes-Benz GLC-motorene demonstrerer på en imponerende måte den teknologiske utviklingen som Mercedes-Benz har gjort. Mens den første generasjonen allerede satte høye kvalitetsstandarder, overgår den andre generasjonen alle forventninger med sin konsekvente elektrifisering. Mercedes-Benz GLCs dieselmotorer har vært målestokken for pålitelighet og effektivitet i begge generasjoner, mens de nye mildhybrid-bensinmotorene representerer et lovende alternativ for sjåfører som setter pris på moderne teknologi og redusert drivstofforbruk.

  • Beste Mercedes-Benz GLC bensinmotor:

Mercedes-Benz GLC 300 (258 hk, generasjon II) med M254-motor og 48-volts mildhybridsystem kombinerer moderne teknologi med utmerket pålitelighet og høy effektivitet.

  • Beste Mercedes-Benz GLC dieselmotor:

Mercedes-Benz GLC 300 d (249 hk, generasjon II) med OM654M-motor tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, pålitelighet og økonomi i begge generasjoner og setter nye standarder for dieselmotorer.

  • Beste Mercedes-Benz GLC hybridmotor:

Mercedes-Benz GLC 400 e (381 hk, generasjon II) med sin høye elektriske rekkevidde på 87 km og imponerende systemytelse kombinert med lavt drivstofforbruk.

For vedlikehold og reservedeler til alle Mercedes-Benz GLC-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 33
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Genuine Engine Oil
  • Varenummer: A000989950213AMEE
  • Tank design: Kanne
  • Mercedes-Benz: Motorolje
  • Vår pris: 913,98 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
Mercedes-Benz Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: A000989950213AMEE
Mer
913,98 kr
182,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 804,68 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
804,68 kr
160,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 520,33 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
520,33 kr
52,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 307,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
307,25 kr
61,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1317,55 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1317,55 kr
65,88 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 636,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
636,41 kr
159,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 522,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
522,78 kr
104,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 573,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
573,00 kr
143,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Rimula R6 LM 550044858 Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA E6, ACEA E9
  • API: API CK-4
  • JASO: JASO DH-2
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, CUMMINS CES 20081, DQC IV-18 LA, DDC DFS 93K222, DDC DFS 93K218, Mack EOS-4.5, Mack EO-O PP, MAN M 3271-1, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD, Scania LA, Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Iveco 18-1809 NG2
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Rimula
  • Versjon: R6 LM
  • Varenummer: 550044858
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Lastebiler
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 1613,06 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 550044858
1613,06 kr
80,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Vecton Fuel Saver E6/E9 159CAA Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA E6, ACEA E7, ACEA E9
  • API: API CJ-4
  • JASO: JASO DH-2
  • Produsentens anbefalinger: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-10 LA, Mack EO-M Plus, Mack EO-N PP, Mack EO-O PP, MAN M 3677, MB 228.31, MB 228.51, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Scania LDF-4, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M 3271-1
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Vecton
  • Versjon: Fuel Saver E6 / E9
  • Varenummer: 159CAA
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • passer for motortype: Diesel
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 2229,44 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 159CAA
2229,44 kr
111,47 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 112,48 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

112,48 kr
112,48 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
5,92 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 288,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
288,00 kr
72,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-26%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: LL
  • Varenummer: 15F7E5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 530,26 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
sammenlignet med Veil. pris 725,60 kr

530,26 kr
132,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ContiClassic MN7501-20 Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2294, Renault RN0710, MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.1, Renault RN0700, VW 500 00, VW 501 01
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ContiClassic
  • Varenummer: MN7501-20
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1014,38 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-40, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7501-20
Mer
1014,38 kr
50,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: