• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Peugeot 206

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 206: Problemer og vanlige feil
  2. Peugeot 206: Problemer med startmotoren og startproblemer
  3. Peugeot 206: Problemer med instrumentpanel og displayer
  4. Peugeot 206: Problemer med sentrallås og dørlåser
  5. Peugeot 206: Problemer med automatgir og girspak
  6. Peugeot 206: Problemer med drivstofftilførsel og bensinpumpe
  7. Ytterligere vanlige feil på Peugeot 206
  8. Peugeot 206: svake punkter og styrker
    1. Hvordan skifte motorluftfilter på PEUGEOT 206
    2. Hvordan bytte kupèfilter på PEUGEOT 206
    3. Hvordan skifte bakre støtdemper på PEUGEOT 206

Peugeot 206: Problemer og vanlige feil

 
  • Startmotoren snur ikke og motoren starter ikke: Dette problemet oppstår ofte etter 80 000-120 000 km, spesielt i modeller fra 2004-2006. Startmotoren kan svikte helt eller bare svakt, noe som fører til startproblemer.
  • Hastighetsmåler og turteller virker ikke: Instrumentpanelet svikter ofte etter 60 000-90 000 km. Både speedometeret og turtelleren kan svikte, noe som svekker kjøresikkerheten.
  • Sentrallåsen virker ikke: Et typisk problem med Peugeot 206-modeller etter 50 000-80 000 km. Dørene kan ikke lenger låses eller låses opp sentralt, noe som innebærer en sikkerhetsrisiko.
  • Problemer med katalysator og eksosrensing: Spesielt i 1.4 HDI-dieselmodeller fra 2005-2009 oppstår det problemer med eksosetterbehandlingen etter 100 000-150 000 km, noe som fører til økte utslipp.

Peugeot 206: Problemer med startmotoren og startproblemer

Peugeot 206 har spesielt hyppige klager ved start, der startmotoren ikke snurrer eller motoren ikke starter. Disse symptomene forekommer hyppigere på eldre modeller fra 2004-2006 og viser seg typisk etter 80 000-120 000 kilometer. Det er særlig 1,1- og 1.4-bensinmotorene og 75 hk-variantene som rammes. Feilene oppstår ofte om morgenen når motoren er kald, eller etter lange perioder med inaktivitet. Det kan også oppstå problemer med startsperren, noe som gjør det enda vanskeligere å starte. Manglende start i varm tilstand er en karakteristisk feil som tyder på defekte komponenter i startsystemet.

En systematisk kontroll er avgjørende for å kunne stille en korrekt diagnose av disse startproblemene. De følsomme Peugeot 206-startmotorene krever regelmessig kontroll av kullbørstene og viklingene, da disse er utsatt for slitasje etter 100 000 kilometer. Utskifting av startmotoren koster mellom 200-400 euro, og batteriet og tenningssystemet bør også kontrolleres. Problemer med startsperren krever ofte omprogrammering av styreenheten. Forebyggende vedlikehold hver 60 000. kilometer kan forhindre større feil.

Peugeot 206: Problemer med instrumentpanel og displayer

Peugeot 206: Problemer med instrumentpanel og displayer

Instrumentpanelet på Peugeot 206 har karakteristiske svakheter, og blant de vanligste feilene er at speedometeret og turtelleren ikke fungerer. Disse feilene oppstår typisk etter 60 000-90 000 kilometer og rammer både SW- og cabriolet-modeller likt. I tillegg er det ofte et problem at klokken ikke lenger lyser, noe som tyder på defekte LCD-skjermer eller bakgrunnsbelysning. I modeller fra 2009 og 2011 er det særlig de digitale displayelementene som er rammet. Symptomene forverres ofte ved ekstreme temperaturer og kan oppstå periodisk. Elektronikkens pålitelighet forringes merkbart etter ca. 8-10 års drift.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for de elektroniske komponentenes levetid. De komplekse kombiinstrumentene i Peugeot 206 krever spesielt diagnoseutstyr for å analysere feil, og kan ofte repareres ved å lodde på nytt. Utskifting av et komplett kombiinstrument koster 300-600 euro og krever programmering til bilens identitet. Enkle tiltak som rengjøring av pluggkontakter eller utskifting av sikringer hjelper ofte. En profesjonell inspeksjon hver 50 000. kilometer kan forhindre for tidlig svikt.

Peugeot 206: Problemer med sentrallås og dørlåser

Et av de typiske problemene med Peugeot 206 er at sentrallåsen ikke fungerer, spesielt etter 50 000-80 000 km. Disse feilene gir seg utslag i upålitelig låsing og opplåsing av dørene, og ofte kan enkelte dører svikte helt. I modeller med fjernkontroll svikter ofte den sentrale styreenheten eller enkelte servomotorer i dørene. Levetiden til dørlåsemekanismen er begrenset, spesielt ved hyppig bruk. Det kan også oppstå problemer med bakluken, som ikke lenger kan åpnes eller lukkes. Symptomene på at bilen ikke fungerer forsterkes ofte i fuktige eller lave temperaturer.

Profesjonelt vedlikehold er nødvendig for å diagnostisere og reparere låsesystemene. De mekaniske dørlåskomponentene i Peugeot 206 krever regelmessig smøring og justering for å sikre optimal funksjon. Utskifting av enkelte aktuatorer koster 80-150 euro per dør, mens en ny sentrallåskontrollenhet koster 200-350 euro. Rengjøring og omprogrammering av fjernkontrollen er ofte tilstrekkelig. Forebyggende vedlikehold med kontaktspray hver 20 000 km kan forlenge levetiden betraktelig.

-53%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, hjulside
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, framaksel, hjulside, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

147,29 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
ROMIX C60392 Skrue M6
Produkt info
  • Høyde [mm]: 20
  • Gjengemål: M6
  • ROMIX: Skrue
  • Varenummer: C60392
  • Vår pris: 17,70 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ROMIX Skrue M6
Artikkelnummer: C60392
17,70 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-5, API MT-1
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 190,79 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
190,79 kr
190,79 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 239,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
239,61 kr
239,61 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-46%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 296,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

296,12 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 206: Problemer med automatgir og girspak

Automatgirkassen til Peugeot 206 viser karakteristiske svake punkter, selv om girskift ikke er en av de hyppigste klagene. Disse problemene oppstår hyppigere etter 120 000-160 000 km og rammer både den klassiske automatgirkassen med momentomformer og den automatiserte manuelle girkassen. 1.4 og 1.4 HDI-variantene er spesielt utsatt for skader på girkassen. Symptomene varierer fra rykkete giring til fullstendig svikt. I dieselmodeller kan også Eco-modus, aktiv motor som ikke starter, oppstå hvis girkassens styreenhet er defekt. Bakakselen kan utsettes for ekstra påkjenninger på grunn av skader på girkassen. De første tegnene er ofte forsinket girinnkobling eller girskiftproblemer når girkassen er kald.

En profesjonell inspeksjon er avgjørende for å oppdage problemer med girkassen på et tidlig tidspunkt. Den følsomme automatgirkassen i Peugeot 206 krever regelmessig oljeskift for hver 60 000 kilometer og datastøttet diagnose ved uregelmessigheter. En komplett reparasjon av girkassen kan koste 1500-3000 euro, mens forebyggende vedlikehold er betydelig billigere. Utskifting av girolje og filtre bør utføres i henhold til produsentens anvisninger. Tidlig inngripen kan ofte forhindre dyre følgeskader.

Peugeot 206: Problemer med drivstofftilførsel og bensinpumpe

Peugeot 206: Problemer med drivstofftilførsel og bensinpumpe

Drivstofftilførselen til Peugeot 206 har typiske svake punkter, selv om bensinpumpen ikke er en av de hyppigste sammenbruddene. Disse problemene oppstår både på bensin- og dieselmodeller, spesielt etter 100 000-140 000 km. På 1.4 HDI-modeller fra 2005 kan det også oppstå problemer med høytrykkspumpen. Symptomene spenner fra startproblemer til tap av kraft under kjøring. Hvis bensinpumpen er defekt, vil motoren ofte ikke starte etter lange perioder med inaktivitet. Driftssikkerheten til den elektriske drivstoffpumpen avtar merkbart etter ca. 8-10 års drift. I tillegg kan tilstoppede drivstoffiltre forverre problemet.

En systematisk kontroll er nødvendig for å diagnostisere problemer med drivstofftilførselen korrekt. Peugeot 206s elektriske bensinpumpesystem krever regelmessig kontroll av drivstofftrykket og de elektriske tilkoblingene for å sikre optimal drift. Det koster 250-450 euro å skifte ut drivstoffpumpen, og filtre og rør bør også sjekkes. For dieselmodeller er det også viktig å sjekke innsprøytningsdysene. Regelmessig bruk av drivstofftilsetningsstoffer kan forlenge systemets levetid.

FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 91
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 408,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
408,61 kr
81,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 597,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
597,35 kr
149,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 525,89 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
525,89 kr
52,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 389,42 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
389,42 kr
97,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
BTS TURBO T914333BL Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Produkt info
  • for tidsberegnet reparasjon
  • Byttedel
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF)
  • Oppladingstype: Eksosturbolader
  • tilleggsinfo: REMAN
  • BTS TURBO: Turbolader
  • Varenummer: T914333BL
  • Vår pris: 6038,74 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BTS TURBO Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Artikkelnummer: T914333BL
6038,74 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt

Ytterligere vanlige feil på Peugeot 206

Basert på erfaringene fra Peugeot 206-eiere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Problemer med vindusregulatorer: oppstår ofte etter 40 000-70 000 km, spesielt med elektriske vindusregulatorer på grunn av slitasje på motorer eller kabler.
  • Feil på klimaanlegget: Oppstår vanligvis etter 60 000-100 000 km på grunn av defekte kompressorer eller lekkasjer i kjølemiddelkretsen.
  • Korrosjon i eksosanlegget: Særlig på modeller fra 2004-2006 etter 50 000-80 000 km på grunn av rust og materialtretthet.
  • Defekter på vannpumpen: Oppstår vanligvis etter 80 000-120 000 km og kan føre til motorskader på grunn av overoppheting.
  • Problemer med vekselstrømsgeneratoren: Viser seg ofte etter 100 000-150 000 km på grunn av defekte kullbørster eller viklinger.
  • Støtdemperslitasje: Øker etter 60 000-90 000 km på grunn av normal slitasje, spesielt på bakakselen.

Peugeot 206: svake punkter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Kompakte dimensjoner Startproblemer
Lave vedlikeholdskostnader Feil på instrumentpanelet
God tilgang på reservedeler Mangler ved sentrallåsen
Enkelt vedlikehold Svakheter med automatgir
Robust grunnkonstruksjon Feil på drivstoffpumpen
Allsidig motorutvalg Problemer med elektronikken
Cabriolet-variant tilgjengelig Mottakelighet for korrosjon

Peugeot 206 er en grunnleggende pålitelig bil med typiske aldersrelaterte svakheter. De vanligste feilene gjelder elektroniske komponenter og slitedeler, som enkelt kan håndteres med regelmessig vedlikehold og reparasjoner i tide. Forebyggende vedlikehold av de elektriske systemene og overholdelse av vedlikeholdsintervallene er spesielt viktig. Med riktig oppmerksomhet kan Peugeot 206 fortsette å yte pålitelig service selv etter en lang levetid.

Nyttige videoer om dette temaet:

Hvordan skifte motorluftfilter på PEUGEOT 206

Hvordan bytte kupèfilter på PEUGEOT 206

Hvordan skifte bakre støtdemper på PEUGEOT 206

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

10900047 ALANKO 10900036 Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Anmeldelser - 29
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: inkl. tetningssett, med påbygnings / festemateriale
  • fabrikkny del
  • Kjølingstype: oljekjølt
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 10921809, 10921010, 10921020, 10921038, 10921045, 10921046
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Kvalitet: Neuteil
  • Ta hensyn til tekniske data
  • Oppladingstype: Turbolader med variabel turbingeometri
  • Brennstofftype: Diesel
  • Driftstype: pneumatisk
  • ALANKO: Turbolader
  • Varenummer: 10900036
  • Vår pris: 6970,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ALANKO Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Artikkelnummer: 10900036
6970,53 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
1831 BOSCH 0 986 018 310 Starter 12V, 1,4kW, Tallant.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Anmeldelser - 9
Produkt info
  • Nominell ytelse [kW]: 1,4
  • Spenning [V]: 12
  • Tannantall: 10, 13, 12, 11
  • Dreieretning: rotasjon med urviseren
  • Antall festehull 0
  • Ant. gjengeboringer: 3
  • Byttedel
  • Klemme: 30,50
  • Posisjon / grad: links
  • drev grunnposisjon [mm]: -5,5
  • startertype: selvlagret
  • Lengde [mm]: 238
  • Gjengemål: M10x1.5
  • gjengemål 1: M10x1.5
  • gjengemål 2: M10x1.5
  • festevinkel [grad]: 56
  • Vinkelmål kjeveåpning [grad]: 35
  • Vinkelmål festehull [grad]: 56
  • BOSCH: Starter
  • Varenummer: 0 986 018 310
  • Vår pris: 1374,76 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Starter 12V, 1,4kW, Tallant.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Artikkelnummer: 0 986 018 310
1374,76 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-17%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 113,13 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

113,13 kr
113,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,62 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 289,67 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
289,67 kr
72,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 482,35 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
482,35 kr
120,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MANN-FILTER HU 716/2 x Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 103
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • Høyde [mm]: 100
  • Innvendig diameter [mm]: 25, 26
  • innvendig diameter 2 [mm]: 25, 26, 19,6
  • Diameter [mm]: 64, 72, 65
  • EU General Product Safety Regulations (GPSR): IEC 60417-6183Mekanisk ekspertise kreves
  • MANN-FILTER: Oljefilter
  • Varenummer: HU 716/2 x
  • Vår pris: 102,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANN-FILTER Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: HU 716/2 x
sammenlignet med Veil. pris 172,97 kr

102,25 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-27%
METZGER AGR018 Tetningssett, EGR-system
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • METZGER: Tetningssett, EGR-system
  • Varenummer: AGR018
  • Vår pris: 162,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
METZGER Tetningssett, EGR-system
Artikkelnummer: AGR018
sammenlignet med Veil. pris 226,12 kr

162,83 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
HELLA 4RD 933 332-551 Relè, arbeidsstrøm 30A/40A, 5-polet
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Spenning [V]: 12
  • bæreevne ved 12 V: 30A / 40A
  • Kombi-bryterfunksjon: veksler
  • Antall stikkontakter: 5
  • Mengde: 1
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +125
  • vekt [g]: 24
  • induktiv last [A]: 15
  • Kapasitiv last [A]: 5
  • Nominell strøm [A]: 40
  • ohmsk belastning [A]: 40
  • reléfunksjon: Komfortutrustning, Parkeringshjelp, ABS, Nærlys, Fjernlys, oppvarmet bakrute, ESP, Vindusheis, Starter, horn, Klimaanlegg, lysbryter, vifte, varme- / klimaanlegg, Kupévifte, klemme 15, kjørelys, trekkhydraulikk, Sentrallås, ABS returpumpe, Justering sidespeil, utespeil m / oppvarming, elektrisk tilleggsvarmer, Innendørs belysning, klemme 15R, klemme 87, Drivstoffpumpe, Lambdasonde
  • Montering / demontering skal kun gjøres av fagpersoner!
  • HELLA: Relè, arbeidsstrøm
  • Varenummer: 4RD 933 332-551
  • Vår pris: 59,34 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HELLA Relè, arbeidsstrøm 30A/40A, 5-polet
Artikkelnummer: 4RD 933 332-551
59,34 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FEBI BILSTEIN 06161 Hydraulikkolje Innhold: 1l, vekt: 0,96kg
Anmeldelser - 83
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Vekt [kg]: 0,96
  • Se serviceinformasjon
  • tidligere utførelse
  • Farge driftsvæske: grønn
  • Material: syntetisk
  • FEBI BILSTEIN: Hydraulikkolje
  • Varenummer: 06161
  • Vår pris: 204,18 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Hydraulikkolje Innhold: 1l, vekt: 0,96kg
Artikkelnummer: 06161
Mer
204,18 kr
204,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: