• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Peugeot 206 CC

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 206 CC: Problemer og vanlige feil
  2. Peugeot 206 CC: Problemer med kabrioletaket
  3. Peugeot 206 CC: Problemer med automatgiret
  4. Peugeot 206 CC: Problemer med startsperren
  5. Peugeot 206 CC: Problemer med bakakselen
  6. Peugeot 206 CC: Problemer med motor og tenning
  7. Peugeot 206 CC: Problemer med interiøret og komforten
  8. Andre vanlige feil på Peugeot 206 CC
  9. Peugeot 206 CC: svakheter og styrker

Peugeot 206 CC: Problemer og vanlige feil

 
  • Kabrioletaket åpnes ikke: Kalesjen på Peugeot 206 CC kan forårsake problemer fra 40 000-60 000 km. Vanlige årsaker er defekte hydraulikkpumper, tette ledninger eller defekte sensorer som forhindrer automatisk åpning.
  • Automatgirkassen girer ikke: AL4-automatgirkassen viser ofte de første symptomene mellom 80 000-120 000 km, for eksempel rykkete girskift eller fullstendig svikt. Biler med 2.0 16V-motor med 136 hk er spesielt utsatt.
  • Startsperren starter ikke: Elektroniske problemer med startsperren oppstår ofte etter 70 000-90 000 km. Nøkkelen fungerer ikke lenger som den skal, eller systemet gjenkjenner ikke den kodede nøkkelen.
  • Problemer med bakakselen: Slitasje på bakakselkomponentene, spesielt lagrene og bøssingene, viser seg typisk mellom 60 000 og 100 000 km i form av støy og ujevn kjøreatferd.

-56%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

138,17 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
ROMIX C60392 Skrue M6
Produkt info
  • Høyde [mm]: 20
  • Gjengemål: M6
  • ROMIX: Skrue
  • Varenummer: C60392
  • Vår pris: 18,81 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ROMIX Skrue M6
Artikkelnummer: C60392
18,81 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 188,19 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
188,19 kr
188,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • SAE-viskositetsklasse: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 240,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
240,53 kr
240,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-46%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 292,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

292,75 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 206 CC: Problemer med kabrioletaket

Cabriolet-taket på Peugeot 206 CC er et av de vanligste klagepunktene fra eierne. Taket åpner seg ikke, eller taket lukker seg ikke med pipelyder, er typiske symptomer som kan oppstå fra en kjørelengde på 40 000 km. Det komplekse hydraulikksystemet med over 20 sensorer og flere motorer er utsatt for ulike sammenbrudd. Særlig problematisk er blokkerte dreneringskanaler, som kan føre til vannskader på elektronikken. Den gjennomsnittlige levetiden til hydraulikkpumpen er 80 000-120 000 km, selv om intensiv bruk kan redusere disse verdiene.

En systematisk kontroll er avgjørende for at softtopsystemet skal fungere. De følsomme mekanismene i Peugeot 206 CC-kalesjen krever regelmessig vedlikehold hver 20 000 km, inkludert smøring av alle bevegelige deler og kontroll av hydraulikkvæsken. Forebyggende behandling av gummipakningene og regelmessig rengjøring av dreneringskanalene forebygger større skader og sikrer pålitelig drift av kalesjesystemet.

Peugeot 206 CC: Problemer med automatgiret

Peugeot 206 CC: Problemer med automatgiret

AL4-automatgirkassen i Peugeot 206 CC viser karakteristiske svakheter, som gir seg utslag i rykkete girskift eller fullstendig svikt. Disse feilene oppstår hyppigst mellom 80 000 og 120 000 km, selv om biler med intensiv bykjøring kan rammes tidligere. Typiske symptomer er forsinket girinnkobling, slipelyder eller at varsellampen for girkassen tennes. Systemets pålitelighet avhenger i stor grad av regelmessig vedlikehold, ettersom forurenset ATF-olje fører til for tidlig slitasje på interne komponenter.

En profesjonell inspeksjon er avgjørende ved første tegn på girkasseproblemer. De komplekse automatgirkassene i Peugeot 206 CC krever et komplett oljeskift med originalspesifikasjon hver 60 000 km for å sikre optimal funksjon. En profesjonell diagnose kan oppdage kritiske slitasjeforhold på et tidlig stadium og forhindre kostbare totalhavarier ved å utføre reparasjoner i tide.

Peugeot 206 CC: Problemer med startsperren

Den elektroniske startsperren på Peugeot 206 CC utvikler hyppige feil som manifesterer seg gjennom ulike symptomer. Nøkkelen fungerer ikke som den skal, systemet gjenkjenner ikke den kodede transponderen, eller den aktive motoren i øko-modus starter ikke til tross for korrekt drift. Disse problemene oppstår vanligvis etter 70 000-90 000 km og kan skyldes både defekte antennespoler og programvarefeil i styreenheten. Nøkkelbatteriene har en gjennomsnittlig levetid på 3-5 år, selv om svake batterier kan føre til periodiske feil.

Profesjonelt vedlikehold er nødvendig for at sikkerhetssystemet skal fungere som det skal. De følsomme komponentene i startsperren i Peugeot 206 CC krever regelmessig kontroll av antennespolen og transpondersignalet hver 30 000 km. Systematisk diagnostikk med originalt diagnoseutstyr kan identifisere kommunikasjonsfeil mellom nøkkel og styreenhet og utbedre dem ved å omprogrammere eller skifte ut komponenter.

Peugeot 206 CC: Problemer med bakakselen

Peugeot 206 CC: Problemer med bakakselen

Bakakselen på Peugeot 206 CC viser karakteristiske tegn på slitasje, noe som gir seg utslag i form av støy fra understellet og ustødig kjøreoppførsel. Hjullagrene og stabilisatorlagrene er spesielt utsatt og når sin levetid mellom 60 000 og 100 000 km. Intensiv bruk eller dårlige veiforhold kan redusere disse verdiene betydelig. Typiske symptomer er brumming i svinger, skrangling over ujevnheter eller ujevn dekkslitasje. Bakakselkomponenters pålitelighet avhenger i stor grad av kjørestil og vedlikeholdsintervaller.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for kjøresikkerhet og komfort. De belastede Peugeot 206 CC-bakaksellagrene krever en grundig inspeksjon for slark og slitasje hver 40 000 km for å kunne oppdage kritiske forhold på et tidlig stadium. Forebyggende vedlikehold ved å skifte ut slitte komponenter i tide forhindrer følgeskader på dekk og andre deler av chassiset.

Peugeot 206 CC: Problemer med motor og tenning

Motoren i Peugeot 206 CC, spesielt 2.0 16V-varianten med 136 hk, utvikler spesifikke problemer som gir seg utslag i ulike symptomer. Motoren vil ikke starte eller tenningen vil ikke slukke er vanlige klager som kan oppstå så tidlig som 50 000 kilometer. Katalysatoren viser ofte for tidlig aldring på grunn av uforbrente drivstoffrester, mens kjøleviften ikke går som den skal på grunn av defekte temperatursensorer. I tillegg kan problemer som at varmeapparatet ikke virker eller at speedometeret ikke virker, tyde på elektroniske defekter i motorstyringssystemet. Blinklyset som ikke virker, er også et kjent problem som svekker kjøresikkerheten.

En systematisk kontroll er avgjørende for motorens levetid og driftssikkerhet. De komplekse motorsystemene i Peugeot 206 CC krever regelmessig kontroll hver 15 000 km, inkludert tennplugger, luftfilter og drivstoffilter, for å sikre optimal ytelse. Profesjonelt vedlikehold kan forhindre kostbare motorskader gjennom tidlig oppdagelse av tegn på slitasje og sikre bilens driftssikkerhet på lang sikt.

Peugeot 206 CC: Problemer med interiøret og komforten

Peugeot 206 CC: Problemer med interiøret og komforten

Interiøret i Peugeot 206 CC har flere karakteristiske svakheter som kan påvirke komforten betydelig. At setet ikke kan justeres eller at setet ikke låses på plass, er vanlige klager som oppstår etter 30 000-50 000 kilometer. Den elektriske setejusteringen er spesielt utsatt for motor- eller girkassesvikt. I tillegg er det problemer med at bakluken ikke holder seg oppe, fordi gassfjærene mister sin effektivitet og må skiftes ut etter 40 000-60 000 km. Disse problemene øker ved intensiv bruk eller ekstreme temperaturforhold.

En profesjonell inspeksjon er viktig for å opprettholde kjørekomforten. De mekaniske setejusteringene i Peugeot 206 CC krever regelmessig smøring for hver 25 000 km og kontroll av føringsskinnene for slitasje. Rettidig vedlikehold av gassfjærene og de elektriske komponentene kan sikre komfortutstyrets funksjonalitet på lang sikt gjennom forebyggende tiltak.

Andre vanlige feil på Peugeot 206 CC

Basert på erfaringene fra Peugeot 206 CC-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Problemer med vindusregulatorer: Elektriske vindusregulatorer svikter ofte mellom 50 000 og 80 000 km, og det er særlig førersiden som rammes.
  • Lekkasje i klimaanlegget: Lekkasjer i klimaanlegget oppstår vanligvis etter 60 000-90 000 km, ofte på grunn av porøse rør.
  • Defekt drivstoffpumpe: Den elektriske drivstoffpumpen viser svakheter mellom 100 000-150 000 km, noe som kan kjennes igjen på startproblemer.
  • ABS-sensorene er skitne: Forurensning av hjulhastighetssensorene fører til ABS-varsellamper og funksjonsfeil fra 40 000 km.
  • Rattlås som sitter fast: Mekaniske problemer med rattlåsen forekommer hyppigere mellom 70 000-100 000 km.
  • Frontlykter dugger: Lekkasjer i frontlyktene oppstår ofte etter 30 000-50 000 km på grunn av defekte tetninger.
  • Dørhåndtak går i stykker: De utvendige dørhåndtakene er spesielt utsatt og går ofte i stykker mellom 60 000-90 000 km ved intensiv bruk.

FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 91
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 380,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
380,96 kr
76,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-22%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1908,20 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1908,20 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
BTS TURBO T914333BL Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Produkt info
  • for tidsberegnet reparasjon
  • Byttedel
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF)
  • Oppladingstype: Eksosturbolader
  • tilleggsinfo: REMAN
  • BTS TURBO: Turbolader
  • Varenummer: T914333BL
  • Vår pris: 6061,85 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BTS TURBO Turbolader Eksosturbolader, for kjøretøy med diesel-partikkel filter (DPF), REMAN
Artikkelnummer: T914333BL
6061,85 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
10900047 ALANKO 10900036 Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Anmeldelser - 29
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: inkl. tetningssett, med påbygnings / festemateriale
  • fabrikkny del
  • Kjølingstype: oljekjølt
  • varenummer på anbefalt tilbehør: 10921809, 10921010, 10921020, 10921038, 10921045, 10921046
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Kvalitet: Neuteil
  • Ta hensyn til tekniske data
  • Oppladingstype: Turbolader med variabel turbingeometri
  • Brennstofftype: Diesel
  • Driftstype: pneumatisk
  • ALANKO: Turbolader
  • Varenummer: 10900036
  • Vår pris: 6997,21 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ALANKO Turbolader Turbolader med variabel turbingeometri, Diesel, oljekjølt, pneumatisk, inkl. tetningssett, med påbygnings/festemateriale
Artikkelnummer: 10900036
6997,21 kr
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
1831 BOSCH 0 986 018 310 Starter 12V, 1,4kW, Tallant.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Anmeldelser - 9
Produkt info
  • Nominell ytelse [kW]: 1,4
  • Spenning [V]: 12
  • Tannantall: 10, 13, 12, 11
  • Dreieretning: rotasjon med urviseren
  • Antall festehull 0
  • Ant. gjengeboringer: 3
  • Byttedel
  • Klemme: 30,50
  • Posisjon / grad: links
  • drev grunnposisjon [mm]: -5,5
  • startertype: selvlagret
  • Lengde [mm]: 238
  • Gjengemål: M10x1.5
  • gjengemål 1: M10x1.5
  • gjengemål 2: M10x1.5
  • festevinkel [grad]: 56
  • Vinkelmål kjeveåpning [grad]: 35
  • Vinkelmål festehull [grad]: 56
  • BOSCH: Starter
  • Varenummer: 0 986 018 310
  • Vår pris: 1380,02 kr
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Starter 12V, 1,4kW, Tallant.: 10, 13, 12, 11, 30,50, links
Artikkelnummer: 0 986 018 310
1380,02 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Peugeot 206 CC: svakheter og styrker

Sterke sider Svakheter
Attraktiv cabriolet-design Kompleks skjult teknologi
Godt veigrep Følsom automatgirkasse
Sportslige kjøreegenskaper Problemer med elektronikken
Kompakte dimensjoner Høye reparasjonskostnader
Solid motorytelse Bakakselen er utsatt for slitasje
Praktisk egnethet for hverdagsbruk Problemer med komforten
Tidløs design Begrenset tilgang på reservedeler

Peugeot 206 CC er en attraktiv kabriolet, men på grunn av sin tekniske kompleksitet krever den regelmessig og nøye vedlikehold. De fleste problemer kan unngås ved hjelp av forebyggende tiltak og inngrep i tide. Spesielt den skjulte teknologien og de elektroniske systemene krever konstant oppmerksomhet for å kunne oppdage de karakteristiske svake punktene i tide og sikre bilens levetid.

 

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

-8%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: SAE 40
  • API: API CH-4, API SJ
  • Innhold [liter]: 1
  • Produktlinje: SAE
  • Versjon: 40
  • Varenummer: CH9404-1
  • Tank design: Flaske
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Vår pris: 126,18 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

126,18 kr
126,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Energy
  • Versjon: Formula OP
  • Varenummer: MN7701-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 323,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
323,09 kr
80,77 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 538,00 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
538,00 kr
134,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL ATF 320 146477 Olje automatgir ATF III, 1l, Rød
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: 339 TypZ1, VT H55.633539 (G607), ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML03D, 339 Typ V1
  • Versjon: 320
  • Produktlinje: ATF
  • Produsentanbefaling olje: Allison C-4, Dexron IIIG, Mercon, Volvo 97341
  • Tank design: Flaske
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • MOBIL: Olje automatgir
  • Varenummer: 146477
  • Vår pris: 162,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Olje automatgir ATF III, 1l, Rød
Artikkelnummer: 146477
Mer
162,60 kr
162,60 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-27%
METZGER AGR018 Tetningssett, EGR-system
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • METZGER: Tetningssett, EGR-system
  • Varenummer: AGR018
  • Vår pris: 163,46 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
METZGER Tetningssett, EGR-system
Artikkelnummer: AGR018
sammenlignet med Veil. pris 226,12 kr

163,46 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
HELLA 4RD 933 332-551 Relè, arbeidsstrøm 30A/40A, 5-polet
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Spenning [V]: 12
  • bæreevne ved 12 V: 30A / 40A
  • Kombi-bryterfunksjon: veksler
  • Antall stikkontakter: 5
  • Mengde: 1
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +125
  • vekt [g]: 24
  • induktiv last [A]: 15
  • Kapasitiv last [A]: 5
  • Nominell strøm [A]: 40
  • ohmsk belastning [A]: 40
  • reléfunksjon: Komfortutrustning, Parkeringshjelp, ABS, Nærlys, Fjernlys, oppvarmet bakrute, ESP, Vindusheis, Starter, horn, Klimaanlegg, lysbryter, vifte, varme- / klimaanlegg, Kupévifte, klemme 15, kjørelys, trekkhydraulikk, Sentrallås, ABS returpumpe, Justering sidespeil, utespeil m / oppvarming, elektrisk tilleggsvarmer, Innendørs belysning, klemme 15R, klemme 87, Drivstoffpumpe, Lambdasonde
  • Montering / demontering skal kun gjøres av fagpersoner!
  • HELLA: Relè, arbeidsstrøm
  • Varenummer: 4RD 933 332-551
  • Vår pris: 59,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HELLA Relè, arbeidsstrøm 30A/40A, 5-polet
Artikkelnummer: 4RD 933 332-551
59,56 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FEBI BILSTEIN 06161 Hydraulikkolje Innhold: 1l, vekt: 0,96kg
Anmeldelser - 83
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Vekt [kg]: 0,96
  • Se serviceinformasjon
  • tidligere utførelse
  • Farge driftsvæske: grønn
  • Material: syntetisk
  • FEBI BILSTEIN: Hydraulikkolje
  • Varenummer: 06161
  • Vår pris: 198,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Hydraulikkolje Innhold: 1l, vekt: 0,96kg
Artikkelnummer: 06161
Mer
198,32 kr
198,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-20%
FANFARO ATF III FF8603-4 Olje automatgir ATF III, 4l, Rød
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: MB 236.1, GM Dexron III H, Allison C4, Ford Mercon V, MB 236.5, Allison TES 389, GM Dexron III G, GM Dexron III F, VOITH H 55.6335.xx, (G607), ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 14, CATERPILLAR TO-2
  • Produktlinje: ATF III
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • FANFARO: Olje automatgir
  • Varenummer: FF8603-4
  • Vår pris: 228,44 kr
Detaljer
FANFARO Olje automatgir ATF III, 4l, Rød
Artikkelnummer: FF8603-4
Mer
sammenlignet med Veil. pris 288,49 kr

228,44 kr
57,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 60
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: FS X2
  • Varenummer: 153640
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 669,82 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
669,82 kr
167,46 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS Titan Syn MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, MB 229.1, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2
  • Innhold [liter]: 1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Titan
  • Versjon: Syn MC
  • Varenummer: 987654315
  • Tank design: Flaske
  • FUCHS: Motorolje
  • Vår pris: 117,26 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
117,26 kr
117,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: