• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Renault Clio

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Clio: Problemer og vanlige feil
  2. Renault Clio 5: Problemer med automatgiret
  3. Renault Clio 4: Problemer med klimaanlegget
  4. Renault Clio 3: Problemer med 1.2 16V-motoren
  5. Renault Clio TCE 90: Problemer med turboladeren
  6. Renault Clio: Problemer med startsperren og startatferd
  7. Andre vanlige feil på Renault Clio
  8. Renault Clio: svake punkter og styrker

Renault Clio: Problemer og vanlige feil

 
  • Automatgirproblemer i Clio 5: Automatgiret i Clio 5 viser sine første svake punkter etter bare 30 000-50 000 km, for eksempel rykkete girskift og forsinkelser ved start. Spesielt CVT-drevet er utsatt for for tidlig slitasje på remmer og sensorer.
  • Clio 4 klimaanlegg kjøler ikke: Klimaanlegget i Clio 4 mister ofte kjølekapasiteten etter 60 000-80 000 km på grunn av defekte kompressorer eller utette kondensatorer. Symptomene er blant annet varm luft til tross for at kjølesystemet er slått på og uvanlige lyder fra dashbordet.
  • Elektriske feil i forskjellige generasjoner: Elektriske problemer oppstår hyppigere etter 40 000 km og gir seg utslag i defekte vindusviskere, defekte berøringsskjermer og ikke-fungerende startsperrer. Modeller fra 2013-2018 er særlig berørt.
  • Problemer med tanklokket på Clio 4: Tanklokket på Clio 4 setter seg ofte fast etter 25 000-40 000 km på grunn av skitten mekanikk eller defekte Bowden-kabler. Dette fører til driftsstans på bensinstasjoner og krever ofte fullstendig utskifting av tetningssystemet.

Renault Clio 5: Problemer med automatgiret

Renault Clio 5: Problemer med automatgiret

Selv i løpet av de første driftsårene viser Clio 5 automatgir forskjellige svake punkter, som manifesterer seg i rykkete girskift, forsinkelser ved start og uvanlige lyder. Spesielt CVT-drevet er utsatt for for tidlig slitasje på belter og elektroniske sensorer, noe som fører til uforutsigbare girskift. Symptomene oppstår ofte i faser - de første tegnene dukker opp etter 30 000 km, mens problemene blir mer alvorlige fra 70 000-90 000 km. Slitasjen på girkassen akselererer betraktelig ved hyppig stop-and-go-trafikk og uregelmessig vedlikehold.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for girkassens levetid. De følsomme automatgirkassene i Renault Clio 5 krever oljeskift med en spesiell CVT-væske hver 60 000 km og regelmessige programvareoppdateringer hos forhandleren. Påliteligheten kan forbedres betydelig ved å ha en skånsom kjørestil, unngå å kjøre med full gass når girkassen er kald og reparere mindre feil i god tid.

-10%
H&R B1065660 Sporutvidelse 5x114,3, 5 mm
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Tykkelse [mm]: 5
  • Sporutvidelse per aksel [mm]: 10
  • Farge: svart
  • Registreringstype: med TÜV®-sertifisering
  • Material: Aluminium
  • Hullantall: 5
  • hullsirkel-ø [mm]: 114,3
  • følg monteringsanvisning
  • H&R: Sporutvidelse
  • Varenummer: B1065660
  • Vår pris: 859,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
H&R Sporutvidelse 5x114,3, 5 mm
Artikkelnummer: B1065660
sammenlignet med Veil. pris 963,34 kr

859,25 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
K2 PSF O5801E Servoratt olje ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Innhold: 1l
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2
  • Produktlinje: PSF
  • Tank design: Flaske
  • Farge: fargeløs
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • Girtype: for automatgir
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med hydraulisk servostyring
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • K2: Servoratt olje
  • Varenummer: O5801E
  • Vår pris: 140,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Servoratt olje ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, Ford ESP-M2C138-CJ, Ford ESP-M2C166-H, GM Dexron III-H, MB 236.2, Innhold: 1l
Artikkelnummer: O5801E
140,45 kr
140,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1945,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1945,09 kr
97,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 997,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
997,47 kr
199,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 601,13 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
601,13 kr
60,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Renault Clio 4: Problemer med klimaanlegget

Renault Clio 4: Problemer med klimaanlegget

Klimaanlegget i Clio 4 kjøler ikke lenger ordentlig når ulike komponenter svikter etter 60 000-80 000 km. Vanlige årsaker er defekte kompressorer, utette kondensatorer eller blokkerte ekspansjonsventiler, noe som fører til at kjølefunksjonen svikter fullstendig. De første symptomene er svakere kjøleytelse, uvanlige lyder fra dashbordet og duggete vinduer til tross for at klimaanlegget er slått på. I eldre modeller fra 2013-2016 svikter også den automatiske temperaturreguleringen ofte.

En systematisk kontroll er avgjørende for å sikre at klimaanlegget fungerer som det skal. Klimaanlegget i Renault Clio 4 krever vedlikehold hver 40 000 km, inkludert kontroll av kjølemediet, rengjøring av filtre og kontroll av alle ledninger for lekkasjer. Forebyggende behandling med antibakterielle midler og regelmessig drift, også om vinteren, forebygger større skader og sikrer optimal kjøleytelse.

Renault Clio 3: Problemer med 1.2 16V-motoren

Clio 3 1.2 16v-motoren har typiske svakheter, som er spesielt merkbare etter 80 000-120 000 km på grunn av ujevn tomgang, tap av effekt og økt forbruk. Hyppige sammenbrudd skyldes defekte tennspoler, slitte ventilspindeltetninger og tilstoppede innsprøytningsdyser. Særlig problematisk er det når registerkjeden svikter, noe som ofte skjer uten forvarsel mellom 100 000-150 000 km og kan føre til kostbare motorskader. Ofte tennes også kontrollampen for motoren, noe som indikerer problemer med lambdasonden eller katalysatoren.

En profesjonell inspeksjon er nødvendig for å oppdage motorproblemer på et tidlig tidspunkt. Renault Clio 3 1.2 16V krever mye vedlikehold, og det er nødvendig med oljeskift med motorolje av høy kvalitet hver 15 000 km og regelmessig kontroll av at kjedetrekket er stramt. Profesjonelt vedlikehold med utskifting av tennplugger, luftfilter og drivstoffilter i tide forebygger større skader og sikrer motorens levetid.

Renault Clio TCE 90: Problemer med turboladeren

Renault Clio TCE 90: Problemer med turboladeren

Clio 5 TCE 90-motoren lider av spesifikke problemer med turboladeren, som vanligvis manifesterer seg etter 60 000-100 000 km gjennom tap av effekt, blålig eksosrøyk og plystrelyder. Symptomene skyldes slitte lagre i turboladeren, utette ladeluftkjølere eller defekte wastegate-ventiler. Driftssikkerheten blir betydelig dårligere, særlig ved korte kjøreturer og uregelmessig vedlikehold. Den andre problemsyklusen oppstår ofte etter 140 000-180 000 km, når også turboladerens elektroniske kontrollkomponenter svikter.

Profesjonelt vedlikehold er avgjørende for turboladerens levetid. De følsomme Renault Clio TCE 90-turboladerne krever motorolje av høy kvalitet med korte skifteintervaller på maks. 10 000 km og regelmessig inspeksjon av ladetrykksledningene for å se etter sprekker. Forebyggende behandling med spesielle tilsetningsstoffer og unngåelse av kjøring med full belastning når motoren er kald, forhindrer for tidlig slitasje og sikrer optimal effekt.

Renault Clio: Problemer med startsperren og startatferd

Problemet med startsperren som ikke starter, forekommer i flere Clio-generasjoner og gir seg utslag i at bilen ikke starter til tross for at batteriet fungerer og startmotoren er intakt. Det er særlig Clio 2 fra 2003-2009 og Clio 4 fra 2013-2018 som viser disse svakhetene etter bare 40 000-70 000 km. Årsakene ligger ofte i defekte transpondere i nøkkelkortet, feil på startsperrens styreenhet eller feil i kommunikasjonen mellom nøkkelen og bilen. Symptomene er feilmeldinger som "starter ikke", "chipkortet gjenkjennes ikke" og "startmotoren starter ikke".

En systematisk kontroll er nødvendig for å diagnostisere problemer med startsperren. De komplekse startsperresystemene i Renault Clio krever spesielt diagnoseutstyr for feilavlesning og ofte omprogrammering av nøkkelkortene hos en autorisert forhandler. Regelmessig kontroll av batteriet i nøkkelkortet og utskifting hvert 3.-4. år forebygger plutselige feil og sikrer pålitelig start.

-21%
SWAG 20 92 7047 Låsbare hjulbolter Konisk sete F, 19,5 mm
Anmeldelser - 2
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 50
  • Mål utvendige gjenger: M12 x 1,5
  • Gjengelengde [mm]: 19,5
  • Kvalitet / klasse: 8.8
  • Nøkkelvidde: 17, 19
  • Hjulfesting: Konisk sete F
  • Material: Stål
  • Overflate: forkrommet
  • Skruelengde under hode [mm]: 23
  • Vekt [kg]: 0,450
  • Kan låses: Kan låses
  • kontroller mål
  • Se serviceinformasjon
  • SWAG: Låsbare hjulbolter
  • Varenummer: 20 92 7047
  • Vår pris: 328,11 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SWAG Låsbare hjulbolter Konisk sete F, 19,5 mm
Artikkelnummer: 20 92 7047
sammenlignet med Veil. pris 420,31 kr

328,11 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 1463,61 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1463,61 kr
73,18 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-5, API MT-1
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 186,35 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
186,35 kr
186,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 230,85 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
230,85 kr
230,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-56%
FEBI BILSTEIN 21829 Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Anmeldelser - 43
Produkt info
  • Farge: gul
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726 Y, MB 235.10, Ford WSS-M2C200-D2
  • viskositetsklasse SAE: 75W
  • Vekt [kg]: 0,917
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Flaske
  • FEBI BILSTEIN: Olje manuell girkasse
  • Varenummer: 21829
  • Vår pris: 193,95 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje manuell girkasse Innhold: 1l, 75W
Artikkelnummer: 21829
sammenlignet med Veil. pris 446,44 kr

193,95 kr
193,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Andre vanlige feil på Renault Clio

Basert på erfaringene til Renault Clio-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Problemer med vindusheisene i Clio 3: Oppstår ofte etter 50 000-80 000 km, vanligvis forårsaket av slitte motorer eller ødelagte Bowden-kabler.
  • Feil på sentrallåsen: Kan oppstå allerede etter 30 000 km, ofte på grunn av defekte dørlåsaktuatorer eller korrosjon i kablene.
  • Feil på display og berøringsskjerm: Oppstår vanligvis etter 60 000-100 000 km, ofte på grunn av overoppheting eller fuktskader i dashbordet.
  • Bakluken åpnes ikke på Clio 4: Mekaniske problemer fra 40 000 km på grunn av slitte hengsler eller defekt elektrisk låsemekanisme.
  • Problemer med radio og navigasjonssystem: Programvarefeil og maskinvarefeil etter 50 000-90 000 km, spesielt på modeller fra 2014-2016.
  • Feil på ventilasjonsanlegget: Feil på viftemotorer etter 70 000-120 000 km på grunn av smuss eller elektriske defekter.
  • Hornet virker ikke: Kontaktproblemer i rattet eller defekt hornbryter fra 60 000 km kjørelengde.
  • Drivstoffmåleren viser feil verdier: Defekte flottører i tanken etter 80 000-150 000 km, spesielt i dieselvarianter.

Renault Clio: svake punkter og styrker

Sterke sider Svake punkter
Kompakte dimensjoner for bytrafikk Hyppige problemer med automatgir
Moderne assistansesystemer fra generasjon 4 Feil på klimaanlegget etter 60 000 km
Godt forhold mellom pris og ytelse Elektriske feil i ulike komponenter
Lave vedlikeholdskostnader for bensinmodeller Problemer med startsperren på eldre modeller
Bredt utvalg av modeller og motorer Slitasje på turboladeren på TCE-motorer
Komfortabel fjæring Nøkkelkortene er utsatt for slitasje
Gode resultater i kollisjonstester Problemer med mekanismen til bensinlokket

Renault Clio viser seg å være en praktisk bybil med noen få typiske svakheter, men disse er lett å håndtere med regelmessig vedlikehold og oppmerksomt stell. De vanligste klagene gjelder elektroniske komponenter og automatgirkassen, mens bensinmotorene viser god driftssikkerhet ved riktig vedlikehold. Det er spesielt viktig å utbedre mindre feil i god tid for å unngå kostbare følgeskader.

 

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 951,08 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
951,08 kr
190,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LuK RepSet 618 0740 00 Clutchsett med utløserlager, med clutchplate, 180mm
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • Diameter [mm]: 180
  • Produktlinje: RepSet
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med utløserlager, med clutchplate
  • LuK: Clutchsett
  • Varenummer: 618 0740 00
  • Vår pris: 886,77 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LuK Clutchsett med utløserlager, med clutchplate, 180mm
Artikkelnummer: 618 0740 00
886,77 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
NTY BKW-RE-000 Manifold, eksosanlegg
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Fabrikasjonsnummer: BKW-RE-000
  • NTY: Manifold, eksosanlegg
  • Varenummer: BKW-RE-000
  • Vår pris: 1179,03 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
NTY Manifold, eksosanlegg
Artikkelnummer: BKW-RE-000
1179,03 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-11%
H&R 10365601 Sporutvidelse 5x108, 5 mm
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Tykkelse [mm]: 5
  • Sporutvidelse per aksel [mm]: 10
  • Farge: sølv
  • Registreringstype: med TÜV®-sertifisering
  • Hullantall: 5
  • hullsirkel-ø [mm]: 108
  • følg monteringsanvisning
  • H&R: Sporutvidelse
  • Varenummer: 10365601
  • Vår pris: 852,72 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
H&R Sporutvidelse 5x108, 5 mm
Artikkelnummer: 10365601
sammenlignet med Veil. pris 963,34 kr

852,72 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DEXRON II Automatic MN8205-4 Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Anmeldelser - 39
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF II
  • Produsentens anbefalinger: ALLISON C4, CATERPILLAR TO-2, GM Dexron II D, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MB 236.5, MB 236.7, RENK, VOITH G607, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17C
  • Produktlinje: DEXRON II Automatic
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8205-4
  • Vår pris: 221,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Artikkelnummer: MN8205-4
Mer
221,00 kr
55,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-21%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 597,05 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

597,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 436,98 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
436,98 kr
87,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: MaxLife
  • Varenummer: 872296
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 430,94 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
430,94 kr
107,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 597,05 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
597,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
FEBI BILSTEIN 101161 Olje automatgir ATF III, 5l, Rød
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 4,43
  • Mengde: 4
  • FEBI BILSTEIN: Olje automatgir
  • Varenummer: 101161
  • Vår pris: 700,72 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Olje automatgir ATF III, 5l, Rød
Artikkelnummer: 101161
Mer
sammenlignet med Veil. pris 856,93 kr

700,72 kr
140,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: