• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Problemer med Renault Trafic

Innholdsfortegnelse

  1. Renault Trafic: Problemer og vanlige feil
  2. Renault Trafic: Problemer med partikkelfilteret i 2.0 dCi-motorer
  3. Renault Trafic: Problemer med turboladeren
  4. Renault Trafic: Problemer med automatgiret
  5. Renault Trafic: Problemer med klimaanlegg og ventilasjon
  6. Renault Trafic: Problemer med startmotoren og startsperren
  7. Renault Trafic: Problemer med bremsene
  8. Andre vanlige feil på Renault Trafic
  9. Renault Trafic: svake punkter og sterke sider

Renault Trafic: Problemer og vanlige feil

 
  • Partikkelfilteret tetter seg i 2.0 dCi-motorer: Partikkelfilteret tetter seg ofte under korte kjøreturer, spesielt i motorene 2.0 dCi 115 hk og 2.0 dCi 145 hk. Disse problemene oppstår ofte mellom 60 000-80 000 km og fører til tap av effekt og økt drivstofforbruk.
  • Defekter ved turboladeren: Turboladeren viser svake punkter spesielt i 1.6 dCi 145 hk-motoren mellom 100 000-120 000 km. Symptomene er blant annet plystrelyder, tap av effekt og svart røyk fra eksosen.
  • Problemer med automatgiret: Automatgirkassen girer ikke riktig eller har rykkete bevegelser, spesielt i Trafic 3 med 2.0 dCi 170 hk. Disse feilene viser seg ofte mellom 80 000 og 100 000 km.
  • Klimaanlegget kjøler ikke: Klimaanlegget fungerer ikke lenger som det skal, spesielt på Trafic SpaceClass-modellene fra 2018 og 2019. Viften virker ikke eller ventilasjonen fungerer ikke, noe som påvirker kjørekomforten betydelig.

Renault Trafic: Problemer med partikkelfilteret i 2.0 dCi-motorer

De vanligste feilene i Renault Trafic gjelder partikkelfilteret, spesielt i 2.0 dCi-motorene med 115, 145 og 150 hk. Partikkelfilteret tetter seg regelmessig i biler som hovedsakelig brukes i bytrafikk eller på korte reiser. Disse svakhetene viser seg vanligvis mellom 60 000 og 80 000 km kjørelengde, men kan oppstå tidligere under ugunstige kjøreforhold. Partikkelfilterets pålitelighet avhenger i stor grad av kjøreprofilen - lange kjøreturer med høye temperaturer er avgjørende for regenereringen. Hvis filteret er tilstoppet, tennes kontrollampen, motoren mister kraft og drivstofforbruket øker merkbart. Andre symptomer er ujevn motorgang og, i alvorlige tilfeller, at motoren ikke vil starte.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for partikkelfilterets levetid. De følsomme partikkelfiltrene i Renault Trafic krever regelmessige motorveikjøringer på minst 20 minutter i hastigheter over 80 km/t for at de skal kunne regenereres fullstendig. Ved første tegn på tilstopping bør filteret rengjøres profesjonelt eller, i ekstreme tilfeller, skiftes ut. Forebyggende tiltak som bruk av dieseltilsetningsstoffer og regelmessige langturer kan forlenge levetiden betydelig.

-54%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Anmeldelser - 79
Produkt info
  • Høyde [mm]: 146
  • innvendig diameter 2 [mm]: 22, 86
  • Leddtype: Universallledd
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bøyler
  • SKF: Mansjettsett, drivaksel
  • Varenummer: VKJP 01001
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SKF Mansjettsett, drivaksel 146 mm, med bøyler
Artikkelnummer: VKJP 01001
sammenlignet med Veil. pris 318,82 kr

146,41 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE Turbo Diesel 1535B1 Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-S2, VW 505 01, MB 226.5, Ford WSS-M2C917-A, VW 502 00, MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: EDGE
  • Versjon: Turbo Diesel
  • Varenummer: 1535B1
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 1945,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-40, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1535B1
1945,09 kr
97,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 504,96 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
504,96 kr
126,24 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 601,13 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
601,13 kr
60,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 10
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 756,36 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
756,36 kr
75,64 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Renault Trafic: Problemer med turboladeren

Renault Trafic: Problemer med turboladeren

Turboladeren er et av de største svakhetene i Renault Trafic, særlig i 1.6 dCi-motorene med 95 hk og 145 hk og i 2.0 dCi-motoren. Typiske havarier oppstår mellom 100 000 og 120 000 km, og en ny bølge av problemer oppstår ofte rundt 150 000 km. De vanligste symptomene er plystrende eller hvinende lyder ved akselerasjon, betydelig effekttap, svart eller blå røyk fra eksosen og økt oljeforbruk. Ved alvorlige defekter kan det hende at motoren ikke starter eller bare starter med betydelige vanskeligheter. Turboladerens levetid påvirkes i betydelig grad av kvaliteten på motoroljen og overholdelse av skifteintervallene.

Ved første tegn på problemer med turboladeren er det viktig med en profesjonell inspeksjon. De nøyaktige turboladerne i Renault Trafic krever motorolje av høy kvalitet med riktig spesifikasjon og regelmessig oljeskift hver 15 000 km eller årlig. Etter lange kjøreturer bør motoren ikke slås av umiddelbart, men la den gå på tomgang i 1-2 minutter for å kjøle turboladeren ordentlig ned. Ved defekter er det som regel nødvendig med et komplett bytte, da reparasjoner ofte ikke er økonomisk lønnsomme.

Renault Trafic: Problemer med automatgiret

Automatgirkassen i Renault Trafic, spesielt i modeller med 2.0 dCi 170 hk og 2.0 dCi 150 hk, viser karakteristiske reklamasjoner mellom 80 000 og 100 000 kilometer. De vanligste symptomene er rykkete girskift, forsinket giring eller at girkassen ikke girer i visse gir. Ved alvorlige feil fungerer ikke girkassen lenger som den skal, og bilen stopper. En annen kritisk fase inntreffer ofte mellom 150 000 og 180 000 kilometer, når slitedeler som clutcher og ventiler når slutten av sin levetid. I tillegg til mekaniske problemer kan det oppstå elektroniske feil i styreenheten, noe som kan gi seg utslag i uforutsigbar giring.

Profesjonelt vedlikehold er avgjørende for påliteligheten til automatgirkassen. De komplekse automatgirkassene i Renault Trafic krever oljeskift hver 60 000 km med nøyaktig ATF-spesifikasjon for å sikre optimal funksjon. Ved første tegn på girskiftproblemer bør en diagnose utføres umiddelbart, da tidlig inngripen ofte muliggjør kostnadseffektive reparasjoner. Regelmessige programvareoppdateringer av girkassekontrollenheten kan løse mange elektroniske problemer.

Renault Trafic: Problemer med klimaanlegg og ventilasjon

Renault Trafic: Problemer med klimaanlegg og ventilasjon

Klimaanlegget på Renault Trafic, spesielt på Trafic 3-modellene og SpaceClass-variantene fra 2018 og 2019, viser ofte feil mellom 40 000 og 60 000 km. De typiske symptomene er at klimaanlegget ikke lenger kjøler tilstrekkelig, at viften ikke fungerer eller bare går på et visst nivå, at ventilasjonen ikke fungerer som den skal eller at det oppstår ubehagelig lukt. Ved fullstendig svikt fungerer ikke lenger hele klimaanlegget, noe som er spesielt problematisk i sommermånedene. En annen bølge av problemer oppstår ofte mellom 80 000 og 100 000 kilometer, når kompressoren til klimaanlegget når slutten av sin levetid. Elektroniske feil i klimaanleggets styreenhet kan også føre til mekaniske problemer.

En systematisk kontroll er nødvendig for å kunne diagnostisere problemer med klimaanlegget. De følsomme klimaanleggene i Renault Trafic krever årlig vedlikehold med kontroll av kjølemediet og desinfisering av fordamperen annethvert år for å forhindre dannelse av bakterier og sopp. Kupéfilteret bør skiftes ut hver 15 000 km for å sikre optimal luftkvalitet. Defekter i kompressoren eller kondensatoren krever ofte utskifting, mens problemer med viftene vanligvis skyldes defekte motstander eller motorer.

Renault Trafic: Problemer med startmotoren og startsperren

Startproblemer med Renault Trafic gir seg ofte utslag i symptomer som "vil ikke starte" eller "startmotoren vil ikke slå inn", særlig på eldre modeller og biler med høy kjørelengde. Disse feilene oppstår vanligvis mellom 120 000 og 150 000 km, selv om en tidligere bølge av problemer kan oppstå så tidlig som 80 000 km. Startsperren kan forårsake ytterligere komplikasjoner hvis systemet ikke gjenkjenner nøkkelen eller hvis det oppstår elektroniske feil. 1,9 dCi-motoren og eldre 2.0 dCi-varianter er spesielt utsatt for disse problemene. Ved fullstendig svikt vil motoren ikke starte selv om alle andre elektriske systemer fungerer. Startmotoren kan vise tegn på mekanisk slitasje eller utvikle elektriske feil.

Regelmessig vedlikehold er avgjørende for at startsystemet skal være pålitelig. Renault Trafics startmotorer krever et fungerende batteri med minst 12.4 volt tomgangsspenning og rene kontakter på batteripolene. Startsperren krever av og til omprogrammering av nøklene eller oppdatering av programvaren til styreenheten. Ved startproblemer bør batteriet kontrolleres først, deretter sikringer og releer, før det utføres kostbare reparasjoner på startmotoren eller startsperren.

Renault Trafic: Problemer med bremsene

Renault Trafic: Problemer med bremsene

Bremsesystemet på Renault Trafic har karakteristiske svakheter, som særlig gir seg utslag i "bremselysene virker ikke" eller ujevn slitasje på bremseklossene. Disse problemene oppstår vanligvis mellom 60 000 og 80 000 kilometer, avhengig av bruksintensitet og lastens vekt. I nyttekjøretøy som Trafic 2 og Trafic 3 er slitasjen ofte mer intensiv på grunn av den høyere belastningen. Bremseskivene kan slites for tidlig eller utvikle riller, noe som fører til ujevn gange og vibrasjoner ved oppbremsing. Elektroniske komponenter som bremselysbrytere eller ABS-sensorer kan også svikte og forårsake feilmeldinger. Ved alvorlige feil vil hele bremsesystemet ikke lenger fungere som det skal.

En profesjonell inspeksjon er avgjørende for bilens sikkerhet og bør utføres hver 20 000 km. Bremsesystemet på Renault Trafic utsettes for store påkjenninger og krever regelmessig kontroll av bremseklosser, bremseskiver og bremsevæske for å sikre optimal bremseytelse. Bremsevæsken bør skiftes annethvert år, da gammel bremsevæske absorberer fuktighet og reduserer bremseytelsen. Ved første tegn på bremseproblemer, for eksempel knirkelyder eller økt bremselengde, bør du oppsøke et verksted umiddelbart.

MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 749,66 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
749,66 kr
187,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
DELPHI HDF296 Drivstoffilter Filterinnsats
Anmeldelser - 28
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Høyde [mm]: 72
  • Diameter [mm]: 88
  • DELPHI: Drivstoffilter
  • Varenummer: HDF296
  • Vår pris: 62,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
DELPHI Drivstoffilter Filterinnsats
Artikkelnummer: HDF296
sammenlignet med Veil. pris 74,92 kr

62,41 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 44
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 154291
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 709,37 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
709,37 kr
177,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 275,85 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

275,85 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 271,16 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
271,16 kr
271,16 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Andre vanlige feil på Renault Trafic

Basert på erfaringene til Renault Trafic-førere, oppstår følgende tilleggsproblemer:

 
  • Glødepluggfeil med 2,5 dCi-motor: oppstår ofte mellom 80 000-100 000 km, fører til startproblemer i kaldt vær
  • Problemer med drivstoffpumpen: Oppstår ofte mellom 120 000-140 000 km på grunn av uregelmessig drivstofftilførsel
  • Feil på vekselstrømsgeneratoren: Typisk mellom 100 000-130 000 km, spesielt ved intensiv bruk av elektriske forbrukere
  • Clutchslitasje på manuelle girkasser: Forekommer mellom 150 000-200 000 km, avhengig av kjørestil
  • Defekter på hjullager: Viser seg ofte mellom 80 000-120 000 km på grunn av kjørestøy
  • Korrosjon i eksosanlegget: Særlig på biler som har gått over 100 000 km eller er 8-10 år gamle
  • Problemer med vindusregulatorer: Elektriske vindusregulatorer svikter ofte mellom 60 000-80 000 km

Renault Trafic: svake punkter og sterke sider

Sterke sider Svake punkter
Stort lastevolum Blokkering av partikkelfilter
Robust karosseri Defekter ved turboladeren
God nyttelast Problemer med automatgiret
Allsidige konfigurasjoner Feil på klimaanlegget
Økonomiske dieselmotorer Problemer med startmotoren
Komfortabelt førerhus Slitasje på bremsene
Moderne sikkerhetssystemer Elektroniske feil

Renault Trafic er et allsidig nyttekjøretøy med solide grunnleggende egenskaper, men som krever regelmessig og oppmerksomt vedlikehold. De fleste svake punkter kan unngås ved hjelp av forebyggende tiltak og inngrep i tide. Spesielt dieselmotorene og eksosetterbehandlingssystemet krever tilpasset kjøring og regelmessige kontroller for å maksimere levetiden og unngå kostbare reparasjoner.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 X1
  • Varenummer: 150565
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 595,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
595,75 kr
119,15 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
330,91 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Syntrax Long Life 154F0C Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Versjon: Long Life
  • Produktlinje: Syntrax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: MAN 342 S1, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 21A
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API GL-5
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 154F0C
  • Vår pris: 271,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 154F0C
271,45 kr
271,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 522,75 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
522,75 kr
52,28 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
REINZ 01-31157-01 Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
  • REINZ: Tetningssett, topplokk
  • Varenummer: 01-31157-01
  • Vår pris: 1889,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
REINZ Tetningssett, topplokk uten sylinderhodetetning, med simring, veivaksel, med ventilstangtetning
Artikkelnummer: 01-31157-01
sammenlignet med Veil. pris 2473,60 kr

1889,56 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
RepDPF HERTH+BUSS ELPARTS 54271045 Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Eksosanlegg: for kjøretøy med fra prod. montert sot / partikkelfilter
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tilkoplingsledning, med verneslage, med mårvern, med bøyler
  • Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 5, 6,5
  • Lengde [m]: 1
  • Material: Silikon
  • kjem. egenskap: oljebestandig
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Temperaturområde til [°C]: +350
  • Spennområde fra [mm]: 10,0, 11,0, 11,5, 12,5
  • Spenneområde til [mm]: 12,5, 13,5, 14,0, 15,0
  • HERTH+BUSS ELPARTS: Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
  • Varenummer: 54271045
  • Vår pris: 823,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
HERTH+BUSS ELPARTS Trykkledning, trykksensor (sot- / partikkelfilter)
Artikkelnummer: 54271045
823,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL ATF 220 142837 Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF II
  • Produsentens anbefalinger: 339 Typ V1, 339 Typ Z1, MB Approval 236.7, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A
  • Versjon: 220
  • Produktlinje: ATF
  • Produsentanbefaling olje: Allison C-4, Caterpillar CAT TO-2, Dexron II, Dexron IID, ESR-M2C163-A, Renk Doromat, Typa A suffix A, Volvo 97340
  • Tank design: Kanne
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 4
  • MOBIL: Olje automatgir
  • Varenummer: 142837
  • Vår pris: 472,77 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Olje automatgir ATF II, 4l, Rød
Artikkelnummer: 142837
Mer
472,77 kr
118,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-58%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 88
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 72,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

72,61 kr
Pris per produkt
1037,29 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 2128,31 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2128,31 kr
106,42 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 25
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 436,98 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
436,98 kr
87,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: