• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Mazda CX-5-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Mazda CX-5 generasjon I (2012-2017)
    1. Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon I (2012-2017)
    2. Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon I (2012-2017)
  2. Mazda CX-5 generasjon II (2017-2024)
    1. Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon II (2017-2024)
    2. Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon II (2017-2024)
  3. Mazda CX-5 generasjon III (2024-i dag)
    1. Mazda CX-5 SKYACTIV-X bensinmotor: Generasjon III (2024-i dag)
    2. Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon III (2024-i dag)
    3. Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon III (2024-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Mazda CX-5-motorene i alle generasjoner

Mazda CX-5 har etablert seg som en innovativ kompakt SUV siden lanseringen i 2012, og tilbyr et sofistikert motorprogram med revolusjonerende SKYACTIV-teknologi over to generasjoner. Den kontinuerlige utviklingen av drivlinjene viser Mazdas fokus på effektivitet og pålitelighet uten elektrifisering.

Mazda CX-5 generasjon I (2012-2017)

Mazda CX-5 generasjon I (2012-2017)

Den første generasjonen av Mazda CX-5 var en pioner innen Mazdas SKYACTIV-filosofi og kjennetegnes av eksepsjonelt økonomiske og holdbare motorer. Med riktig vedlikehold nådde kjørelengden lett 250 000 til 350 000 kilometer, og SKYACTIV-G-bensinmotorene var spesielt effektive takket være det høye kompresjonsforholdet på 14:1. Større motorskader var ekstremt sjeldne, og det var bare registerkjeden på bensinmotorene som av og til måtte skiftes rundt 150 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var SKYACTIV-D 2.2 med 175 hk, som på en optimal måte kombinerte effekt, driftssikkerhet og fremragende drivstofforbruk. Mazda har bevisst posisjonert CX-5 som et alternativ til tyske premium-SUV-er, med fokus på driftssikkerhet fremfor luksus.

Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon I (2012-2017)

Bensinmotorene i Mazda CX-5 var i sin helhet basert på den revolusjonerende SKYACTIV-G-teknologien. 2.0 SKYACTIV-G var tilgjengelig med 121 kW (165 hk) som hovedmotor og var kjennetegnet av et eksepsjonelt høyt kompresjonsforhold på 14:1. En kraftigere variant med 118 kW (160 hk) ble lagt til senere, men ble installert sjeldnere. Disse Mazda CX-5-motorene ble ansett for å være de mest driftssikre bensinmotorene i sin klasse: De eneste nevneverdige svakhetene var sporadisk forlengelse av registerkjeden etter 120 000-150 000 kilometer og sjeldne problemer med høytrykksinnsprøytningspumpene ved bruk av dårligere drivstoff. SKYACTIV-G 2.0 utviklet seg til å bli referansemotoren for økonomiske sugemotorer og oppnådde forbrukstall som ellers var forbeholdt turbomotorer.

Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon I (2012-2017)

SKYACTIV-D 2.2 dominerte Mazda CX-5-dieselprogrammet med ulike ytelser fra 110 kW (150 hk) til 129 kW (175 hk). Denne Mazda CX-5-dieselen var et teknisk mesterverk med det laveste kompresjonsforholdet i sin klasse (14:1 i stedet for de vanlige 16-17:1) og totrinns turboladning. SKYACTIV-D 2.2 med 175 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2015 og utover med optimalisert utslippskontroll, viste seg å være ekstremt holdbare og økonomiske. Disse dieselmotorene i Mazda CX-5 oppfylte allerede Euro 6-standarden uten AdBlue-system, og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofføkonomi og pålitelighet med et testforbruk på bare 4,8-5,2 liter per 100 km.

Mazda CX-5-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
SKYACTIV-G 2.0 160-165 HK 6,2-7,1 l/100 km Av og til timingkjede Meget bra
SKYACTIV-D 2,2 150-175 HK 4,8-5,6 l/100 km Svært robust, sjelden problemer Veldig bra

Mazda CX-5 generasjon II (2017-2024)

Mazda CX-5 generasjon II (2017-2024)

Den andre generasjonen av Mazda CX-5 foredlet den velprøvde SKYACTIV-teknologien og regnes som den mest modne av alle generasjoner. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 300 000 og 400 000 kilometer, og både SKYACTIV-G-bensinmotoren og SKYACTIV-D-dieselmotoren anses som usedvanlig slitesterke. Større motorskader er praktisk talt uhørt, og det er bare de kraftige 2,5-turbobensinmotorene som av og til viser svakheter under ekstreme belastninger. Det absolutte høydepunktet var SKYACTIV-D 2.2 med 184 hk - en videreutviklet dieselmotor med enda bedre effektivitet og smidighet. Som en spesialitet introduserte Mazda i 2019 SKYACTIV-G 2.5 Turbo med 230 hk, som ikke krever hybridisering, men som fortsatt er svært økonomisk.

Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon II (2017-2024)

Mazda CX-5s bensinmotorutvalg startet med den videreutviklede SKYACTIV-G 2.0 (121 kW/165 hk), som ble supplert med den mer moderne SKYACTIV-G 2.5 (143 kW/194 hk) fra 2019. Disse sugemotorene i Mazda CX-5 har vist seg å være enda mer driftssikre enn sine forgjengere, nesten uten produksjonsproblemer. For sportslige sjåfører var Mazda CX-5 2.5 Turbo med 170 kW (231 hk) tilgjengelig fra 2019, men kun med firehjulsdrift. SKYACTIV-G 2.5 Turbo utviklet seg til å bli den kraftigste motoren i denne generasjonen, men viste tidvis økt oljeforbruk med en svært sportslig kjørestil - likevel var den betydelig mer pålitelig enn sammenlignbare tyske turbomotorer. Det spesielle med alle Mazda CX-5-bensinmotorene var den høye kompresjonen uten turbolading (med unntak av 2,5 Turbo), noe som førte til eksepsjonell lang levetid.

Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon II (2017-2024)

Mazda CX-5 SKYACTIV-D 2.2 ble tilbudt i ulike effektstørrelser fra 110 kW (150 hk) til 135 kW (184 hk). Alle Mazda CX-5 dieselmotorer hadde den videreutviklede SKYACTIV-D-teknologien med optimalisert forbrenning og enda lavere kompresjon. SKYACTIV-D 2.2 med 135 kW (184 hk) viste seg å være den mest effektive og pålitelige motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 4,5-5,1 liter per 100 km og praktisk talt ingen standardproblemer - ideelt for hyppige sjåfører og tilhengerdrift. Det spesielle var fraværet av AdBlue-system, noe som holdt vedlikeholdskostnadene lave og økte driftssikkerheten.

Mazda CX-5 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
SKYACTIV-G 2,0 165 HK 6,0-6,8 l/100 km Praktisk talt ingen standardproblemer Veldig bra
SKYACTIV-G 2,5 194 HK 6,4-7,2 l/100 km Svært robust Meget god
SKYACTIV-G 2,5 Turbo 231 HK 7,8-8,4 l/100 km Sporadisk oljeforbruk Bra
SKYACTIV-D 2,2 150-184 HK 4,5-5,4 l/100 km Ekstremt robust Svært god

Mazda CX-5 generasjon III (2024-i dag)

Den nåværende Mazda CX-5-generasjonen fortsetter å basere seg på velprøvde forbrenningsmotorer uten elektrifisering, og representerer Mazdas tro på at perfeksjonerte forbrenningsmotorer kan være mer effektive enn hybrider. Alle motorene er basert på den nyeste SKYACTIV-X-teknologien med kontrollert kompresjonstenning for bensinmotorer. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2024, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er SKYACTIV-X 2.0 med 186 hk, som kombinerer dieseleffektivitet med jevn bensinkjøring. SKYACTIV-X-teknologien lover en levetid på over 400 000 kilometer, ettersom den kontrollerte kompresjonstenningen gjør at motoren arbeider ekstremt skånsomt.

Mazda CX-5 SKYACTIV-X bensinmotor: Generasjon III (2024-i dag)

Den revolusjonerende SKYACTIV-X 2.0 med 137 kW (186 hk) danner grunnlaget for Mazda CX-5-motorserien. Denne Mazda CX-5-motoren har gniststyrt kompresjonstenning (SPCCI) og fungerer som en dieselmotor, men går på bensin. SKYACTIV-X 2.0 regnes som en teknisk revolusjon og er i ferd med å utvikle seg til å bli den mest innovative motoren i denne generasjonen - den gir dieselforbruk med jevn bensinkjøring og har så langt vært fri for serieproduksjonsproblemer. Teknologien tillater et kompresjonsforhold på 16:1 i bensinmodus, noe som tidligere ble ansett som umulig.

Mazda CX-5 bensinmotorer: Generasjon III (2024-i dag)

I tillegg til SKYACTIV-X er den velprøvde SKYACTIV-G 2.5 med 143 kW (194 hk) tilgjengelig, som viderefører tradisjonen med pålitelige sugemotorer i Mazda CX-5. For sportslige krav finnes fortsatt SKYACTIV-G 2.5 Turbo med 170 kW (231 hk), som teknisk sett er uforandret fra forrige generasjon.

Mazda CX-5 dieselmotorer: Generasjon III (2024-i dag)

Den velprøvde SKYACTIV-D 2.2 med 135 kW (184 hk) er fortsatt den eneste dieselmotoren som er tilgjengelig, og den viderefører tradisjonen med ekstremt pålitelige Mazda CX-5-dieselmotorer. De tekniske nyvinningene begrenser seg til optimalisert utslippskontroll for Euro 7-samsvar.

Mazda CX-5 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
SKYACTIV-X 2.0 186 HK 5,2-5,8 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
SKYACTIV-G 2,5 194 HK 6,2-7,0 l/100 km Bevist robust Meget god
SKYACTIV-G 2,5 Turbo 231 HK 7,6-8,2 l/100 km Sporadisk oljeforbruk Bra
SKYACTIV-D 2,2 184 HK 4,3-5,0 l/100 km Ekstremt robust Veldig bra

Konklusjon: De beste Mazda CX-5-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Mazda CX-5-motorene viser en konsekvent videreføring av SKYACTIV-filosofien uten elektrifisering. Mens andre produsenter satser på kompleks hybridteknologi, fortsetter Mazda å perfeksjonere forbrenningsmotorene og oppnår imponerende tall for effektivitet og pålitelighet. Den nye tredjegenerasjons SKYACTIV-X-teknologien representerer en revolusjonerende tilnærming som kombinerer diesel- og bensinteknologi.

  • Beste bensinmotor i Mazda CX-5:

SKYACTIV-X 2.0 (186 hk, generasjon III) kombinerer revolusjonerende kompresjonstenning med dieseleffektivitet og jevn bensinkjøring med hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Mazda CX-5 dieselmotor:

SKYACTIV-D 2.2 (184 hk, generasjon II og III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner uten AdBlue-system.

  • Beste allround-motor i Mazda CX-5:

SKYACTIV-G 2.5 (194 hk, generasjon II og III) med sin velprøvde sugemotorteknologi, høye kompresjonsforhold og praktisk talt ingen produksjonsproblemer.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Mazda CX-5, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 519,94 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
519,94 kr
129,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 63
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Versjon: XL-III C3
  • Varenummer: 872373
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 532,80 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
532,80 kr
133,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
49090273 K2 CARDOS AOW5 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Anmeldelser - 75
Produkt info
  • Produktlinje: CARDOS
  • Lampetype: W5W, Pære med wedgesokkel
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Block 1.5 [axle]: W2,1x9,5d
  • Lysdesign: Lyspære-teknologi
  • K2: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: AOW5
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K2 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W, Pære med wedgesokkel, W2,1x9,5d, Lyspære-teknologi
Artikkelnummer: AOW5
2,98 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 69
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 303,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
303,78 kr
60,76 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 54
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Innhold [liter]: 10
  • Produktlinje: Longlife
  • Versjon: 504 / 507
  • Varenummer: MN7715-10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 653,94 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
653,94 kr
65,39 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: 1
  • Versjon: ESP
  • Varenummer: 151057
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 666,97 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
666,97 kr
166,74 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • Varenummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolje
  • Vår pris: 804,95 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
804,95 kr
160,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 73
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Helix
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • Varenummer: 550046306
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Vår pris: 600,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,50 kr
150,13 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-20%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 603,85 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

603,85 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • Varenummer: MN7908-5
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 388,92 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
388,92 kr
77,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 603,85 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
603,85 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-57%
ELRING 036.164 Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Anmeldelser - 88
Produkt info
  • Monteringsposisjon: sylinderhode
  • kjem. egenskap: permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding
  • Tank design: Tube
  • Innhold [ml]: 70
  • Material: Silikon
  • temperaturområde [°C]: -60
  • Temperaturområde til [°C]: 315
  • Farge: grå
  • ELRING: Tetningsstoff
  • Varenummer: 036.164
  • Vår pris: 73,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
ELRING Tetningsstoff Tube, Silikon, Innhold: 70ml, permanent elastisk, ikke løsemiddelholdig, UV-bestanding, grå, sylinderhode
Artikkelnummer: 036.164
sammenlignet med Veil. pris 174,00 kr

73,83 kr
Pris per produkt
1054,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 3000 XE
  • Varenummer: 150941
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 1894,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
1894,22 kr
94,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-32%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 99
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 650,50 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

650,50 kr
130,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 32
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: Super
  • Versjon: 2000 X1
  • Varenummer: 150865
  • Tank design: Kanne
  • MOBIL: Motorolje
  • Vår pris: 315,54 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
315,54 kr
78,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: