• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

BMW 1-serie motorer

Innholdsfortegnelse

  1. BMW 1-serie generasjon I (2004-2013)
    1. BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon I (2004-2013)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon I (2004-2013)
  2. BMW 1-serie generasjon II (2011-2019)
    1. BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon II (2011-2019)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon II (2011-2019)
  3. BMW 1-serie generasjon III (2019-i dag)
    1. BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon III (2019-i dag)
    2. BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon III (2019-i dag)
  4. Konklusjon: De beste BMW 1-serie motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2004 har BMW 1-serie etablert seg som en kompakt premium sedan med bakhjulsdrift og senere forhjulsdrift, og hver generasjon har tilbudt et variert utvalg av BMW 1-serie motorer med ulike teknologiske tilnærminger. Fra de første rekkeseksermotorene til moderne tresylindrede turbomotorer - utviklingen av BMW 1-serie-motorene gjenspeiler endringene i bilindustrien.

BMW 1-serie generasjon I (2004-2013)

BMW 1-serie generasjon I (2004-2013)

Den første BMW 1-seriegenerasjonen var en banebrytende prestasjon som en kompakt BMW med klassisk bakhjulsdrift og en langsgående motor. Disse BMW 1-serie-motorene nådde vanligvis 250 000 til 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, der de sekssylindrede sugemotorene var spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 150 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på vannpumpe, termostat og ventildekselpakning. Det absolutte høydepunktet var N54 3,0-liters biturbo i 135i med 306 hk, som ble regnet som en av de beste BMW-motorene på sin tid, til tross for sporadiske problemer med turboladeren. Denne generasjonen var preget av den klassiske BMW-filosofien: Rekkemotorer med utmerket smidighet og sportslig karakter, om enn med høyere drivstofforbruk enn konkurrentene.

BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon I (2004-2013)

BMW 1-serie bensinmotorutvalget besto av ulike firesylindrede og sekssylindrede motorer. Innstegsmotorene var den firesylindrede 1,6-liters N42/N46 med 85 kW (115 hk) og den firesylindrede 2,0-liters N43/N46 med 110-125 kW (150-170 hk). Disse BMW 1-serie-motorene led av typiske problemer som defekte ventildekselpakninger, vannpumpeproblemer og, i tilfellet N43, problemer med direkte innsprøytning. De sekssylindrede sugemotorene N52 (2,5 og 3,0 liter) med 160-200 kW (218-272 hk) ble ansett for å være svært pålitelige og raffinerte. Den absolutte toppmotoren var N54 3,0-liters biturbo med 225 kW (306 hk) i 135i, som tidvis hadde turboladerproblemer og koksing av innsprøytningsventilene, men som likevel oppnådde legendestatus.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon I (2004-2013)

BMW 1-serie dieselmotorer ble dominert av den velprøvde og testede firesylindrede serien. N47 2,0-liters dieselmotoren var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 85 kW (116 hk) til 150 kW (204 hk). Disse BMW 1-serie TDI-motorene (BMW kalte dem bare "d") viste seg å være svært økonomiske og pålitelige, bare de tidlige N47-motorene (2007-2009) viste av og til problemer med timingkjeden. BMW 118d med 105 kW (143 hk) ble generasjonens mest populære dieselmotor - den tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofforbruk på bare 4,5-5,2 liter og høy driftssikkerhet. Den kraftige BMW 123d med 150 kW (204 hk) var et skikkelig insidertips for sportslige sjåfører.

BMW 1-serie motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
N42/N46 1,6 LITER 115 HK 7,2-8,1 l/100 km Ventildekselpakning, vannpumpe Gjennomsnitt
N43/N46 2,0L 150-170 HK 7,5-8,5 l/100 km Direkte innsprøytning, ventildeksel Moderat
N52 2,5/3,0 LITER 218-272 HK 8,2-9,8 l/100 km Svært pålitelig Svært god
N54 3.0L Biturbo 306 HK 9,8-11,2 l/100 km Turbolader, drivstoffinjektorer Bra
N47 2,0L diesel 116-204 HK 4,5-5,8 l/100 km Tidlig timingkjede (frem til 2009) Meget bra

BMW 1-serie generasjon II (2011-2019)

BMW 1-serie generasjon II (2011-2019)

Den andre BMW 1-seriegenerasjonen beholdt bakhjulsdriften og foredlet motorteknologien betraktelig. Med riktig vedlikehold nådde disse BMW 1-serie-motorene lett 300 000 til 400 000 kilometer, og de reviderte dieselmotorene ble ansett for å være spesielt holdbare. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 kilometer, hovedsakelig på turboladeren og høytrykkspumpen i dieselmotorene. Det absolutte høydepunktet var N55 3,0-liters turbo med 240-250 kW (326-340 hk) i M135i, som i stor grad eliminerte problemene med N54 og regnes som en av de beste sekssylindrede turbomotorene fra BMW. Denne generasjonen markerte overgangen til moderne turboladede motorer med betydelig forbedret effektivitet og økt pålitelighet.

BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon II (2011-2019)

BMW 1-serie bensinmotorutvalget ble fullstendig revidert og besto nå hovedsakelig av turbomotorer. N13 1,6-liters turbo med 100 kW (136 hk) fungerte som innstegsmotor, men viste seg å være problematisk med hyppige skader på turboladeren og oljeforbruk. N20 2,0-liters turbo med 135-180 kW (184-245 hk) var mye mer pålitelig og hadde en god balanse mellom ytelse og forbruk. Det absolutte høydepunktet var N55 3,0-liters turbo med 240-250 kW (326-340 hk) i M135i, som var en videreutvikling av N54, og som eliminerte barnesykdommene og viste seg å være usedvanlig driftssikker. For første gang kunne disse BMW 1-serie-motorene tilby en kombinasjon av høy ytelse og akseptabelt drivstofforbruk.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon II (2011-2019)

BMW 1-serie dieselmotorene ble fundamentalt revidert. N47 ble videreutviklet til N47N og senere erstattet av B47. Disse motorene var tilgjengelige i effektnivåer fra 85 kW (116 hk) til 170 kW (231 hk). BMW 118d med 110 kW (150 hk) utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i denne generasjonen - den hadde et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og var svært godt egnet til hverdagsbruk. Den kraftige BMW 125d med 160 kW (218 hk) var et skikkelig insidertips for sportslige sjåfører som satte pris på effektivitet. Alle BMW 1-serie dieselmotorer hadde moderne common-rail innsprøytning med partikkelfilter og oppfylte Euro 5-standarden.

BMW 1-serie motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
N13 1,6L Turbo 136 HK 6,4-7,2 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Problematisk
N20 2,0L Turbo 184-245 HK 6,8-8,1 l/100 km Av og til tannhjulskjede Bra
N55 3,0L Turbo 326-340 HK 8,2-9,1 l/100 km Svært pålitelig Meget god
N47N/B47 Diesel 116-231 HK 4,2-5,6 l/100 km Robust, økonomisk Meget god

BMW 1-serie generasjon III (2019-i dag)

BMW 1-serie generasjon III (2019-i dag)

Den tredje generasjonen av BMW 1-serie markerte en radikal endring med overgang til forhjulsdrift og tverrstilt motorlayout. Disse BMW 1-serie-motorene er basert på den modulære BMW-arkitekturen og forventes å gå mellom 250 000 og 350 000 kilometer med riktig vedlikehold, og de tresylindrede motorene er overraskende robuste. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2019, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende resultater. Toppmotoren er B48 2,0-liters turbomotor med 225 kW (306 hk) i M135i xDrive, som byr på imponerende ytelse til tross for forhjulsdrift. Denne generasjonen er helt avhengig av turbomotorer og representerer BMWs svar på konkurransen fra Audi A3 og Mercedes A-Klasse.

BMW 1-serie bensinmotorer: Generasjon III (2019-i dag)

BMW 1-serie bensinserie er utelukkende basert på turboladede motorer i B-serien. B38 1,5-liters tresylindret turbomotor med 100-103 kW (136-140 hk) fungerer som innstegsmotor og overrasker med sin jevne gange og driftssikkerhet. B48 2,0-liters firesylindret turbomotor er tilgjengelig i effektnivåer fra 141 kW (192 hk) til 225 kW (306 hk). BMW 118i med B38-motoren utvikler seg til å bli generasjonens mest økonomiske bensinmotor med et drivstofforbruk på bare 5,8-6,4 liter per 100 km. BMW M135i med B48-motor (225 kW/306 hk) byr på imponerende ytelser til tross for forhjulsdrift, men viser allerede de første tegnene på de velkjente B48-problemene med oljeforbruk ved sportslig kjøring.

BMW 1-serie dieselmotorer: Generasjon III (2019-i dag)

BMW 1-serie dieselmotorer er basert på den velprøvde B47-motoren i ulike effektnivåer fra 85 kW (116 hk) til 140 kW (190 hk). BMW 118d med 110 kW (150 hk) viderefører tradisjonen med pålitelige BMW-dieselmotorer og har et testforbruk på bare 4,1-4,6 liter per 100 km. Disse BMW 1-serie dieselmotorene har moderne eksosetterbehandling med SCR-katalysator og oppfyller Euro 6d-standarden. BMW 120d med 140 kW (190 hk) er den kraftigste dieselen i denne generasjonen og tilbyr en utmerket kombinasjon av ytelse og effektivitet.

BMW 1-serie motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
B38 1,5L Turbo 136-140 HK 5,8-6,4 l/100 km Så langt ingen serieproblemer Veldig bra
B48 2.0L Turbo 192-306 HK 6,2-7,8 l/100 km Oljeforbruk for sportsvarianter Bra
B47 2,0 liter diesel 116-190 HK 4,1-4,8 l/100 km Svært pålitelig Veldig bra

Konklusjon: De beste BMW 1-serie motorene i alle generasjoner

Utviklingen av BMW 1-serie-motorene viser tydelig endringen fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer med en samtidig endring i drivkonsepter. Mens de to første generasjonene med bakhjulsdrift og rekkemotorer legemliggjorde den klassiske BMW-filosofien, brakte den tredje generasjonen med forhjulsdrift en helt ny retning. BMW 1-serie dieselmotorene forble pålitelige og økonomiske gjennom alle generasjoner, mens bensinmotorene viste en kontinuerlig utvikling mot mer effektivitet med samtidig økt ytelse.

  • Beste bensinmotor i BMW 1-serie:

BMW 1-serie N55 3,0-liters turbo (326-340 hk, generasjon II) kombinerer klassisk BMW rekkesekserkultur med moderne turboteknologi og eksepsjonell driftssikkerhet.

  • Beste BMW 1-serie dieselmotor:

BMW 1-serie B47 2,0-liters dieselmotor (150 hk, generasjon II og III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste BMW 1-serie motor totalt sett:

BMW 1-serie N52 3,0-liters sugemotor (258-272 hk, generasjon I) regnes som en av de beste BMW-motorene gjennom tidene, med eksepsjonelt jevn gange og lang levetid.

For vedlikehold og reservedeler til alle BMW 1-serie generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 563,75 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
563,75 kr
140,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-67%
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO Long Life
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2204218
  • Vår pris: 626,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2204218
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

626,83 kr
125,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1498,69 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1498,69 kr
74,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 608,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
608,25 kr
152,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 596,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
596,32 kr
119,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 479,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
479,33 kr
95,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 326,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
326,60 kr
81,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 603,16 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
603,16 kr
150,79 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Anmeldelser - 17
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: grønn
  • Produktlinje: AG13
  • Produsentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Spesifikasjon: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Innhold [liter]: 10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • kjem. egenskap: fosfatfri, nitritfri, aminfri
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vår pris: 289,74 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Artikkelnummer: MN4013-10
Mer
289,74 kr
28,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
ENI I-SINT 4001016 Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: I-SINT
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • ENI: Motorolje
  • Varenummer: 4001016
  • Vår pris: 717,96 kr
Detaljer
ENI Motorolje 5W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 4001016
717,96 kr
179,49 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TEXACO Havoline ProDS V 804038MHE Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Havoline
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ProDS V
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TEXACO: Motorolje
  • Varenummer: 804038MHE
  • Vår pris: 575,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TEXACO Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 804038MHE
575,83 kr
143,96 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
P 7123 BOSCH F 026 407 123 Oljefilter Filterinnsats
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • Filtertype: Filterinnsats
  • Høyde [mm]: 134
  • innvendig diameter 2 [mm]: 19, 21
  • Høyde 1 [mm]: 117
  • Diameter [mm]: 52
  • Tilleggsvare / tilleggsinfo: med tetning
  • BOSCH: Oljefilter
  • Varenummer: F 026 407 123
  • Vår pris: 179,20 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Oljefilter Filterinnsats
Artikkelnummer: F 026 407 123
179,20 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 15F640 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F640
  • Vår pris: 665,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15F640
665,45 kr
166,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL GTX 15DAFE Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: GTX
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15DAFE
  • Vår pris: 1623,40 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 15DAFE
1623,40 kr
81,17 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: