• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Audi A6-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Audi A6-motorer: Generasjon I (1994-1997)
    1. Audi A6 bensinmotorer: Generasjon I (1994-1997)
    2. Audi A6 dieselmotorer: Generasjon I (1994-1997)
  2. Audi A6-motorer: Generasjon II (1997-2004)
    1. Audi A6 bensinmotorer: Generasjon II (1997-2004)
    2. Audi A6 dieselmotorer: Generasjon II (1997-2004)
  3. Audi A6-motorer: Generasjon III (2004-2011)
    1. Audi A6 bensinmotorer: Generasjon III (2004-2011)
    2. Audi A6 dieselmotorer: Generasjon III (2004-2011)
  4. Audi A6-motorer: Generasjon IV (2011-2018)
    1. Audi A6 bensinmotorer: Generasjon IV (2011-2018)
    2. Audi A6 dieselmotorer: Generasjon IV (2011-2018)
    3. Audi A6 hybriddrift: Generasjon IV (2011-2018)
  5. Audi A6-motorer: Generasjon V (2018-i dag)
    1. Audi A6 mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2018-i dag)
    2. Audi A6 ladbare hybrider: Generasjon V (2018-i dag)
    3. Audi A6 dieselmotorer: Generasjon V (2018-i dag)
  6. Sammendrag: De beste Audi A6-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1994 har Audi A6 etablert seg som en målestokk i den øvre mellomklassen og tilbyr et usedvanlig variert utvalg av motorer gjennom fem generasjoner. Fra de robuste V6-motorene i den første generasjonen til de ultramoderne mildhybridsystemene i den nåværende C8-generasjonen, gjenspeiler den teknologiske utviklingen av Audi A6-motorene fire tiår med innovasjon i bilindustrien.

Audi A6-motorer: Generasjon I (1994-1997)

Audi A6-motorer: Generasjon I (1994-1997)

Den første Audi A6-generasjonen (C4) markerte overgangen fra Audi 100-æraen og etablerte nye standarder i den øvre mellomklassen. Kjørelengden til denne generasjonen varierte betraktelig: Mens de velprøvde femsylindrede motorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, krevde V6-bensinmotorene ofte større reparasjoner av ventilføringer eller vannpumper mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Allerede de første TDI-dieselmotorene demonstrerte sin legendariske levetid med kjørelengder på over 600 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,5 TDI med 140 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og regnes som en milepæl innen dieselteknologi.

Audi A6 bensinmotorer: Generasjon I (1994-1997)

Audi A6 bensinmotorprogram besto av den legendariske 2,0-liters firesylinderen med 100 hk, den karakteristiske 2,3-liters femsylinderen med 133 hk og V6-motorene med 2,6 og 2,8 liters slagvolum (150-174 hk). Audi A6 2,3-liters femsylinderen utviklet seg til å bli den mest karismatiske motoren i denne generasjonen - den umiskjennelige lyden og den robuste konstruksjonen gjorde den til en klassiker. V6-motorene led imidlertid av typiske problemer som utette ventildekselpakninger og slitasjeutsatte vannpumper, noe som krevde regelmessig vedlikehold.

Audi A6 dieselmotorer: Generasjon I (1994-1997)

Audi A6-dieselmotorene ble dominert av den revolusjonerende 2,5 TDI med 116 hk (fra 1995) og senere 140 hk. Denne Audi A6 TDI-motoren var en av de første turbodieselmotorene med direkte innsprøytning og ladeluftkjøling i luksusklassen. 2,5 TDI viste seg å være usedvanlig slitesterk - mange eksemplarer gikk over 700 000 kilometer uten motoroverhaling. Kun innsprøytningspumpen krevde av og til vedlikehold, men det var til å leve med med tanke på drivstoffbesparelsen på over 10 liter sammenlignet med datidens bensinmotorer.

Audi A6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2.0 bensinmotor 100 HK 8,5-9,2 l/100 km Ventilstyringer, moderat ytelse Gjennomsnittlig
2.3 Femsylindret 133 HK 9,1-9,8 l/100 km Svært robust, karakteristisk Meget god
2,6/2,8 V6 150-174 HK 9,8-10,5 l/100 km Ventildeksel, vannpumpe Bra
2,5 TDI 116-140 HK 6,8-7,5 l/100 km Innsprøytningspumpe, ellers legendarisk Meget bra

Audi A6-motorer: Generasjon II (1997-2004)

Audi A6-motorer: Generasjon II (1997-2004)

Den andre Audi A6-generasjonen (C5) revolusjonerte luksusklassen med innovative teknologier som verdens første V8 TDI og moderne FSI-bensinmotorer. Kjørelengden nådde nye dimensjoner: De velprøvde V6 TDI-motorene gikk rutinemessig over 400 000 kilometer, mens de mer komplekse V8-motorene krevde større vedlikeholdsarbeid mellom 250 000 og 350 000 kilometer. De tidlige 2.7T-motorene var problematiske med sine følsomme turboladere, som ofte måtte repareres etter bare 120 000 kilometer. Det absolutte høydepunktet var 2,5 TDI V6 med 180 hk - et teknisk mesterverk som kombinerte sportslige ytelser med dieseleffektivitet.

Audi A6 bensinmotorer: Generasjon II (1997-2004)

Audi A6 bensinmotorutvalget startet med 1.8T (150 hk), etterfulgt av 2.4 V6 (165 hk), den problematiske 2.7T Biturbo (250 hk) og 2.8 V6 (193 hk). De første FSI-motorene med 2,0 (130 hk) og 3,2 liter (255 hk) ble lagt til senere. Audi A6 2.7T utviklet seg til den mest problematiske motoren i denne generasjonen - de to små turboladerne ble regelmessig overopphetet, noe som førte til kostbare reparasjoner. 2.8 V6 viste seg derimot å være en solid allrounder, mens FSI-motorene introduserte direkte innsprøytning og variabel ventilkontroll.

Audi A6 dieselmotorer: Generasjon II (1997-2004)

Audi A6 2.5 TDI ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 150 til 180 hk og etablerte seg som en av de beste dieselmotorene i sin samtid. Disse V6 TDI-motorene hadde moderne common rail-innsprøytning og partikkelfilter. Audi A6 2.5 TDI med 180 hk kombinerte imponerende ytelse med et drivstofforbruk på bare 6,5 liter - en milepæl innen dieselteknologi. Det fantes også den spektakulære 4.2 V8 TDI med 326 hk, som satte nye standarder som verdens første V8-diesel, men som var komplisert og vedlikeholdskrevende.

Audi A6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,8T 150 HK 7,8-8,5 l/100 km Turbolader, oljeforbruk Gjennomsnittlig
2,4 V6 165 HK 9,2-9,8 l/100 km Robust, men tørst Bra
2,7T Biturbo 250 HK 10,5-11,2 l/100 km Turbolader, overoppheting Problematisk
2,8 V6 193 HK 9,5-10,1 l/100 km Solid allrounder Bra
2,0/3,2 FSI 130-255 HK 8,1-10,8 l/100 km Ventilkoksing med FSI Bra
2,5 TDI V6 150-180 HK 6,2-6,8 l/100 km Legendarisk pålitelighet Meget god
4,2 V8 TDI 326 HK 8,5-9,2 l/100 km Kompleks, krever mye vedlikehold Gjennomsnittlig

Audi A6-motorer: Generasjon III (2004-2011)

Audi A6-motorer: Generasjon III (2004-2011)

Den tredje Audi A6-generasjonen (C6) markerte overgangen til den moderne æraen med FSI-motorer med direkte innsprøytning og avanserte TDI-motorer. Påliteligheten nådde nye høyder: De fleste motorene i denne generasjonen gikk 300 000 til 400 000 kilometer uten problemer med riktig vedlikehold, og 3.0 TDI-motorene med quattro-drift ble ansett for å være spesielt holdbare. De tidlige 2.0 TFSI-motorene med sine registerkjedestrammere og de komplekse W12-motorene var problematiske. Den absolutte toppmotoren var 3.0 TDI med 233 hk - en perfekt balanse mellom ytelse, effektivitet og pålitelighet som fortsatt i dag regnes som referanse.

Audi A6 bensinmotorer: Generasjon III (2004-2011)

Audi A6 bensinmotorprogram omfattet 2.0 TFSI (170 hk), 2.4 V6 (177 hk), 2.8 FSI (210 hk), 3.2 FSI (255 hk) og toppmodellene 4.2 V8 (335 hk) og den eksklusive 6.0 W12 (450 hk). Audi A6 2.0 TFSI led av de typiske problemene fra den tidlige TFSI-generasjonen - skader på registerkjeden og turboladerfeil gjorde den til den mest upålitelige motoren i denne generasjonen. 3.2 FSI viste seg derimot å være et utmerket kompromiss mellom ytelse og pålitelighet, mens V8-motorene var overraskende robuste til tross for sin kompleksitet.

Audi A6 dieselmotorer: Generasjon III (2004-2011)

Audi A6 3.0 TDI dominerte med effektnivåer fra 204 til 240 hk og etablerte seg som referanse for premiumdieselmotorer. Disse V6 TDI-motorene hadde moderne tredje generasjons common rail-innsprøytning og partikkelfilter. Audi A6 3.0 TDI med 233 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i hele generasjonen - den tilbød de sportslige ytelsene til en bensinmotor med dieselforbruk og viste seg å være usedvanlig slitesterk. Det fantes også en 2,7 TDI med 163-180 hk, men denne var mindre utbredt.

Audi A6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TFSI 170 HK 7,5-8,2 l/100 km Tannkjede, turbolader Problematisk
2,4 V6 177 HK 8,8-9,4 l/100 km Robust, men utdatert Gjennomsnittlig
2,8 FSI 210 HK 8,9-9,5 l/100 km Ventilkoksing Bra
3,2 FSI 255 HK 9,8-10,4 l/100 km Svært pålitelig Meget god
4,2 V8 335 HK 11,2-11,8 l/100 km Overraskende robust God
6,0 W12 450 HK 13,5-14,2 l/100 km Kompleks, eksklusiv Gjennomsnittlig
2,7 TDI 163-180 HK 6,8-7,2 l/100 km Mindre vanlig Bra
3,0 TDI 204-240 HK 6,1-6,8 l/100 km Legendarisk pålitelighet Meget god

Audi A6-motorer: Generasjon IV (2011-2018)

Audi A6-motorer: Generasjon IV (2011-2018)

Den fjerde Audi A6-generasjonen (C7) revolusjonerte effektiviteten med moderne TFSI-motorer og avanserte TDI-motorer. Kjørelengden forble gjennomgående høy: De velprøvde 3.0 TDI-motorene fortsatte å oppnå 400 000 til 500 000 kilometer, mens de nye 2.0 TFSI-motorene hadde overvunnet sine barnesykdommer og nå kjørte pålitelig i 250 000 til 350 000 kilometer. De svært komplekse 3.0 TFSI-motorene med kompressor og turbolader samt de første hybridsystemene var problematiske. Det absolutte høydepunktet var 3.0 TDI med 272 hk - et teknisk mesterverk med elektrisk turbolader som kombinerte sportslige ytelser med eksepsjonell effektivitet.

Audi A6 bensinmotorer: Generasjon IV (2011-2018)

Audi A6 bensinmotorutvalget startet med den reviderte 2.0 TFSI (180-252 hk), etterfulgt av 2.8 FSI (204 hk), 3.0 TFSI (300-333 hk) og toppmodellen 4.0 TFSI (420-450 hk). Andre generasjon Audi A6 2.0 TFSI viste seg å være betydelig mer driftssikker enn forgjengeren - problemene med timingkjeden var løst, og turboladerne holdt nå mye lenger. 3.0 TFSI med kompressor og turbolader hadde imponerende ytelse, men var teknisk komplisert og utsatt for kjøleproblemer under sportslig kjøring.

Audi A6 dieselmotorer: Generasjon IV (2011-2018)

Audi A6 3.0 TDI ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 204 til 326 hk, der de kraftigste variantene hadde elektrisk turbolader. Det fantes også den mindre 2.0 TDI med 136-190 hk for mer effektive varianter. Audi A6 3.0 TDI med 272 hk utviklet seg til å bli toppmotoren i denne generasjonen - kombinasjonen av elektrisk turbolader, toppmoderne common rail-innsprøytning og SCR-katalysator ga uovertrufne kjøreegenskaper med minimalt drivstofforbruk. Disse motorene oppfylte allerede Euro 6-standarden og ble sett på som en referanse for moderne dieselteknologi.

Audi A6 hybriddrift: Generasjon IV (2011-2018)

Fra 2012 ble det for første gang tilbudt en Audi A6 Hybrid med 245 hk systemeffekt. Denne kombinerte en 2.0 TFSI med en 40 kW elektrisk motor og tilbød anstendig ytelse, men med begrensninger når det gjaldt bagasjeromsplass og tidvis rykkete CVT-girkasse.

Audi A6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TFSI 180-252 HK 6,8-7,8 l/100 km Betydelig forbedret Bra
2,8 FSI 204 HK 8,2-8,8 l/100 km Utgått modell Gjennomsnittlig
3.0 TFSI 300-333 HK 8,5-9,2 l/100 km Kompleks, kjøling Gjennomsnittlig
4.0 TFSI 420-450 HK 10,8-11,5 l/100 km Svært kompleks Moderat
2,0 TDI 136-190 HK 4,9-5,8 l/100 km Solid base God
3.0 TDI 204-326 HK 5,3-6,5 l/100 km Elektrisk turbo, strålende Meget bra
2.0 Hybrid 245 HK 6,2 l/100 km CVT-girkasse Gjennomsnittlig

Audi A6-motorer: Generasjon V (2018-i dag)

Audi A6-motorer: Generasjon V (2018-i dag)

Den nåværende Audi A6-generasjonen (C8) satser fullt og helt på elektrifisering og representerer Audis visjon for fremtiden i luksusklassen. Alle motorene er nå utstyrt med mildhybridteknologi, mens de ladbare hybridene tilbyr en elektrisk rekkevidde på opptil 91 kilometer. Ettersom generasjonen bare har vært på markedet siden 2018, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første årene viser lovende takter. Toppmotoren er 3.0 TFSI med 340 hk og 48-volts mildhybridsystem, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Mildhybridteknologien lover en levetid på over 350 000 kilometer, ettersom den elektriske assistansen avlaster forbrenningsmotoren.

Audi A6 mildhybrid bensinmotor: Generasjon V (2018-i dag)

Audi A6-motorutvalget er basert på to 2.0 TFSI-motorer med 204 og 245 hk og 3.0 TFSI med 340 hk. Alle Audi A6-motorene har 48-volts mildhybridteknologi med belte-startgenerator og sylinderdeaktivering. Audi A6 2.0 TFSI med 204 hk regnes som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer.

Audi A6 ladbare hybrider: Generasjon V (2018-i dag)

Audi A6 TFSI e har en systemytelse på 367 og 462 hk med en elektrisk rekkevidde på opptil 91 km. Disse Audi A6-motorene kombinerer en 2.0 TFSI med en 105 kW elektrisk motor og tilbyr imponerende kjøreegenskaper, men er teknisk sett svært komplekse.

Audi A6 dieselmotorer: Generasjon V (2018-i dag)

Tre Audi A6 TDI-motorer med 204, 231 og 286 hk er tilgjengelige, alle med et 48-volts mildhybridsystem. Audi A6 3.0 TDI med 231 hk viderefører tradisjonen med pålitelige Audi-diesler og regnes som den beste dieselen i denne generasjonen.

Audi A6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 TFSI MHEV 204-245 HK 6,2-7,1 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
3.0 TFSI MHEV 340 HK 7,8-8,5 l/100 km Kompleks, men lovende Bra
2,0 TDI MHEV 204 HK 4,8-5,4 l/100 km Robust, velprøvd Meget bra
3,0 TDI MHEV 231-286 HK 5,2-6,1 l/100 km Fortsettelse av suksesshistorien Meget bra
2.0 TFSI e 367-462 HK 1,7-2,1 l/100 km + elektrisitet Kompleks, men effektiv God

Sammendrag: De beste Audi A6-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Audi A6-motorene over fem generasjoner viser en imponerende teknologisk evolusjon. Mens TDI-motorene konsekvent satte standarder for pålitelighet og effektivitet, slet de kraftige bensinmotorene ofte med sin kompleksitet. Den nye femte generasjonens mildhybridteknologi lover en lys fremtid for sjåfører som prioriterer effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Audi A6 bensinmotor:

Audi A6 2.0 TFSI MHEV (204 hk, generasjon V) kombinerer moderne mildhybridteknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Audi A6 dieselmotor:

Audi A6 3.0 TDI (233 hk, generasjon III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og sportslige ytelser på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Audi A6 hybridmotor:

Audi A6 2.0 TFSI e (367 hk, generasjon V) med sin høye elektriske rekkevidde på opptil 91 km og imponerende systemytelse.

For vedlikehold og reservedeler til alle Audi A6 generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Anmeldelser - 26
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med tetningsring
  • Byttedel
  • Drivstoffberedning: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Innsprøytningsdyse
  • Varenummer: 0 986 435 360
  • Tilstand: Refabrikkert
Detaljer
BOSCH Innsprøytningsdyse Common Rail (CR), med tetningsring
Artikkelnummer: 0 986 435 360
2186,05 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 503,79 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
503,79 kr
125,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 69,12 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
69,12 kr
69,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 637,15 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
637,15 kr
63,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MA PROFESSIONAL 61-104 Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12
  • Farge: Rød
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Driftstemperatur til [°C]: -35
  • Ta hensyn til tekniske data: +
  • MA PROFESSIONAL: Frostvæske
  • Varenummer: 61-104
  • Vår pris: 129,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MA PROFESSIONAL Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 61-104
Mer
129,58 kr
25,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 794,49 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
794,49 kr
79,45 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 768,46 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
768,46 kr
192,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 926,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
926,89 kr
185,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 596,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
596,32 kr
119,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 80
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA C3
  • Produktlinje: DEXOS2™
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: SUPER SYNTHETIC
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • OPEL GM: Motorolje
  • Varenummer: 19 42 003
  • Vår pris: 571,88 kr
Detaljer
OPEL GM Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 19 42 003
571,88 kr
114,38 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1118,44 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1118,44 kr
55,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 96
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API CH-4, ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: ENERGY PREMIUM
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7908-5
  • Vår pris: 479,33 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7908-5
Mer
479,33 kr
95,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 440,98 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
440,98 kr
110,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 359,73 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
359,73 kr
89,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: