• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Citroën C4-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Citroën C4 generasjon I (2004-2010)
    1. Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon I (2004-2010)
    2. Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon I (2004-2010)
  2. Citroën C4 generasjon II (2010-2018)
    1. Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)
    2. Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)
  3. Citroën C4 generasjon III (2020-i dag)
    1. Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon III (2020-i dag)
    2. Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon III (2020-i dag)
    3. Citroën C4 elektrisk drift: Generasjon III (2020-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Citroën C4-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 2004 har Citroën C4 etablert seg som en innovativ kompaktbil med et karakteristisk design og et variert utvalg av motorer gjennom tre generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra klassiske sugemotorer til moderne elektriske motorer.

Citroën C4 generasjon I (2004-2010)

Citroën C4 generasjon I (2004-2010)

Den første generasjonen Citroën C4 var en pionerperiode for Citroën i kompaktbilsegmentet, og var preget av robuste, men fortsatt teknisk konvensjonelle motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype: Mens de velprøvde HDi-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 300 000 til 400 000 kilometer, krevde bensinmotorene ofte større reparasjoner av clutch eller girkasse mellom 200 000 og 250 000 kilometer. De tidlige turbobensinmotorene hadde av og til problemer med topplokkpakningen og kjølesystemet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 HDi med 136 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte og viste seg å være spesielt holdbar.

Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon I (2004-2010)

Citroën C4s bensinmotorutvalg besto til å begynne med av klassiske sugemotorer. 1.4 16V med 90 hk fungerte som innstegsmotor, etterfulgt av 1.6 16V med 110 hk. Disse Citroën C4-motorene viste seg å være pålitelige, men ikke spesielt økonomiske. Den kraftigste bensinmotoren i Citroën C4 var 2.0 16V med 143 hk, som hadde tilstrekkelig effekt, men et relativt høyt drivstofforbruk. Fra 2006 kom den første turbobensinmotoren: 1,6 THP med 140 hk, som imidlertid var utsatt for problemer med kjølesystemet og tidvis defekte topplokkpakninger. Citroën C4 VTS-varianten med en 180 hk THP-motor utviklet seg til å bli den mest problematiske bensinmotoren i denne generasjonen.

Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon I (2004-2010)

Citroën C4-dieselmotorene var dominert av den velprøvde HDi-teknologien. 1.6 HDi var tilgjengelig med 90 hk og 110 hk og viste seg å være økonomisk og pålitelig. Citroën C4 2.0 HDi med 136 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2005 og utover med common-rail-innsprøytning og partikkelfilter som standard, viste seg å være svært holdbare og økonomiske. Disse Citroën C4 HDi-motorene oppfylte allerede Euro 4-standarden og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, forbruk og driftssikkerhet. En mindre 1,4 HDi med 68 hk var også tilgjengelig, men den var mindre vanlig.

Citroën C4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 16V 90 HK 7,5-8,2 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
1,6 16V 110 HK 7,0-7,8 l/100 km Girkasse, clutch Bra
2,0 16V 143 HK 8,2-9,0 l/100 km Høyt drivstofforbruk Gjennomsnittlig
1,6 THP 140-180 HK 7,8-8,5 l/100 km Kjølesystem, topplokkpakning Moderat
1,4 HDi 68 HK 4,5-5,0 l/100 km Lite kraft Middels
1,6 HDi 90-110 HK 4,8-5,4 l/100 km Svært robust Svært god
2.0 HDi 136 HK 5,2-5,8 l/100 km Svært robust Meget god

Citroën C4 generasjon II (2010-2018)

Citroën C4 generasjon II (2010-2018)

Den andre generasjonen av Citroën C4 markerte et betydelig teknologisk sprang og bød på et modernisert motorutvalg med forbedret effektivitet. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer, og BlueHDi-dieselmotorene anses som spesielt holdbare. Større motorfeil har blitt sjeldnere, og det er bare THP-bensinmotorene som fortsatt viser svakheter i topplokkpakningen og kjølesystemet. Det absolutte høydepunktet var 2.0 BlueHDi med 150 hk - en teknisk moden motor med SCR-katalysator som bød på både kraft og effektivitet. Innføringen av Stop&Start-teknologi og optimaliserte girkasser forbedret den totale effektiviteten betydelig.

Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Citroën C4s bensinmotorutvalg ble grunnleggende revidert. Den nye 1,2 VTi med 82 hk erstattet den gamle 1,4-literen som innstegsmotor og viste seg å være betydelig mer økonomisk. Den velprøvde 1,6 16V ble værende i programmet med 120 hk. THP-turbomotorene ble videreutviklet: 1,6 THP var nå tilgjengelig med 125 hk, 150 hk og 165 hk. Disse Citroën C4 THP-motorene fortsatte imidlertid å ha de velkjente svakhetene fra sine forgjengere, særlig når det gjaldt topplokkpakningen og kjølesystemet. Citroën C4 1,6 THP med 150 hk ble den mest populære, men også den mest problematiske bensinmotoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om tap av kjølevæske og overoppheting.

Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2018)

Citroën C4 fikk en helt ny generasjon dieselmotorer. 1,6 HDi ble erstattet av den mer moderne 1,6 e-HDi med 92 hk og 112 hk, som hadde et mikrohybridsystem med Stop&Start. Den større 2.0 HDi med 136 hk ble først beholdt i programmet, men ble senere erstattet av 2.0 BlueHDi med 150 hk. Alle Citroën C4-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. Citroën C4 1.6 e-HDi med 112 hk viste seg å være den mest pålitelige og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km og høy driftssikkerhet - ideelt for bykjøring og lange avstander.

Citroën C4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 VTi 82 HK 5,9-6,5 l/100 km Lite kraft Bra
1,6 16V 120 HK 6,8-7,4 l/100 km Robust, velprøvd God
1,6 THP 125-165 HK 7,2-8,0 l/100 km Kjølesystem, topplokkpakning Moderat
1,6 e-HDi 92-112 HK 3,8-4,2 l/100 km Svært robust Svært god
2,0 HDi/BlueHDi 136-150 HK 4,5-5,1 l/100 km Svært robust Meget god

Citroën C4 generasjon III (2020-i dag)

Citroën C4 generasjon III (2020-i dag)

Den nåværende generasjonen av Citroën C4 representerer en fullstendig nyorientering med fokus på elektrifisering og effektivitet. Alle bensinmotorer er nå utstyrt med moderne turboteknologi, og for første gang er en ren elektrisk variant (ë-C4) tilgjengelig. Ettersom denne generasjonen bare har vært på markedet siden 2020, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men de første testene viser lovende resultater. Toppmotoren er 1.2 PureTech med 130 hk, som kombinerer sportslig ytelse med høy effektivitet. Den nye generasjonen motorer lover en levetid på over 250 000 kilometer, ettersom teknologien er betydelig mer moden enn hos forgjengerne.

Citroën C4 bensinmotorer: Generasjon III (2020-i dag)

Citroën C4-motorprogrammet er basert på to 1,2 PureTech-motorer med 100 hk og 130 hk. Begge Citroën C4-motorene har turbolading og toppmoderne innsprøytningsteknologi. Citroën C4 1,2 PureTech med 130 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Motorene er tilgjengelige med 6-trinns manuell girkasse eller 8-trinns automatgirkasse.

Citroën C4 dieselmotorer: Generasjon III (2020-i dag)

En enkelt Citroën C4 1.5 BlueHDi-motor med 110 hk er tilgjengelig og viderefører tradisjonen med pålitelige Citroën C4-dieselmotorer. Denne motoren (DV5RC) er utstyrt med SCR-katalysator og toppmoderne utslippskontroll i henhold til Euro 6d-standarden.

Citroën C4 elektrisk drift: Generasjon III (2020-i dag)

Citroën ë-C4 med 136 hk og 50 kWh batterikapasitet tilbyr en rekkevidde på opptil 350 km i henhold til WLTP. Elmotoren er i ferd med å utvikle seg til å bli den mest innovative drivlinjen i denne generasjonen, men den er teknisk kompleks, og batteriets holdbarhet på lang sikt er ennå ikke testet.

Citroën C4-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 100-130 HK 5,5-6,2 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1,5 BlueHDi 110 HK 4,0-4,5 l/100 km Robust, velprøvd Meget god
Elektrisk motor 136 HK 16,0-18,0 kWh/100 km Batterikapasitet ukjent Bra

Konklusjon: De beste Citroën C4-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Citroën C4-motorene viser tydelig den teknologiske fremgangen som er gjort i løpet av nesten to tiår. Mens Citroën C4-dieselmotorene forble pålitelige gjennom alle generasjoner, slet THP-bensinmotorene fra de to første generasjonene med lignende problemer. Den nye tredjegenerasjons PureTech-teknologien lover et lovende alternativ for sjåfører som prioriterer effektivitet og pålitelighet.

  • Beste Citroën C4 bensinmotor:

Citroën C4 1.2 PureTech (130 hk, generasjon III) kombinerer moderne turboteknologi med høy effektivitet og hittil utmerket driftssikkerhet.

  • Beste Citroën C4 dieselmotor:

Citroën C4 1.6 e-HDi (112 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Citroën C4 med elektrisk drift:

Citroën ë-C4 elmotor (136 hk, generasjon III) med sin lange rekkevidde på opptil 350 km og lave driftskostnader.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Citroën C4 tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1055,17 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1055,17 kr
211,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 440,98 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
440,98 kr
110,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 524,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
524,89 kr
131,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AG13 MN4013-10 Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Anmeldelser - 17
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: grønn
  • Produktlinje: AG13
  • Produsentens anbefalinger: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Spesifikasjon: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Innhold [liter]: 10
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • kjem. egenskap: fosfatfri, nitritfri, aminfri
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4013-10
  • Vår pris: 289,74 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Frostvæske ASTM D3306-SAE J1034, grønn, 10l, Ferdigblandet, aminfri-nitritfri
Artikkelnummer: MN4013-10
Mer
289,74 kr
28,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 697,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
697,58 kr
174,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 124,54 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
124,54 kr
124,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Farge: Rød
  • Produktlinje: Paraflu
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Spesifikasjon: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Innhold [liter]: 1
  • Versjon: UP
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: inneholder nitritt, fosfatholdig, slikatholdig
  • Omgivelsestemperatur fra [°C]: -40
  • Driftstemperatur til [°C]: +125
  • PETRONAS: Frostvæske
  • Varenummer: 76059E18EU
  • Vår pris: 170,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
PETRONAS Frostvæske ASTM D3306-CUNA 956-16, Rød, 1l, Konsentrert, fosfatholdig-slikatholdig
Artikkelnummer: 76059E18EU
Mer
170,14 kr
170,14 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Versjon: FS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153687
  • Vår pris: 698,39 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
698,39 kr
174,60 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-69%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Produsentanbefaling olje: Toyota
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO ECS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2198452
  • Vår pris: 568,51 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2198452
sammenlignet med Veil. pris 1859,56 kr

568,51 kr
113,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-65%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183106 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 59
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN PLUS
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ineo First
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 183106
  • Vår pris: 670,96 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 183106
sammenlignet med Veil. pris 1953,85 kr

670,96 kr
134,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 601411717 Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 8
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 601411717
  • Vår pris: 530,10 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 601411717
530,10 kr
106,02 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-12%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 64
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SP
  • Produktlinje: Leichtlauf
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: High Tech
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 3864
  • Vår pris: 695,47 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 3864
sammenlignet med Veil. pris 799,30 kr

695,47 kr
139,09 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY KFS 11 21150 Frostvæske grønn, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 37
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G11
  • Farge: grønn
  • Produktlinje: KFS 11
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55523, BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Cummins 85T8-2, DQC CA-14, Iveco 18-1830, JI Case JIC-501, MAN 324 NF, MB 325.0, MB 325.2, MTU MTL 5048, GM GME L 46014, Volvo 128 6083, Volvo Trucks
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Produsentanbefaling olje: 002, Alfa Romeo 9.55523, Audi TL-774 C = G11, Avtovaz TTM VAZ 1.97, Behr, BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Construction, Cummins 85T8-2, Deutz DQC CA-14, Fiat 9.55523, IVECO 18-1830, JI Case JIC-501, Lada, Lancia 9.55523, MAN 324 Typ NF, MB 325.0 / 325.2, MTU MTL 5048, Opel / GM GME L 46014, Perkins, Porsche TL-774 C = G, Saturn, Seat TL-774 C = G11, Skoda TL-774 C = G11, Tesla, Toyota Motor Corpora, Trucks, Vauxhall GMEL1301, Volkswagen TL-774 C, Volvo Cars 128 6083
  • Blandeforhold: -20°C(35 / 65), -40°C(50 / 50), -68°C(65 / 35)
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Frostvæske
  • Varenummer: 21150
  • Vår pris: 574,96 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Frostvæske grønn, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 21150
Mer
574,96 kr
114,99 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: