• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Citroën C3-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Citroën C3-motorer: Generasjon I (2002-2010)
    1. Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon I (2002-2010)
    2. Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon I (2002-2010)
  2. Citroën C3-motorer: Generasjon II (2010-2016)
    1. Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2016)
    2. Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2016)
  3. Citroën C3-motorer: Generasjon III (2016-2023)
    1. Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon III (2016-2023)
    2. Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon III (2016-2023)
  4. Citroën C3-motorer: Generasjon IV (2023-i dag)
    1. Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon IV (2023-i dag)
    2. Citroën C3 med elektrisk drift: Generasjon IV (2023-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Citroën C3-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2002 har Citroën C3 etablert seg som en pålitelig småbil, og den har gått gjennom fire generasjoner med et variert utvalg av motorer. Citroën C3-motorene har utviklet seg fra enkle, men robuste motorer til moderne, effektive motorer med avansert teknologi.

Citroën C3-motorer: Generasjon I (2002-2010)

Citroën C3-motorer: Generasjon I (2002-2010)

Den første generasjonen Citroën C3 var kjennetegnet av velprøvde PSA-motorer, som var robuste og lette å vedlikeholde. Med riktig vedlikehold lå kjørelengden på mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og dieselmotorene nådde ofte opp i 400 000 kilometer. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 200 000 kilometer, hovedsakelig på clutch, registerreim eller turbolader i dieselvariantene. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,6 HDi med 110 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og lavt drivstofforbruk på en optimal måte. Citroën C3-motorene fra denne epoken ble ansett for å være spesielt holdbare og rimelige å vedlikeholde, noe som gjorde C3 til et populært kjøretøy for hyppige sjåfører.

Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon I (2002-2010)

Citroën C3s bensinmotorutvalg besto hovedsakelig av atmosfæriske motorer uten turboladning. Innstegsmotoren var en 1,1-liters motor med 44 kW (60 hk), etterfulgt av den populære 1,4-liters motoren med 54 kW (73 hk). Disse Citroën C3-motorene viste seg å være ekstremt driftssikre og vedlikeholdsfrie; det var bare tennspolene som av og til var utsatt for feil. Den kraftigste bensinmotoren i Citroën C3 var 1,6-liters motoren på 80 kW (109 hk), som var tilgjengelig fra 2005 og kjennetegnes av sin lettkjørthet og lange levetid. Alle bensinmotorene hadde tannkjede i stedet for tannrem, noe som reduserte vedlikeholdskostnadene betydelig.

Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon I (2002-2010)

Citroën C3-dieselmotorene ble dominert av den velprøvde 1.4 HDi med 50 kW (68 hk), som etablerte seg som en av de mest pålitelige småbildieselmotorene i sin samtid. Fra 2004 ble den kraftigere 1.6 HDi med 66 kW (90 hk) lagt til, senere også med 80 kW (109 hk). Disse Citroën C3 HDi-motorene hadde common rail-innsprøytning og partikkelfilter som ekstrautstyr. 1,6 HDi med 110 hk utviklet seg til å bli den beste motoren i hele den første generasjonen - den ga utmerkede kjøreegenskaper med et drivstofforbruk på bare 4,2 liter per 100 kilometer og viste seg å være ekstremt slitesterk. Typiske svake punkter var bare glødepluggene og av og til turboladeren etter svært høy kjørelengde.

Citroën C3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,1 VTi 60 HK 6,8 l/100 km Tennspoler, lite kraft Gjennomsnitt
1,4 VTi 73 HK 6,5 l/100 km Veldig robust, nesten ingen problemer Meget bra
1,6 VTi 109 HK 7,2 l/100 km Robust, gode ytelser Bra
1,4 HDi 68 HK 4,5 l/100 km Glødeplugger, svært økonomisk Meget god
1,6 HDi 90-110 HK 4,2-4,8 l/100 km Av og til turbolader Meget bra

Citroën C3-motorer: Generasjon II (2010-2016)

Citroën C3-motorer: Generasjon II (2010-2016)

Den andre generasjonen av Citroën C3 brakte med seg en modernisering av motorutvalget, samtidig som den velprøvde påliteligheten ble beholdt. De fleste motorene nådde lett 200 000 til 300 000 kilometer, og de nye VTi-bensinmotorene var spesielt vedlikeholdsfrie takket være kjededriften. Større reparasjoner var vanligvis bare nødvendig etter 150 000 til 200 000 kilometer, hovedsakelig på clutchen eller klimaanlegget. Det absolutte høydepunktet var 1.6 HDi med 115 hk, som kombinerte toppmoderne dieselteknologi med velprøvd pålitelighet. For første gang ble det også introdusert en automatgirkasse, selv om denne bare var tilgjengelig med utvalgte motorer. Citroën C3-motorene i denne generasjonen kjennetegnes av forbedret effektivitet og lavere utslipp, uten at det går på bekostning av driftssikkerheten.

Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon II (2010-2016)

Citroën C3s bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og inkluderte nå VTi-motorer med variabel ventilstyring. 1.0 VTi med 50 kW (68 hk) fungerte som innstegsmotor, etterfulgt av den populære 1.2 VTi med 60 kW (82 hk). Disse mindre Citroën C3-motorene viste seg å være ekstremt økonomiske og pålitelige; bare ventildekselpakningen var tidvis utsatt for lekkasjer. Den kraftigste bensinmotoren i Citroën C3 var fortsatt 1,6 VTi med 88 kW (120 hk), som kjennetegnes av jevn gange og lang levetid. Alle VTi-motorene hadde kamkjeder og ble ansett for å være spesielt vedlikeholdsfrie, og 1,2 VTi ble den mest populære motoren i denne generasjonen.

Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon II (2010-2016)

Den velprøvde 1.4 HDi ble videreutviklet og tilbød nå 50 kW (68 hk) med forbedret effektivitet. 1.6 HDi var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 68 kW (92 hk) til 85 kW (115 hk). Alle Citroën C3-dieselmotorene hadde moderne common rail-innsprøytning og partikkelfilter som standard. 1.6 HDi med 115 hk utviklet seg til å bli toppmotoren i denne generasjonen, og bød på enestående kjøreegenskaper med et drivstofforbruk på bare 3,8 liter per 100 kilometer. Påliteligheten holdt seg på samme høye nivå som i forrige generasjon, selv om de mer moderne innsprøytningssystemene tidvis reagerte mer følsomt på dårlig dieselkvalitet.

Citroën C3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 VTi 68 HK 5,9 l/100 km Ventildekselpakning, lite effekt Gjennomsnitt
1,2 VTi 82 HK 5,7 l/100 km Svært robust, økonomisk Meget god
1,6 VTi 120 HK 6,8 l/100 km Robust, gode ytelser Bra
1,4 HDi 68 HK 4,1 l/100 km Partikkelfilter, svært økonomisk Bra
1,6 HDi 92-115 HK 3,8-4,3 l/100 km Innsprøytning med dårlig diesel Meget god

Citroën C3-motorer: Generasjon III (2016-2023)

Citroën C3-motorer: Generasjon III (2016-2023)

Den tredje generasjonen av Citroën C3 markerte overgangen til mer moderne turboteknologi og brakte med seg de første problemene som var ukjente i forgjengerne. Kjørelengden sank til mellom 180 000 og 250 000 kilometer, og de små turbomotorene fikk oftere problemer med turboladeren og styringskjeden. Større reparasjoner var ofte nødvendige allerede etter 100 000 til 150 000 kilometer, spesielt med PureTech-motorene. Den beste motoren i denne generasjonen var 1,5 BlueHDi med 100 hk, som kombinerte velprøvd dieselpålitelighet med moderne utslippsstandarder. Citroën C3-motorene i denne generasjonen led av de typiske problemene med moderne downsizede motorer: våte tannreimer, skader på turboladeren og økt oljeforbruk preget bildet. Til tross for forbedret effektivitet og ytelse var denne generasjonen betydelig mer sårbar enn sine forgjengere.

Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon III (2016-2023)

Citroën C3s bensinmotorprogram ble fullstendig konvertert til PureTech-turbomotorer. 1.2 PureTech var tilgjengelig i ulike effektnivåer fra 60 kW (82 hk) til 81 kW (110 hk). Disse Citroën C3-motorene brukte en våt tannrem, noe som viste seg å være det svakeste punktet og ofte førte til totaltap etter bare 80 000 til 120 000 kilometer. 1,2 PureTech med 110 hk utviklet seg til å bli den mest problematiske motoren i hele C3-historien - i tillegg til problemet med registerreimen oppstod det ofte skader på turboladeren, oljeforbruk og problemer med registerkjeden. Citroën erkjente problemene og gjennomførte flere tilbakekallinger, men klarte ikke å gjenopprette tilliten til PureTech-teknologien fullt ut.

Citroën C3 dieselmotorer: Generasjon III (2016-2023)

Den nye 1,5 BlueHDi erstattet de velprøvde HDi-motorene og var tilgjengelig i effektnivåer fra 75 kW (102 hk) til 88 kW (120 hk). Disse Citroën C3-dieselmotorene var utstyrt med SCR-katalysatorer med AdBlue-injeksjon og toppmoderne eksosgassrensing. 1,5 BlueHDi med 100 hk viste seg å være den mest driftssikre motoren i denne generasjonen og hadde et drivstofforbruk på bare 3,5 liter per 100 kilometer. BlueHDi-motorene hadde tidvis problemer med AdBlue-systemet og det komplekse eksosrensesystemet, men var likevel betydelig mer driftssikre enn PureTech-bensinmotorene. Tannreimen var tørr her og forårsaket ingen problemer.

Citroën C3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 82 HK 5,8 l/100 km Våt tannrem, turbolader Problematisk
1,2 PureTech 110 HK 6,2 l/100 km Tannrem, registerkjede, oljeforbruk Problematisk
1,5 BlueHDi 100 HK 3,5 l/100 km AdBlue-system, svært økonomisk Bra
1,5 BlueHDi 120 HK 3,8 l/100 km AdBlue-system, god ytelse Bra

Citroën C3-motorer: Generasjon IV (2023-i dag)

Den nåværende generasjonen av Citroën C3 baserer seg på et redusert, men gjennomtenkt motorutvalg med fokus på elektrifisering. Den konvensjonelle drivlinjen er begrenset til en revidert 1.2 PureTech med 74 kW (100 hk), mens en helelektrisk ë-C3 med 83 kW (113 hk) kompletterer porteføljen. Ettersom generasjonen bare har vært tilgjengelig siden 2023, foreligger det ennå ingen langtidserfaringer, men Citroën har tatt tak i de kjente problemene med PureTech-motorene. Den reviderte 1.2 PureTech bruker nå en tørr registerreim og er ment å bøte på pålitelighetsproblemene til den forrige generasjonen. De første testene viser lovende resultater, og målet er å oppnå en levetid på over 200 000 kilometer.

Citroën C3 bensinmotorer: Generasjon IV (2023-i dag)

Den eneste bensinmotoren i Citroën C3 av den nåværende generasjonen er den reviderte 1.2 PureTech med 74 kW (100 hk). Denne motoren bruker nå en tørr tannrem i stedet for det problematiske våte systemet, og har en forbedret turboladerdesign. Tannreimen er forsterket, og oljeforbruket er redusert. Citroën lover betydelig forbedret driftssikkerhet sammenlignet med forgjengerne, og de første erfaringene har vært positive. Motoren har et drivstofforbruk på 5,4 liter per 100 kilometer og oppfyller Euro 6d-standarden.

Citroën C3 med elektrisk drift: Generasjon IV (2023-i dag)

Den helelektriske Citroën ë-C3 har en 83 kW (113 hk) elektrisk motor med et 44 kWh batteri og en rekkevidde på opptil 320 kilometer. Drivverket krever lite vedlikehold og gir jevn kraftleveranse. Batteriet kan lades med opptil 100 kW likestrøm. Som en spesiell funksjon tilbyr Citroën leie av batteri for å redusere kjøpskostnadene.

Citroën C3-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 100 HK 5,4 l/100 km Ingen langtidserfaring ennå Bra
Elektrisk motor 113 HK 16,7 kWh/100 km Batterilevetid ukjent Meget god

Konklusjon: De beste Citroën C3-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Citroën C3-motorene viser tydelig hvordan bilindustrien har endret seg: Mens de to første generasjonene imponerte med velprøvde motorer med lang levetid, førte den tredje generasjonen med sin moderne turboteknologi med seg betydelige problemer med driftssikkerheten. Den nåværende generasjonen lover en tilbakevending til høyere kvalitet, selv om langtidserfaringen ennå ikke er innhentet.

  • Beste Citroën C3 bensinmotor:

1,2 VTi (82 hk, generasjon II) kombinerer utmerket driftssikkerhet med lavt drivstofforbruk og vedlikeholdsvennlig teknologi uten turbolader.

  • Beste dieselmotor i Citroën C3:

1,6 HDi (110 hk, generasjon I) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og ytelse i alle generasjoner.

  • Beste Citroën C3 med elektrisk drift:

Den elektriske motoren (113 hk, generasjon IV) med sin vedlikeholdsfrie teknologi og høye effektivitet representerer fremtiden for C3.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av Citroën C3, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1055,17 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1055,17 kr
211,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 440,98 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
440,98 kr
110,25 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2179,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2179,32 kr
108,97 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 326,60 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
326,60 kr
81,65 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1336,90 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1336,90 kr
66,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Spesifikasjon: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: DIESEL TURBO
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7904-10
  • Vår pris: 717,03 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7904-10
Mer
717,03 kr
71,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 151776 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151776
  • Vår pris: 436,82 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 151776
436,82 kr
109,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
NISSAN KE90090042 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentanbefaling olje: Nissan
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • NISSAN: Motorolje
  • Varenummer: KE90090042
  • Vår pris: 867,67 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
NISSAN Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: KE90090042
867,67 kr
173,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-16%
4604 DENSO Nickel TT K20TT Tennplugg M14x1.25, Nøkkelvidde: 16 mm
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Produktlinje: Nickel TT
  • Tennplugg: 1-jordingselektrode, nikkel-mellomelektrode
  • Nøkkelvidde: 16 mm
  • Gjengelengde [mm]: 19
  • Gjengemål: M14x1.25
  • Tilkoblingsteknikk: Solid SAE
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm]: 22
  • Diameter [mm]: 14
  • vekt [g]: 43
  • for OE-nummer: 1WT318110
  • alternativ artikkel: IK20, IK20TT, IK20
  • DENSO: Tennplugg
  • Varenummer: K20TT
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
DENSO Tennplugg M14x1.25, Nøkkelvidde: 16 mm
Artikkelnummer: K20TT
sammenlignet med Veil. pris 69,52 kr

58,08 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-32%
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109471 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: 8100
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: X-CLEAN EFE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOTUL: Motorolje
  • Varenummer: 109471
  • Vår pris: 688,14 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOTUL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 109471
sammenlignet med Veil. pris 1016,04 kr

688,14 kr
137,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MOBIL Super 3000 Formula P 152170 Motorolje 0W-30, 1l
Anmeldelser - 16
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2302, PSA B71 2312, Fiat 9.55535-GS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: 3000 Formula P
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 152170
  • Vår pris: 198,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-30, 1l
Artikkelnummer: 152170
sammenlignet med Veil. pris 331,44 kr

198,56 kr
198,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 Formula P 153779 Motorolje 0W-30, 5l
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Fiat 9.55535-GS1, PSA B71 2312, PSA B71 2302
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: 3000 Formula P
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153779
  • Vår pris: 954,55 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 153779
954,55 kr
190,91 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-44%
MOBIL 1 ESP 153369 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche C30, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153369
  • Vår pris: 839,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 153369
sammenlignet med Veil. pris 1525,37 kr

839,99 kr
168,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533DD Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 86
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533DD
  • Vår pris: 1100,39 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 1533DD
1100,39 kr
220,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: