• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Peugeot 308-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot 308 generasjon I (2007-2013)
    1. Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon I (2007-2013)
    2. Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon I (2007-2013)
  2. Peugeot 308 generasjon II (2013-2021)
    1. Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon II (2013-2021)
    2. Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon II (2013-2021)
  3. Peugeot 308 generasjon III (2021-i dag)
    1. Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon III (2021-i dag)
    2. Peugeot 308 ladbare hybrider: Generasjon III (2021-i dag)
    3. Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon III (2021-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Peugeot 308-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2007 har Peugeot 308 etablert seg som en av den franske produsentens mest suksessrike kompaktbiler, og den har gått gjennom tre generasjoner med et imponerende utvalg av motorer. Peugeot 308-motorene gjenspeiler den teknologiske utviklingen fra klassiske sugemotorer til moderne turbomotorer og svært effektive hybridmotorer.

Peugeot 308 generasjon I (2007-2013)

Peugeot 308 generasjon I (2007-2013)

Den første Peugeot 308-generasjonen var preget av velprøvde, men delvis utdaterte motorkonsepter og viste de typiske styrkene og svakhetene ved fransk ingeniørkunst på denne tiden. Kjørelengden varierte betydelig: Mens de robuste HDi-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 300 000 til 400 000 kilometer, krevde bensinmotorene ofte kostbare reparasjoner av registerkjeden eller kamakselfaseren mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.0 HDi med 163 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte. Teknisk sett var denne generasjonen fortsatt preget av eldre PSA-konsepter, med til dels komplisert elektronikk og ømfintlige sensorer, men dette ble kompensert med en solid grunnkonstruksjon.

Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon I (2007-2013)

Peugeot 308s bensinmotorutvalg besto av ulike sugemotorer fra TU- og THP-seriene. 1,4 VTi med 95 hk fungerte som innstegsmotor, etterfulgt av 1,6 VTi med 120 hk. Disse Peugeot 308-motorene ble ansett som pålitelige, men ikke veldig økonomiske og ikke spesielt kraftige. Mye mer interessant var 1,6 THP med 140 hk og senere 156 hk, som var den første turbobensinmotoren i serien som tilbød en god effekt. Denne motoren led imidlertid av typiske problemer som problemer med timingkjeden, defekte kamakselfasere og sporadiske skader på turboladeren. Den kraftigste bensinmotoren i Peugeot 308 var 1,6 THP med 200 hk i GTi-modellen, som hadde lignende svakheter til tross for sin sportslighet.

Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon I (2007-2013)

Peugeot 308-dieselmotorene var dominert av den velprøvde HDi-teknologien med common rail-innsprøytning. 1.4 HDi med 68 hk var utviklet som en økonomimotor, men ble ikke særlig populær. Mye mer populære var 1,6 HDi-motorene med 90 hk og 110 hk, som viste seg å være svært driftssikre og økonomiske. Peugeot 308 2.0 HDi med 136 hk og senere 163 hk utviklet seg til å bli den mest driftssikre motoren i hele generasjonen - spesielt variantene som ble produsert fra 2009 og utover med forbedret utslippskontroll og partikkelfilter, viste utmerket holdbarhet over lang tid. Disse Peugeot 308 HDi-motorene oppfylte allerede Euro 5-standarden og tilbød en enestående kombinasjon av ytelse, forbruk og driftssikkerhet.

Peugeot 308 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 VTi 95 HK 7,2-7,8 l/100 km Lav ytelse, høyt forbruk Gjennomsnittlig
1,6 VTi 120 HK 6,8-7,4 l/100 km Forbruk, utdatert teknologi Gjennomsnittlig
1,6 THP 140-200 HK 6,5-8,2 l/100 km Tannkjede, kamakselfasing Moderat
1,4 HDi 68 HK 4,2-4,8 l/100 km Lav ytelse, sjelden Middels
1,6 HDi 90-110 HK 4,5-5,2 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
2.0 HDi 136-163 HK 5,1-5,8 l/100 km Utmerket driftssikkerhet Meget god

Peugeot 308 generasjon II (2013-2021)

Peugeot 308 generasjon II (2013-2021)

Andre generasjon Peugeot 308 markerte en revolusjonerende endring og regnes som en teknologisk milepæl for PSA. De fleste motorene i denne generasjonen kan med riktig vedlikehold lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer, og de mindre PureTech-bensinmotorene er overraskende holdbare. BlueHDi-dieselmotorene satte nye standarder når det gjaldt effektivitet og renhet, mens de kraftige THP-motorene fortsatte å vise svakheter. Det absolutte høydepunktet var 1,6 BlueHDi med 120 hk - et teknisk mesterverk som kombinerte kraft, effektivitet og pålitelighet på en perfekt måte. Denne generasjonen introduserte også PureTech-bensinmotorene, som til tross for sin lille slagvolum hadde imponerende kraft og effektivitet.

Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon II (2013-2021)

Peugeot 308s bensinmotorutvalg ble fullstendig revidert og var nå basert på de nye PureTech-motorene. 1.2 PureTech var tilgjengelig med 82 hk, 110 hk og 130 hk og erstattet de eldre sugemotorene. Disse små Peugeot 308 PureTech-motorene viste seg å være overraskende driftssikre og økonomiske, med bare sporadiske problemer med registerkjeden etter høy kjørelengde. For sportslige sjåfører fantes det fortsatt 1,6 THP med 205 hk og senere 270 hk i GTi-modellen. Peugeot 308 1,6 THP forble imidlertid den mest problematiske motoren i denne generasjonen, med hyppige rapporter om skader på registerkjeden, defekte kamakselfasere og skader på turboladeren under sportslig kjøring.

Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon II (2013-2021)

Peugeot 308 BlueHDi (DV6 og DW10) ble tilbudt i ulike effektnivåer fra 100 til 180 hk. Disse helt nyutviklede motorene hadde toppmoderne common rail-innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter. Peugeot 308 1.6 BlueHDi med 120 hk viste seg å være den mest driftssikre og effektive motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km og høy driftssikkerhet. Den kraftigere 2.0 BlueHDi med 150 hk og 180 hk viste også utmerket holdbarhet på lang sikt og var ideell for hyppige sjåfører og tilhengerkjøring.

Peugeot 308 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 82-130 HK 4,8-5,6 l/100 km Av og til timingkjede Bra
1,6 THP 205-270 HK 6,8-8,1 l/100 km Tannkjede, kamaksler, turbo Problematisk
1,6 BlueHDi 100-120 HK 3,6-4,2 l/100 km Svært robust og økonomisk Meget god
2.0 BlueHDi 150-180 HK 4,1-4,8 l/100 km Utmerket driftssikkerhet Meget god

Peugeot 308 generasjon III (2021-i dag)

Peugeot 308 generasjon III (2021-i dag)

Den nåværende Peugeot 308-generasjonen satser fullt og helt på elektrifisering og representerer Peugeots visjon for fremtidens forbrenningsmotorer. Alle bensinmotorene er nå utstyrt med moderne turboteknologi, mens de ladbare hybridene tilbyr en elektrisk rekkevidde på opptil 60 kilometer. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2021, finnes det ingen langtidserfaringer ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger. Toppmotoren er Hybrid 225 med 225 hk systemeffekt, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med høy effektivitet. Den nye PureTech-generasjonen lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom motorene er revidert fra grunnen av og drar nytte av erfaringene fra den forrige generasjonen.

Peugeot 308 bensinmotorer: Generasjon III (2021-i dag)

Peugeot 308-motorprogrammet er basert på to 1,2 PureTech-motorer med 110 hk og 130 hk. Begge Peugeot 308-motorene har toppmoderne turboteknologi med direkte bensininnsprøytning og variabel ventilstyring. Peugeot 308 1,2 PureTech med 130 hk anses som spesielt vellykket og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen - den gir jevn kraftutvikling over et bredt turtallsområde og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Forgjengernes problemer med timingkjeden er i stor grad eliminert takket være en forbedret design.

Peugeot 308 ladbare hybrider: Generasjon III (2021-i dag)

Peugeot 308 hybridvariantene tilbyr systemytelser på 180 hk og 225 hk med opptil 60 km elektrisk rekkevidde. Disse Peugeot 308-motorene kombinerer en 1,6 PureTech-motor med en elektrisk motor og tilbyr imponerende effektivitet med høy ytelse. Hybrid 225 er i ferd med å bli det tekniske høydepunktet i serien, men er komplisert å vedlikeholde.

Peugeot 308 dieselmotorer: Generasjon III (2021-i dag)

En enkelt Peugeot 308 1.5 BlueHDi-motor med 130 hk er tilgjengelig og viderefører tradisjonen med pålitelige Peugeot 308-dieselmotorer. Denne motoren er basert på den velprøvde BlueHDi-teknologien og tilbyr et drivstofforbruk på bare 4,2-4,6 liter per 100 km med høy driftssikkerhet.

Peugeot 308-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 110-130 HK 5,2-5,8 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
1,5 BlueHDi 130 HK 4,2-4,6 l/100 km Robust, velprøvd Veldig bra
Hybrid 180 180 HK 1,3 l/100 km + elektrisitet Kompleks, men effektiv Bra
Hybrid 225 225 HK 1,4 l/100 km + elektrisitet Kompleks, sportslig Bra

Konklusjon: De beste Peugeot 308-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Peugeot 308-motorene viser en imponerende teknologisk evolusjon - fra de velprøvde, men utdaterte konseptene i første generasjon til de revolusjonerende PureTech- og BlueHDi-motorene i andre generasjon og de ultramoderne hybridmotorene i tredje generasjon. Mens dieselmotorene i Peugeot 308 har imponert med sin eksepsjonelle driftssikkerhet og økonomi i alle generasjoner, har også bensinmotorene fortsatt å utvikle seg og har nådd et nytt kvalitetsnivå med de nåværende PureTech-motorene.

  • Beste Peugeot 308 bensinmotor:

Peugeot 308 1.2 PureTech (130 hk, generasjon III) kombinerer moderne turboteknologi med høy effektivitet og fremragende driftssikkerhet.

  • Beste Peugeot 308 dieselmotor:

Peugeot 308 1,6 BlueHDi (120 hk, generasjon II) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk på tvers av alle generasjoner.

  • Beste Peugeot 308 hybridmotor:

Peugeot 308 Hybrid 225 (225 hk, generasjon III) med sin høye elektriske rekkevidde på opptil 60 km og lave drivstofforbruk.

For vedlikehold og reservedeler til alle Peugeot 308 generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1055,17 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1055,17 kr
211,03 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-7%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 127,94 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

127,94 kr
127,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 359,73 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
359,73 kr
89,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 524,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
524,89 kr
131,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 526,83 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
526,83 kr
131,71 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS X2 153640 Motorolje 5W-50, 4l
Anmeldelser - 58
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Spesifikasjon: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-50
  • Versjon: FS X2
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: for vanskelige bruksforhold
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153640
  • Vår pris: 697,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-50, 4l
Artikkelnummer: 153640
697,58 kr
174,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FUCHS TITAN SYN MC 987654315 Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, VW 502 00, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: TITAN
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: SYN MC
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • FUCHS: Motorolje
  • Varenummer: 987654315
  • Vår pris: 124,54 kr
Detaljer
FUCHS Motorolje 10W-40, 1l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 987654315
124,54 kr
124,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Extreme MN7915-20 Motorolje 5W-40, 20l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: Extreme
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Motorsykkel
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7915-20
  • Vår pris: 1336,90 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 20l
Artikkelnummer: MN7915-20
Mer
1336,90 kr
66,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Spesifikasjon: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: DIESEL TURBO
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7904-10
  • Vår pris: 717,03 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7904-10
Mer
717,03 kr
71,70 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 151776 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151776
  • Vår pris: 436,82 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 151776
436,82 kr
109,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
NISSAN KE90090042 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentanbefaling olje: Nissan
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • NISSAN: Motorolje
  • Varenummer: KE90090042
  • Vår pris: 867,67 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
NISSAN Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: KE90090042
867,67 kr
173,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower MST C3 872597 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: MST C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Katalysatortype: for kjøretøy med katalytisk sot / partikkelfilter
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872597
  • Vår pris: 685,36 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872597
685,36 kr
171,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-40%
MOBIL Super 3000 Formula P 152170 Motorolje 0W-30, 1l
Anmeldelser - 16
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2302, PSA B71 2312, Fiat 9.55535-GS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: 3000 Formula P
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 152170
  • Vår pris: 198,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-30, 1l
Artikkelnummer: 152170
sammenlignet med Veil. pris 331,44 kr

198,56 kr
198,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-44%
MOBIL 1 ESP 153369 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 31
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche C30, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153369
  • Vår pris: 839,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: 153369
sammenlignet med Veil. pris 1525,37 kr

839,99 kr
168,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: