• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

SEAT Ibiza-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. SEAT Ibiza-motorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)
    1. SEAT Ibiza bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)
    2. SEAT Ibiza dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)
  2. SEAT Ibiza-motorer: Generasjon IV (2008-2017)
    1. SEAT Ibiza bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2017)
    2. SEAT Ibizas dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2017)
  3. SEAT Ibiza-motorer: Generasjon V (2017-i dag)
    1. SEAT Ibiza bensinmotorer: Generasjon V (2017-i dag)
    2. SEAT Ibizas dieselmotorer: Generasjon V (2017 - i dag)
  4. Konklusjon: De beste SEAT Ibiza-motorene i alle generasjoner

Siden markedslanseringen i 1984 har SEAT Ibiza utviklet seg til å bli en av de mest suksessrike småbilene i Europa, med et mangfoldig utvalg av SEAT Ibiza-motorer gjennom fem generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, med en teknologisk utvikling som spenner fra enkle sugemotorer til moderne turbo- og hybridmotorer.

SEAT Ibiza-motorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)

SEAT Ibiza-motorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)

De tre første generasjonene av SEAT Ibiza preget småbilklassen i over 24 år, og var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype og vedlikehold: Mens de velprøvde 1,9 TDI-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, krevde de tidlige bensinmotorene ofte større reparasjoner mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Den første generasjonen (1984-1993) tilbød hovedsakelig sugemotorer med et slagvolum på 1,2 til 1,7 liter, den andre generasjonen (1993-2002) introduserte de første turbodieselmotorene, mens den tredje generasjonen (2002-2008) allerede tilbød moderne common-rail-dieselmotorer og kraftige Cupra-bensinmotorer. Den absolutte toppmotoren i denne historiske epoken var 1.9 TDI med 130 hk fra tredje generasjon, som kombinerte kraft, pålitelighet og økonomi på en optimal måte.

SEAT Ibiza bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)

SEAT Ibizas bensinmotorutvalg utviklet seg fra enkle sugemotorer til moderne turbomotorer. I den første generasjonen dominerte 1,2- og 1,5-liters sugemotorer med 45-90 hk, mens den andre generasjonen hadde kraftigere 1,4- og 1,6-liters motorer med opptil 101 hk. Den tredje generasjonen introduserte endelig de første turbobensinmotorene, inkludert den legendariske 1,8T med 150-180 hk i Cupra-modellen. Disse tidlige SEAT Ibiza-motorene led av tidstypiske problemer: slitasje på ventiler og kamaksler, tidvis problemer med kjøling og, når det gjaldt de turboladede motorene, skader på turboladeren etter høy kjørelengde. Den mest pålitelige bensinmotoren var 1,4 16V med 75-100 hk, som ble tilbudt i forskjellige versjoner fra 1999 til 2008.

SEAT Ibiza dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1984-2008)

Suksesshistorien til SEAT Ibiza-dieselmotorene begynte med 1.7 D (57 hk) i den første generasjonen, etterfulgt av 1.9 D med ulike effektnivåer. Gjennombruddet kom med 1.9 TDI fra 1996, som først ble tilbudt med 90 hk og senere med 110 og 130 hk. Disse SEAT Ibiza TDI-motorene utviklet seg til å bli de mest driftssikre motorene i hele den historiske epoken - spesielt variantene med common-rail-innsprøytning og partikkelfilter som ble produsert fra 2002 og utover, viste seg å være ekstremt holdbare og økonomiske. SEAT Ibiza 1.9 TDI med 130 hk (2002-2008) ble ansett som den beste motoren i disse generasjonene, og tilbød en utmerket kombinasjon av ytelse, drivstofforbruk og pålitelighet.

SEAT Ibiza-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2-1,6 bensinmotor med naturlig innsuging 45-101 HK 6,5-8,5 l/100 km Ventilslitasje, kjøling Gjennomsnittlig
1,4 16V 75-100 HK 6,0-7,5 l/100 km Svært robust, slitesterk Meget god
1,8T Cupra 150-180 HK 8,0-9,5 l/100 km Skader på turbolader, kjøling Moderat
1,7 D / 1,9 D 57-68 HK 5,5-6,5 l/100 km Høyt, lite effekt Middels
1,9 TDI 90-130 HK 4,5-5,5 l/100 km Svært robust, økonomisk Veldig bra

SEAT Ibiza-motorer: Generasjon IV (2008-2017)

SEAT Ibiza-motorer: Generasjon IV (2008-2017)

Den fjerde generasjonen av SEAT Ibiza markerte overgangen til moderne motorteknologi og regnes som det teknologiske vendepunktet i serien. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene i denne generasjonen lett gå mellom 250 000 og 300 000 kilometer, og de mindre 1,2- og 1,4-liters sugemotorene anses som spesielt holdbare. De første TSI-turbobensinmotorene viste seg derimot å være problematiske med sine typiske barnesykdommer: Problemer med timingkjeden, økt oljeforbruk og skader på turboladeren gjorde dem til de svakeste leddene i denne generasjonen. Det absolutte høydepunktet var 1,4 16V med 85 hk - en teknisk moden sugemotor som kombinerte driftssikkerhet og økonomi på en optimal måte. For første gang ble også moderne dieselteknologi med Euro 5-standard introdusert, mens Cupra-modellene med opptil 180 hk sørget for sportslige aksenter.

SEAT Ibiza bensinmotorer: Generasjon IV (2008-2017)

SEAT Ibizas bensinmotorutvalg inkluderte både velprøvde sugemotorer og ny TSI-turboteknologi. 1.2 12V med 60 hk utgjorde grunnstammen, etterfulgt av 1.4 16V med 85 hk som bestselgeren. 1,2 TSI (85-105 hk) og 1,4 TSI (122-150 hk) leverte mer effekt, mens Cupra-modellene fikk en 1,4 TSI med 180 hk. Disse tidlige SEAT Ibiza TSI-motorene led imidlertid av de velkjente problemene fra den første TSI-generasjonen: problemer med timingkjeden på 1,2 TSI, økt oljeforbruk og sporadiske skader på turboladeren. Den mest pålitelige SEAT Ibiza-bensinmotoren forble 1.4 16V sugemotoren, som viste seg å være praktisk talt uforgjengelig og sjelden forårsaket store problemer, selv ved høye kjørelengder.

SEAT Ibizas dieselmotorer: Generasjon IV (2008-2017)

SEAT Ibiza 1.4 TDI dominerte dieselutvalget med ulike effektnivåer fra 80 til 105 hk. Senere fikk den selskap av 1.6 TDI med 90-105 hk, som tilbød mer dreiemoment og bedre kjøreegenskaper. Alle dieselmotorene i SEAT Ibiza hadde moderne common rail-innsprøytning med partikkelfilter og oppfylte Euro 5-normen. SEAT Ibiza 1,4 TDI med 80 hk viste seg å være den mest økonomiske og driftssikre motoren i denne generasjonen, med et testforbruk på bare 3,8-4,2 liter per 100 km. Problemene skyldtes hovedsakelig forsømt vedlikehold, særlig tilstoppede partikkelfiltre under korte byturer.

SEAT Ibiza motor Ytelse Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 12V 60 HK 6,0-7,0 l/100 km Lite kraft, men robust Bra
1,4 16V 85 HK 5,8-6,8 l/100 km Svært robust, slitesterk Meget bra
1,2 TSI 85-105 HK 5,5-6,5 l/100 km Tannkjede, turbolader Problematisk
1,4 TSI 122-180 HK 6,5-8,0 l/100 km Oljeforbruk, turbolader Moderat
1,4 TDI 80-105 HK 3,8-4,5 l/100 km Partikkelfilter for korte kjøreturer Meget bra
1,6 TDI 90-105 HK 4,0-4,8 l/100 km Robust, godt dreiemoment Bra

SEAT Ibiza-motorer: Generasjon V (2017-i dag)

SEAT Ibiza-motorer: Generasjon V (2017-i dag)

Den nåværende SEAT Ibiza-generasjonen baserer seg utelukkende på moderne turboteknologi og representerer det nyeste innen småbilmotorteknologi. Alle bensinmotorene er nå turboladet, mens dieselutvalget er betydelig redusert. Påliteligheten er betydelig forbedret sammenlignet med forrige generasjon, og de fleste motorene har gått mellom 200 000 og 250 000 kilometer. Større motorfeil har blitt sjeldne, og det er bare de kraftige TSI-variantene som fortsatt viser sporadiske svakheter. Den absolutte toppmotoren er 1.0 TSI med 95 hk - et teknisk mesterverk med tre sylindere som kombinerer kraft, effektivitet og driftssikkerhet på en optimal måte. Cupra-modellene er avhengig av en 1,5 TSI med opptil 150 hk, mens en 1,6 TDI betjener dieselentusiastene.

SEAT Ibiza bensinmotorer: Generasjon V (2017-i dag)

SEAT Ibizas bensinmotorutvalg er utelukkende basert på TSI-turboteknologi. 1.0 TSI utgjør kjernen i motorutvalget med 75, 95 og 110 hk og har vist seg å være betydelig mer driftssikker enn sine forgjengere. For sportslige sjåfører finnes 1,5 TSI med 150 hk i Cupra-modellen. Disse moderne SEAT Ibiza TSI-motorene (EA211-familien) er av betydelig bedre kvalitet enn de tidlige TSI-motorene: problemer med registerkjeder er så godt som eliminert, oljeforbruket er normalt og skader på turboladeren har blitt sjeldne. SEAT Ibiza 1.0 TSI med 95 hk har utviklet seg til å bli den beste motoren i denne generasjonen og tilbyr en utmerket balanse mellom ytelse, forbruk og pålitelighet.

SEAT Ibizas dieselmotorer: Generasjon V (2017 - i dag)

SEAT Ibiza 1.6 TDI med 80 og 95 hk er den eneste dieselmotoren som er tilgjengelig i den nåværende generasjonen. Denne moderne EA288-motoren har SCR-katalysator og partikkelfilter i henhold til Euro 6-standarden. SEAT Ibiza 1.6 TDI med 95 hk viser seg å være en økonomisk og pålitelig langdistansemotor, noe som er spesielt interessant for de som kjører mye. Med et standard drivstofforbruk på 3,4-3,8 liter per 100 km er den den mest økonomiske motoren i dagens modellutvalg.

SEAT Ibiza-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 TSI 75-110 HK 4,7-5,5 l/100 km Svært robust, moderne teknologi Veldig bra
1,5 TSI 150 HK 5,8-6,5 l/100 km Av og til ventilkoksing Bra
1,6 TDI 80-95 HK 3,4-4,0 l/100 km Robust, svært økonomisk Meget god

Konklusjon: De beste SEAT Ibiza-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av SEAT Ibiza-motorene viser tydelig den teknologiske utviklingen over fire tiår. Mens de historiske sugemotorene imponerte med sin enkelhet og robusthet, slet de tidlige TSI-turbobensinmotorene med barnesykdommer. Den nåværende generasjonen har i stor grad løst disse problemene og tilbyr en utmerket kombinasjon av ytelse, effektivitet og pålitelighet. SEAT Ibizas dieselmotorer har vært de mest pålitelige og økonomiske motorene i alle generasjoner.

  • Beste SEAT Ibiza bensinmotor:

SEAT Ibiza 1.0 TSI (95 hk, generasjon V) kombinerer moderne turboteknologi med høy effektivitet og utmerket driftssikkerhet.

  • Beste SEAT Ibiza dieselmotor:

SEAT Ibiza 1,9 TDI (130 hk, generasjon III) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, økonomi og hverdagsbruk, etterfulgt av den moderne 1,6 TDI fra den nåværende generasjonen.

  • Beste SEAT Ibiza hybridmotor:

Hybridmotorer er ennå ikke tilgjengelige i SEAT Ibiza, men kan bli introdusert i fremtidige generasjoner.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner av SEAT Ibiza tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 563,75 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
563,75 kr
140,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 61
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: XL-III C3
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872373
  • Vår pris: 503,79 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872373
503,79 kr
125,95 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL AF13++ High-performance MN4015-1 Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • temperaturområde [°C]: -40, +125
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G13
  • Farge: fiolett
  • Produktlinje: AF13++, High-performance
  • Produsentens anbefalinger: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for ra), VAG TL-774 G, VAG TL-774 J, CUMMINS CES 14603, DEUTZ DQC CC-14, IRIZAR, LIEBHERR Minimum, LH-01-COL3A, MAN 324 Type Si-OAT, MB 325.5, MB 325.6, SCANIA, SMART MB 326.0, Germany, FVV Heft R443, France NFR 15-601, ITALY NC 956-16, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 1
  • Tank design: Flaske
  • kjem. egenskap: slikatholdig
  • MANNOL: Frostvæske
  • Varenummer: MN4015-1
  • Vår pris: 69,12 kr
Detaljer
MANNOL Frostvæske G12, fiolett, 1l, Ferdigblandet, slikatholdig
Artikkelnummer: MN4015-1
Mer
69,12 kr
69,12 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 637,15 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
637,15 kr
63,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MA PROFESSIONAL 61-104 Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Egenskaper: Ferdigblandet
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12
  • Farge: Rød
  • Spesifikasjon: G12
  • Innhold [liter]: 5
  • Tank design: Kanne
  • Driftstemperatur til [°C]: -35
  • Ta hensyn til tekniske data: +
  • MA PROFESSIONAL: Frostvæske
  • Varenummer: 61-104
  • Vår pris: 129,58 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MA PROFESSIONAL Frostvæske G12, Rød, 5l, Ferdigblandet
Artikkelnummer: 61-104
Mer
129,58 kr
25,92 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-13%
K&N Filters 33-2221 Luftfilter Lengde: 283 mm, kvadratisk, Langtidsfilter
Anmeldelser - 16
Produkt info
  • Filtertype: Langtidsfilter
  • Form: kvadratisk
  • Lengde [mm]: 283
  • Bredde [mm]: 187
  • Høyde [mm]: 29
  • K&N Filters: Luftfilter
  • Varenummer: 33-2221
  • Vår pris: 627,22 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
K&N Filters Luftfilter Lengde: 283 mm, kvadratisk, Langtidsfilter
Artikkelnummer: 33-2221
sammenlignet med Veil. pris 727,00 kr

627,22 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1498,69 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1498,69 kr
74,93 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 608,25 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
608,25 kr
152,06 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-5%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 354,99 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

354,99 kr
71,00 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolje 0W-30, 5l
Anmeldelser - 93
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: LONGLIFE III
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: FE
  • VAG: Motorolje
  • Varenummer: GS55545M4
  • Vår pris: 848,11 kr
Detaljer
VAG Motorolje 0W-30, 5l
Artikkelnummer: GS55545M4
848,11 kr
169,62 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 71
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 595,59 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
595,59 kr
148,90 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 930,37 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
930,37 kr
232,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: RACING+ESTER
  • viskositetsklasse SAE: 10W-60
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7902-20
  • Vår pris: 1546,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 10W-60, 20l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7902-20
Mer
1546,83 kr
77,34 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-7%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 127,94 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

127,94 kr
127,94 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 462,94 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
462,94 kr
92,59 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: