• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Peugeot Partner-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Peugeot Partner generasjon I (1996-2008)
    1. Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon I (1996-2008)
    2. Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon I (1996-2008)
  2. Peugeot Partner generasjon II (2008-2018)
    1. Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon II (2008-2018)
    2. Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon II (2008-2018)
  3. Peugeot Partner Generasjon III (2018-i dag)
    1. Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    2. Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)
    3. Peugeot Partner med elektrisk drift: Generasjon III (2018-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Peugeot Partner-motorene gjennom alle generasjoner

Siden lanseringen i 1996 har Peugeot Partner etablert seg som en allsidig kombi- og nyttekjøretøy med høyt tak og et bredt utvalg av Peugeot Partner-motorer. I løpet av tre generasjoner har motorutvalget utviklet seg fra enkle sugemotorer til moderne turbo- og elektriske motorer. Den teknologiske utviklingen gjenspeiler både PSA-konsernets fremskritt og de økende kravene til effektivitet og miljøvennlighet.

Peugeot Partner generasjon I (1996-2008)

Peugeot Partner generasjon I (1996-2008)

Den første generasjonen Peugeot Partner var kjennetegnet av robuste, men teknisk enkle motorer som først og fremst var utviklet med tanke på driftssikkerhet og lave driftskostnader. Kjørelengden varierte sterkt: Mens de velprøvde 1,9-dieselmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, krevde bensinmotorene ofte større reparasjoner mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Typiske vedlikeholdsintervaller lå mellom 15 000 og 20 000 kilometer, mens dieselmotorene krevde betydelig mindre vedlikehold. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,9 D med 71 hk, som kjennetegnes av sin uforgjengelighet og sitt lave drivstofforbruk. Tekniske nyvinninger var sjeldne, men enkelhet og reparasjonsvennlighet sto i sentrum - et konsept som ga Partner en sterk posisjon i nyttekjøretøymarkedet.

Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon I (1996-2008)

Peugeot Partner-bensinmotorutvalget besto hovedsakelig av sugemotorer fra TU-serien. 1.1 TU1 med 60 hk fungerte som innstegsmotor, etterfulgt av 1.4 TU3 med 75 hk og 1.6 TU5 med 90 hk. Disse Peugeot Partner-motorene var preget av sin enkelhet, men led av typiske problemer for eldre bensinmotorer: defekte tennspoler, tomgangsproblemer og økt oljeforbruk ved høyere kjørelengder. 1,6 16V med 110 hk var den kraftigste bensinmotoren og hadde bedre kjøreegenskaper, men var utsatt for ventilproblemer og krevde mer vedlikehold. Særlig de tidlige katalysatorversjonene hadde svakheter med hensyn til lambdasondenes levetid.

Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon I (1996-2008)

Den legendariske 1.9 D (XUD9) med 69-71 hk dominerte Peugeot Partner-dieselmotorene, og viste seg å være en av de mest pålitelige motorene i sin tid. Denne dieselen med indirekte innsprøytning var praktisk talt uforgjengelig og oppnådde regelmessig kjørelengder på over 500 000 kilometer. 1.9 TD med 90 hk tilbød mer effekt takket være turboladingen, men var mer utsatt for skader på turboladeren. Fra 2002 kom den mer moderne 2.0 HDI med 90 hk, som var betydelig renere og mer stillegående med common rail-innsprøytning og partikkelfilter, men som også var mer komplisert å vedlikeholde. Peugeot Partner 1.9 D utviklet seg til å bli en kultmotor for yrkessjåfører og forretningsfolk - robustheten og det lave drivstofforbruket på bare 5,5-6,0 liter gjorde den til førstevalget for kostnadsoptimaliserte sjåfører.

Peugeot Partner-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1.1 TU1 60 HK 6,8-7,5 l/100 km Tennspoler, svak ytelse Gjennomsnitt
1,4 TU3 75 HK 6,5-7,2 l/100 km Tomgangsproblemer, oljeforbruk Bra
1,6 TU5 90 HK 6,8-7,8 l/100 km Problemer med ventiler, lambdasonder Gjennomsnittlig
1,6 16V 110 HK 7,2-8,0 l/100 km Ventilklaring, vedlikeholdskrevende Moderat
1,9 D 69-71 HK 5,5-6,0 l/100 km Praktisk talt ingen Meget bra
1,9 TD 90 HK 6,0-6,5 l/100 km Skader på turboladeren Bra
2,0 HDI 90 HK 5,8-6,2 l/100 km Partikkelfilter, innsprøytningsdyser Bra

Peugeot Partner generasjon II (2008-2018)

Peugeot Partner generasjon II (2008-2018)

Den andre Peugeot Partner-generasjonen markerte overgangen til moderne motorteknologi med turbolading og avansert innsprøytningsteknologi. Påliteligheten holdt seg på et høyt nivå, og de fleste motorene kjørte mellom 300 000 og 400 000 kilometer med riktig vedlikehold. Større reparasjoner var vanligvis påkrevd mellom 180 000 og 250 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av mer kompleks eksosetterbehandling. Det absolutte høydepunktet var 1.6 HDI med 92 hk, som på en perfekt måte representerte Peugeots erfaring med dieselteknologi. De tekniske høydepunktene i denne generasjonen var introduksjonen av stopp-start-systemet, forbedret støyisolering og automatgir for første gang. På nyttekjøretøymarkedet kunne Partner ytterligere utvide sin posisjon som en kostnadseffektiv og pålitelig varebil.

Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon II (2008-2018)

Peugeot Partner-bensinmotorutvalget ble fullstendig revidert og inkluderte nå moderne VTi-motorer. 1.4 VTi med 95 hk fungerte som innstegsmotor og hadde betydelig bedre kjøreegenskaper enn forgjengeren. 1,6 VTi med 120 hk var den kraftigste bensinmotoren og kjennetegnes av lave vedlikeholdskostnader. Disse Peugeot Partner-motorene hadde langt færre problemer enn den forrige generasjonen, selv om det av og til oppstod problemer med tennspolene og gassventilen. 1,6 THP med 150 hk ble bare tilbudt i sportslige varianter og var utsatt for turboladerproblemer ved uaktsomt vedlikehold. Spesielt 1,4 VTi viste seg å være en pålitelig allrounder med moderat drivstofforbruk.

Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon II (2008-2018)

Peugeot Partner 1.6 HDI dominerte dieselutvalget med ulike effektnivåer fra 75 til 120 hk. Alle variantene hadde common rail-innsprøytning og oppfylte minst Euro 4-standarden. 1,6 HDI med 92 hk ble bestselgeren og tilbød den beste kombinasjonen av ytelse, forbruk og driftssikkerhet. Det var først og fremst etterbehandlingen av eksosen som skapte problemer: Partikkelfilteret tettet seg på korte turer, og av og til var det feil på innsprøytningsdysene. Den kraftigere 1,6 HDI med 120 hk var mer sportslig, men også mer utsatt for skader på turboladeren. Alle Peugeot Partner HDI-motorene kjennetegnes av et lavt drivstofforbruk på 4,5-5,5 liter og en rekkevidde på over 1 000 kilometer på motorvei.

Peugeot Partner-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 VTi 95 HK 6,2-6,8 l/100 km Tenningsspoler, gassventil Bra
1,6 VTi 120 HK 6,5-7,2 l/100 km Sporadiske ventilproblemer Bra
1,6 THP 150 HK 7,0-7,8 l/100 km Skader på turboladeren Moderat
1,6 HDI 75 HK 4,3-4,8 l/100 km Partikkelfilter for korte reiser Bra
1,6 HDI 92 HK 4,5-5,0 l/100 km Svært robust, sporadiske innsprøytningsdyser Meget bra
1,6 HDI 120 HK 4,8-5,3 l/100 km Skader på turbolader, partikkelfilter Bra

Peugeot Partner Generasjon III (2018-i dag)

Peugeot Partner Generasjon III (2018-i dag)

Den nåværende Peugeot Partner-generasjonen representerer det mest moderne utviklingstrinnet med fullstendig elektrifisering av drivlinjen. Alle motorene oppfyller minst Euro 6d Temp-standarden og tilbyr avansert teknologi som SCR-katalysatorer og AdBlue-innsprøytning. Med riktig vedlikehold kan de fleste motorene gå mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og 1,5 BlueHDI-dieselmotorene anses for å være spesielt holdbare. Større reparasjoner må vanligvis utføres mellom 150 000 og 200 000 kilometer, hovedsakelig på grunn av den komplekse etterbehandlingen av eksosgassen. Den absolutte toppmotoren er 1.5 BlueHDI med 130 hk, som kombinerer ytelse, effektivitet og pålitelighet på en optimal måte. Blant de tekniske høydepunktene er introduksjonen av den helelektriske e-Partner, 8-trinns automatgir og omfattende tilkoblingsløsninger. I markedet posisjonerer Partner seg som teknologileder i segmentet for kompakte nyttekjøretøy.

Peugeot Partner bensinmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

Peugeot Partner-bensinmotorprogrammet har blitt konvertert til moderne PureTech-motorer. 1.2 PureTech med 110 hk danner grunnlaget og tilbyr en god balanse mellom ytelse og forbruk takket være den tresylindrede turboteknologien. 1,2 PureTech med 130 hk er den kraftigste bensinversjonen og har tilleggsteknologier som variabel ventilstyring. Disse Peugeot Partner-motorene har typiske problemer med moderne downsizing-motorer: forkoksing av innsugsventilene, tidvis svakheter i turboladeren og økte krav til oljekvaliteten. 1,2 PureTech med 110 hk har vist seg å være mer driftssikker og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i denne generasjonen. Vedlikeholdsintervallene er 20 000 kilometer, og bruk av Longlife-olje er obligatorisk.

Peugeot Partner dieselmotorer: Generasjon III (2018-i dag)

Peugeot Partner 1.5 BlueHDI utgjør ryggraden i dieselutvalget med effektnivåer fra 100 til 130 hk. Alle variantene har SCR-katalysator med AdBlue-innsprøytning og oppfyller Euro 6d Temp-standarden. 1,5 BlueHDI med 100 hk er den mest økonomiske motoren med et drivstofforbruk på bare 4,2-4,6 liter, mens motoren med 130 hk gir mer kraft til slep. Disse Peugeot Partner-motorene anses for å være svært driftssikre, men av og til oppstår det problemer med AdBlue-systemet og partikkelfilteret ved hyppige korte kjøreturer. 1,5 BlueHDI med 130 hk er i ferd med å bli favoritten blant de kommersielle brukerne, og den oppnår et reelt forbruk på under 5 liter ved motorveikjøring. Vedlikeholdsintervallene er forlenget til 30 000 kilometer.

Peugeot Partner med elektrisk drift: Generasjon III (2018-i dag)

Peugeot e-Partner har en systemeffekt på 136 hk og en rekkevidde på opptil 275 kilometer (WLTP). Elmotoren utvikler sitt maksimale dreiemoment på 260 Nm umiddelbart og gir dermed en svært livlig kjørestil. Batteriet på 50 kWh kan lades på hurtigladestasjoner med opptil 100 kW. Så langt har det vært få problemer, hovedsakelig begrenset til programvareoppdateringer og sporadiske ladefeil. e-Partner er i ferd med å etablere seg som en pioner i segmentet for elektriske nyttekjøretøy, og tilbyr de laveste driftskostnadene for bykjøring.

Peugeot Partner-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 PureTech 110 HK 5,8-6,4 l/100 km Ventilkoksing, turbolader Bra
1,2 PureTech 130 HK 6,0-6,6 l/100 km Turbolader, kritisk oljekvalitet Gjennomsnittlig
1,5 BlueHDI 100 HK 4,2-4,6 l/100 km AdBlue-system, partikkelfilter Bra
1,5 BlueHDI 130 HK 4,4-4,8 l/100 km Svært robust, sporadisk AdBlue Veldig bra
Elektrisk 136 HK 21-24 kWh/100 km Programvare, sjeldne ladefeil Bra

Konklusjon: De beste Peugeot Partner-motorene gjennom alle generasjoner

Utviklingen av Peugeot Partner-motorene viser en kontinuerlig forbedring når det gjelder effektivitet og miljøvennlighet, samtidig som påliteligheten har holdt seg på et konstant høyt nivå. Spesielt dieselmotorene har etablert seg som referanse for lang levetid og lave driftskostnader i alle generasjoner. Den nye elektrifiseringen åpner ytterligere muligheter for miljøbevisste brukere, uten at det går på bekostning av Partnerens velprøvde egenskaper.

  • Beste bensinmotor i Peugeot Partner:

1,2 PureTech (110 hk, generasjon III) kombinerer moderne turboteknologi med akseptabel driftssikkerhet og godt drivstofforbruk for en bensinmotor.

  • Beste Peugeot Partner dieselmotor:

1,5 BlueHDI (130 hk, generasjon III) tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, effektivitet og moderne eksosteknologi, mens den legendariske 1,9 D (generasjon I) fortsatt er en uforgjengelig klassiker.

  • Beste Peugeot Partner med elektrisk drift:

e-Partner (136 hk, generasjon III) med en rekkevidde på 275 km og mulighet for hurtiglading er ideell for kommersiell bykjøring og miljøbevisste privatbrukere.

For vedlikehold og reservedeler til alle Peugeot Partner-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

KEGEL 5-2023-233-4016 Setetrekk svart, Polyester, bak, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: bak, foran
  • Antall deler [stk.]: 9
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Van
  • Mengdeenhet: Sett
  • Mengde: 1
  • KEGEL: Setetrekk
  • Varenummer: 5-2023-233-4016
  • Vår pris: 1229,32 kr
Detaljer
KEGEL Setetrekk svart, Polyester, bak, foran
Artikkelnummer: 5-2023-233-4016
1229,32 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-9%
FEBI BILSTEIN 19402 Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Anmeldelser - 89
Produkt info
  • Egenskaper: Konsentrert
  • Produsentanbefaling kjølemiddel: G12+
  • Farge: fiolett
  • Produsentens anbefalinger: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Spesifikasjon: G12+
  • Innhold [liter]: 5
  • Vekt [kg]: 5,705
  • Se serviceinformasjon
  • Tank design: Kanne
  • FEBI BILSTEIN: Frostvæske
  • Varenummer: 19402
  • Vår pris: 342,61 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
FEBI BILSTEIN Frostvæske G12+, fiolett, 5l, Konsentrert
Artikkelnummer: 19402
Mer
sammenlignet med Veil. pris 377,39 kr

342,61 kr
68,52 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-19%
WALSER 11958 Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Kunstlær
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 11958
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Kunstlær, foran
Artikkelnummer: 11958
sammenlignet med Veil. pris 761,41 kr

614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 614,78 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
614,78 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-6%
CHEMPIOIL SAE 40 CH9404-1 Motorolje SAE 40, 1l
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Innhold [liter]: 1
  • Spesifikasjon: API CH-4, API SJ
  • Produktlinje: SAE
  • viskositetsklasse SAE: SAE 40
  • Versjon: 40
  • Tank design: Flaske
  • Spesifikasjon iht. API: CH-4, SJ
  • CHEMPIOIL: Motorolje
  • Varenummer: CH9404-1
  • Vår pris: 128,66 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Motorolje SAE 40, 1l
Artikkelnummer: CH9404-1
Mer
sammenlignet med Veil. pris 137,60 kr

128,66 kr
128,66 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 51
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • Versjon: 2000 X1
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Spesifikasjon iht. API: CF, SL
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150865
  • Vår pris: 361,45 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 150865
361,45 kr
90,36 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13558 Setetrekk svart, Polyester, foran
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 4
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Universell: Ja
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13558
  • Vår pris: 542,14 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13558
sammenlignet med Veil. pris 667,62 kr

542,14 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 FS 153687 Motorolje 0W-40, 4l
Anmeldelser - 76
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: AAE STO 003 B7, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Ford WSS-M2C937-A
  • Spesifikasjon: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 0W-40
  • Versjon: FS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 153687
  • Vår pris: 702,29 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 0W-40, 4l
Artikkelnummer: 153687
702,29 kr
175,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL TURBO MN7904-10 Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 19
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2294, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, GM LL-A-025, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991
  • Spesifikasjon: API CI-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: DIESEL TURBO
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • olje: Syntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7904-10
  • Vår pris: 721,03 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-40, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7904-10
Mer
721,03 kr
72,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-71%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Produsentanbefaling olje: Toyota
  • Spesifikasjon: ACEA C2
  • Produktlinje: Quartz
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: INEO ECS
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Varenummer: 2198452
  • Vår pris: 521,02 kr
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 2198452
sammenlignet med Veil. pris 1859,56 kr

521,02 kr
104,20 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-18%
WALSER Modulo 13556 Setetrekk svart, Polyester, foran
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Modulo
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13556
  • Vår pris: 569,73 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13556
sammenlignet med Veil. pris 702,79 kr

569,73 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 151776 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151776
  • Vår pris: 439,26 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 151776
439,26 kr
109,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: