• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Ford Ranger-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Ford Ranger-motorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)
    1. Ford Ranger bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)
    2. Ford Ranger dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)
  2. Ford Ranger-motorer: Generasjon IV (2012-2022)
    1. Ford Ranger bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2022)
    2. Ford Ranger dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2022)
  3. Ford Ranger-motorer: Generasjon V (2023-i dag)
    1. Ford Ranger bensinmotorer: Generasjon V (2023-i dag)
    2. Ford Ranger dieselmotorer: Generasjon V (2023-i dag)
    3. Ford Ranger hybriddrift: Generasjon V (2023-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Ford Ranger-motorene i alle generasjoner

Siden introduksjonen i 1983 har Ford Ranger etablert seg som en robust pickup og har tilbudt et variert utvalg av Ford Ranger-motorer gjennom fire generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker, og har utviklet seg fra enkle sugemotorer til moderne turbodieselmotorer og hybrider.

Ford Ranger-motorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)

Ford Ranger-motorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)

De tre første Ford Ranger-generasjonene formet bildet av den kompakte amerikanske pickupen i nesten tre tiår, og var preget av enkel, men robust teknologi. Kjørelengden varierte sterkt avhengig av motortype og vedlikehold: Mens de velprøvde V6-bensinmotorene med riktig vedlikehold lett nådde 400 000 til 500 000 kilometer, krevde de tidlige firesylindrede motorene ofte større reparasjoner mellom 200 000 og 300 000 kilometer. Ford Ranger-motorene fra denne epoken var kjent for sin lange levetid, men også for sitt høye drivstofforbruk. Den absolutte toppmotoren i de historiske generasjonene var den 4,0-liters V6-bensinmotoren (Köln-motoren), som kombinerte kraft, pålitelighet og holdbarhet på en optimal måte, og som fortsatt regnes som en av de beste Ford-motorene i dag.

Ford Ranger bensinmotorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)

Ford Rangers bensinmotorutvalg omfattet ulike slagvolumstørrelser fra 2,0 til 4,0 liter. I den første generasjonen (1983-1992) startet Ford Ranger med en 2,0-liters firesylindret (75 hk) og en 2,3-liters firesylindret (80-100 hk). Gjennombruddet kom med 2,8-liters V6 (115 hk), som senere ble erstattet av den legendariske 2,9-liters V6 (140 hk). Andre generasjon (1993-1997) introduserte den reviderte 4,0-liters V6-motoren med opptil 160 hk, som etablerte seg som den mest driftssikre Ford Ranger-motoren. I tredje generasjon (1998-2011) nådde denne motoren opp til 207 hk og ble ansett som praktisk talt uforgjengelig. De mindre firesylindrede Ford Ranger-motorene led av og til av problemer med topplokkpakningen, mens V6-motorene hovedsakelig viste problemer med vannpumpen og av og til med timingkjeden.

Ford Ranger dieselmotorer: Historiske generasjoner I-III (1983-2011)

Ford Rangers dieselmotorer var hovedsakelig tilgjengelige i Europa i de historiske generasjonene. Den 2,5-liters turbodieselen (78-109 hk) var basert på Mazda WL-motoren og var tilgjengelig fra og med andre generasjon. Senere kom 3,0-liters turbodieselen (156 hk), som var basert på Ford Duratorq-motoren. Disse Ford Ranger TDCi-motorene viste seg å være svært økonomiske (7-8 liter/100 km) og holdbare, men hadde tidvis problemer med høytrykkspumpen og turboladeren. 2,5 TDCi utviklet seg til å bli den beste dieselmotoren i de historiske generasjonene.

Ford Ranger-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0/2,3 4-cyl. 75-100 HK 9,0-11,0 l/100 km Topplokkpakning Gjennomsnitt
2,8/2,9 V6 115-140 HK 10,0-12,0 l/100 km Vannpumpe, robust God
4,0 V6 160-207 HK 11,0-13,0 l/100 km Svært robust, vannpumpe Meget bra
2,5 TDCi 78-109 HK 7,0-8,0 l/100 km Høytrykkspumpe, turbolader Bra
3,0 TDCi 156 HK 8,0-9,0 l/100 km Turbolader, innsprøytningsdyser Gjennomsnittlig

Ford Ranger-motorer: Generasjon IV (2012-2022)

Den fjerde Ford Ranger-generasjonen markerte en helt ny begynnelse og overgangen til moderne, mer effektive drivsystemer. Denne generasjonen regnes som den mest balanserte av alle Ford Ranger-generasjoner og kan med riktig vedlikehold lett nå 300 000 til 400 000 kilometer. De fleste motorene viser de første tegnene på større vedlikeholdsarbeid først etter 150 000 kilometer, og da er det først og fremst turboladeren og innsprøytningssystemet som berøres. Det absolutte høydepunktet var 3,2-liters turbodieselen med 200 hk - en kraftig og driftssikker motor som egnet seg for både tung last og hverdagsbruk. 2,2-liters turbodieselen viste seg derimot å være problematisk, med hyppige problemer med turboladeren og eksosresirkuleringen.

Ford Ranger bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2022)

Ford Rangers utvalg av bensinmotorer varierte fra region til region i denne generasjonen. I Europa dominerte 2,5-liters sugemotoren (166 hk) til å begynne med, men den ble raskt erstattet av mer moderne turbomotorer. Den viktigste bensinmotoren i Ford Ranger var 2,3-liters EcoBoost (270 hk) i Ranger Raptor, som var tilgjengelig fra 2019. Denne Ford Ranger-motoren var basert på Mustang-motoren og hadde imponerende ytelse, men led av høyt drivstofforbruk (12-14 l/100 km) og sporadiske problemer med direkte innsprøytning. V6-varianter var også tilgjengelige i andre markeder, men ble ikke tilbudt i Europa.

Ford Ranger dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2022)

Ford Ranger 2,2 TDCi (85-160 hk) dannet grunnlaget for dieselutvalget, men viste seg å være den mest problematiske motoren i denne generasjonen. Hyppige turboladerfeil, problemer med eksosresirkuleringen og høytrykkspumpen gjorde den til et problembarn. Ford Ranger 3,2 TDCi med 147 kW (200 hk), som etablerte seg som generasjonens mest pålitelige og kraftige motor, var betydelig bedre. Denne femsylindrede turbodieselen hadde utmerket trekkraft (470 Nm), moderate forbruksverdier (8-9 l/100 km) og høy driftssikkerhet. Begge Ford Ranger TDCi-motorene hadde moderne common rail-innsprøytning med SCR-katalysator og partikkelfilter for å oppfylle Euro 6-standarden.

Ford Ranger-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,5 naturlig sugemotor 166 HK 10,0-11,0 l/100 km Utdatert, høyt drivstofforbruk Moderat
2,3 EcoBoost 270 HK 12,0-14,0 l/100 km Direkte innsprøytning, høyt drivstofforbruk Middels
2,2 TDCi 85-160 HK 6,5-7,5 l/100 km Turbolader, EGR, høytrykkspumpe Problematisk
3,2 TDCi 200 HK 8,0-9,0 l/100 km Svært robust, kraftig Veldig bra

Ford Ranger-motorer: Generasjon V (2023-i dag)

Den nåværende Ford Ranger-generasjonen representerer det nyeste innen teknologi og baserer seg utelukkende på turbomotorer med avansert elektronikk. Alle motorene har start-stopp-system og optimalisert etterbehandling av avgasser. Siden generasjonen bare har vært på markedet siden 2023, finnes det ingen langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende tilnærminger når det gjelder ytelse og effektivitet. Toppmotoren er den reviderte 3,0-liters V6-turbodieselen med 250 hk i Ranger Raptor, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med akseptable drivstofforbrukstall. Den nye generasjonen lover en levetid på over 350 000 kilometer, ettersom motorene er utviklet helt fra bunnen av.

Ford Ranger bensinmotorer: Generasjon V (2023-i dag)

Grunnstammen i Ford Rangers motorutvalg er den reviderte 2,3-liters EcoBoost-motoren med 206 kW (280 hk) i Ranger Raptor. Denne Ford Ranger-motoren har en twin-scroll turbolader og et anti-lag-system for spontan gassrespons. Ford Ranger 2.3 EcoBoost anses for å være betydelig mer moden enn forgjengeren og er i ferd med å utvikle seg til å bli den beste bensinmotoren i den nye generasjonen - den gir jevn kraftutvikling og har så langt vært fri for større serieproduksjonsproblemer. Det finnes også regionale varianter med mindre turbomotorer, men disse er ikke tilgjengelige på alle markeder.

Ford Ranger dieselmotorer: Generasjon V (2023-i dag)

Ford Ranger er tilgjengelig med to turbodieselmotorer: 2,0-literen med enkel turbo og 125 kW (170 hk) og 2,0-literen med bi-turbo og 154 kW (210 hk). Begge Ford Ranger TDCi-motorene er basert på den velprøvde EcoBlue-enheten og har en moderne 10-trinns automatgirkasse. Ford Ranger 2.0 Bi-Turbo er i ferd med å utvikle seg til å bli den mest pålitelige motoren i denne generasjonen og viderefører tradisjonen med kraftige Ford Ranger-dieselmotorer. I tillegg kommer 3,0-liters V6 turbodiesel (184 kW/250 hk) i Ranger Raptor, som kombinerer maksimal ytelse med moderate forbruksverdier (9-10 l/100 km).

Ford Ranger hybriddrift: Generasjon V (2023-i dag)

For første gang i Ford Rangers historie er det annonsert en ladbar hybrid som skal lanseres i 2024. Denne vil kombinere en 2,3-liters EcoBoost-motor med en elektrisk motor og tilby en systemeffekt på over 300 hk.

Ford Ranger-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,3 EcoBoost 280 HK 11,0-12,0 l/100 km Ingen serieproblemer så langt Veldig bra
2.0 TDCi Single-Turbo 170 HK 7,0-8,0 l/100 km Robust, velprøvd Bra
2,0 TDCi Bi-Turbo 210 HK 7,5-8,5 l/100 km Svært robust, kraftig Meget bra
3,0 V6 TDCi 250 HK 9,0-10,0 l/100 km Kompleks, men kraftig Bra

Konklusjon: De beste Ford Ranger-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Ford Ranger-motorene viser tydelig endringen fra enkle, men robuste enheter til moderne, mer effektive drivverk. Mens de historiske V6-bensinmotorene imponerte med sin uforgjengelighet, imponerer de moderne turbodieselmotorene med sin kombinasjon av kraft og effektivitet. Den nye generasjonen lover en optimal balanse mellom ytelse, forbruk og pålitelighet.

  • Beste Ford Ranger-bensinmotor:

Ford Ranger 4,0-liters V6 (historiske generasjoner) er fortsatt uovertruffen når det gjelder holdbarhet, mens den moderne 2,3 EcoBoost (generasjon V) tilbyr den beste kombinasjonen av kraft og teknologi.

  • Beste Ford Ranger dieselmotor:

Ford Ranger 3.2 TDCi (200 hk, generasjon IV) tilbyr den beste kombinasjonen av pålitelighet, kraft og brukervennlighet i hverdagen, etterfulgt av den nye femte generasjonen 2.0 Bi-Turbo TDCi.

  • Beste Ford Ranger hybridmotor:

Den annonserte plug-in-hybriden (generasjon V) lover et interessant alternativ for miljøbevisste brukere som likevel ikke ønsker å gi avkall på pickup-egenskapene.

For vedlikehold og reservedeler til alle Ford Ranger-generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872378
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 591,57 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
591,57 kr
147,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Top Tec
  • Versjon: 4200
  • Varenummer: 8973
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 905,19 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
905,19 kr
181,04 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 66
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: ENERGY
  • Varenummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 585,32 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
585,32 kr
58,53 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 30
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
335,09 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 99
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Innhold [liter]: 5
  • Produktlinje: Special Tec
  • Versjon: F
  • Varenummer: 3853
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 740,12 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 3853
sammenlignet med Veil. pris 965,14 kr

740,12 kr
148,02 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: SynPower
  • Varenummer: 872381
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 539,47 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
539,47 kr
134,87 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: sølv
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 466
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 466
391,12 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline VR1 Racing 873434 Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 84
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Innhold [liter]: 4
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: VR1
  • Versjon: Racing
  • Varenummer: 873434
  • Valvoline: Motorolje
  • Vår pris: 688,89 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-50, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 873434
688,89 kr
172,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-1 Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 1
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-1
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 111,54 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 1l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-1
Mer
111,54 kr
111,54 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-10 Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 67
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Innhold [liter]: 10
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: O.E.M.
  • Versjon: 7707
  • Varenummer: MN7707-10
  • MANNOL: Motorolje
  • Vår pris: 656,83 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: MN7707-10
Mer
656,83 kr
65,68 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TotalEnergies RUBIA Optima 1100 FE 2207848 Motorolje 10W-30, 20l
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 10W-30
  • ACEA: ACEA E7, ACEA E9
  • API: API CK, API CJ-4, API CI-4
  • Produsentens anbefalinger: MB 228.31, Ford WSS-M2C171-F1, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, CUMMINS CES 20086
  • Innhold [liter]: 20
  • Produktlinje: RUBIA
  • Versjon: Optima 1100 FE
  • Varenummer: 2207848
  • Tank design: Kanne
  • TotalEnergies: Motorolje
  • Vår pris: 1906,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TotalEnergies Motorolje 10W-30, 20l
Artikkelnummer: 2207848
1906,32 kr
95,32 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-23%
LIQUI MOLY Longtime High Tech 1137 Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, VW 505 01, Ford WSS-M2C917-A, OV0401547-G30, OV0401547-D30, MB 229.51, VW 505 00, Fiat 9.55535-S3
  • Innhold [liter]: 5
  • olje: Syntetisk olje
  • Produktlinje: Longtime High Tech
  • Varenummer: 1137
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Vår pris: 755,38 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 1137
sammenlignet med Veil. pris 985,24 kr

755,38 kr
151,08 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-31%
CASTROL Magnatec A5 15F908 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • ILSAC: ILSAC GF-4
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
  • Innhold [liter]: 4
  • Produktlinje: Magnatec
  • Versjon: A5
  • Varenummer: 15F908
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Vår pris: 442,00 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F908
sammenlignet med Veil. pris 648,21 kr

442,00 kr
110,50 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
FANFARO TSE FF6501-20 Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • SAE-viskositetsklasse: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Innhold [liter]: 20
  • olje: delsyntetisk olje
  • Produktlinje: TSE
  • Varenummer: FF6501-20
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • FANFARO: Motorolje
  • Vår pris: 1017,85 kr
Detaljer
FANFARO Motorolje 5W-30, 20l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: FF6501-20
Mer
1017,85 kr
50,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
VT540L EIBACH VT540-L Utvidelse skvettskjerm framaksel, bakaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Anmeldelser - 38
Produkt info
  • Monteringsposisjon: framaksel, bakaksel
  • Lengde [mm]: 210
  • Bredde [mm]: 20
  • tilleggsinfo: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Utvidelse skvettskjerm
  • Varenummer: VT540-L
  • Vår pris: 506,32 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
EIBACH Utvidelse skvettskjerm framaksel, bakaksel, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Artikkelnummer: VT540-L
506,32 kr
Pris per sett med 2 deler
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: