• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Ford S-Max WA6 motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Ford S-Max WA6-motorer (2006-2014)
    1. Ford S-Max WA6 bensinmotorer (2006-2014)
    2. Ford S-Max WA6 dieselmotorer (2006-2014)
  2. Ford S-Max WA6-motorer (2015-2023)
    1. Ford S-Max WA6 bensinmotorer (2015-2023)
    2. Ford S-Max WA6 dieselmotorer (2015-2023)
    3. Ford S-Max WA6 hybriddrift (2015-2023)
  3. Konklusjon: De beste Ford S-Max WA6-motorene i alle generasjoner-motorer

Ford S-Max WA6 ble lansert i 2006 som en innovativ syv-seters varebil med sportslige ambisjoner, og etablerte seg som en pioner i premium MPV-segmentet. I løpet av to generasjoner tilbød Ford et variert utvalg av motorer, fra økonomiske dieselmotorer til kraftige turbobensinmotorer, som kontinuerlig ble videreutviklet.

Ford S-Max WA6-motorer (2006-2014)

Ford S-Max WA6-motorer (2006-2014)

Den første generasjonen av Ford S-Max WA6 markerte et vendepunkt for Ford på det europeiske markedet og presenterte et imponerende utvalg av motorer med ulike pålitelighetsprofiler. De robuste TDCi-dieselmotorene nådde lett 350 000 til 450 000 kilometer med riktig vedlikehold, mens de tidlige EcoBoost-bensinmotorene ofte krevde kostbare reparasjoner av turboladeren eller direkteinnsprøytningen mellom 150 000 og 200 000 kilometer. Større motorproblemer oppsto hovedsakelig på grunn av forsømt vedlikehold, og på 2.0 TDCi måtte registerreimen skiftes hver 150 000 kilometer. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2,2 TDCi med 200 hk, som kombinerte effekt, driftssikkerhet og akseptabelt drivstofforbruk på en optimal måte og viste seg å være en langdistansemester.

Ford S-Max WA6 bensinmotorer (2006-2014)

Ford S-Max WA6-bensinmotorserien begynte med den velprøvde 2,3 Duratec-sugemotoren med 161 hk, som viste seg å være pålitelig, men tørst. Fra 2010 revolusjonerte Ford serien med EcoBoost-turbomotorene: 1,6 EcoBoost med 160 hk ga en god balanse mellom ytelse og forbruk, men led av typiske barnesykdommer med turboladeren og sporadiske problemer med direkte innsprøytning. Den kraftigste bensinmotoren i Ford S-Max WA6 var 2,0 EcoBoost med 203-240 hk, som hadde imponerende ytelse, men som var utsatt for overoppheting og for tidlig slitasje på turboladeren ved sportslig kjøring. Disse Ford S-Max WA6-motorene hadde problemer med sotpartikkelfilter og ventilkoksing, særlig på korte turer.

Ford S-Max WA6 dieselmotorer (2006-2014)

Ford S-Max WA6-dieselmotorene ble dominert av den velprøvde TDCi-teknologien med ulike slagvolumvarianter. 1,8 TDCi med 125 hk fungerte som innstegsmotor og viste seg å være økonomisk, men undermotorisert i forhold til bilens vekt. 2.0 TDCi var tilgjengelig i effektvariantene 130, 140 og 163 hk og utviklet seg til å bli seriens arbeidshest - spesielt 140 hk-varianten, med sin robuste konstruksjon og moderne common-rail-system, ble ansett som tilnærmet uforgjengelig. Toppmotoren var 2,2 TDCi med 175 og 200 hk, som til tross for sin kompleksitet med bi-turboladning viste seg å ha utmerket langsiktig pålitelighet og sjelden forårsaket problemer selv ved intensiv bruk.

Ford S-Max WA6-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,3 Duratec 161 HK 9,2-10,1 l/100 km Høyt forbruk, treg Gjennomsnittlig
1,6 EcoBoost 160 HK 7,8-8,4 l/100 km Turboladet, direkte innsprøytning Moderat
2,0 EcoBoost 203-240 HK 8,7-9,8 l/100 km Overoppheting, slitasje på turboladeren Problematisk
1,8 TDCi 125 HK 6,2-6,8 l/100 km Underdrevet Gjennomsnittlig
2,0 TDCi 130-163 HK 5,9-6,7 l/100 km Svært robust (140 hk-variant) Meget god
2,2 TDCi 175-200 HK 6,8-7,4 l/100 km Kompleks bi-turbo, men pålitelig God

Ford S-Max WA6-motorer (2015-2023)

Den andre generasjonen av Ford S-Max WA6 brakte med seg en fullstendig motoroverhaling og favoriserte konsekvent turbolading for alle drivlinjer. Denne generasjonen anses for å være mer teknisk moden, og kjørelengden varierer sterkt avhengig av motor: De velprøvde TDCi-dieselmotorene oppnår fortsatt 300 000 til 400 000 kilometer, mens de nye EcoBlue-dieselmotorene ennå ikke har noen lang erfaring. Andre generasjon EcoBoost-bensinmotorer viste betydelige forbedringer i forhold til sine forgjengere, men lider fortsatt av sporadiske turboladerproblemer. Den fremste motoren i denne generasjonen var 2.0 TDCi med 180 hk, som kombinerte den første generasjonens velprøvde pålitelighet med toppmoderne eksosteknologi. For første gang var det også en hybriddrift fra 2021, men denne var bare tilgjengelig i en begrenset periode.

Ford S-Max WA6 bensinmotorer (2015-2023)

Ford S-Max WA6-bensinmotorserien fokuserte utelukkende på EcoBoost-teknologi. Den ble lansert med 1,5 EcoBoost med 160 hk, som var betydelig mer pålitelig enn forgjengeren på 1,6 liter takket være forbedret turboladerteknologi, men som fortsatt hadde sporadiske problemer med ventilkoksing. Mer kraft ble levert av 2.0 EcoBoost med effekter fra 240 til 250 hk, og den nyeste generasjonen Ford S-Max WA6-motorer (fra 2019) er utstyrt med forbedret kjøling og mer robuste turboladere. Den kraftigste bensinmotoren i Ford S-Max WA6 var 2,3 EcoBoost med 280 hk, som bare var tilgjengelig i ST-versjonen og forble overraskende pålitelig til tross for sin sportslighet.

Ford S-Max WA6 dieselmotorer (2015-2023)

Ford introduserte både den velprøvde TDCi-teknologien og den nye EcoBlue-dieselteknologien for andre generasjon. Ford S-Max WA6 TDCi-motorene fortsatte suksesshistorien: 2.0 TDCi var tilgjengelig i effektnivåene 150, 180 og 210 hk og viste seg å være ekstremt slitesterk. Fra 2019 ble sortimentet supplert med den moderne 2.0 EcoBlue med 150 og 190 hk, som scoret poeng med sin modulære design og forbedrede eksosrensing, men som på grunn av sin unge alder ennå ikke har noen langtidserfaring. Ford S-Max WA6 2.0 TDCi med 180 hk utviklet seg til å bli gullstandarden for hyppige sjåfører - den kombinerte moderate ytelser med enestående driftssikkerhet og et lavt drivstofforbruk på bare 5,2-5,8 liter per 100 km.

Ford S-Max WA6 hybriddrift (2015-2023)

Fra 2021 tilbød Ford for første gang en Ford S-Max WA6 hybriddrift med en 2,5-liters sugemotor og en elektrisk motor med en systemeffekt på 190 hk. Denne Ford S-Max WA6 Hybrid var basert på velprøvd Toyota-teknologi og viste seg å være pålitelig, men var ikke veldig vellykket på grunn av sin lave distribusjon og høye innkjøpspris.

Ford S-Max WA6 motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 EcoBoost 160 HK 7,1-7,8 l/100 km Av og til ventilkoksing Bra
2,0 EcoBoost 240-250 HK 8,2-9,1 l/100 km Forbedret, men fortsatt turboladet Moderat
2,3 EcoBoost 280 HK 9,4-10,2 l/100 km Overraskende pålitelig God
2,0 TDCi 150-210 HK 5,2-6,4 l/100 km Svært robust (180 hk-varianten) Svært god
2.0 EcoBlue 150-190 HK 5,0-5,9 l/100 km Ingen langtidserfaring ennå Gjennomsnittlig
2,5 Hybrid 190 HK 5,7-6,3 l/100 km Ikke veldig vanlig, kompleks Bra

Konklusjon: De beste Ford S-Max WA6-motorene i alle generasjoner-motorer

Utviklingen av Ford S-Max WA6-motorene viser en kontinuerlig forbedring av EcoBoost-teknologien, mens dieselmotorene har beholdt sine sterke sider hele veien. Spesielt bemerkelsesverdig er den lange levetiden til TDCi-dieselmotorene i begge generasjoner, som har vist seg å være praktisk talt uforgjengelige. Den nyere andre generasjons EcoBoost-bensinmotorene markerer et betydelig kvalitetsløft i forhold til de tidlige turbomotorene og tilbyr en god balanse mellom ytelse og pålitelighet.

  • Beste Ford S-Max WA6 bensinmotor:

2,3 EcoBoost (280 hk, generasjon II) overrasker med sin kombinasjon av høy ytelse og uventet god driftssikkerhet, ideell for sportslige sjåfører.

  • Beste Ford S-Max WA6 dieselmotor:

2.0 TDCi (180 hk, generasjon II) setter standarden for pålitelighet på lange distanser og tilbyr den optimale balansen mellom ytelse, drivstofforbruk og holdbarhet for de som kjører mye.

  • Beste Ford S-Max WA6 hybridmotor:

2,5 Hybrid (190 hk, generasjon II) med sin velprøvde Toyota-teknologi, selv om den forble en nisjeløsning på grunn av lav penetrasjon.

For vedlikehold og reparasjon av alle Ford S-Max WA6 generasjoner tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med pålitelig levering og ekspertrådgivning.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

CASTROL Transmax Agri Trans Plus 15BF7B Girolje 80W, Innhold: 20l
Anmeldelser - 4
Produkt info
  • Versjon: Agri Trans Plus
  • Produktlinje: Transmax
  • viskositetsklasse SAE: 80W
  • Produsentens anbefalinger: ZF TE-ML 05F, ZF TE-ML 03E, ZF TE-ML 21F, MF M1145, Ford ESN-M2C-134D, Case 1207, Case 1209, MAT 3505, MAT 3525, MAT 3540
  • Innhold [liter]: 20
  • Spesifikasjon: API GL-4
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: traktor
  • Produsentanbefaling olje: ZF TE-ML 17E, S-Matic, RC-Shift
  • CASTROL: Girolje
  • Varenummer: 15BF7B
  • Vår pris: 1816,01 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Girolje 80W, Innhold: 20l
Artikkelnummer: 15BF7B
1816,01 kr
90,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Spirax S4 AT 550027967 Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Anmeldelser - 68
Produkt info
  • Versjon: S4 AT
  • Produktlinje: Spirax
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: VW 501 50
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir
  • Spesifikasjon: API GL-5, API MT-1
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • SHELL: Girolje
  • Varenummer: 550027967
  • Vår pris: 186,80 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Girolje 75W-90, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 550027967
186,80 kr
186,80 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MPM PSF SHVI 50001 Servoratt olje BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529, Innhold: 1l
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529
  • Versjon: SHVI
  • Produktlinje: PSF
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med hydraulisk servostyring
  • Kjøretøytype: Bil
  • DIN / ISO: DIN 51524 T3, ISO 7308
  • MPM: Servoratt olje
  • Varenummer: 50001
  • Vår pris: 784,89 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MPM Servoratt olje BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, GM 1940715, GM 1940766, PSA S71 2710, VW G 002 000, VW G 004 000, Volvo 1161529, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 50001
Mer
784,89 kr
784,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Mobilube 1 SHC 142803 Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Anmeldelser - 50
Produkt info
  • Versjon: 1 SHC
  • Produktlinje: Mobilube
  • viskositetsklasse SAE: 75W-90
  • Produsentens anbefalinger: Scania STO 2:0A FS, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 341 E3, Scania STO 1:0, Scania STO 1:1 G, Mack GO-J, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L, ZF TE-ML 08
  • Innhold [liter]: 1
  • Girtype: for manuelt gir, Differensialgir
  • Spesifikasjon: API GL-4, API GL-5, API MT-1, SAE J2360
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Flaske
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Girolje
  • Varenummer: 142803
  • Vår pris: 231,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Girolje 75W-90, Fullsyntetisk olje, Innhold: 1l
Artikkelnummer: 142803
231,41 kr
231,41 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
-49%
VAN WEZEL 9901149 Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Monteringsposisjon: venstre, høyre
  • Blikktype: hjulbue
  • Seksjon: ytre del
  • Lengde [mm]: 1250
  • Bredde 1 [mm]: 50
  • Blikktykkelse [mm]: 0,7
  • Høyde 1 [mm]: 20
  • Bearbeidelse: kan kortes ned
  • Kvalitet / klasse: DC01 ST12
  • Overflate: galvanisert
  • Reparasjonsblikk: reparasjonsplate
  • Passform: Universal
  • Dørantall: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sidevegg
  • Varenummer: 9901149
  • Vår pris: 276,52 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
VAN WEZEL Sidevegg venstre, høyre, reparasjonsplate
Artikkelnummer: 9901149
sammenlignet med Veil. pris 550,29 kr

276,52 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL Transmax Dexron VI Mercon LV 1550C4 Olje automatgir 1l, Rød
Anmeldelser - 15
Produkt info
  • Produsentens anbefalinger: GM Dexron VI, Ford Mercon LV, Aisin Warner AW-1, Aisin Warner AW-2, Bentley PY112995PA, BMW ATF3+, BMW ATF6, BMW ATF7, BMW ATF+4, Ammix ATF D-III, Elfmatic J6, Ford Mercon ULV, Ford Mercon SP, Honda ATF-3.1, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Jaguar Fluid 8432, JASO M315 1A-LV, JWS 3314, JWS 3317, JWS 3309, JWS 3324, LR LR023288, LR TYK500050, MB 236.10, MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.17, Maserati 231603, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Mazda ATF FZ, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J3, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic S, Nissan Matic F, Subaru F6, Suzuki 2384K, Toyota T-III, Toyota T-IV, Toyota WS, Volvo 1161540, VW G 052 990, VW G 055 540, VW G 060 162, Volvo 97342
  • olje: Fullsyntetisk olje, Syntetisk olje
  • Versjon: Dexron VI Mercon LV
  • Produktlinje: Transmax
  • Tank design: Flaske
  • Girtype: for automatgir
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 1
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Olje automatgir
  • Varenummer: 1550C4
  • Vår pris: 180,78 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Olje automatgir 1l, Rød
Artikkelnummer: 1550C4
180,78 kr
180,78 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SCHRADER 1210 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Anmeldelser - 49
Produkt info
  • Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: med bolt, med ventiler
  • Maksimum tillatt hastighet: 210
  • Kapslingsfarge: svart / hvit
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • material ventilstamme: Gummi med kobberdukinnlegg
  • Kontrolltegn: CE
  • Kjenningsbokstav: 1210
  • Tiltrekningsdreiemoment [Nm] 0
  • Montasjetype: plugget inn
  • Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med dekktrykk-kontrollsystem
  • Ventilfarge: svart
  • SCHRADER: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: 1210
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SCHRADER Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk med bolt, med ventiler
Artikkelnummer: 1210
331,71 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olje automatgir ATF III, 10l
Anmeldelser - 23
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A-LV
  • Versjon: Multivehicle JWS
  • Produktlinje: ATF
  • Tank design: Kanne
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8218-10
  • Vår pris: 524,01 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF III, 10l
Artikkelnummer: MN8218-10
Mer
524,01 kr
52,40 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Trish 20038 Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Anmeldelser - 3
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 1
  • Material: Saueskinn
  • Farge: antrasit
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Stykk
  • Universell: Ja
  • Versjon: Trish
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 20038
  • Vår pris: 598,50 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk antrasit, Saueskinn, foran
Artikkelnummer: 20038
598,50 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MONROE C1506S Støtdemper gasstrykk, dempekraft m/elektronisk justering, teleskopstøtdemper
Anmeldelser - 1
Produkt info
  • Støtdempertype: gasstrykk
  • Støtdemper-system: dempekraft m / elektronisk justering
  • Støtdemper-type: teleskopstøtdemper
  • Støtdemper-monteringstype: nedre øye, øvre stift
  • Vekt [kg]: 1,5
  • Lengde [mm]: 296, 444
  • Driftstype: elektronisk
  • innpakningslengde [cm]: 69,6
  • innpakningsbredde [cm]: 13,3
  • innpakningshøyde [cm]: 13,6
  • Tolltariffnummer: 87088035
  • MONROE: Støtdemper
  • Varenummer: C1506S
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MONROE Støtdemper gasstrykk, dempekraft m/elektronisk justering, teleskopstøtdemper
Artikkelnummer: C1506S
2674,05 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., Gratis frakt
-10%
CHEMPIOIL Multi ATF JWS 3309 CH8904-20 Olje automatgir ATF III, 20l, Rød
Anmeldelser - 13
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF III
  • Produsentens anbefalinger: JWS 3309, ALLISON C4, VW G 052 025-A2, VW G 052 162-A1, VW G 052 990-A1, VW G 052 990-A2, VW G 055 025-A1, VW G 055 025-A2, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LA2634, BMW LT71141, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 807, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, GM Dexron III-H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-III, Kia SP-III, Jatco ATF, MAN 339 Z2, Mazda ATF-MV, MB 236.11, Mitsubishi SP-III, NISSAN Matic D, NISSAN Matic J, NISSAN Matic K, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota ATF T-IV, Volvo 97341, ZF TE-ML 17, Nissan N402
  • Spesifikasjon: JASO M315 1A
  • Versjon: JWS 3309
  • Produktlinje: Multi ATF
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: Automatisk girkasse, Sekvensiell manuell girkasse
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 20
  • Kjøretøytype: Bil
  • CHEMPIOIL: Olje automatgir
  • Varenummer: CH8904-20
  • Vår pris: 897,62 kr
Detaljer
CHEMPIOIL Olje automatgir ATF III, 20l, Rød
Artikkelnummer: CH8904-20
Mer
sammenlignet med Veil. pris 999,24 kr

897,62 kr
44,88 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 92
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
6,49 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 27
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: svart
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 468
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 468
380,43 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Anmeldelser - 20
Produkt info
  • viskositetsklasse SAE: ATF VI
  • Produsentens anbefalinger: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Produktlinje: Dexron VI
  • Tank design: Kanne
  • Girtype: for automatgir, ikke for CVT-automatgir (trinnløst)
  • Farge: Rød
  • Innhold [liter]: 10
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Olje automatgir
  • Varenummer: MN8207-10
  • Vår pris: 733,33 kr
Detaljer
MANNOL Olje automatgir ATF VI, 10l, Rød
Artikkelnummer: MN8207-10
Mer
733,33 kr
73,33 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • frekvensområde [MHz]: 433
  • Material: Stål
  • Farge: sølv
  • kan programmeres
  • BOSCH: Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
  • Varenummer: F 026 C00 466
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Hjulsensor, kontrollsystem for dekktrykk
Artikkelnummer: F 026 C00 466
390,97 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: