• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Honda CR-V-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Honda CR-V motorer: Historiske generasjoner I-II (1995-2006)
    1. Honda CR-V bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1995-2006)
  2. Honda CR-V-motorer: Generasjon III (2007-2012)
    1. Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon III (2007-2012)
    2. Honda CR-V dieselmotorer: Generasjon III (2007-2012)
  3. Honda CR-V-motorer: Generasjon IV (2012-2018)
    1. Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2018)
    2. Honda CR-V dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2018)
  4. Honda CR-V-motorer: Generasjon V (2018-i dag)
    1. Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon V (2018-i dag)
    2. Honda CR-V hybriddrivverk: Generasjon V (2018-i dag)
  5. Konklusjon: De beste Honda CR-V-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 1995 har Honda CR-V blitt en av de mest suksessrike kompakte SUV-ene i verden, med et bredt utvalg av Honda CR-V-motorer gjennom fem generasjoner. Hver generasjon har brakt med seg ny teknologi og ulike styrker og svakheter, men Honda har alltid fokusert på velprøvde sugemotorer og senere på avansert hybridteknologi.

Honda CR-V motorer: Historiske generasjoner I-II (1995-2006)

Honda CR-V motorer: Historiske generasjoner I-II (1995-2006)

De to første generasjonene av Honda CR-V la grunnlaget for merket i det kompakte SUV-segmentet, og var kjennetegnet av usedvanlig robuste sugemotorer. Med riktig vedlikehold nådde disse Honda CR-V-motorene lett 400 000 til 500 000 kilometer - en kjørelengde som fortsatt er imponerende i dag. Større motorskader var praktisk talt uhørt, og det eneste som krevdes var rutinemessig vedlikehold, som for eksempel å skifte registerreim hver 100 000. kilometer. Den absolutte toppmotoren på denne tiden var 2,0-liters DOHC i-VTEC fra andre generasjon, som kombinerte driftssikkerhet, jevn gange og tilstrekkelig kraft på en optimal måte. Honda hadde bevisst valgt bort turboladning og komplekse teknologier, noe som gjenspeiles i den eksepsjonelle levetiden.

Honda CR-V bensinmotorer: Historiske generasjoner I-II (1995-2006)

Den første Honda CR-V-generasjonen (1995-2001) ble utelukkende tilbudt med en 2,0-liters DOHC-motor med 94 kW (128 hk). Denne Honda CR-V-motoren var basert på den velprøvde B20B-teknologien og ble ansett som praktisk talt uforgjengelig. Andre generasjon (2002-2006) fikk en mer moderne 2,0-liters i-VTEC-motor (K20A) med 110 kW (150 hk), som brukte Hondas VTEC-variabel ventilkontroll. Begge Honda CR-V-motorene var utelukkende naturlig sugemotorer uten turbolading, noe som forklarer deres eksepsjonelle driftssikkerhet. Andre generasjon K20A-motor utviklet seg til å bli den beste bensinmotoren i den tidlige perioden - den tilbød ikke bare mer kraft, men også bedre jevnhet og lavere drivstofforbruk enn forgjengeren.

Honda CR-V-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 DOHC (Gen I) 128 HK 8,5-9,2 l/100 km Tannrem hver 100 000 km Meget god
2,0 i-VTEC (Gen II) 150 HK 7,8-8,5 l/100 km Praktisk talt ingen svakheter Veldig bra

Honda CR-V-motorer: Generasjon III (2007-2012)

Honda CR-V-motorer: Generasjon III (2007-2012)

Den tredje generasjonen av Honda CR-V fortsatte tradisjonen med pålitelige sugemotorer og regnes som en av de beste generasjonene noensinne. Honda CR-V-motorene fra denne epoken nådde lett 350 000 til 450 000 kilometer med riktig vedlikehold, og 2,0-liters i-VTEC-motoren ble ansett for å være spesielt holdbar. Større motorskader var en sjeldenhet, og det var bare 2,4-litersmotoren som av og til fikk problemer med registerkjeden etter svært mange kjørte kilometer. Det absolutte høydepunktet var 2,0-liters i-VTEC-motoren med 150 hk - et teknisk mesterverk som balanserte effekt, effektivitet og pålitelighet på en perfekt måte. Denne generasjonen markerte også begynnelsen på diesel-æraen for det europeiske markedet med 2,2 i-DTEC.

Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon III (2007-2012)

Honda CR-Vs bensinmotorutvalg besto av to velprøvde i-VTEC-motorer: 2,0-literen med 110 kW (150 hk) og 2,4-literen med 140 kW (190 hk). Honda CR-V 2.0 i-VTEC (R20A) fortsatte suksesshistorien fra forgjengeren og viste seg å være eksepsjonelt pålitelig med jevn kraftleveranse. Den større Honda CR-V 2.4 i-VTEC (K24Z) tilbød mer kraft for sportslige sjåfører, men viste av og til svakheter i registerkjeden etter svært høy kjørelengde på over 300 000 kilometer. Begge Honda CR-V-motorene fortsatte å være sugemotorer uten turboladning, noe som var årsaken til deres legendariske pålitelighet.

Honda CR-V dieselmotorer: Generasjon III (2007-2012)

For første gang tilbød Honda en Honda CR-V dieselmotor til det europeiske markedet: 2.2 i-DTEC med 110 kW (150 hk). Denne Honda CR-V-dieselmotoren var basert på den nyeste common-rail-teknologien med partikkelfilter og viste seg å være overraskende pålitelig til å være en førstegenerasjonsmotor. Honda CR-V 2.2 i-DTEC leverte utmerket effekt og lavt drivstofforbruk, og det var bare partikkelfilteret som måtte regenereres av og til på motorveien. Denne motoren utviklet seg til å bli den beste dieselmotoren i Honda CR-Vs historie, og den tilbød en sjelden kombinasjon av effektivitet og pålitelighet.

Honda CR-V-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 i-VTEC 150 HK 7,2-8,0 l/100 km Praktisk talt ingen svakheter Veldig bra
2,4 i-VTEC 190 HK 8,1-8,8 l/100 km Tannkjede etter 300 000+ km Bra
2,2 i-DTEC 150 HK 5,8-6,5 l/100 km Regenerering av partikkelfilter Meget bra

Honda CR-V-motorer: Generasjon IV (2012-2018)

Honda CR-V-motorer: Generasjon IV (2012-2018)

Den fjerde generasjonen Honda CR-V markerte et vendepunkt i motorutviklingen, og introduserte turbolading for første gang i Europa, samtidig som de velprøvde sugemotorene ble beholdt. Honda CR-V-motorene i denne generasjonen kjørte mellom 300 000 og 400 000 kilometer med riktig vedlikehold, og sugemotorene var fortsatt mer driftssikre enn de nye turbomotorene. 1.6 i-DTEC diesel viste seg å være problematisk med hyppige injektorproblemer og blokkeringer i partikkelfilteret, mens den velprøvde 2.0 i-VTEC beholdt sin pålitelighet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 2.4 i-VTEC med 185 hk - den bød på den beste kombinasjonen av ytelse og holdbarhet. Denne generasjonen innvarslet også slutten på dieselæraen, ettersom Honda i økende grad fokuserte på hybridteknologi.

Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon IV (2012-2018)

Utvalget av bensinmotorer i Honda CR-V ble utvidet med en 1.5 VTEC Turbo med 140 kW (190 hk), mens den velprøvde 2.0 i-VTEC med 114 kW (155 hk) og 2.4 i-VTEC med 136 kW (185 hk) fortsatt var tilgjengelig. Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo var Hondas første forsøk med turboteknologi, og den viste typiske barnesykdommer: sporadiske problemer med utblanding av drivstoff i motoroljen på korte turer og skader på turboladeren etter høy kjørelengde. Honda CR-V 2.0 i-VTEC forble den mest pålitelige motoren i denne generasjonen, mens 2.4 i-VTEC tilbød den beste balansen mellom ytelse og pålitelighet.

Honda CR-V dieselmotorer: Generasjon IV (2012-2018)

Den nye Honda CR-V 1,6 i-DTEC med 88 kW (120 hk) og 118 kW (160 hk) erstattet den velprøvde 2,2-liters dieselmotoren, og viste seg å være betydelig mer problematisk. Disse dieselmotorene i Honda CR-V hadde hyppige problemer med injektorene, blokkerte partikkelfilter og problemer med resirkulering av eksosgassen. Honda CR-V 1,6 i-DTEC utviklet seg til å bli den mest problematiske motoren i hele CR-V-historien, noe som til slutt førte til at Honda innstilte dieselutviklingen. Mange eiere rapporterte om kostbare reparasjoner etter bare 80 000 til 120 000 kilometer.

Honda CR-V motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
2,0 i-VTEC 155 HK 7,0-7,8 l/100 km Bevist pålitelighet Meget god
2,4 i-VTEC 185 HK 7,8-8,5 l/100 km Den beste balansen mellom ytelse og pålitelighet Meget god
1,5 VTEC Turbo 190 HK 6,8-7,5 l/100 km Oljefortynning, skader på turboladeren Moderat
1,6 i-DTEC 120-160 HK 4,8-5,5 l/100 km Injektorer, partikkelfilter, EGR Problematisk

Honda CR-V-motorer: Generasjon V (2018-i dag)

Honda CR-V-motorer: Generasjon V (2018-i dag)

Den nåværende generasjonen av Honda CR-V er helt avhengig av hybridteknologi og representerer Hondas fremtidsvisjon for effektive drivsystemer. Alle motorene er nå utstyrt med hybridteknologi, turbobensinmotorene er videreutviklet, og dieselmotoren er helt utrangert. Ettersom enkelte varianter bare har vært på markedet siden 2019, finnes det ingen fullstendig langtidserfaring ennå, men de første testene viser lovende takter. Toppmotoren er 2.0 i-MMD hybrid med 184 hk systemeffekt, som kombinerer sportslige kjøreegenskaper med eksepsjonell effektivitet. Hybridteknologien lover en levetid på over 300 000 kilometer, ettersom det elektriske systemet avlaster forbrenningsmotoren.

Honda CR-V bensinmotorer: Generasjon V (2018-i dag)

Grunnlaget for Honda CR-V-motorutvalget er den videreutviklede 1.5 VTEC Turbo med 142 kW (193 hk). Denne Honda CR-V-motoren er betydelig forbedret sammenlignet med forgjengeren, og problemene med oljefortynning er i stor grad løst. Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo anses for å være betydelig mer pålitelig enn forgjengeren og er i ferd med å utvikle seg til den beste turbomotoren i CR-V-historien - den gir jevn kraftutvikling og har så langt stort sett vært fri for større produksjonsproblemer.

Honda CR-V hybriddrivverk: Generasjon V (2018-i dag)

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid med 135 kW (184 hk) systemeffekt kombinerer en 2,0-liters Atkinson-sugemotor med to elektriske motorer. Denne Honda CR-V Hybrid-teknologien har en mye enklere design enn sine tyske konkurrenter og klarer seg uten en kompleks girkasse. Honda CR-V Hybrid viser seg å være svært økonomisk med et reelt drivstofforbruk på bare 5,5-6,2 liter per 100 km, og den er imponerende lettkjørt. De første langtidserfaringene viser at hybridkomponentene er svært pålitelige.

Honda CR-V motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,5 VTEC Turbo 193 HK 6,5-7,2 l/100 km Betydelig forbedret, få problemer Bra
2,0 i-MMD Hybrid 184 HK 5,5-6,2 l/100 km Svært pålitelig, økonomisk Veldig bra

Konklusjon: De beste Honda CR-V-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Honda CR-V-motorene demonstrerer tydelig Hondas filosofi om kontinuerlig fremgang - mens de tidlige sugemotorene briljerte med eksepsjonell pålitelighet, slet dieseleksperimentene med problemer før Honda med hell gikk over til hybridteknologi. Den nye hybridgenerasjonen lover en tilbakevending til de tidlige CR-V-motorenes dyder: høy pålitelighet kombinert med moderne effektivitet.

  • Beste Honda CR-V bensinmotor:

Honda CR-V 2.0 i-VTEC (generasjon III, 150 hk) kombinerer legendarisk pålitelighet med rikelig kraft og lavt drivstofforbruk - en motor som med letthet klarer over 400 000 kilometer.

  • Beste Honda CR-V dieselmotor:

Honda CR-V 2.2 i-DTEC (generasjon III, 150 hk) er fortsatt den eneste virkelig pålitelige dieselmotoren i CR-V-historien, og den leverer utmerket kraft med lavt drivstofforbruk.

  • Beste Honda CR-V hybridmotor:

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (generasjon V, 184 hk) med sin enkle, men effektive hybridteknologi og eksepsjonelle drivstofføkonomi med høy driftssikkerhet.

For vedlikehold og reservedeler til alle generasjoner Honda CR-V tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,05 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,05 kr
212,21 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 62
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-10
  • Vår pris: 640,70 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-10
Mer
640,70 kr
64,07 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolje 5W-30, 10l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 10
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-10
  • Vår pris: 798,92 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 10l
Artikkelnummer: MN7715-10
Mer
798,92 kr
79,89 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 151057 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151057
  • Vår pris: 773,02 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151057
Mer
773,02 kr
193,26 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 11
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Spesifikasjon: ACEA C2, API SN
  • Produktlinje: Premium Fuel Economy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolje
  • Varenummer: 08880-83389
  • Vår pris: 931,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
TOYOTA Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 08880-83389
931,53 kr
186,31 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 550046306 Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Anmeldelser - 72
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C30, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra ECT C2 / C3
  • olje: Syntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046306
  • Vår pris: 600,75 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l, Syntetisk olje
Artikkelnummer: 550046306
600,75 kr
150,19 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL DIESEL MN7402-20 Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Anmeldelser - 10
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Spesifikasjon: API CG-4, ACEA E2, API CF, API SL, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • Produktlinje: DIESEL
  • viskositetsklasse SAE: 15W-40
  • olje: Mineralolje
  • Spesifikasjon iht. API: CF, CG-4, SL
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7402-20
  • Vår pris: 1124,68 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 15W-40, 20l, Mineralolje
Artikkelnummer: MN7402-20
Mer
1124,68 kr
56,23 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Motorolje 0W-30, 4l
Anmeldelser - 7
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentanbefaling olje: Ford, Volvo
  • Spesifikasjon: API SL, ACEA A5 / B5
  • Produktlinje: Helix
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • Versjon: Ultra A5 / B5
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • SHELL: Motorolje
  • Varenummer: 550046685
  • Vår pris: 640,86 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
SHELL Motorolje 0W-30, 4l
Artikkelnummer: 550046685
640,86 kr
160,22 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
W5W BOSCH 1 987 302 819 Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Anmeldelser - 90
Produkt info
  • Lampetype: W5W
  • Spenning [V]: 12
  • Nominell ytelse [W]: 5
  • Sokkeltype lyspære: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Lyspære, blinklys
  • Varenummer: 1 987 302 819
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
BOSCH Lyspære, blinklys 12V 5W, W5W
Artikkelnummer: 1 987 302 819
7,01 kr
Pris per produkt
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 465,52 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
465,52 kr
93,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 36
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Spesifikasjon: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Produktlinje: Energy
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: Formula OP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil, Lastebiler
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7701-4
  • Vår pris: 328,42 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: MN7701-4
Mer
328,42 kr
82,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 606,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
606,53 kr
151,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: