• SHOP
  • CLUB
0
Min garasje
Legg til kjøretøy
0
varer #
0,00 kr
Din handlekurv er tom

Dacia Sandero-motorer

Innholdsfortegnelse

  1. Dacia Sandero generasjon I (2008-2012)
    1. Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon I (2008-2012)
    2. Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon I (2008-2012)
  2. Dacia Sandero generasjon II (2012-2020)
    1. Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon II (2012-2020)
    2. Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon II (2012-2020)
  3. Dacia Sandero generasjon III (2020-i dag)
    1. Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon III (2020-i dag)
    2. Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon III (2020-i dag)
    3. Dacia Sandero LPG-motorer: Generasjon III (2020-i dag)
  4. Konklusjon: De beste Dacia Sandero-motorene i alle generasjoner

Siden lanseringen i 2008 har Dacia Sandero etablert seg som en rimelig småbil med solid teknologi, og tilbyr et velprøvd utvalg av motorer gjennom tre generasjoner. Utviklingen viser et tydelig fokus på pålitelighet og lave driftskostnader, og hver generasjon byr på tekniske forbedringer kombinert med gunstige vedlikeholdskostnader.

Dacia Sandero generasjon I (2008-2012)

Dacia Sandero generasjon I (2008-2012)

Den første generasjonen av Dacia Sandero var basert på den velprøvde Renault Clio-plattformen og baserte seg på velprøvde Renault-motorer som allerede hadde bevist sin verdi millioner av ganger. Med riktig vedlikehold nådde kjørelengden lett 250 000 til 300 000 kilometer, og dieselmotorene klarte til og med opptil 400 000 kilometer. Større reparasjoner var vanligvis ikke nødvendig før etter 150 000 til 200 000 kilometer, hovedsakelig på clutchen og understellet. Den absolutte toppmotoren i denne generasjonen var 1,5 dCi med 70 hk, som perfekt kombinerte økonomi, pålitelighet og lave vedlikeholdskostnader. Dacia Sandero-motorene i denne generasjonen var preget av enkelhet og robusthet - kompleks teknologi ble bevisst unngått, noe som resulterte i lave reparasjonskostnader.

Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon I (2008-2012)

Bensinmotorutvalget i Dacia Sandero besto hovedsakelig av den velprøvde 1.4 MPI-motoren med 55 kW (75 hk) og 1.6 MPI med 64 kW (87 hk). Disse Dacia Sandero-motorene var basert på den robuste Renault K-serien, og man hadde bevisst valgt bort turboladning og komplisert innsprøytningsteknologi. 1.4 MPI utviklet seg til å bli den mest pålitelige bensinmotoren i den første generasjonen - den var praktisk talt uforgjengelig, krevde bare grunnleggende vedlikehold og oppnådde et testforbruk på 6,5-7,2 liter per 100 km. Typiske problemer var begrenset til slitte tennspoler etter 100 000 kilometer og sporadiske problemer med gassventilen, men disse var rimelige å fikse.

Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon I (2008-2012)

Dacia Sandero 1,5 dCi med 50 kW (68 hk) og senere 51 kW (70 hk) kom fra den velprøvde Renault-dieselfamilien og ble ansett som en av de mest økonomiske motorene i sin klasse. Disse dieselmotorene i Dacia Sandero oppnådde et testforbruk på bare 4,2-4,8 liter per 100 km og viste seg å være ekstremt holdbare. 1,5 dCi var utstyrt med en enkel turbolader og direkte innsprøytning, men hadde ingen kompleks eksosgassrensing. Typiske svakheter viste seg først etter høy kjørelengde: Turboladeren kunne være utslitt etter 200 000 kilometer, og innsprøytningsdysene måtte av og til rengjøres. Likevel ble Dacia Sandero 1.5 dCi ansett som en av de mest pålitelige dieselmotorene på sin tid.

Dacia Sandero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,4 MPI 75 HK 6,5-7,2 l/100 km Tenningsspoler, gassventil Meget god
1,6 MPI 87 HK 7,0-7,8 l/100 km Robust, ikke veldig vanlig Bra
1,5 dCi 68-70 HK 4,2-4,8 l/100 km Turbolader etter 200 000 km Meget bra

Dacia Sandero generasjon II (2012-2020)

Dacia Sandero generasjon II (2012-2020)

Den andre generasjonen av Dacia Sandero videreførte tradisjonen med pålitelige og kostnadseffektive motorer, men introduserte for første gang moderne teknologi som start-stopp-system og forbedret utslippskontroll. Kjørelengden forble høy, mellom 250 000 og 350 000 kilometer, og de reviderte dieselmotorene ble enda mer holdbare. Større motorskader var fortsatt sjeldne, og vedlikeholdskostnadene steg bare minimalt. Den fremragende motoren i denne generasjonen var 0,9 TCe med 90 hk - en liten tresylindret turbomotor som var overraskende pålitelig og økonomisk til tross for sin lille størrelse. Andre generasjon Dacia Sandero-motorer dro nytte av den videre utviklingen av Renault-teknologi, men beholdt fokuset på enkelhet og lave driftskostnader.

Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon II (2012-2020)

Utvalget av bensinmotorer i Dacia Sandero ble utvidet med den innovative 0.9 TCe med 66 kW (90 hk), mens de velprøvde 1.2 MPI-motorene med 55 kW (75 hk) dannet grunnlaget. Dacia Sandero 0.9 TCe overrasket med sin driftssikkerhet til tross for turboladingen, og oppnådde et testforbruk på bare 4,8-5,4 liter per 100 km. Denne lille tresylindrede motoren viste seg å være et teknisk mesterverk - den ga mer effekt enn førstegenerasjons 1.4 MPI med betydelig lavere drivstofforbruk. Typiske problemer var begrenset til sporadiske tennspolebytter og sjeldne skader på turboladeren etter svært høy kjørelengde. 1.2 MPI forble tilgjengelig som et rimelig alternativ og viste seg å være praktisk talt uforgjengelig.

Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon II (2012-2020)

Den reviderte Dacia Sandero 1.5 dCi ble tilbudt i to effektnivåer med 66 kW (90 hk) og 55 kW (75 hk). Disse Dacia Sandero-dieselmotorene var utstyrt med forbedret utslippskontroll med partikkelfilter og oppfylte Euro 5-standarden. 1.5 dCi med 90 hk utviklet seg til å bli den beste dieselmotoren i andre generasjon - den tilbød en balansert kombinasjon av ytelse, økonomi (4,0-4,5 l/100 km) og driftssikkerhet. Motorene fikk forbedret innsprøytningsteknologi og mer robuste turboladere, noe som økte holdbarheten ytterligere. Problemene skyldtes hovedsakelig forsømt vedlikehold, særlig med partikkelfilteret, som krevde regelmessig motorveikjøring.

Dacia Sandero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,2 MPI 75 HK 6,8-7,5 l/100 km Praktisk talt problemfri Veldig bra
0,9 TCe 90 HK 4,8-5,4 l/100 km Sjeldne skader på turboladeren Veldig bra
1,5 dCi 75-90 HK 4,0-4,5 l/100 km Partikkelfilter for korte reiser Meget bra

Dacia Sandero generasjon III (2020-i dag)

Dacia Sandero generasjon III (2020-i dag)

Den nåværende generasjonen av Dacia Sandero baserer seg konsekvent på velprøvd teknologi og unngår bevisst kompleks elektrifisering for å holde kostnadene lave. Motorutvalget er strømlinjeformet og fokuserer på de mest vellykkede motorene fra forrige generasjon. De første erfaringene viser en kjørelengde på over 300 000 kilometer for dieselmotorene, mens bensinmotorene fortsetter å bevise sin pålitelighet. Toppmotoren er den reviderte 1.0 TCe med 100 hk, som erstatter den velprøvde 0.9 TCe og er enda mer økonomisk og kraftig. Tredje generasjon Dacia Sandero-motorer drar nytte av flere tiår med utviklingsarbeid og anses som modne og pålitelige.

Dacia Sandero bensinmotorer: Generasjon III (2020-i dag)

Bensinmotorene i Dacia Sandero er basert på 1.0 TCe-motoren i to effektnivåer med 67 kW (91 hk) og 74 kW (100 hk). Disse Dacia Sandero-motorene er en videreutvikling av den velprøvde 0.9 TCe og tilbyr forbedret effektivitet kombinert med høyere ytelse. 1.0 TCe med 100 hk regnes som den beste bensinmotoren i tredje generasjon - den oppnår et testforbruk på bare 4,7-5,2 liter per 100 km og tilbyr tilstrekkelig kraft for alle kjøresituasjoner. Motorene har moderne direkte innsprøytning og variabel ventilstyring, men er bevisst enkle i designet. Så langt har det ikke vært noen større serieproblemer, bare tennspolene må skiftes etter rundt 80 000 kilometer.

Dacia Sandero dieselmotorer: Generasjon III (2020-i dag)

Dacia Sandero 1.5 Blue dCi med 67 kW (91 hk) og 85 kW (115 hk) representerer den nyeste generasjonen av velprøvd dieselteknologi. Disse Dacia Sandero-dieselmotorene oppfyller Euro 6d-standarden og har moderne SCR-eksosgassrensing med AdBlue-injeksjon. 1.5 Blue dCi med 115 hk er i ferd med å bli den beste dieselmotoren i alle Dacia Sandero-generasjoner - den tilbyr en utmerket kombinasjon av ytelse, økonomi (3,8-4,2 l/100 km) og pålitelighet. Motorene drar nytte av forbedret materialkvalitet og optimalisert forbrenningsstyring, noe som øker holdbarheten ytterligere. Den eneste svakheten er det mer komplekse eksosrensesystemet, som krever regelmessig vedlikehold og sporadisk påfylling av AdBlue.

Dacia Sandero LPG-motorer: Generasjon III (2020-i dag)

Som en spesialitet tilbyr Dacia også Sandero med LPG-motor. 1.0 TCe Eco-G med 74 kW (100 hk) kan gå på både bensin og LPG, og gir derfor spesielt lave drivstoffkostnader. Denne Dacia Sandero LPG-motoren oppnår et drivstofforbruk på rundt 6,5-7,0 liter per 100 km i gassmodus, med betydelig lavere drivstoffkostnader. Teknologien er pålitelig, men krever spesielt vedlikehold av gassystemet hver 20 000. kilometer.

Dacia Sandero-motor Effekt Drivstofforbruk Typiske svakheter Vurdering
1,0 TCe 91-100 HK 4,7-5,2 l/100 km Tennspoler etter 80 000 km Meget bra
1,0 TCe Eco-G 100 HK 6,5-7,0 l LPG/100 km Vedlikehold av gassystemet Godt
1,5 Blue dCi 91-115 HK 3,8-4,2 l/100 km AdBlue-system Meget bra

Konklusjon: De beste Dacia Sandero-motorene i alle generasjoner

Utviklingen av Dacia Sandero-motorene viser et konsekvent fokus på pålitelighet, lave driftskostnader og velprøvd teknologi. Mens andre produsenter fokuserer på kompleks elektrifisering, er Dacia tro mot sitt konsept med enkle og robuste motorer. Dieselmotorene har i alle generasjoner etablert seg som spesielt økonomiske og holdbare, mens de moderne turbobensinmotorene er overraskende pålitelige.

  • Beste bensinmotor i Dacia Sandero:

1.0 TCe med 100 hk (generasjon III) tilbyr den beste kombinasjonen av ytelse, økonomi og pålitelighet med lave vedlikeholdskostnader.

  • Beste dieselmotor i Dacia Sandero:

1,5 Blue dCi med 115 hk (generasjon III) imponerer med fremragende økonomi, høy driftssikkerhet og tilstrekkelig kraft for alle kjøresituasjoner.

  • Beste alternative drivverk i Dacia Sandero:

1.0 TCe Eco-G med LPG-system (generasjon III) gir spesielt lave drivstoffkostnader med velprøvd teknologi.

Når det gjelder vedlikehold og reservedeler til alle Dacia Sandero-generasjoner, tilbyr AUTODOC et omfattende utvalg av originale kvalitetsreservedeler med rask levering og gunstige priser.

AUTODOC Bestselgere: Handle deler på nett for å få en lavere pris på bytte av deler

Valvoline SynPower 872378 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 47
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SL, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872378
  • Vår pris: 566,90 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 872378
566,90 kr
141,73 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 78
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: Top Tec
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 4200
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • ikke for motorprodusent: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolje
  • Varenummer: 8973
  • Vår pris: 1061,34 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
LIQUI MOLY Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: 8973
1061,34 kr
212,27 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 65
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-5
  • Vår pris: 370,56 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-5
Mer
370,56 kr
74,11 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 70
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-20
  • Vår pris: 1507,05 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: MN7715-20
Mer
1507,05 kr
75,35 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL 1 ESP 154291 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 41
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Produktlinje: 1
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: ESP
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 154291
  • Vår pris: 614,23 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 154291
614,23 kr
153,56 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 X1 150565 Motorolje 5W-40, 5l
Anmeldelser - 53
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, GM LL-B-025, Fiat 9.55535-M2, AAE STO 003 B6
  • Spesifikasjon: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Versjon: 3000 X1
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150565
  • Vår pris: 599,09 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-40, 5l
Artikkelnummer: 150565
599,09 kr
119,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE 1533EB Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Anmeldelser - 57
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.31, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.51
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 0W-30
  • olje: Fullsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 1533EB
  • Vår pris: 937,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 0W-30, 4l, Fullsyntetisk olje
Artikkelnummer: 1533EB
937,48 kr
234,37 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline MaxLife 872296 Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 21
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.3, PSA B71 2300, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: MaxLife
  • viskositetsklasse SAE: 10W-40
  • olje: delsyntetisk olje
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872296
  • Vår pris: 442,87 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 10W-40, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: 872296
442,87 kr
110,72 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 150941 Motorolje 5W-30, 20l
Anmeldelser - 14
Produkt info
  • Innhold [liter]: 20
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 150941
  • Vår pris: 2191,48 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 20l
Artikkelnummer: 150941
2191,48 kr
109,57 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolje 5W-30, 5l
Anmeldelser - 24
Produkt info
  • Innhold [liter]: 5
  • Produsentens anbefalinger: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: API SN, ACEA C3
  • Produktlinje: Longlife
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 504 / 507
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7715-5
  • Vår pris: 465,52 kr
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 5l
Artikkelnummer: MN7715-5
Mer
465,52 kr
93,10 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
WALSER Portland 13412 Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Anmeldelser - 48
Produkt info
  • Monteringsposisjon: foran
  • Antall deler [stk.]: 6
  • Material: Polyester
  • Farge: svart / grå
  • Kjøretøytype: Personbiler
  • Mengdeenhet: Sett
  • Versjon: Portland
  • Mengde: 2
  • WALSER: Setetrekk
  • Varenummer: 13412
  • Vår pris: 252,93 kr
Detaljer
WALSER Setetrekk svart/grå, Polyester, foran
Artikkelnummer: 13412
252,93 kr
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
Valvoline SynPower 872381 Motorolje 5W-40, 4l
Anmeldelser - 35
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Spesifikasjon: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Produktlinje: SynPower
  • viskositetsklasse SAE: 5W-40
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • Valvoline: Motorolje
  • Varenummer: 872381
  • Vår pris: 527,26 kr
Detaljer
Valvoline Motorolje 5W-40, 4l
Artikkelnummer: 872381
527,26 kr
131,82 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 81
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Spesifikasjon: ACEA C3
  • Produktlinje: EDGE
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: LL
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • CASTROL: Motorolje
  • Varenummer: 15F7E5
  • Vår pris: 606,53 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
CASTROL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 15F7E5
606,53 kr
151,63 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolje 5W-30, 4l
Anmeldelser - 111
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Spesifikasjon: ACEA C3, API SN, API CF
  • Produktlinje: Super
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • Versjon: 3000 XE
  • Tank design: Kanne
  • Kjøretøytype: Bil
  • MOBIL: Motorolje
  • Varenummer: 151453
  • Vår pris: 529,76 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MOBIL Motorolje 5W-30, 4l
Artikkelnummer: 151453
529,76 kr
132,44 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt
MANNOL ENERGY MN7511-4 Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Anmeldelser - 82
Produkt info
  • Innhold [liter]: 4
  • Produsentens anbefalinger: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Spesifikasjon: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Produktlinje: ENERGY
  • viskositetsklasse SAE: 5W-30
  • olje: delsyntetisk olje
  • MANNOL: Motorolje
  • Varenummer: MN7511-4
  • Vår pris: 303,41 kr
  • Tilstand: Helt nye
Detaljer
MANNOL Motorolje 5W-30, 4l, delsyntetisk olje
Artikkelnummer: MN7511-4
Mer
303,41 kr
75,85 kr for 1 liter
Pris inkl. 25 % mva., ekskl. frakt

Populære innlegg

Abonner på våre nyhetsbrev

For å få de siste nyhetene og tipsene fra oss, vennligst skriv inn din e-postadresse: